-LOKAVAUVAT 2007-

Täällä odotellaan kovasti jo joulua ja sit tapanin päivää. Ajateltiin lähteä tapanin päivänä tyttöporukalla juhlimaan kaverin valmistunutta vessaremonttia -eihän nyt noin tärkeitä bileitä voi jättää väliin :D

Tuleekos siitä Elzan & Aronin dokkarista uusintaa? Harmittaa kovasti kun se jäi näkemättä. Heti kun ei päivään käy koneella niin jotain tärkeetä menee ohi...

Kylläpäs Ginniferillä on taitava tyttö! Mekin Eelin kans reenattiin. Yritys oli kova mutta kun ei onnistu, niin ei onnistu. Näytti ottavan hermoon. Äitiinsä tullu -heti revitään pelihousut.

Susa ja Eeli
 
no kyllä se jo tuolla 60ml tulee kylläiseksi,annan sen jälkeen vielä 60ml maitoa..sit en anna maitoa enää vellin perään kun pystyy antamaan 100ml..
ja maissivellit aloitellaan yleensä 4kk iässä mut meidän 2kk pojulle aloitettiin ne koska oli hereillä olo aikana syömässä 30min välein ja silti nälkä,yritetään tällä saada pienemmäksi korvikemäärää
 
susa se ohjelma näkyy viikon verran ylen nettisuvulla. Kun menet etusivulta Areenaan ja sieltä haet ohjelman nimeltä turha uni, niin näät sen. Se osa missä meidät näkee on aika loppupuolella.
Ihanaa, pääsin äsken kunnolla saunaan. Poika vetelee vielä sikeitä tuolla pihalla, pian täytyy kyllä ottaa sisälle, ettei mene yöunet.
Huomenna olis kaverin tupari, missä me kuyllä vaan piipahdetaan. Kun ei vielä raaskinut antaa poikaa hoitoon. Tai raaskinut ja raaskinut, ei ollut ketää sopivaa vapaana, näin joulun alla kun kaikilla on omat menonsa. No, 22 päivä lauantaina me päästään miehen kanssa ulos syömään. Appivanhemmat lupasivat hoitaa Aronia muutaman tunnin niin päästään hieman olemaan yhdessäkin!

[/b]dogtor[/b] meillä ollaan jo aloitettu kiinteätkin, niin ajattelin että se velli vois sitten kanssa olla ihan ok aloittaa, vaikka tetran päällä lukee 4 kk ylöspäin. Aron kun on keskonen, niin sen takia aloitettu kiinteät jo. No, saas nähdä kuinka ensi yönä käy... :)

No niin, nyt ruoan laittoon!
 
meillä on luovutettu imetyksen suhteen... tyttö vaan kiukkus ja rupesin antamaan pullosta niin johan on tyytyväinen tapaus. Nukkumaan edelleenkin käydään 01-03 välillä ja sitten nukutaankin 4-6 tuntia... aina puoleen päivään asti.

Siiri Tahtoo toivottaa kaikille oikein rauhallista joulua... tänään räpsin kortti kuvia...http://www.aijaa.com/v.php?i=1339676.jpg
ja raivarikin yllätti...http://www.aijaa.com/v.php?i=1339681.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1339683.jpg
 
Santti ihanan kuvan sait kyllä Siiristä.

Piti tohon jälkivuotoon kommentoida...Mulla kun se kesti sen 8viikkoa suunnilleen ja nyt on alkanu tuola alamahassa tuntumaan sellasta juilimista...Tai siis melkein päivittäin vihlasee kovaa vasemmalta puolelta ja alamahasta.Tuon vasemman puolen kipuilun laitan munasarjassa olevan kystan piikkiin,se kun kuulema voi välillä kipuilla sielä.Mutta tuo keskellä tuntuva kipu alkaa hiukan hirvittään kun teidän tarinoita luen kenellä jääny istukan palasia kohtuun...Tarvii varmaan käydä lääkärissä tms.

