*LOKAVAUVAT 2007, VOL5*

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä kaksoset tekee vissiin hampaita kun ovat nykyään kovin huonoja syömään ja juomaan. Nyt illalla oikein kitisivät urakalla molemmat ja piti oikein supot laittaa. Sitten vasta rauhoittuivat. Nyrkit on kaiken aikaa suissa ja kuolat valuu. :|

Meillä muutes Kiiakin kitisee koko ajan. ja nyrkki tungetaan niin syvälle kun on mahdollista. Ei vaan hampaita vielä näy tai en ainakaan huomannut
no en mäkään oo tuntenu vaikka oon koklannu. :/
Niin miäkin. Toinen on onnesta soikeena kun sormea siinä ikenen päällä liikuttelin ja sitte oli piru irti kun lopetin |O
sama homma, ja ostin purulelutkin mut ne on niin sika isoja että laita nyt sit semmonen suuhun. :|
ei meillä ne kelpaa kun ne ei itestään liiku :headwall:
no ollaanpas teillä kranttuja. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä kaksoset tekee vissiin hampaita kun ovat nykyään kovin huonoja syömään ja juomaan. Nyt illalla oikein kitisivät urakalla molemmat ja piti oikein supot laittaa. Sitten vasta rauhoittuivat. Nyrkit on kaiken aikaa suissa ja kuolat valuu. :|

Meillä muutes Kiiakin kitisee koko ajan. ja nyrkki tungetaan niin syvälle kun on mahdollista. Ei vaan hampaita vielä näy tai en ainakaan huomannut
no en mäkään oo tuntenu vaikka oon koklannu. :/
Niin miäkin. Toinen on onnesta soikeena kun sormea siinä ikenen päällä liikuttelin ja sitte oli piru irti kun lopetin |O
sama homma, ja ostin purulelutkin mut ne on niin sika isoja että laita nyt sit semmonen suuhun. :|
ei meillä ne kelpaa kun ne ei itestään liiku :headwall:
no ollaanpas teillä kranttuja. :LOL: :LOL:
Äitin tyttö :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä kaksoset tekee vissiin hampaita kun ovat nykyään kovin huonoja syömään ja juomaan. Nyt illalla oikein kitisivät urakalla molemmat ja piti oikein supot laittaa. Sitten vasta rauhoittuivat. Nyrkit on kaiken aikaa suissa ja kuolat valuu. :|

Meillä muutes Kiiakin kitisee koko ajan. ja nyrkki tungetaan niin syvälle kun on mahdollista. Ei vaan hampaita vielä näy tai en ainakaan huomannut
no en mäkään oo tuntenu vaikka oon koklannu. :/
Niin miäkin. Toinen on onnesta soikeena kun sormea siinä ikenen päällä liikuttelin ja sitte oli piru irti kun lopetin |O
sama homma, ja ostin purulelutkin mut ne on niin sika isoja että laita nyt sit semmonen suuhun. :|
ei meillä ne kelpaa kun ne ei itestään liiku :headwall:
no ollaanpas teillä kranttuja. :LOL: :LOL:
Äitin tyttö :whistle:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä kaksoset tekee vissiin hampaita kun ovat nykyään kovin huonoja syömään ja juomaan. Nyt illalla oikein kitisivät urakalla molemmat ja piti oikein supot laittaa. Sitten vasta rauhoittuivat. Nyrkit on kaiken aikaa suissa ja kuolat valuu. :|

Meillä muutes Kiiakin kitisee koko ajan. ja nyrkki tungetaan niin syvälle kun on mahdollista. Ei vaan hampaita vielä näy tai en ainakaan huomannut
no en mäkään oo tuntenu vaikka oon koklannu. :/
Niin miäkin. Toinen on onnesta soikeena kun sormea siinä ikenen päällä liikuttelin ja sitte oli piru irti kun lopetin |O
sama homma, ja ostin purulelutkin mut ne on niin sika isoja että laita nyt sit semmonen suuhun. :|
ei meillä ne kelpaa kun ne ei itestään liiku :headwall:
no ollaanpas teillä kranttuja. :LOL: :LOL:
Äitin tyttö :whistle:
:LOL: :LOL:
:saint: se on meijen perheen prinsessa tuo neiti. Äiti on sitten kuningatar ja muut on alamaisia :LOL: Tai pojat on prinssejä.. :heart:
 
