-LOKAVAUVAT 2007-

Ginnifer
Olihan se niin että Ceridal Lipolotionia voi käyttää nänneihin? Mutta pitikö se pestä pois ennen imetystä? Sairaalasta saatu Lansinoh alkaa olla finaalissa ja tuota Ceridalia sattuu olemaan niin siirtyisin siihen...
 
meilläki oli tänään ristiäiset ja pojan nimeks tuli Veeti Aaron :D
ja jos siit jälkivuodost vielä,niin ny oon kyl melko varma,et menkat alko...on sen verran punasempaa koko homma......
mut en jaksa kirjotella enempää ku väsyttää ihan sikana ja niskatki on niin jumissa,et huimaa aina välillä :(

henkka ja veeti 1kk 2pvää
 
Kunnialla tääl kans ristiäiset ohi ja hyvin meni!
Paitsi, et Wiia tuli sit mun syliin kesken toimituksen kun neiti päätti huutaa ihan hirveesti sylikummin sylissä ja hän on suht viimesillään raskaana ja kävi hankalaks toi tytön hyssyttely. No onneks rauhottui heti mun syliin ja kastehetkellä annoin typyn takas kummitädille ja loppuhyvin kaikki hyvin... :D 2-vuotias isosisko kuivasi Wiian pään kasteen jälkeen ja oli niin ylpeä omasta tehtävästään! Äiti se vieressä nyyhki, kun toinen oli niin tohkeissaan ja suloinen.
Oli tosi kiva pappi ja muutenkin leppoisa päivä... Kuvia latailen huomenna koneelle, ni voin sit tännekin muutaman laittaa....
alkaa päivän juhlinta painamaan jo silmäluomissa...ja ne korkkarit... Saakeli et jalat huutaa hoosiannaa, ei oo jalka entisessä kuosissa synnytyksen jäljiltä. :whistle:
No mut nyt nukkumaan!

Lapanen ja Wiia Kerttu Wilhelmiina :D :heart:
 
Heips taasen!

Mä luen kyllä kauhulla teidän juttuja, joilla vauvat ei nuku öisin. Meillä kun on pääosin hyvin nukuttu Eeron kanssa. MUTTA tuo isoveikka...
Kellojen siirrosta alkaen menee maate 19-19.30 ja herää 4.30-6.00!! |O
Eli kun illalla pääsee maate 22 maissa ja herää pari kertaa syöttään Eeroa, niin sit saakin nousta Onnin kanssa ennen kukonlaulua. Iskä on muutamana aamuna noussu, mut ei se nukkuminen aina onnistu sit.
Päiväunia ei suostu nukkuun, auto on ainoo, mihin nukahtaa.
JOS sattuu nukkuun, niin silti sitä unta ei sit riitä aamusta.
Tänään herättiin vähän ennen viittä, syötin Eeron, joka jatkoi uniaan siitä. Aamupalalle noustiin kuuden aikaan...

Kurjat kelit taas jatkuu, Onni kipeenä..
Iskä pitää nyt vimpan isyyslomaviikon, ennenkuin vaihtaa työpaikkaa!!

Mukavaa viikkoa kaikille ja koitetaan jaksaa!!

 
Maanantai aamua kaikille ja märkää sellaista :( Täällä ainakin tihuttelee ihan vettä. Mustaa ja märkää, yök!

Eilen manasin itteäni. Kiia nukahti klo 21 jälkeen ja miä kökin pystyssä 23:n kun olin varma että pimu herää kukkumaan niin kuin kaikkina muinakin iltoina. Mutta eipäs herännytkään vaan nukkui yöunia :eek: Mistäköhän moinen muutos? Kun tuo on yöunille hyytynyt toissa iltanakin vasta 00.45. Ei äiti ymmärrä vaikka tyytyväinen olisinkin jos tuo rytmi kääntyis järkeväksi.