Saas nähdä kuinka meidänkin imetykset on historiaa..Tissit tuntuu täysiltä välillä joo,mutta vaikka Pessi syö molemmat tisut niin vetäsee perään usein vielä 100ml korviketta.Voiko se maito olla vaan sit niin laimeeta ettei täytä herraa?
Nyt laitoin 21 aikaan hereillä olevan vauvan sänkyynsä niin sieltä ei oo kuulunu yhtään mitään sen jälkeen!!! JEEEEE =)

Mitä ostatte pikkusillenne joululahjaks tai pyydätte muilta?? Onkohan jo tällasta kyselty aiemmin..ihan uteliaisuuttani kyselen.
Mä ostin ite Pessille muumi-aterimet (isoveikka sai ristiäislahjaks), sit sen yhden pehmo auton minkä isoveikka valkkas ja Pessin isän puolen mummolta tulee sellanen TrippTrapp tuoli...tai ei tuo sama mut hobbarista vastaava.Ja varmaan vaatteita tulee sit muilta...Yksi kummitäti ostaa sellasesta leluesittelystä Pessille jonkun lelun, joka kyllä on sit isompana vasta sopiva mutta kun on synttäreihinkin sit jo aikaa.

Nyt syömään...musta on tullu suur syömäri :p
tammikuussa ajattelin alottaa salilla käymisen ja sit Pessin kans tollaseen babybrasil juttuun yritetään päästä,pari vapaata paikkaa enään.Sisarusmuskarinkin ajattelin aloittaa poikien kanssa tammikuussa. Kovasti ohjelmaa mutta kun itseäni alkaa kotona oleminen tympimään ja esikoisellekkin pitää keksiä jotain...Peetun kanssa harrastettiin vauva uintia 1,5vuotta ja nyt harmittaa kun ei oo mahdollisuutta Pessin kans alottaa.Tuo vauva uinti meinaan oli aivan älyttömän ihanaa,tykkäs poika ja vanhemmat.
Suosittelen siis kaikille!

yksäiti+ pojat 2v8kk ja 2,5kk(tai jotain sinne päin... ) :ashamed:
 
Hei... tuli mieleen tässä että koska te, joilla on useempia lapsia tai tää pikkunen nyt kakkonen ootte siirtäny/ajatellu siirtää vaavin eri huoneeseen nukkumaan?
Tai siis miten se sit käytännössä onnistuu?..Meillä kun siis pojat tulee oleen samassa huoneessa. Kuinkahan sujuu yöt sen jälkeen kun samaan huoneeseen menee..ei tietenkään vielä mut sit joskus.
Tuo esikoinen kun alko nukkumaan kokonaisia öitä vasta 2vuoden jälkeen,vuoden ikäsenä tosin taisin itteni olkkariin sillon siirtää...

 
milli78 ei sitä vuotoo enää paljon oo,mut ompahan kuitenki....jälkitarkastus mulla oli maanantaina ja kuulemma kaikki ok,ku ultrasivatkin...ja mullahan oli sektio...niin oli kuulemma istukka täydellinen!
kai sitä pitää ny vaan toivoo,et tää loppuis pian!
 
Kokeilin tehdä maidottoman riisipuuron riisimaitoon ja tuli oikeesti ihan hyvää. Mies ja eskarilainenkin sitä söi ja tykkäsivät. Eli jouluaamuna teen anoppilassa sitä myös, niin ei tarvi kaurapuuroa mun ja 2v pojun syödä jouluna. :xmas: (vinkkinä vaan "maidottomille")
 
Eilen illalla pitkästä aikaa ehdin istahtaa lukemaan juttujanne, edes muutaman sivun verran. Mihin aika meneekin? Miten tää ajankulku muka muuttunut raskausajoista, silloinhan täällä ehti istua yhtenään :snotty: Nyt tietysti kaikkia joulutohinoitakin päällä, mutta kuitenkin...

