Huh, onpas paljon kommentoitavaa. Toivottavasti muistan kaiken.
Katjanna, meillä siis ihan sama tilanne tuon vaunuissa nukkumisen suhteen. Kun liike lakkaa, niin herääminen tapahtuu yleensä kymmenessä minuutissa. Uskoisin, että tilanne muuttuu, kun tyttö hieman kasvaa. Täytyy kyllä myöntää, että olen ollut hieman laiska tuon ulkoilun ja ulkona nukutuksen suhteen. Osittain johtuen tuosta surkeasta sadekelistä, joka on jokapäiväistä.
Pikkumyy, ihan sama homma täällä, koen ettei ole mitään omaa aikaa elämässä tällä hetkellä ja siksi pihistelen omista unista, jotta saan edes hetken tehdä jotain... Kotitöistä kun ei voi loputtomiin tinkiä. Ja silti, onhan mulla tuo mieheni hyvänä apuna, joten todellinen hatunnosto yksäidille ja YOdottajalle. Itse en pärjäisi yksinäni.
YOdottaja, mitä mitä.. saatteko te jo rotarokotuksen? Juuri luin jostain, että se annetaan lapsille, joiden ikä on 3 kk-35 kk? Vai sotkenko influenssarokotukseen, kuka tietää? Ehdottomasti haluaisin tuon rotarokotuksen tytölle.
Miten muuten, oletteko laittaneet vieraat pesemään kätensä ennen kuin ovat vauvan kanssa tekemisissä? Itse pestään kädet aina kotiin tultaessa ja muut normaalit hygieniat ja muutama ystäväni osaa pyytämättä pestä kätensä meille tullessaan, samoin minun vanhempani. Toisen puolen isovanhemmat eivät kuitenkaan eikä suurin osa muista vierailijoista. Miten olette toimineet? Onko kovin epäkohteliasta pyytää kaikkia tulijoita pesemään kätensä. Saatan olla vähän turhan tarkka, mutta oikeasti vatsataudit jyllää tuolla enkä soisi pienen saavan sellaista tai mitään muutakaan pöpöä.
Meillä nukuttiin yö kahden tunnin pätkissä, huh. Pienestäpä sitä on kiitollinen, kun on tottunut noihin tunnin pätkiin. Te, joiden vauvat nukkuu öisin hyvin: älkää ihmeessä herätelkö syömään!
Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!
Keiju ja peikkotyttö 19 vrk