Joulua täälläkin on hiljalleen tehty. Kahteen ikkunaan verhot eilen sain vaihdettua (Kiia suopiollisella tuulella) :D Tänään ois muut ikkunat vuorossa...

Eilen aamulla räpelsin nukkikseenkin joulua (ihan kun ei ois ollut järkevämpää tekemistä ) :whistle: Helkatin "hienon" enkelikellon sain aikaiseksi. Kuvahan on mitä on kun miä en osaa käyttää tuota mun kameraa vielä kunnolla ja sen lisäksi yksi kynttiläkin irtosi kuvaustohinassa. Eskarilainen samperi haukkui tuon ihan lyttyyn :'( Mun suuren taidonnäytteen :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272743.jpg

Muuten tänne ei mitään ihmeempiä kuulu. Eskarilainen taas kuumeessa mutta sehän ei ole uutta. Ai niin, meijen neiti ei pysy mahallaan lattialla. Pää vatkaa niin julmetusti sivulle että Kiia kiepsahtaa koko ajan selälleen pään vetovoimasta :D Toi typy muistuttaa tuon pään "vatkaamisen" takia niitä joskus ammoisina aikoina olleita auton kojelaudan koristeita jossa eläimen pää heilui vieterin varassa joka suuntaan :LOL: :ashamed:

tuutilulla ja heiluri Kiia 8 viikkoa. Hui, kohta tulee 2kk täyteen :eek:
 
lumista huomenta! täällä yöllä tuprutellut lunta oikein urakalla ja vieläkin satelee vähäsen :) ! poju nököttää nukkua syönnin päälle sylissä, käsi jo ihan puuduksissa! saiskohan tuon puettua ja siirrettyä vaunuihin jotta pääsis ite ulos.....jaahas, alkaakin kiemurtelemaan kaveri, jatketaan paremmalla ajalla!
 
Askartelut tehty ristiäisiä varten ja keittiö siivottu viimestä nurkkaa myöten. Olen oikein ylpeä itsestäni :D

Meillä tuo neiti nukkuu päivät ja valvoo yöt :headwall:
Alkaa univelka olemaan sitä luokkaa, että ristiäisissä äidin kuorsaus kilpailee papin puheen kanssa... :ashamed:

Liitän tähän kuvia aikaansaannoksista. Noita vihkosia oon väsänny jokaisen tytön ristiäisiin. ei tarvii virsikirjoja ja kaikilla varmasti on sama versio sanoista, nekin kun eri kirjoissa välillä vaihtelee. Tähän vihkoseen kirjoitin sanat myös lauluista, jotka meidän vanhemmat tytöt laulaa kahdestaan, kanttorin säestyksellä onneksi. Tytöt laulavat seurakunnan kuorossa, niin sitä kautta saatiin säestäjä kotiristiäisiin =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272863.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272869.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272874.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272886.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1272889.jpg

On kyllä niin vaaleenpunasta ja hipleetä, että melkein hirvittää. Miehelle kun löytäis vielä vaaleenpunasen puvun... :LOL:
Onko kellään muuten vinkkiä, millä pikaliiman saa lasista pois :headwall: :ashamed:
 
Huomentapäivää! Meilläkin ristiäiset onnistuneesti takana =) Poika sai nimekseen Matias Anselmi. Pikkaisen itkua tihrusti Matias koko tilaisuuden ajan ja päästipä oikein komian röyhtäyksen papin aamenen päälle :LOL: Itkuihin auttoi kuitenkin isin syli, tutti ja ruokailu, joten kunnialla kuitenkin selvittiin! Kasteen jälkeen poika sitten ottikin pikkutirsat vaunuissa, jotta jaksoi taas seurustella vieraiden kanssa. Ja sylissäpitäjiähän riitti. Itse en tainnut pitää poikaa kertaakaan pariin tuntiin. No hienoahan se on kun suku on innoissaan =) Tilaisuuden jälkeen olikin sen verran naatti olo, että Matias simahti 8 aikaan ja äiti perässä 10:ltä.