Ensimmäisenä kun näille sivuille tulin, otti silmiin, että tuolla on jo osio jouluvauvoillekin ja siitä alkoin miettimään että ei hitsi, meidän vauva on syntynyt syyskuussa! Niin pitkä aika! Ja kun miettii, alkaa jo tuntuakin ikuisuudelta se, kun sairaalassa oltiin... Ja sitten kun täällä luin, että joku antaa jo kiinteää ja monikin velliä :/ . Onko meidän vauvat jo niin isoja :'( . No, onhan nuo onneksi vielä pieniä, mutta kyllä ne niin nopeasti kasvavat! Tää on aika ihana aika tämäkin, n 3kk ikä, alkaa vauvan oleen suloinen paksu pullero, mutta kuitenkin vielä pieni :heart: . Jotenkin silti haikuan aina välillä, kun vauvaa katsoo ja tajuaa, että taas se on kasvanut :ashamed: .

Meillä elo on aika tasaista ja päivät riippuu paljon vauvan menosta. Välillä nukkuu hyvin ja on sitten tyytyväinen, välillä on vain minuttiunia päivän aikana ja sitten taas kitinääkin enemmän. Yöt menee mukavasti, mutta 3-4h väelin syöttelen. Yksi yö piti syöttää 2h välein ja se jo tuntui |O . Flunssaa ollaan vähän kaikki sairasteltu ja välillä olo on väsynyt. Onneksi väsymys tulee ja menee ja vaikka pieni kävelylenkki muuttaa heti tilannetta.

Mutta täällä on nyt hetken rauha, niin menen taas jatkamaan hommiani. Joulu alkaa olla laitettuna, mutta onhan tuota ainaista järjestelyä ja siivoamista. Tänään ajattelin, jos äitini leikkaisi hiukseni. Huonoon kuntoon menneet imetyksen aikana ja paljon lähtee! Kuten vauvaltakin, joka alkaa olla aikas tavalla kalju :whistle:

Yritän tsempata taas ja olla aktiivisempi :) . Hyvää viikonloppua kaikille!

Rontti ja vauva 2 päivää vajaa 3kk
 
MILLILLE ISO :hug:
Tuttu tilanne täälläkin. Neljän seinän sisällä 24h/vrk ja 7pv/vkossa. Alkaa kuuppa pehmenemään ihan oikeesti. Meille tuli miehen kanssa aviokriisi. Ollaan reilu 2 vuotta asuttu tällä paikkakunnalla, enkä ole saanut yhtään kaveria (missä välissä, kun oon aina kotona). Sanoin miehelle, et muutan takasin entiselle paikkakunnalle. Lupas sillon kun muutettiin, et jos en viihdy, niin lähdetään. Nyt ei sitten suostu ymmärtämään, et tarviin muutakin kun lapsen-ja kodinhoitoa ympärivuorokautisesti. Ei tajua, et oon tosi yksinäinen ja väsyny tähän kaikkeen. Unet on jääny tosi vähiin, kun en pysty nukkumaan, eikä ruokakaan enää maistu. Millonkahan oisin viimeks nauranu jollekkin...

Mulla jälkivuoto kesti kuutisen viikkoa. Nyt alko sitten eka menkat. Toivottavasti jatkossa menkat ois ees vähän hillitymmät. Meinaa vuodot tulla läpi jokaisesta suojasta |O

Sannillekkin on tullu selkee rytmi! Päivät nukutaan rattaissa tyytyväisenä, klo.6-02 huudetaan, valvotaan ja tankataan ja sit loppuyö vaaditaan tuttia n. 5 sekunnin välein... :headwall:


 
Jaksamisia Mileko...mä en ite uskaltais muuttaa toiselle paikka kunnalle juuri sen takia että oon ite niin huono tutustuun ihmisiin,ja tulisin varmaan hulluks jos ei ois mitään sosiaalisia kontakteja. Toivottavasti saatte asiat järjestykseen ja saat taas nauraa ja nauttia olosta... :hug:

Aloimpa sit eilen illalla merkkaileen ylös Pessin syömisiä... 20.30 120ml korviketta, 22.30 80ml sit 02.45 tissiä, 05 tissiä, 07 tissiä ja 08 tissiä...Sit 9.45 taas 90ml korviketta.Taitaa siis tuo tissittely olla aika turhaa... :/
Saa nähdä josko kokeilen sitä velliä tänään pikkasen päivällä antaa tai sit on pakko alkaa lämmitteleen pulloo yöllä... Kuinka kauan muuten tota korviketta täytyy lämmitellä??Esikoinen kun oli sen puoli vuotta ennen kun alko korvikkeelle niin en mielestäni enään sillon lämmitelly...kai...

