-LOKAVAUVAT 2007-

Hei vaan kaikille ja Oikein hyvää Joulua kaikille!!!!

Me mentiin sittenkin aatoksi mun vanhempien luokse ja tänään kotiuduttiin. Jesse oli ollut kilttinä ku sai paljon lahjoja :LOL: Enimmäkseen vaatteita,sitten muumiaterimia,kirjoja ja pehmoja. Kaikinpuolin oli mukava joulu,kyllä se vaan tuo pikkumies teki oikein ihana joulutunnelman vaikkei taida itse edes joulua vielä ymmärtää :heart:

Laitan tähän muutaman jouluisen kuvan Jessestä

http://www.aijaa.com/v.php?i=1361233.jpg
Pieni tonttupoika



[/url]http://www.aijaa.com/v.php?i=1361235.jpg Hei miten te saatte laitettua sen kuvan suoraan näkyviin?Ku mä en osaa ku laittaa vaan linkin :whistle: Jesse ei malttanut laittaa eilen nukkumaan,valvo yökahteen!Noo jaakon kans pelattiin Trivial Pursuittia samalla ku tuo yks kukku :D Lähdempäs pesemään noita uusia vaatteita ja lakanoita... :wave: [url]http://www.aijaa.com/v.php?i=1361238.jpg
 
kakka asiaa tänne taas tuun funtsimaan :whistle: elikkäs meil veeti ollu ny kakkaamatta paripäivää,ku yleensä sitä tullu montaki kertaa päivässä....ihan rintamaidolla ollaan..ei mitään muutoksia ruokavaliossa tms.......sit hetki sitten vaipanvaihdon yhteydessä aattelin kokeilla kuumemittaria ja änkeshän se sieltä sellasta sinappimaista kakkaa...elikkäs liian "kovaa"......pelkään vaan et käy niiku esikoisellekki ja joudutaan jatkossa aina käyttään kuumemittaria....tyttö meinaan 4kk ikäisestä asti änki vaan kuumemittarilla avustettuna....ja ny 6v ja vieki tulee pupunpapanoita!
nks muilla ollu tällasta? niin et menis vaik ohikin vie täs vauvavaiheessa?????

ja niin...ihania kuvia kaikilla =)
diipeli oli Jesse näköjään raapassu itteensä :)

henkka ja veeti 2kk 2pvää
 
Piti vielä tarkistaa että mitäs sitä tytteliä onnitellaan... ja meni multa lukiessa ohi että naimisiin olette menossa! Onnea jo etukäteen teille molemmille! :flower: Me mentiin naimisiin mun 30-v/valmistujais-juhlissa, vieraat sai tietää vasta paikanpäällä että onkin häät kyseessä :)

Niinukka, oikean puoleinen kisu on ihan meidän Pikun näköinen! Pistänpä minäkin kuvan hänestä kun vaan löydän jonkun sopivan niin näet :)

Jahas, nyt tuli vieraita ja pitänee mennä.
 
Tää mamma ja Pihla olikin olleet kiltisti!
Mammalle pukki toi uuden ratsastuskypärän, suklaata..
Pihla sai paljon vaatetta; mm.Kummin kulta-body, Bamsen college-puku, Emäntä-unihaalari sekä leluja.. Sit semsen käsinmaalatun seinälautasen mis oli enkelinkuva ja neitin tieodt kirjotettu.
Perhe sai Muumipyyhkeitä;Haisuli,Myy,mamma,pappa,muumi,niiskuneiti sekä Enkelin eväspussin semsen sydäntaulun.

Mutta.. Aateltiin huomenissa mennä leffaan kattoo Joulutarina.. Pihla mukana..Mutta.. mitäs mieltä ootte..? Oonko järjetön jos vauvan mukaani otan.. haluttais nähä leffa eikä oikeen lapsenvahtiikaan oo ko kummitäti on mukaan tulossa..Lähinnä pohdin niitä ääniä..onko liian lujaa meteliä.. :whistle:

Jaahast..nyte nauttiin isännän tarjoomasta niska/hartiahieronnasta!
L-ouisa+Pihla tasan 3kk
 
diipeli
kuvan saat suoraan,kun otat siitä pieni kuva kohdasta kopion ja linkität sen tähän tekstiin..
l-ouisa
ite en veis elokuviin vauvaa,kun on ne äänet aika kovia siellä ja jos vauva sitten itkee siellä niin ei ne muut ihmiset välttämättä voi keskittyä elokuvaan..eikä itsekkään pystyisi keskittymään..