Mileko34, olet kyllä taitava käsistäsi =)

Valaiskaahan hiukan kuinka saan kuvia liitettyä tälle palstalle..kiitos =)
 
lumisateista päivää kaikille.

meillä sitten satanut eilisestä illasta lähtien lunta..

tyty otti ja nukkukin oikein ruhtinaalliset unoset viime yönä,illalla kävi nukkumaan 20.30 ja heräs tänä aamuna puol kuus syömään..yöllä tein jo muutaman kerran valot kun toinen niin hiljaa nukku,ei ährynny eikä tihrunnu mihinkään suuntaan ja nukku vielä ilman tuttia,illalla ei sitä huolinu suuhunsa

myö ollaan täällä suunniteltu keittiöön lisää kaappeja,yhelle seinälle olis tarkotus alakaappi susteemi saada kun ihan kauheen vähän muuten on kaappitilaa..kierreltiin tuolla keittiö kaappi kaupoissa aamulla..niin on vaan aika tyyriin hintasia...no johonkihan ne veronpalutus rahat on tuhlattava :D

milekoaika ihania juttuja oot ristiäisiin tehnyt =)

hemuliP komia poika =)

no nyt pitää pakata neiti vaunuun nukkumaan.

niinukka ja venla
 
Ginnifer
Kaunista päivää kaikille, sellainen on ainakin täällä pääkaupungissa pitkästä aikaa!

Palaan vielä siihen silitysasiaan. Taisi olla Keiju, joka mainitsi silittävänsä harsot - kysyisin käytätkö niitä vaippoina vai johonkin muuhun? Jos ovat vaippakäytössä, niin onko imutehossa eroa silitetyn ja silittämättömän harson välillä? Mä olen vanha silitysfriikki, yleensä silitän melkein kaiken (no en nyt trikoovaatteita) ja kun suosikkimateriaalini on pellava niin silitettävää riittääkin! Mutta vauvan syntymän jälkeen en ole silitysrautaan koskenut... Toivottavasti arki lähtisi rullaamaan sujuvammin ennenkuin valmiiksi silitetyt lakanat loppuu kaapista. Tai sitten se on niitä ylellisyyksiä joista on luopuminen lapsen myötä! :/

Ginnifer & Ellen
 
Mekin käytiin tyttöjen kanssa pitkästä aikaa ulkoilemassa se kun ei ole ihan helppoa lähteä ulos näin talvi aikaan kun pitää pukea 3:lle vaatteet. Mutta kyllä se kummasti piristi, ja nyt 2 v nukkuu tuossa sängyssä päikkäreitä raasu ku nukahti sisaristuimeeen. Käytiin meinaan samalla kaverilla kylässä ja siellä oli leikkikavereita niin väsyyhän sitä.

Meillä on tuplien päälle isäntä viritelly sellaisen sisaristuimen että pystyn käymään vaunuilemassa. Ella kun ei vielä oikein jaksa seistä sillä laudalla. Ja tuppaa just nukahtelemaan niinkuin tänäänkin.

Täällä on tiet ihan kauhean liukkaita että ei meinaa pystyssä pysyä onneksi on mistä pitää kiinni kun vaunuilee.

MILEKO kuinka monelle sinä teit niitä vihkosia, meinaan jos käsin kaikki kirjoittelit, niin siinähän oli aika homma, täytyy ihan hattua nostaa. =)

Meilläkin oli tässä mykkäkoulua tai siis minä pidin lauantaina kun piti lähteä enon 50 v juhliin, niin isäntä ilmoitti että ei lähde. Arvatkaapa kuka veti herneet nenään. :kieh: Huusin siinä sitten lapsia pukiessa (4 kpl) että voisi vaikka jäädä reissuhommilleen kun ei kerran haluta lähteä perheen kanssa juhlimaan. Ja itkutkin siinä itkin. Hän vaan totesi kylmän rauhallisesti että voisi vaikka siivota sillä aikaa. Joopa joo. Mutta kun olisin halunnut isännänkin mukaan. Onhan se kiva kun huusholli on siivottu mutta silti...... :headwall:
Kun olin pakkaamassa lapsia autoon sanoi isäntä että jätä kaksi pienempää kotiin, mutta totesin vaan että haistaa p...an, ja lähdin. Että osasi ottaa päähän.