 
MILLILLE ja MILEKOLLE iiiiiiso :hug:

Yksäiti, mä olen antanut korvikkeen ihan huoneenlämpösenä, varsinkin öisin. Neuvolassa sanovat että vauva tottuu nopeasti juomaan huoneenlämpöstä, meillä kun ollaan pelkästään korvikkeella niin reissun päälläkin voi antaa sitten ilman lämmittämistä. Mulla on öisin tossa yöpöydällä korvike ja pullo, kun ruoka-aika tulee, tölkki vaan auki ja pulloon, Juho syö mitä syö ja loput vien sitten jääkaappiin, syyään päivällä sitten.
Kävin eilen ekaa kertaa sitten lokakuun 2006 kotona saunassa, meillä tuolla alakerrassa iso remontti ja nyt oli sauna ja pesuhuone siinä kunnossa että sai saunoa, olin illalla niin onnessani. Vielä on kesken kodinhoitohuone ja takkahuone, sitten alkaaki olla valmista. Aijoo sisäportaat puuttuu viellä, tuossa onki reilun vuoden ollu alakertaan reilun parinmetrin pudotus. Ulkokautta eilenkin hipsin saunaan.

Täällä ja kaivattas kaveriseuraa, moni kavereista häipyny opiskelemaan tai töihin johonkin toiselle paikkakunnalle. Yksi kaveri mulla täälä, asuu sitten onneks tossa meidän naapurissa :D

Plaah, meillä olis tänään miehen sedän kuuskymppiset, pitää vissiin joku kukka kävästä hakemassa ja alkosta viinipullo. Muuta en aijo hankkia.

Nolottaa vähän sanoakkin, mutta mun tekis mieli takas töihin :ashamed: vaikka onhan tää kotona olokin pojan kans ihan kivaa mutten oikee viihy vaan ihan jouten..
Suurinosa joululahjoistakin hankkimatta :ashamed:
eilen päräytin lahteen jouluostoksille ja parin tunnin päästä huomasin olevani jälleen villähteellä, ilman ainuttakaan joululahjaa... Mulla ei vaan ole idean ideaa...
Kinkkuki pitäs hankkia..

PuPu ja Juho
 
Mileko ja Milli - virtaa teille (en tiedä tosin mistä ...),
itse oon ihan samassa jamassa - viime yön oli luojankiitos mun yks ystävä yökylässä ja sain nukkua huikeat 10 tuntia ( 5 +3+2) , hän hyysäili vauvaa , oikeastaan ei jäänyt kuin yks syöttö väliin.
Itkeä tuherrellut oon minäkin tätä väsymystä ja sitä kun ei jaksa olla auvoisen iloinen.
Ja tää neljänseinän sisällä - elämänmuutos on mullekin hirmuinen - työelämässä oli yli 100 matkapäivää vuodessa, hotellia, taksia, asiakkaita . ja muutenkin max klo 20 kotona oulu-iltoinakin . Että erit on kuviot. Kumpparit jalassa ja oikein kotiäiti olo... Onnkesi on joitain ystäviä, kai ne sitä miestä korvaa.
Mua on surettanut myös tuo mun oman perheen kylmäkiskoisuus, en niin mitään apua ole sieltä saanut. Toki äet on syöpäkipeestä toipumassa ja se on hyvä syy, mutta mun sisko on vaan kylmäkiskoinen. Ennemmin tulee hautajaisiin kun auttaa. Vaan eipä sitä ihmisiä voi muiksi muuttaa eikä kannattaisi toivoa lämpöä lämmöttömiltä.
Joo - siskokin vastaa tekstiviestiin kun on kyse lahjatoivelistasta - ei esim kun laitoin viime vkonloppuna 'oon ihan loppu ' - tekstarin. Että semmoista empatiaa ja suhteellisuudentajua...
Mutta ulkona pilkisti aurinko , ja ei kai näihin ankeuksiin kannattaisi kieputtautua. Muru on suloinen , uusia ääniä tulee ja tarraa kiinni äitin sormiin ja nenään hanakammin :) Tosin se suloisuuskin on helpompi huomata, muistaa ja älytä - kun on joku jakamassa sitä. Ystäviä, sukua tai sitten sen ilon jakava siippa (kaikki ei varmaan osaa samalla tavoin myötäelää).
Elämän varjokohdissa auttaa jos joku näyttää valoa ?