viime yö meni sitten taas vaihteeksi valvoessa,väsyttää..
sain ukolta lahjaksi kultaisen sormuksen missä on 3 timanttia,minä antton ja ukko kuulema :heart:

tyttelille paljon onnea!!

emma ja antton
 
L-ouisa, en mäkään veis kyl vauvaa leffaan..aika kovalla äänet.Me käytiin esikoisen kanssa baby-biossa katselemassa leffoja sillon kun hän oli vauva,äänet sielä hiljemmalla ja puoli himmeellä valot.Salissa oli myös mikro ja hoitopöytä.oli myös mukava kun tiesi ettei muita häiritse vauvan läsnä olo.

Meillä taas pieni äherrys liikenteessä...varmaan johtuu siitä vellistä. Onko muuten ideoita mitä teen kun Pessi syö ihan hirveen usein.. siis todennäkösesti johtuu siitä kun ei syö kerralla kun desin verran.En saa 120ml enempää herraan uppoomaan sitten millään ja siks varmaan syökin vähän väliä.Millähän kummalla sais annosta isommaks..ei varmaan millään.

Taidanpa lähteä nukkumaan kun huomena reissuun mun kummeille ja samalla ajattelin käydä Pessin mummoa ja mahdollisesti isää moikkaamassa kun asuvat samalla paikkakunnalla...

Pirita ja Pessi
 
Paljon onnea tyttelille huomisen johdosta :hug:





Meillä oli tänään tälläinen pieni tonttutyttö täällä. Eilen reppana oli niin surkeassa kunnossa ettei kuvia alettu toisesta ottamaan :( tänään sitten pari kuvaa "lavastettiin" :)







tuutilulla ja pipi Kiiukka
 
Piiitkästä aikaa!
Mä oon tippunu ihan kärryiltä..
Täs on tapahtunu kaikenlaista sitten viime vierailuni..kirjottelin viimeks sillon kun tyttö oli viikon ikäinen ja samana iltana mulla rupes keuhkoon pistään niin jouduin tayssin ensiapuun kun epäilivät keuhkoveritulppaa. olin siellä tutkimuksissa kaikki ne kolme päivää mitkä isäntä on tähän asti ollu isyyslomalla. sain kaikenmaailman radioaktiivisia aineita ja kuvailtiin ties kuinka monenlaisella laitteella..sieltä löytyi sit sellanen ihan pieni tulppa keuhkon pohjasta, selvisin onneks parilla verenohennus piikillä!Mutta jännä reissu, kävi jo kaikkee mielessä ja olihan se rankaa kun viikon ikäinen vaavi kotona..itkin kyllä melkein silmät päästä siellä..tulpat kuulemma yleisiä raskauden aikana ja varsinkin leikkauspotilailla, mullehan tehtiin sektio.
siinä meni sit imetys piloille kun sain viikon imetyskiellon niitten saamieni aineiden takia, eihän se tisu enää kelvannut! jonkun aikaa jaksoin pumpata ja antaa pullosta mut oli se niin stressaavaa et lopetin senkin. nyt mennään korvikkeella.
meille oli 2kk neuvolassa tullu syntymäpainoon lisää kaks kiloa. eli nyt on 5200g ja 56cm.pituutta kuulemma liian vähän..! Tyttö on kiltti kun mikä, joskus heräilee kerran yössä ja joskus saattaa nukkua koko yönkin putkeen.
Kamala räkätauti likassa, onneks ei oo kuumetta ainakaan vielä!

Sit ostettiin just ennen vauvan syntymää asunto jota ollaa hiki hatussa rempattu siitä asti kun pääsin sairaalasta..nyt saatiin muutettua, tuntuu et tää uus kamppä on jo täynnä tavaraa ja vanhakin vielä pullollaan..mihinkähän ne kaikki sullois?

ristiäisetkin piti vielä ahtaa johonkin väliin niin ne oli 15pv. nimeks tuli Vilma.

Että joulurauha on tässä touhussa ollut kaukana..lahjatkin paketoin sunnuntai iltana kun muut jo nukku. ja jottei liian vähällä pääsis niin meijän kolme viikkoa vanha jääkaappi hajos tänään!!voiko olla totta..pihalle vaan ruoat sitten!