Piituli, Emma ja Essi
 
HemuliP meidän pojalle tulee kans yhdeksi nimeksi Anselmi. Nimi on kulkenut suvussa ja nyt kun meidän poikakin sen saa niin on jo neljännessä sukupolvessa.

Meillä on taas pari päivää ollut yhtä narinaa narinan perään. Yöt menee edelleen hyvin ja vain kahdella herätyksellä, mutta nämä päivät on melkeinpä vauvan kantamista koko päivän. Nyt laitoin nukkumaan mahalleen kun en enää muuta keksinyt ja sen jälkeen on nukkunutkin pisimmän pätkän tänä päivänä. |O Tiedän ettei mahallaan saisi nukuttaa, mutta mun oli ihan pakko saada tuo valve aika jollakin poikki että pieni saa edes hiukkasen unta palloon. :ashamed: Ensimmäisen kerran kokeilin nyt tuota masullaan nukuttamista enkä sitä aiokaan ottaa tavaksi. Nyt olenkin sitten käynyt kurkkimassa tuonne sänkyyn vähän väliä että varmasti hengittää :eek: hoh, hoijaa tätä äitiyden ihanuutta. :p Aina on jotain huolta noista pienistä...


Jotkut on pitäneet mykkäkoulua kotosalla.
Kai tämä uvivelkakin kiristää kotirintamalla tunnelmaa aika ajoin siihen pisteeseen, että tulee haistateltua välillä isännällekin paskat. Minä kai se pimahtelen tuon tuostakin, mutta se on vain yksi punainen sekunti kun olen taas normaali. Minäkö jakomielitautinen?? :kieh: :kieh: Mökötä en koskaan. Tulisin varmaan hulluksi jos joutuisin pitämään sisällä sen vihan määrän mikä tuolla sisuksissa välillä kiehuu. :kieh: |O


Lähdenpä laittamaan makaronilaatikot leivinuuniin kun olen sitä tuossa päivällä lämmitellyt. Oli pakko lämmittää uuni kun aamulla tämä mökki tuntui tosi kylmältä, vaikka ei kai tuolla ulkona vissiin kovin kylmä ole.

 
tin
Heippa!
Taas on tullu tekstiä mukavasti... En tietenkää muista kaikkia kommentoida mutta kivoja nimiä ainakin pikkuiset saanu ja mileko34:Ihania noi lehtiset! Pieni homma! Ja yksäiti: mahtavaa että isän ym. vierailu meni hyvin, kiva että isä on kuvioissa!

Meillä ristiäiset ens lauantaina, eli 1.12. Nimikin saatiin päätettyä ja servetit tilattua www.vimpelinkirjakauppa.fi -osoitteesta. Oli todella ystävällistä palvelua kun soittelin sinne ja nimi ei ollut vielä tiedossa. Sanoi että kun tänään saavat tietää niin servetit ehtii lauantaiksi.
Pappi kävi tässä tänään, meillä siis 4 kummia joista 1 ei kuulu kirkkoon. Kummisetä pitää poikaa, kummitäti kuivaa pään ja toinen täti lukee raamattua. Tarjoilutkin on päätetty että kuka tekee ja mitä. Mielestäni hyvällä mallilla siis... Kävin parturissa tänään ja olipas mahtavaa istua tuoliin ja antaa muitten touhuta. Poika oli mummun kanssa kun ukko joutui auraamaan. Hyvin oli mennyt!