Joo, joululahjat ja laittamiset nyt jää - ihan hyvä ohje oli se kanelia vai inkivääriä uuniin ja tolua sukkaan tekstari/email , joka kiertää...

Kandee vissiin mennä lahjahulinaan vasta viikolla, nyt mahtaa olla älytön ruuhka ?
Töihin menoja ja muita oon minäkin väliin miettinyt, aiemmat arviot hoitovapaista saattaa muuttua ... saa nähdä mimmoista tää arki on sitten himpun myöhemmin. Nyt ainakin on telkkariohjelmat tooooosi tuttuja.

t pau & pikku viu
 
päivän ainoa "vauvaton" hetki, poju vetelee päikkäreitään ulkona, kestoltaan 3-4 tuntia, ihanaa omaa aikaa.... :)
kauhea väsy vaan mut ei malta nukkuakkaan |O . joku kirjottelikin anteekspyyntöjä kun on ainaista valivalitekstiä, mutta eikös tämä ole aika hyvä paikka valitella, on ainakin kohtalotovereita jotka tietävät kyllä miltä tuntuu! aika turhaa on tuolle ukollekin jupista, ei se oikein ymmärrä kun niin vähän on kuitenki päivittäin vauvan kans...toki minä kyllä hänelle siitä huolimatta napisen kun vähänkin kiukuttaa,mikä on aika usein nykyään :eek:
toiveissa edelleen yli kolme tuntia kestävät yöunet,huoh,sais hermotkin joskus levätä....ehkä sitten kun pääsee joskus vähän tissimaitoa tukevampaa pojalle antamaan :/ , joskus miljoonan vuoden päästä.... :|
ihania vauvakuvia kaikilla,niin kauniita lapsia! ja monella niin ihanan pitkät hiukset! meitsin mukelo on ihan kalju kun syntymätukka lähti, onneks uutta jo pukkaa, näkyy kyllä kun oikeassa valossa tarkasti katsoo,ihan selvä tukka ;) !
milekolla(?) tais olla fiilikset aika maassa, laitan sulle voima :hug: ! itelläni kans tosi masis päiviä välillä, onneks nyt vähän harvemmin, kun rupeaa pojan kans elo sujumaan pikkuhiljaa! mutta voi että joinakin päivinä vaan itkettää ja raivostuttaa :ashamed: kunnon unet yleensä auttaa(no niin se kolme tuntia siis...)! onneks mahavaivat jo vähän helpottaa, kolmesti käytiin vyöhyketerapiassa ja kotiohjeilla hieroin ite päivittäin.
nyt taidan lähteä kahville, ja ehkä vähän oikaista sohvalle ennenkuin poika nousee! elämän pieniä iloja :flower:

:wave: tilda+poju 2kk kohta :heart:
 
tilda
me ollaan EHKÄ nähty joskus,jos oot ollu juankoskella synnytysvalmennuksessa?me käytiin siellä vaan 2 kertaa kun saatiin "vapautus" siitä koska siellä alkoi aina supistelemaan kovaa kun oli ne tuolit aika huonoja :D

me saatiin nukuttua viime yö hyvin,antton nukkui 02-12 heräämättä!!salaisuus olikin turvakaukalossa,ei taas meinannu asettua millään ja kokeiltiin sit tota kun siihen se aina rauhottuu kun lähdetään autoileen..annettiin siinä pikku maito tilkka vielä ja hups,poika nukkuikin..laitettiin sit kaukalo pinnikseen ja silleen että poika nukkui "selälleen",eli peittoa kaukalon etuosan alle..
ja saatiin eilen se uusi sänky,nyt onkin selkä vähän kipee sen johdosta :LOL: mut hyvä oli nukkua..