Mun on niin pitäny alottaa dieetti kun tuntuu että tässähän turpoo vaan entisestään..eipä oo saanu itteensä niskasta ja tuntuu et on painanu kun päätön kana paikasta toiseen niin ei oo oikein kerinny vahtia syömisiään. jos muuten ei oo kerinny pysähtyyn niin syömään kyllä!!! :p
Onko muut jo kuinka entisissä mitoissaan?katotaan jos sit ens vuonna miettis moisia..

mutta josko tässä antais vilmalle vielä maitohörpsyt ja panuis pehkuihin!

 
Täälläkin joulu on mennyt aika rauhallisesti. Oltiin eilen illalla anoppilassa kattomassa pukkia. Eemeli sai ihan törkeesti paketteja. Vaatteita tuli aikast paljon, kirjoja ja dvd:tä (Eemeli aiheisia :D ), vaippa ja paras kaikista... Eemeli sai ponssen metsäkoneen pienoismallin. Mufa (mun isä) myy niitä, joten oli aikast hienoa saada meillekin oma. Se tais kyllä enemminkin olla äidille... :LOL:
Isukki oli ostanut koko perheelle yhteiseksi videokameran. Sitä on nyt tänään rääkätty. Meillä kun meni Eemelin syntymän jälkeen toi digikamera rikki, niin nyt saatiin videokameran yhteydessä sekin, joskin pikkasen parempana.
Mufalle ostettiin synttärilahjaksi (oli tänään) paukkupyssy, jolla vois Eemelin kanssa leikkiä... Paitti että ukko otti sarjatulta ja hajotti pyssyn jo heti kättelyssä... Ei kestänyt käyttöä...
Rahaa saatiin ihan törkeesti, mutta meidän täytyykin ostaa noita vaippoja lisää (ollaan kestoilla) ja se rintareppu pitää mennä ostamaan. Ja loput voidaankin laittaa meidän etelän matkaa varten talteen... jos vaikka päästäis joskus perheenä lähteä reissuun.

Nyt äiti ja isi pääs vihdoinkin viettämään kahden keskistä hetkeä... Käytiin saunassa ja olis tarkoitus vielä tänään katella toi Harry Potterin uusin....
 
Yksäiti, meillä Minttu ihan samanlainen syömään kuin Pessi. Tunnin, ellei puolentunninkin välein syö ja 40-100 milliä kerralla. En ole kyllä vielä kokenut ressaavaksi, kun yöllä nukkuu kuitenkin eka pätkän 6 tuntia. Sit alkaa vehkaaminen, 1-2 tunnin välein herää ja yleensä syö. Eli mekin aloitettiin eilen maissivelli, iltasella annetaan jos sais ton loppuyön hieman rauhallisemmaksi sitten.

Topsy ja Minttu 2½kk
 
Meillä kyllä ei nuku Pessi yöllä tollasta pitkää pätkää...Ja mun puolesta sais kyllä syödä niin usein kun haluaa jos ois ainut lapsi,tai täs ois joku mun kans.Pikkasen meinaan harmittaa äitiä kun tuo esikoinen joutuu olemaan ja touhuamaan niin paljon yksin.... :( hieman tuli mahan ähinää tuosta vellistä mutta söi vain yöllä 02 ja 05 +sitten monta kertaa ennen kun noustiin.Velli-maidon vetäs joskus 20aikaan siis...

Nyt sukuloimaan
 
yksäiti84 mie olen venlalle antanut nyt muutamina päivinä myös tota velliä maidon joukkoon sekotettuna.ne vellimäärät vaihtelee 50ml-100ml ja sitten loput maitoa päälle.ekana annoin vaan aamulla,mutta nyt olen muutamana iltana myös antanut.eikä oikeastaan ole kuin kakan väri muuttunut,mitään muita "oireita" ei ole tullut.

ja tytyn syöntimäärät ovat sen 800ml per päivä.eli hän syö klo n.8,12,16,ja 20.ja se 200ml menee kerralla.

meillä muuten neuvolassa terkkari sano että jos maitomäärät rupee lähentelemää 1000ml päivää kohden niin ei tarttes antaa noita d-vitamiini tippoja. kun siinä maidossakin on d-vitamiinia.mie olen nyt tytölle joka toinen päivä antanut noita jekovittejä sen 3 tippaa.

ja tässä sellasen havainnon tei,että venla ei ole enää puklaillut.
silloin röyhtäytyksen yhteydessä saattaa pikkusen jotakin suusta ulos tulla,mutta muuten ei ole enää päiviin tullut,niitä pukluja..ennen saatto tunninkin jälkeen syötöstä tulla vielä mahottomasti maitoa ulos.

suunnittelin täs jos lähtis yhen kaverin luona entisellä kotipaikkakunnalla
käymään..mieskin menee iltavuoroon,niin on pitkä ilta tiedossa yksin oloo.
pitää kai sinne soitella.

mutta nyt pitää lähtee pyykit laittamaan kuivumaan..ei pariin päivään tullu edes pyykkiä pestyy.

niinukka ja venla
 
Yksäiti, toivotaan että Pessin ruoka-ajat nyt vähän pitenisi vellin myötä. Kyllä se on ikävä kun kaikki aika menee vauvan kanssa ja esikoinen joutuu touhuilemaan yksin.