Huomenna olisi jälkitarkastus, synnytyksestä tasan 6vkoa. Tuntuu että menkat olis alkamassak,semmosta juilintaa on. Sitte jälkitarkastusta pitää kait siirtää?! Ainakaa normaaliin gynetarkistukseen ei voi mennä jos on menkat. No toivotaan että ei ala.... Sais pysyä pois vaikka puoli vuotta :kieh:

Poika ollu kiltti ihanuus ja yöt menee kivasti. Tosin nyt se on alkanu yösyötöillä heräileen eikä nukahdakkaa heti. Yleensä on n. tunnin verran hereillä mutta mikäs siinä ku aamulla saa nukkua pitkään. Se on eri asia sitteku on enemmän lapsia...
Nyt lähetään vähä vaunutteleen ja hakeen H&M:n tilaus postista. Ihanaa uusia vaatteita :)

tin + poika huomenna 6vkoa :heart: :heart: :heart:

muoks: Katjanna: Mulle sanottiin synnärillä että jos mahallaan nukuttaminen helpottaa pientä niin se on kyllä sallittua jos itse on hereillä ja pystyy vähän tarkkailemaan....
 
HemuliP tuolla taannoin kyseli gefilus-kapseleista...mä oon niitä käyttäny, etenkin sillon kun on ollu hoidossa vattatautia (isommat lapset 7v ja 5v). Itekkin siinä samalla ottanu. Mä uskon niihin että ne auttaa. Oon nyt ite ottanu niitä yhden päivässä jos muistan. Juon kuitenki gefilus-piimää niin ei tartte ottaa joka päivä. Meillä neitonen nyt JO 6vkoa ja 3pv...mihin tää aika menee??? :eek:
 
Tänään oli Elialla neuvola ja kaikki oli ok. Paino 5820g ja pituus olikohan 57,5cm. Hyvin kasvaa siis. Pyysin reseptin rotarokotteeseen ja ens kerralla aletaan sitä sitten antamaan. Päätin, että se annetaan tuolle pojulle, kun on se vaan kova tauti! Siskon 4v poika parhaillaan sairaalassa tipassa ja epäillään rotaa. :/ Jos 4v menee huonoon kuntoon puolessatoista vuorokaudessa, niin mitenkähän tällainen pieni sitten! :eek: Kaiken huipuksi oltiin heidän kanssaan tekemisissä perjantai-iltana ja siis lauantaiaamuna oli alkanu poika ripuloimaan ja oksentamaan. Nyt sitten sormet ja varpaat ristissä rukoillaan, ettei se tauti tuu meille! |O

Elia on taas pantannu kakkaa 9vrk ja neuvolasta sain neuvon antaa 1-2tl luumusosetta, et suoli pelais paremmin. Annoinkin äsken yhden teelusikallisen niin, että laimensin sen ihan litkuksi omalla maidolla. Sit lääkeruiskulla pikkuhiljaa annoin suuhun. Ja kyllä poika tykkäs! :D Huuto meinas tulla kun loppu. Elia on jo melkein 2,5kk, joten sai luvan antaa tuota luumusosetta vähän.

Mutta eipä se auta nyt kuin lähteä ruuan laittoon. Mies teki eilen lihakastikkeen valmiiksi, niin eipä tuo iso homma oo keittää potut ja tehä salaatti. =)
 
Mileko Kokeile, jos se pikaliima lähtis kynsilakanpoistoaineella.

Täällä on elämä muovautunut pojan ympärille. Mies on tänään ekaa päivää töissä isyysloman jälkeen ja hyvinhän meillä on mennyt tämä päivä. Onneks sain kaksi viikkoa vain maata, niin on tämä toipuminen lähtenyt hyvin käyntiin. Viime viikonloppuna istuin ekaa kertaa pidempiä aikojakin (= yli 10min) :) ja kokeilin imettää istualteen. Tähän asti olen imettänyt vain sängyssä kyljelläni, kun tuo alapää ei ole antanut myöten, että olisin pystyasennossa ollut. Semmoista piti kysyäkin, että onko miulla jotenkin väärä imetysasento istuessa, kun tuntuu, että poika vetää henkitorviee maitoa helpommin. Maaten, kun imetän ei tuota ongelmaa ole ollut, mutta istuessa pitää poika välillä nostaa pystyyn pois tissiltä, että saa kakoa ja vetää henkeä. Ja mielestäni poika on samassa asennossa tyynyjen päällä, kuin sängyssäkin imettäessä.