Täällä kans nyrkkisankari neitokainen. Jäystää,ärisee ja huutelee itselleen. Oliskohan hampaita tulossa tässä lähiaikoina..?
Ruoka kyllä maistuu ja neuvolassa paino oli pompannut käyrissä ylöpäin 7235g =) Ja pituus taas alaspäin käyrien mukaan ja se olikin vaan 59cm. Keskittynyt siis kehonrakennukseen..? B)

Me ootellaan edelleen sitä kutsua sinne neurolle :|
Tää juttu onkin sitten sellainen että pahimmassa tapauksessa voi olla perinnöllinen juttu eli tytölläkin voi olla sama...? :(
Koitan nyt olla kuitenkin miettimättä asiaa, jos suris sitten kun varmasti tiedetään onko mitään vakavaa. Liikaa vaan aina aikaa pohtia kaikkea täällä kotona.

Eilen kävin töissäkin ja piristi nähdä muitakin ihmisiä, ei tullut kyllä vielä mikään ikävä takaisin työelämään :LOL:

Susa79 oli tainnut tuolla edellisessä ketjussa mulle kommentoida jotain että heillä vissiin samanlaisia murheita? :hug: Voisin laittaa sulle yv:n paremmalla ajalla.

Mies tuolla wc:ssä väkertää uutta lamppua paikalleen seinään. Josko nyt innostuis laittamaan koko vessan loppuun kun meidän ikuisuusrakentajien projektit aina pitkittyvät... :whistle:
Mä saan nyt kerrankin RAUHASSA seikkailla täällä palstan ihmeellisessä maailmassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tän näköistä meillä oli eilen......lasten huoneessa

Toihan on ihan siisti vielä!
joo mut se jatkuu kuvan ulkopuolella, kaikki lelut oli levitetty ja kirjat yms. Juhon sänkykin oli sikinsokin. :LOL:
:LOL:
sit ku ne oli saatu siivottua tuli uudet vieraat ja sama homma uusiks. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Keskittynyt siis kehonrakennukseen..? B)
Meillä Kiiukka ja kasvattaa kesän varalle pelastusrengasta taikka sitte tyttö on katsellut liikaa äidin vyötärön seutua ja samaistunut siihen :ashamed:


Pidetään peukkuja hurjasti miehen puolesta ja toivottavasti se aika tulis nopeasti :hug:
 
Mikähän tällä Elialla on.. Vähän väliä parahtaa itkuun. Nukkuu mun sylissä tässä. Suponkin laitoin joku aika sitten, mut ei vissiin auta.. :/
On kyllä kovassa flunssassa, et oliskohan korva kipeä tai jotain vastaavaa. Jospa aamuun kumminkin pärjättäis, kun mies on reissussa, enkä viittis koko sakkia herättää mukaan päivystykseen. Pahan kuulonen yskä tällä ainakin on! :/ :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Mikähän tällä Elialla on.. Vähän väliä parahtaa itkuun. Nukkuu mun sylissä tässä. Suponkin laitoin joku aika sitten, mut ei vissiin auta.. :/
On kyllä kovassa flunssassa, et oliskohan korva kipeä tai jotain vastaavaa. Jospa aamuun kumminkin pärjättäis, kun mies on reissussa, enkä viittis koko sakkia herättää mukaan päivystykseen. Pahan kuulonen yskä tällä ainakin on! :/ :(
Voi pikkuista! Yritä jaksaa :hug: Toivottavasti yötä myöten ei enempää kipeydy :/
 
