Ensinnäkin, tuntuu tosi kauhealta lukea että vauvat alkaa jo olla kahta ja puolta kuukautta :'( Tää on meidän viimeinen vauva enkä halua että se kasvaa |O Mulla siis pukkaa jo vauvakuumetta päälle, ihan kauheaa!!!
No niin, ja syy siihen on tietysti se, että meidän Sirkku sikurinenä on alkanut kiltiksi :heart:
Arvatkaapas mikä siihen auttoi?Jätimme
Kaiken pois! Siis kaiken paitsi rintamaidon ja korvikkeen. Ei anneta enää rela-tippoja, cuplatonia, disflatylia tai mallasuutetta. Ja korvike vaihdettiin Tutteli Omneoon. Ja johan on eri likka! Meillähän siis parhaimmillaan Sikke huusi kaikki valveillaolo ajat! Tänään heräsi puoli kahdeksan, söi vähän tissiä, nukkui yhdeksään, oli tunnin sitterissä, nukahti
itsekseen vaunuun sisällä kun siihen nostin, valvoi sitterissä katsellen tunnin, nukkui vaunuissa ulkona puolitoista tuntia, jatkoi unia koko kauppareissun (!) puolitoistatuntia, kotona söi ja valvoi taas sitterissä vähän aikaa ja nyt nukkuu kun nostin vaan vaunuun sisällä! Siis ihan uskomatonta, mä oon mm. pelannut tänään esikoisen kanssa?! Yleensä vastaus on, ei äiti ehdi, vauva itkee tms. Toivotaan että tätä jatkuu, mieskin on ihan äimänä...
Käytiin tänään ostelemassa ristiäisiin tarvikkeita, ostin niitä uusia ledvalo tuikkuja, jotka on siis lamppuja mutta lepattaa liekin lailla, aina kun vähän saa juhlissa ja lasten kanssa varoa noiden oikeiden tulien kanssa. Laitan noita pöytään ja alemmille tasoille, ylemmille sitten luonnon tulta. Ihana kun ristiäiset vasta kello 16, niin voi laittaa paljon kynttilöitä ulos ja sisään.
Nyt sohvalle töllön ääreen, mies siellä jo jotain hekottelee.
Mukavaa viikkoa kaikille, toivottavasti tää flunssa-aalto ei iske minuun, kun nyt vähän kurkkua karsastaa... Pitäiskö ottaa vähän totia
Topsy ja Sirkku 5 vkoa joka saa oikean nimen sunnuntaina