Meillä muuten mies hokas pari päivää sitten että Minttu syö samalla tavalla pulloa kuin rintaa, eli juo vähän, pitää taukoa, juo taas, katselee syöttäjää, juo taas vähän. Aiemmin ollaan lopeteltu syöttö kun eka tauko on tullut, mutta nyt ollaan rauhassa annettu pitää pulloa suussa ja lopetettu vasta kun sylkäisee pullon suusta pois. Niin nyt on sitten syöttömäärätkin kerralla kasvaneet.

Maanantaina annoin Mintulle velliä ekakerran, ja yö oli ihan samanlainen kuin aiemmin. Mut eilen annoin illalla 80 ml velliä + 40 milliä maitoa sekoitettuna ja likka meni ihan normaalisti nukkumaan 20.30 ja heräs eka kerran 05.30, laitoin tutin suuhun ja syötiin taas vasta 06.30. Eli 9 tuntia jaksoi sen vellin voimalla! Kyllä olin ihmeissäni! Sitten annoin maitoa, ja johan alkoi vehtaaminen ja levoton nukkuminen, kunnes 08.30 syötiin taas ja herättiin. Ei tuo maito kyllä tosiaan kauaa nälkää pidä pois...
 
mä jo ajattelinki,et mihinkäs hävisit Mikero,mut hyvä,et ny kaikki kunnossa =)
mut joo...ny syömään...hirvee nälkä....
pitäis käydä tänään varmaan päivystyksessäkin ku rintatulehdus ollu jo muutaman päivän ja päätä jomottaa niin perkeleesti :/
 
Kiitti Dogtor neuvosta =)


[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=1362525.jpg][IMG]http://www.aijaa.com/img/t/00023/1362525.t.jpg[/IMG][/url]

hih kokeilimpas vielä.

Tuosta vellistä,paljon teillä menee velliä päivässä? Ku mä olen antanut vaan sen jonku desin,mutta kerta mitään oireita ei oo ilmenny ni vois kait sitä antaa vähän enemmänkin,vai mitä mieltä ootte? Meillä menee NaNnia semmonen 1,5l päivässä eikä tosiaan tarvi antaa enää D-vitamiinia erillisenä lisänä.

Mutta nyt puuron keittoon :wave:
 
Joulunjälkimaininkia...

tosi rauhallista on ollut, muutamat paketit availtiin ja pikapikaa jonkinmoiset jouluateriat olen väsännyt.
Ja joo ja kyllä - äitimuori on täällä ja ihan kiva että näkee lapsenlastaan. Mutta on kyllä aika väsy , makailee enimmäkseen ja valittelee yhtä sun toista. Ja tarkkailee vauvaelämää - kommentit vähän ärsyttää jo.
Muutenkin - kuvitelkaa oma äitinne saman katon alle - nyt jo sunnuntaista asti ... hmmh, alkaa nääs tulla korvista.
Jospa tuo huomenna lähtis...
oon se minäkin - ensin valitan kun eivät käy ja sitten käyvät liiankin pitkään. Ja passaamistahan tää tietty mulle kumminkin on, eipä tuo tunnu aamukahvejaan saavan keiteltyä ...
Aika ärsytys on päällä ...:headwall:

