*LOKAVAUVAT 2007, VOL5*

Vastailin tuohon edelliseen ketjuun koiran karvanlähdöstä, että meidän toisella karvakuonolla on nonstop-karvanlähtö. Puolipitkäkarvainen tapaus ja se on se villainen aluskarva joka lähtee tuppoina pois. :kieh:
Karvanlähtö kun on pahimmillaan, niin tuo koiruus on sen verta rähjäisen näköinen, ettei välittäisi sitä ihmisten ilmoille viedä. Mokomakin takkuturkki. :heart: Todellakin, joka päivä saisi imuroida, jos haluaisi että kotona olisi edes vähän siistiä. :headwall:
Lammasta olen epäillyt meidänkin koiruudessa olevan, mutta vain ruohon syönnin takia. Nyt kun maassa on enemmän ruohoa kuin lunta, niin koiruus mieluusti jää ulos "laiduntamaan". :LOL:
 
Heissuli ihanaiset piiitkästä aikaa!

Monta päivää olen ehtinyt vain hieman taustailemaan - viikonloppuna meillä oli kylässä miehen veli perheineen ja sitten tein taas noita koulujuttuja. Mutta tosi mukava viikonloppu kyllä oli =)

Mulla on joskus ollut valkoinen albiinorotta lemmikkinä - ihan vekkuli otus oli :) Mutta en mäkään innosta hyoi, jos jossain vapaana olevan "luonnon" rotan näen. Sellainen fiksaatio mulla kyllä on, että rakastan hämähäkkejä, lepakoita, liskoja ym.. mutta sitten taas pelkään yli kaiken käärmeitä.

Liikkumisesta oli ollut juttua. Meillä ei vielä käännytä kuin vahingossa, mutta yritys on kyllä jo kova, ei varmaan enää kauan mene. Ympäri mattoa liikutaan huitomalla, potkimalla ja peppua nostamalla ja mahalla ollessaan nostaa peppua ylös ja yrittää " hytkyttää" itseään eteenpäin - tosi hupaisa näky :D

Kommentoin lisää kunhan saan luettua kunnolla nuo vanhat tekstit =)
 
myös minä kävin kauhistelemasaa tuota yökylä-ketjua..aika tylyä tekstiä siellä on puolin ja toisin. Kyllä osaakin olla äidit toisilleen julmia..
Se rotta juttu oli kauhea, minä kammoan rottia, ja vielä enämpi lepakoita, yök!
 
Miä en hiiriä ja rottia kammoa. Luulisin että se rotta lähtis karkuun kun sille rääkäsisin :D Mutta nuo vaunuun pyrkivät on inhottavia ja voi saada pahaakin tuohoa aikaa. Tosin rotilla on pirun ruma häntä :x Ja hiirillä taas ihanat silmät :saint:

Yhtään elävää lepakkoa en ole nähnyt. Kuolleita pari tuossa pihalla ja voi että ne oli raasunnäköisiä :(

Noista hiiristä sen verran että miä oon niin pöhkö jos elävältä hiiren kiinni saan niin vien sen tonne mettään ja vapautan. Ja meijen ukko sanoo että kas kun et kutsu sitä uudelleen kylään :ashamed: Mutta kun ne katsoo niillä tummilla isoilla silmillään...
 