Hipkukka ja poika (melkeistä 3 viikkoa vanha)
 
Keiju07
Hipkukka, täällä tuota samaa tukehtumisongelmaa... Istuen maitoa tulee kovemmalla paineella ja painovoimakin siinä tekee tehtävänsä, koska itse olet pystyasennossa, vaikka vauva olisikin rintaa vasten samoin kuin sängyssä maatessaan. Meilläkään ei sängyssä maatessa tapahdu tukehtumista koskaan. Vinkkeinä, että ota mahdollisimman takakeno asento, vajoa siis itse vähän alaspäin, jos esim. sohvalla imetät. Todennäköisesti sulta tulee aika paljon maitoa, joten yksi vaihtoehto on lypsää alkuun enimmät pois... Tuota en ole kyllä itse jaksanut tehdä. Olen jo oppinut tässä kuukauden aikana, että ei tuo lapsi kuitenkaan tuhkehdu, vaikka välillä tosi pahasti joutuu kakomaan. Kannattaa aina vaan nostaa toinen pystyasentoon ja hetki rauhoitella ennen kuin syöminen jatkuu. Itse olen myös nielemisäänestä oppinut huomaamaan, milloin menee liikaa tavaraa alas, ja varovasti irroittelen vauvan hetkeksi, jotta saa nieltyä. Ja imettäessä ei kannata pitää kämmentä vauvan takaraivolla, vaan lepuuttaa siis vauvan päätä puolivälissä käsivartta, näin vauva saa itse irrottauduttua tarvittaessa.

Ginnifer, en ole varma olinko minä joka vastasi tuohon silityskyssäriin, mutta totta on, että silitän harsot ja vauvanvaatteet, vaikka muuten en pahemmin silitä mitään. Harsoista olen todennut, että imevät paremmin, kun on silitetty. Käytän sekä kestoiluun että tietty puklurätteinä. Tosin nykyään kestoillaan enemmän taskuvaipoilla... Voi olla siis ihan huuhaata, että muka kangas imisi paremmin silityksen jälkeen, mutta siltä musta vain tuntuu ja onhan tuo silitetty kangas vaan niin mukavan tuntuista.

Mulla alkaa pian mennä hermot tähän meidän sylivauvaan. Sekunniksikaan ei kelpaa muu paikka kuin syli tai kantoliina. (Tai kaukalo, kunhan auto pysyy liikkeessä; kuppi menee nurin esim. punasissa valoissa seistessä ). Onhan se toki luonnollista että vauva haluaa olla sylissä ja ihokontaktissa, mutta tämä 24 h symbioosi on välillä ahdistavaa. Lähinnä siksi kun en saa mitään aikaiseksi. Ristiäishankintoja pitäisi tehdä, mutta mites teet, kun kauppaankaan ei pääse... Kaipa tämä tästä ajan kanssa.

Keiju ja peikkotyttö 1 kk 2 pvää
 
Ensinnäkin, tuntuu tosi kauhealta lukea että vauvat alkaa jo olla kahta ja puolta kuukautta :'( Tää on meidän viimeinen vauva enkä halua että se kasvaa |O Mulla siis pukkaa jo vauvakuumetta päälle, ihan kauheaa!!!