tänään lähdetään ehkä ukon kans viihteelle ja antton menee mummulle yö kylään,ikävä on jo nyt kun ajatteleekin,mut pakko päästä "rentoutumaan" pitkästä aikaa..
 
YODOTTAJALLE :hug:
Itse olin 2 ekan tytön odotus-, synnytysajan yh:na siihen asti, kun kakkonen oli 2v. Yksinhuoltajuus on tosi raskasta ja vaativaa. Joskus oikein hävettää valitella omia juttuja, kunon kuitenkin toinen aikuinen jakamassa arkea. Välillä tosin tuntuu, että tuo mies on se kuudes lapsi :D
 
onpa voitu sitte nähäkki; tosin mekin käytiin vaan kahesti; taisin pyörtyä molemmila kerroilla; olin siinä vaiheessa raskautta melkosen heikolla hapella jatkuvasti, eikä siellä oikein se ilmanvaihto pelannu....!
yritin sit koisata tuossa sohvalla, ja pah, eihän sitä päivällä osaa nukkua! pojukin itkeskeli muttei vielä heränny; nyt vetäny jo 3,5 tuntia! hyvä juttu!

 
millille ja milekolle hurjasti voimia :hug: Ja mileko se mies on tosiaan yksi "lapsista" :whistle:

Samaten YOodottajalle ja yksäidille voimia yksinään arjesta selviytymiseen :hug: Se on rankkaa kun ei toista ole tukemassa ja jakamassa lapsen hoitoa. Ite muistelen ja omia yh aikoja. esikoinen oli aikoinaan alle vuoden kun jäin yksin ja meillähän oli tämän nykyisen miehen kanssa vuoden aikalisä nuorimman pojan ollessa n. 1/2v. Muistan ne yöt kun itkin pojan kanssa yhdessä kun toinen oli kipeenä, kannoin ympäri kämppää tuntikausia (parin vrk:n nukkimissaldo vajaa 4 tuntia yht.). Itkut tulee vieläkin kun sitä aikaa muistelee :( Joskus jouduin soittamaan kouluun ja ilmoittamaan ettei esikoinen tule kun ei hänkään saanut siltä itkulta nukutuksi. Ja huom! Daniel oli helppo vauva, ainoastaan kipeenä itki ja sitten itkikkin kaikkien hiljasten hetkien edestä.

Kyllä miä ajattelin taas että jos oisin noiden neljän kanssa yksin niin oisin varmaan jo seonnut. :ashamed: Nostan hattua todellakin yksinäisille äideille :flower:

Näkymättömälle Ninnille piti toivottaa voimia ja paranemisia :hug: ja Elzan poikaa pitää muistaa mennä kurkkaamaan. Ja hyviä kuvia oli taas pienistä mutta arvatkaapas muistanko enää kellä kaikilla niitä kuvia oli :ashamed:

Meillä Kiia nukkui koko yön :eek: Tai en miä ainakaan ole herännyt tai en ainakaan muista ja eipä käytettyä pulloakaan missään aamulla näkynyt :) Nyt lähti taas mummin tykö. Mummi eilen soitti ja sanoi että hän ajatteli ottaa Kiian yökylään. Teki mieli sanoa: Ai että ajattelit ottaa kysymättä meiltä mitään ;) No eihän niin voi sanoa kun toinen ei välttämätttä sitä huumorin kannalta ottais :ashamed: Viime viikonloppuna hällä oli nuo kaksi hurjaa täystuhoa. Tosi kiva "omistaa" äiti joka todellakin pyytää lapsia luokseen ja yrittää heitä tasapuolisesti pitää :heart:

Minut yrittää tää saamarin flunssa kaataa. Kuumetta en ole mittaillut, buranalla vaan oloa helpottanut. Taitaa joulusiivouksen mennä siitä mistä aita on matalin...