yksàiti84 No joo voisipa sità kokeilla bataattia sitten perunan tilalta niin sààstytààn taas yhdeltà aviokriisiltà ;)
Meillà on kààntyilty jo muutama viikko, mutta AINA ilman vaippaa, vaipan kanssa ei edes yritetà.. Vissiin olo kevyempi ilman :D Toissa pàivànà kààntymisen pààtteksi kokeiltiin jo konttausasentoa, mutta taisi olla ihan vahinko vaan.. Meinasi silmàlasit tippua pààstà kun katsoin ettà nyt se muru làhtee jo liikenteeseen... :D
Tuli mieleen yksi hassu juttu.. eilen anopilla sanoin annikalle: Katso àitià.. ja anoppi siihen tuumasi ettei kannata oikein kiroilla vauvan kuullen ettei sitten ensimmàinen sana ole kirosana... NO minà siihen sitten ettei se ole kiro sana ja selitin mità meinaa suomeksi.. KATSO lausutaan samoin kuin sana Cazzo, joka tarkoittaa kauniisti sanottuna miehen pippelià :LOL: Pitàà vissiin sanoa tàstà làhin KATO :D:D Eipàhàn ihmiset luule ettà kiroilen vauvalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
yksàiti84
Tuli mieleen yksi hassu juttu.. eilen anopilla sanoin annikalle: Katso àitià.. ja anoppi siihen tuumasi ettei kannata oikein kiroilla vauvan kuullen ettei sitten ensimmàinen sana ole kirosana... NO minà siihen sitten ettei se ole kiro sana ja selitin mità meinaa suomeksi.. KATSO lausutaan samoin kuin sana Cazzo, joka tarkoittaa kauniisti sanottuna miehen pippelià :LOL: Pitàà vissiin sanoa tàstà làhin KATO :D:D Eipàhàn ihmiset luule ettà kiroilen vauvalle :D
:LOL: ne kielierot
 
Joo,meillä ei kyllä oo mitään elettä mihinkään liikkumiseen eteen/taaksepäin tai ees napansa ympäri,Pessi vaan syö varpaitaan aina kun on lattialla :LOL: Keskittyy siis nykyään noihin varpaisiinsa ainoastaan.

Olinpas ahkera tänään ja lähdin poikien kans 9aamulla Elixialle,pojat lapsiparkkiin ja meitsi salille.hienosti oli menny pojilla,kävin Pessille välissä pulloo antamassa kun kuulin et heräs.Ja Peetu kysy että kai mennään iltapäivällä uudestaan...No jos nyt ei kummiskaan,en mä niin ahkera viitti olla :D

Henkka kyllä meiänkin tarvii rehvit järjestää kun muillakin on =)

Nyt pojat nukkuukin samaan aikaan kun oli tuo aamu Pessin unille vähän risanen,mutta tää oiskin paljon parempi jos nukkus Pessi tuon pisimmän unipätkän samaan aikaan kun Peetu nukkuu.

Eikös kesäkurpitsaa voinu antaa noille vaaveille?..Ostin tänään ja tuli mieleen et eikös se nuillekkin sopis?
 
niin joo, Lillastina täälä on kyllä kans päikkärit lyhentyny.Ennen nukku aamupäivällä 3-5 tuntia,nyt menee yleensä se max.3 tuntia. Ja muutenkin meillä jääny ne 30min pikaset onneks pois ja nyt vedellään yhet pidemmät ja kahdet noin.tunnin unet...Paitsi näinä päivinä kun äiti sekottaa pakan ja haluaa salille :whistle: :ashamed:

Heidi-miten ois bataatti perunan tilalle?Meillä ainakin Pessi tykkää bataatista ihan mielettömästi ja sen pitäs kai olla vatsaystävällisempää kun perunan...
 
Huhuu, vanha piika täällä huhuilee vanhan piian ohjettaaaa.... Alanko olla jo rasittava? :D

Joo... arvatkaa kuka oli innoissaan lähdössä elokuussa Istanbuliin miehensä kanssa kaksin, mut kun luin ton naurettavan ketjun yökyläilystä ja vielä sen artikkelin joka oli linkitetty, niin saapa nähdä raskinko lähteä...
:'(
 
Huh, pitkällisen googlettelun kautta löysin ohjeet :) Olikos joku testannut paholaisen kakkua ja täällä sitä kehui? vai olisko se ollut jokin toinen kakku? Niitä täällä jaettiin silloin niitä reseptejä... Jonkun mies oli kehunut kosteaksi ja syönyt puolet :) Mitä se oli? Hirveesti tekee mieli jotain leipoa ja tulossa vieraitakin niin noi vois olla kivoja.
 
Keiju07
Mä haahuilin kanssa tuolla vanhan pinon puolella ja ihmettelin, kun niin pirun hiljaista on =) ... Piitulille oli muuten siellä puolen vielä ohjetta siitä, miten se lainaaminen onnistuu ilman, että oma teksti tulee siihen siniseen laatikkoon.