No niin, ja syy siihen on tietysti se, että meidän Sirkku sikurinenä on alkanut kiltiksi :heart: Arvatkaapas mikä siihen auttoi?Jätimme Kaiken pois! Siis kaiken paitsi rintamaidon ja korvikkeen. Ei anneta enää rela-tippoja, cuplatonia, disflatylia tai mallasuutetta. Ja korvike vaihdettiin Tutteli Omneoon. Ja johan on eri likka! Meillähän siis parhaimmillaan Sikke huusi kaikki valveillaolo ajat! Tänään heräsi puoli kahdeksan, söi vähän tissiä, nukkui yhdeksään, oli tunnin sitterissä, nukahti itsekseen vaunuun sisällä kun siihen nostin, valvoi sitterissä katsellen tunnin, nukkui vaunuissa ulkona puolitoista tuntia, jatkoi unia koko kauppareissun (!) puolitoistatuntia, kotona söi ja valvoi taas sitterissä vähän aikaa ja nyt nukkuu kun nostin vaan vaunuun sisällä! Siis ihan uskomatonta, mä oon mm. pelannut tänään esikoisen kanssa?! Yleensä vastaus on, ei äiti ehdi, vauva itkee tms. Toivotaan että tätä jatkuu, mieskin on ihan äimänä... :)

Käytiin tänään ostelemassa ristiäisiin tarvikkeita, ostin niitä uusia ledvalo tuikkuja, jotka on siis lamppuja mutta lepattaa liekin lailla, aina kun vähän saa juhlissa ja lasten kanssa varoa noiden oikeiden tulien kanssa. Laitan noita pöytään ja alemmille tasoille, ylemmille sitten luonnon tulta. Ihana kun ristiäiset vasta kello 16, niin voi laittaa paljon kynttilöitä ulos ja sisään.

Nyt sohvalle töllön ääreen, mies siellä jo jotain hekottelee.

Mukavaa viikkoa kaikille, toivottavasti tää flunssa-aalto ei iske minuun, kun nyt vähän kurkkua karsastaa... Pitäiskö ottaa vähän totia ;)

Topsy ja Sirkku 5 vkoa joka saa oikean nimen sunnuntaina
 
Maanantai-iltaa! :wave:

Laitan tässä parit ristiäiskoristelu kuvat...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1275950.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1275954.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1275959.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1275969.jpg

Siinä kastepöydästä ja kaffepöydänkoristelusta kuvia...

Mä oon kans miettiny, et jos kokeilis jättää kaikki tipat pois...Siis relat ym. jos se auttais, kun Wiia on taas kitissy miten sattuu ja tuntuu ettei mikään oo hyvin. Esikoisesta ei käytetty mitään ikinä ja hyvin meni, ni koitan nytkin päästä mahd. vähillä ylimääräsillä tipoilla.
Huomenna esikoisen kavereita tulee äiteineen meille pikkujouluihin ja olen tänään kaivellu joulukoristeita esiin...Tulis vielä lunta ni ois kivemman näköstä ulkona! Toi pimeys ja harmaus masentaa!!!!

Elza Mitäs sul on ens viikolla, jos nähtäis joku päivä? Laita vaik yv:tä ni sovitaan paremmin :)

Nyt syömään eilisiä prinsessakakun jämiä :p

Pärjäilkää! :)

Lapanen ja Wiia 6 viikkoa ja 1 päivä
 
kertokaas miten tänne saa laitettua noita kuvia?voisin muutaman ristiäis kuvan laittaa..
meillä nukutaan nykyään yöt heräämättä..poika on nukkunu mm. 01-9.30,ja 00-08 väliset ajat heräämättä..mut meil mennäänki nukkuu vasta 23-01 ja sit illalla antton on hereillä 4-6tuntia..mut on aika ihana helpotus kun voi nukkua yöt heräämättä..vaik en oo kyl kertaakaan yöllä hoitanu anttonia kun isukki on halunnut hoitaa,että saan nukkua kunnolla jotta jaksan olla isukin työpäivän ajan pojan kanssa ja siivoilla ym..aika hienosti ajateltu,omasta mielestä ainaki..

dogtor ja Antton 6viikkoa tasan :heart:
 

Yhteistyössä