Noh , muru on nukuskellut suht' - minä kipsasin eka yönä ja valvoin aikalailla , mutta nyt taas itsekin suht. Eli eilen oli 22-03, tunnin syönnit, sitten 04-0715, tunnin syönnit ja sitten unta taas 08-10, nyt taas koisaa... Nuo yösyötöt on pelkällä tissillä, siksiköhän kestää.
Lukiessani muiden syöntimääriä , alan miettimään että josko tuo mun lapsi on kumminkin liian vähällä ? Nyt oon antanut velliä - toissa iltana meni ennätys 1,8 dl , eilen päivällä lisukemaitoa sama. Näistähän nyt ei tarkkaa tiedä paljonko rinuleista irtoaa ...
Mä vaan oon todennut tai uumoillut täs , että on parempi pitää samaa ainetta koko syöttö - esim Viu ei näytä maissivellin jälkeen maitoa (nannia) kelpuuttavan. Tai jos samalla syötöllä yrittää rinulia ja nannia. Niin no tissisyötölle nukahtaa yleensä - ja jos järjestys olisi toinen niin varmaan tissit jäis paitsioon.
Mutta meidän syönneistä ei olekaan esimerkiksi nukkumisiin nääs ...
Kuin paljon ennen unia annatte maxisyötöt ?
Ja hohhoijaa , oliko Niinukalla 4 syöttökertaa - meillä on varmaan tuplat ... klo 03 tissi, 07 tissi,10 tissi,12 nanni/velli,15 tissi,17 tissi,20 velli,22 tissi ... niin ja tissittelyt vielä kestää sen 30-60 minsaa.

Onneksi tää jouluhöpinä on ohi ... puuuuh...

- papu & viuviu


 
Hohhoijakkaa... Meillä herättiin tänään vasta kymmenen pintaan koko perhe... Eemeli veteli eilen 21-21.30 iltapalaa vähän: ensin 100 ml velli-maitoa ja sen jälkeen vielä rintaa. Heräili puolen yön aikoihin, mutta pienen hyssyttelyn jälkeen nukahti syömättä. Äippä heräs 7 aikoihin, kun alkoi rintoja pakottaa ja oikein säikähdin kelloa. Pikku äijä ei ollut herännyt kertaakaan yöllä syömään... Sitt hän heräs 7 pintaan ja söi nopeasti vähän ja jatkoi meidän välissä nukkumistaan. On ihan outo olo, kun on saanut nukkua enemmän kuin sen normaalin 5-6 tuntia.
:p

Meillä Eemeli on saanut jo pari viikkoa velliä (neuvolan neuvosta). Suunnilleen 100 ml velli-maito sekoitetta. Siinä on noin 50-60 ml velliä ja korviketta päälle. Ensin sai vain iltaruualla, mutta nyt ollaan alettu antaa vähän "lounaallakin" ennen päikkäreitä. Lisäksi kylpypäivinä saa ennen kylpyä vähän, noin 40 ml. Jos ei anna ennen kylpyä, niin hänellä on ihan kauhea nälkä sen jälkeen ja sitten ei saa enää mitään iltahommia tehtyä kunnolla. Koko loppuilta menee ihan pelkäksi huutamiseksi.

Porkkanasosetta neuvolan suosituksesta ollaan nyt annettu muutamana päivänä ihan teelusikallinen tai kaksi. Mutt ei meidän äijä siitä oikein tunnu tykkäävän. Mutta kukapa sitä tykkäiskään pelkästä keitetystä porkkanasoseesta... :LOL:

Mutta nyt taas vaipanvaihtoon ja äijän kanssa maistelemaan vähän velliä...
 
moi kaikille!
aatto meni meiillä tosiaan aika "härdellissä"...ens joulu ollaan ihan varmaan kotona omalla porukalla!!!
poju sai lahjaksi 30e lahjakortin,vauva-kirjan,ison nallen,pikku nallen,tutteja,tikru kinttaat,nalle-puh julisteen ja musa mobilen.
ai että on mukava katella kun se niin onnessaan kattelee sitä mobilea ja kädet heiluu vimmatusti:)
tuo vauvakirja on kyllä mieluinen äidille,sitä on tullut nyt täytettyä.
siinä on mukana loruja ja lasten lauluja.

oispa tosiaan mukava aloitella tuota vellikokeilua meidänkin mussukalle!
kyllä se päivisin on aika tiheää syöntiä ja isoja määriä.
yöt menee onneksi nykyään n.5-6 tunnin välillä.

auttakaas typerää äitiä ja kertokaa pitääkö se kysyy neuvolasta voiko vellejä aloittaa???

niinukan lapsella kyllä hyvät rytmit syömisessä!!! :)

mutta nyt lähden tästä syömään kinkkua:wave:

milla ja poitsu 2kk 2pvä:heart:
 
Siis tottakai kannattaa kysyä neuvosta, mutta pakko ei ole! Ehkä itsekin kyselin ensimmäisen kohdalla enemmän sieltä mielipiteitä, kun ammattilaisia he ovat, mutta toisen kohdalla sitä jo tietää mitä itse haluaa. Eihän meilläkään olisi mitään hätää aloittaa, kun minttu kuitenkin nukkuu ne 6 tuntia ensin, mutta sitä vaan haluaa mahdollisimman pian itselle täydet yöunet tuon esikoisenkin vuoksi :)
 