Marzyciel marketeissa saattaa olla myynnissä koristeita tai jos teillä päin on joitain leipomo/kondiittoreja niin niistä.

Jotain varmasti taas unohdin sanooo mut se ei ole uutta. Taitaa olla parasta mennä teen tai kahvin keittoon :wave:

dogtorille hauskaa iltaa ja eikös joku muukin ollut jonnekin menossa? Hauskaa viihteellä oloa hällekin :wave:
 
Lahdessa saattaisi olla Sinuhen kahvilassa myynnissä, torin varrella samassa rakennuksessa kun on Yliopiston apteekki. Citymarketeissa ja Prismoissakin on tosi ihania koristeita, itse ostin täältä Kausalasta Naapantuuran konditoria kahvilasta. :)
 
tilda
me oltiin siellä niitä kaavilaisia,siis ainoat sellaiset..olitko sinä se jolla oli punertavat lyhyet hiukset?heh,hirmu kysely :D

tuutilulla
kiitos,hauskaa aionkin pitää!

mun 2,5v pikkusisko tuli käymään,ruokkii just tuota meidön bullmastiffi mummoa :D hauska kun sen on aina saatava ruokkia meidän koirat,ja sit se haluaa aina viedä tuon mummelin pissille,naurattaa kun pkku tyttö taluttaa tollaista aika "karun" näköistä koiraa,jota kaikki kyläläiset luulee vihaiseks kokonsa ja ruttuisen naamansa vuoksi..ja toinen asia,meidän nuoremmalla uroksella käytetään vetopantaa ulkona(hepan päitsien tapaiset)niin jokainen kiertää meidät kaukaa kun luulevat sen olevan vihainen,ilmeisesti luulevat vetopantaa jonkin sortin kuonokopaksi..
eipä tullu kovin vauva aiheinen teksti :LOL: tai no onhan noi koiruudet mulle vauvoja :LOL: :LOL: :LOL:
 
Jukra ku tulee ihan huono omatunto ku en ole taasen aikoihin täällä käynyt!
Pojasta tuli Jesse Rafael,ja aivan uskomattoman suloinenhan tuo on :heart: Ollaan nyt alettu antamaan aina iltasin maissi tai riisivelliä 50ml nanniin sekotettuna ja poika nukkuu koko yön putkeen heräämättä! :D Sillä on aina iltasin semmonen tankkausbuumi että korviketta menis reilusti yli pari desiä kerralla jos ei velliä ois seassa. Ja niihän ne sanovat ettei sais paria desiä enempää kerralla antaa ettei masu veny..

Mä en nyt jaksanu lukea koko ketjua (luonnollisesti) vaan ainoastaan tän sivun jutut.Joku puhu jotain tuosta maidon lämmöstä,oon itekkin miettinyt että kuinka kauan sitä lämmitellään? Ei tietenkään voi mennä antamaan jääkaappikylmää mutta just huoneenlämpöstä.

Tässä on linkki Jessen kuviin http://irc-galleria.net/view.php?nick=d%F6neliini&image_id=71936126

Kovasti jokelteluja piisaa samoin kuin hymyjä ?

Ollaan Jessen kans aika paljon liikuttu,mulla sattuu niin monella kaverilla olemaan samanikäsia lapsia ni ollaan sitten vaunuiltu sun muuta yhdessä. Ilmottauduttiin nyt tammikuussa alkavaan värikylpyynki,odotan innolla!Oulun kaupunki tosiaan järjestää sen joka maanantai. Jos Oululaiset haluaa lisäinfoa ni voin toki laittaa naisen yhteystietoja jolle ilmottautua =)

Mutta nyt mä lupaan tulla huomena lukemaan taas teidän kuulumisia ja muutenkin ahkerammin kirjotella.
 

Yhteistyössä