Topsy, mudcake eli mutakakku on sellainen kostea suklaakakku; siis aivan järjettömän herkullista. Mutta ei ole maailman komeimman näköistä. Muistaakseni paholaisen kakku on hieman erilainen?? Mä olen hulluna suklaakakkuihin... Alkopas tekeen mieli.
 
Keiju07
Liikkumisesta: meillä tuo neiti siis 3,5 kk. Matolla selällään ollessaan pääsee akselinsa ympäri pyörimään (lopulta pää sillä pyyhkeellä, jolla pepun oli tarkoitus olla :D ) ja yrittää vängätä kyljelle, mutta ei siitä vielä pääse mahalleen. Mahaltaan kääntyi kerran takaisin selälleen, ja saatiin tuo ensimmäinen kääntyminen sattuman kaupalla videoitua, kun juuri yritettiin kuvata neidin jutustelua. Kiva, että meni sitten noin. Meillä tosiaan ei olla vielä hiffattu omia käsiä, joten kääntymiset on varmaan sikäli hankalia, kun ei tajua, miten ne kädet liikkuvat. Mut kaikki sitten ajallaan.
 
Jippiiiii :D tänään meillä ei itketty yhtään kun lähdettiin vaunuilemaan. Ja unet jatkuu ulkona :whistle: :whistle:

Topsy: Niinukan mies sitä kakkua kehui kosteaksi ja muistaakseni Mileko sen ohjeen antoi, joten sinne suuntaan pitää nyt huhuilla. Mulla se on tulostettuna paperilla, mutta en jaksaisi alkaa näpyttelemään koneelle. Eli jos jollakin on se vielä koneella niin laittakaa te se ohje Topsylle.
 
susa79 ihania vaatteita! Tosi sòpòjà... :p Tààllà on alennusmyynnit loppuneet ja kevàt-kesàmallisto kaupoissa.. Lauantaina sitten kurkkasin vàhàn minkàlaisia vaatteita vauvoille on kesàksi ja... Siis varmaan on mun turha enàà ostella bodeja tulevaisuutta varten kun ne bodit ovat kesàllà hirveàn ohuita ja niissà on spagetti olkaimet!!! Oon vàhàn ihmetellyt kuinka tààllà lòytyy melkeinpà ainoastaan t-paita mallisia bodeja ja nythàn se sitten selittyi.. Talvella t-paidat ja kesàllà toppimalliset... :D Mutta olivat niiiiin suloisia :D En ikinà ole nàhnyt tonn mallisia bodeja... liian sòpòjà :D
 
Topsy

PAHOLAISEN KAKKU

7,5dl Vehnäjauhoja
6dl Sokeria
1,5tl Suolaa
3tl Leivinjauhetta
7,5tl Vaniljasokeria
3dl Kermaa/maitoa/kermamaitoa
2,5dl voisulaa
3 Kananmunaa

- Kuivat aineet sekoitetaan, lisätään maito ja munat, viimeiseksi jäähtynyt voisula

- n. tunti 175 astetta

- annoksesta tulee sellanen tosi iso kakkuvuoka tai 2 pientä

- aineet ei oo niin tarkkoja, kuhan on sinnepäin

- ite oon kyl laittanu kippoon kaik aineet kerralla ja sekottanu tasaseks

- taikinaan voi laittaa myös kaakaota, suklaata, keksinmuruja tms. niin saa vaihtelua. Sillon kannattaa tosin vähentää jauhomäärää.
 


kukkuluuruu täältäkin!
topsylle tiedoksi että laihdutustulos +-0 viimeviikon osalta....motivaatio hakusessa ;) !
lukasin minäkin tuota 3kk yökylässä ja huhhuh tosiaan! omaani en pystyisi vielä antamaan yökylään,liekkö minun omalta kannalta niin hyvä juttu kun ei raski erota niin pitkäks aikaa :/

:wave:
 

Yhteistyössä