Nyt ymmärrän mitä tarkoittaa kun vauva on oppinut pörryyttään :LOL: Paitaa saa olla vähän väliä vaihtamassa kun pörisee märäksi, aamullakin heti kun silmät sai auki niin piti aloittaa päristely,ihanaa kun toinen tomerana näyttämässä koko ajan mitä uutta oppinut...
Nyt ymmärrän myöskin sen mitä on kun vauva kitisee koko päivän... Tähän päivään asti meillä on ollu niin kilttikultaenkeli koko poika mutta tänään on kyllä ollu vaikee päivä, ja nukkuminenkaan ei onnistunu oikein kunnolla kun piti nousta kiukkuamaan ja sit taas kohta väsy kun ei saanu tarpeeks unta. Nyrkit kaluaa kyllä suussa että josko se niitä hampaita tekisi, ja just kun tuutilullakin sanoi,niin kauan oli tyytyväinen kun sormella tunnustelin ja kokeilin ikeniä,mutta kun lopetin niin huutohan siitä tuli...
oon ollu kolme päivää jo "yksinhuoltajana" täällä kun ukolla meni lauantai mökkeilessä,sunnuntai krapulassa ja nyt on kuumeessa,eipä tuosta paljon apua ole ollu....kunhan ei nyt meihin tarttuis se kuume.

Muutes tuutilulla kävin tänään kirppiksellä ja siellä oli tyttöjen vaaleanpunainen toppapuku jossa luki edessä princess ja oli pieni kruunun kuva,takana oli sit isompi kruunu, arvaas kuka siitä tuli mieleen?Tiedän, ei ois pitäny ees sanoa...Toivottavasti et menetä nyt yöunias...

Jaahas pitää äkkiä painua petiin...öitä :wave:
 
NN- Pessillä oli sillon joku aika sit se yks korvatulehdus ja aina välillä parahti ihan tajuttomaan itkuun.

Voi että tuota yökyläily ketjua... :LOL: tartti kommentoida jotain sinnekkin.
Piituli meillä on tuola poikien huoneessa tällä hetkellä saman näköstä... hih..poikien huoneessa,olipas hassua noin kirjottaa :D
Päätin vaan että minähän en niitä leluja tuon pyörremyrskyn nimeltä Peetu jäljiltä siivoo..saa nähdä kuinka saan yöllä ettiä jalan paikkaa et pääsen kompuroimatta Pessin syöttään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Mikähän tällä Elialla on.. Vähän väliä parahtaa itkuun. Nukkuu mun sylissä tässä. Suponkin laitoin joku aika sitten, mut ei vissiin auta.. :/
On kyllä kovassa flunssassa, et oliskohan korva kipeä tai jotain vastaavaa. Jospa aamuun kumminkin pärjättäis, kun mies on reissussa, enkä viittis koko sakkia herättää mukaan päivystykseen. Pahan kuulonen yskä tällä ainakin on! :/ :(
tsemppiä sinne teille ja toivotaan että ei olis mitään sen suurempaa. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Muutes tuutilulla kävin tänään kirppiksellä ja siellä oli tyttöjen vaaleanpunainen toppapuku jossa luki edessä princess ja oli pieni kruunun kuva,takana oli sit isompi kruunu, arvaas kuka siitä tuli mieleen?Tiedän, ei ois pitäny ees sanoa...Toivottavasti et menetä nyt yöunias...
Niinpä, mut sanoit kumminkin |O Miksei meijen kirppiksellä ole ikinä mitään kivaa |O Olisk se minkä kokoinen, katoitko? Em miä sillä että Kiia semmosen tarvis. Kuhan muuten vaan :saint:
 
onko muilla vielä ollu kipeä repeämä/eppari?
mulla on taas pari päivää juilunu ihan kovastikkin repeämä kohtiin,onkohan ihan normaalia?mulle tuli 2 asteen repeämä synnytyksessä..ja siitä kuiteski on jo perjantaina 4kk..
 
YOdottajalle kyläilyepisodeista... meillä Minttu on usein kuin yö ja päivä kun mennään kylään. Kotona rytmit pyörii, syliä riittää, ei ahdistavia ulkovaatteita, ei yllättäviä uusia ihmisiä... on kuin aurinko yleensä koko tyttö. Varsinkin matkustamiset meillä on ressaavaa, kun on noi ulkovaatteet ja pitää istua istuimessa.