Heippa taas kaikille :wave:

Nyt on taas joulutohinat ohitse. Aattona oltiin siis miehen veljen luona (yöksi kotiin), ja eilen meillä olikin tupa täynnä sukulaisia syömässä. Pakettejakin tuli aikaslailla kaikille 4 lapsukaiselle. Emma sai vaatteita, kännykän, peiton+tyynyn, unirievun, helistimen, pyyhkeen johon oli brodeerattu nimi ja ankan kuva. Essi sai vaatteita, soivan nallen, laatalle maalatun seinäkellon (kummitädiltä ), peiton+tyynyn,muki+lautas/aterin setti, uniriepu, helistin, samanlainen pyyhe kuin Emmalla. Isommat lapsetkin saivat aika paljon lahjoja. Äiti oli ollut tuhma eikä saanut mitään. Tosin isäntä on lähdössä katselemaan alemyynneistä pyykkikuivuria. Kun 6 hengen pyykit ei oikein kuivu enää meillä sisällä.

Neidit nukkuivat pukin käynnin ajan. :xmas:

 
Meillä se vesirokko sitten tarttuikin isosiskolta tuohon vauvaan, vaikka sain sellaista tietoa (netistä kylläkin), että vauvalla olisi suoja äidin maidon kautta virusta vastaan kolmen kuukauden ikään asti, mikäli äiti on sairastanut sen ja vauva on täysimetyksellä. Minä olen sairastanut lapsena vesirokon ja Aatu on edelleen täysin rintamaidolla, mutta niin vain sai tartunnan. Viime yö oli jo parempi, mutta sitä edellinen aivan kamala. Toissa yönä en saanut tuntia pidempää pätkää nukuttua koko yönä ja se aiheutti sitten sen että maito loppui rinnoista lähes kokonaan. Aatu ei varmasti saanut itseään kylläiseksi eilisen päivän aikana, mutta eipä herra huolinut pulloakaan. Osasyy varmasti syömättömyyteen oli sairastaminenkin. Tänä aamuna kuitenkin sitten suostui syömään 40ml nannia ja nyt jo onneksi tuntuu että itselläkin alkaa nousta ihan entiseen malliin maito rintoihin. Vesirokko voidetta olen laittanut näppyihin ja illalla annoin yhden suponkin että vauva saisi edes hieman nukuttua. Isosisko raukka syytti sitten itseään kun pikkuveli sai rokon, vaikka yritin parhaani mukaan kertoa ettei ole Annin syy kun pikkuveli on sairas. Se mistä tiedän että tyttö syytti itseään on siinä että Anni meni eilen illalla tietokone pöydän alle piirtämään ja piirteli vain mustalla värillä ja kun kysyin että miksi siellä olet ja mitä teet, niin vastasi että minua äiti harmittaa kun vesirokko tarttui pikkuveljeen. Voi raukka että minua säälitti tuo isompikin tuon jälkeen. Kaikkea sitä voi pienen päässä liikkua ja ihme asioista syytellä itseään :ashamed: Pikkuveli taas sitten säälittää siksi kun raukalla on naama ja pää ihan näppyillä ja varmasti hankala olla kun niitä kutisee. Ressaavaa on ollut jouluaika meilläpäin ja melko väsynytkin olen tällä hetkellä.

Niinukalla; on kyllä aivan ihanat syönti rytmit ja muutenkin tuntuu että teillä on kaikki niin balanssissa, selvät sävelet nukkumaan menoissa jne. Itsellä tuntuu että päivät vaihtelee ja välillä ei mikään mene oikein putkeen. Yöt meilläkin menee normaalisti suht helpolla, mutta kaksi kertaa joudun syöttämään silloinkin.


Katja, Anni ja Aatu-vauva
 
taas piti tänne tulla :D

sellasta nyt kyselisin että kun nyt tuota nuhaa ja rohinaa(aivastelua myös)
meijän poitsulla ollut kohta pariviikkoa
rupee jo huolestuttaa...pelottaa kovasti ettei nyt mitää allergiaa ole.
nythän kuitenkin kaikkea mahdollista tautia liikkeellä.mut on silti mielessä.

mitenkäs teidän pienokaiset,onko ollut minkäaikaa nuhaisuutta yms.

t:milla taas....
 

Yhteistyössä