Tämän vuoksi ollaankin oltu varmaan viimeiset kaksi-kolme viikkoa suurinpiirtein kotona niin, että Minttu on aina kotona. Eli jompi kumpi aikuisista on ollut aina kotona Mintun kanssa. Yksinkertaisesti en ole jaksanut toista itkettää, eikä siitä nauti äiti tai isikään, kun suurinosa kauppareissusta tai matkasta esim mummolaan tyttö huutaa kurkkusuorana kiljuen. Tänään sitten lähdettiin pitkästä aikaa porukalla kauppaan, autossa sanoinkin miehelle että onpas hassua istua yhdessä autossa :) Ja oli tosiaan Minttu kasvanut "henkisesti", itki vain hetken autossa, kun loppumatkasta (matka n. 15 minuuttia, eli Mintulla on 10 minuutin kärsivällisyys?) alkoi tympäistä toppapuku. Kaupassa, kuvitelkaa, istui koko kauppareissun hiljaa turvaistuimessa hereillä!!! :eek: Siis ihan oikeasti ensimmäistä kertaa koko elämänsä aikana. Ikinä ei ole meillä oltu hiljaa koko reissua, vastasyntyneenäkin heräili itkemään. Mun entisen aviomiehen uusi vaimokin tuli vastaan niin sillekin vaan hehkutin että "meidän Minttu ekakertaa tolleen hiljaa tossa...päläpälä...". Arvatkaa vaan kiinnostiko sitä, niillä ei ole lapsia ja kyseessä miehensä exä joka selittää :LOL: :LOL: Äippä oli vähän ylpeä omasta mussukastaan, te sentään ymmärrätte nämä pienet ilot :ashamed: :D

Tulipa pitkä tarina, jotenkin vaan tää päivä on kertonut että Minttu kasvaa, ensin kääntyi mahalleen ja sitten tuo kauppareissun rauhallisuuskin :| No, eipä sille mitään voi, ja toisaalta ihanahan noita on seurata kun ne kasvaa :heart:
 
Kiitos LillaStina =) Näitä juttuja on niin kiva tänne kirjoittaa, pieniä iloja mutta kehtaa tänne hehkutella :)

Dogtor, mulla ei tullut repeämää, mutta sektiohaavahan löytyy. Ja olen ihmetellyt kun saattaa ihan yhtäkkiä alkaa juilimaan, kipeytymään, kutisemaan, vaikka pitkän aikaa ollut ihan oireeton. Jospa olisi siis ihan normaalia että ompeleet elävät vielä pitkän aikaa. Oishan toi jo oma maha kiva saada ihan normaalisti. Monesti esim. jos juoksen niin sen jälkeen haavaa tikkuilee ikävästi jonkin aikaa :/
 
Toktori ei ole ollut mitään ongelmia repeämän kanssa... mutta menkkamaista kipua on ollut mahassa jo muutaman päivän ajan :x

Topsy tiedän tunteen. Täällä on kivaa hehkuttaa jotain pientä kääntymistä tai jotain vastaavaa. Mä ainakin tykkään lukea mitä muut tekee, vaikka ihan vertailunkin takia. Vaikkakin se nyt on ihan sama mitä muut tekee missäkin vaiheessa, kun oma kasvaa ja kehittyy sitä omaa tahtiaan. :D

Mutta mä taidan mennä nyt nukkumaan. Meidän perheen kaikki ukot (isäntä, eemeli ja 2 uroskoiraa) ovat olleet jo tovin nukkumassa... Pitäisi mennä huomenna tapaamaan jotain tyyppiä yrityskeskuksesta (en kyllä yhtään ymmärrä miksi ja eipä paljon kiinnostaisikaan)...

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
onko muilla vielä ollu kipeä repeämä/eppari?
mulla on taas pari päivää juilunu ihan kovastikkin repeämä kohtiin,onkohan ihan normaalia?mulle tuli 2 asteen repeämä synnytyksessä..ja siitä kuiteski on jo perjantaina 4kk..
Tiiätkös, vaikka mulla on esikoisen synnytyksestä jo kohta 15v niin eppari arvesta aika ajoin kipeytyy yksi kohta. Tosin siihen kohtaan tuli tulehdus jo sairaalassa ollessani. (Tuli sormeen pään kokoinen patti). Jouduin syömään 2 antibioottikuuria ennen kuin parani. Mutta edelleen se kipeytyy esim.kesäisin "hautuessa", pyörällä polkiessa jne. :/
 

Yhteistyössä