*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Samoin, taidan luovuttaa ja männä nukkumaan jos vaikka sitten lapsukaiset heräisivät syömään. :D

Siispä hyviä öitä kaikille ihanille äideille ja tottakai LAPSUKAISILLE kans. :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Piituli Kaunis kiitos linkeistä! Pitää joku päivä lähteä kaupoille kokeilemaan erilaisia malleja.

Meilläkin suuhun menee usein nyrkki, peukku tai vaihteleva valikoima sormia, tutti kelpaa ainoastaan tosi väsyneenä ja vaunuissa. Unissakin suu lutkuttaa koko ajan, tissi oli tosi pitkään tutin korvike. Raskaana ollessa olin sitä mieltä, että tutteja ei meillä tulla syömään, ja nyt olen niitä sitten suuhun tunkemassa. :LOL:

Ja pesuaineena meillä on Ecover Delicate tai nestemäinen Erisan. Molemmat sopivat vaippapyykkiin ja pesen niillä kaiken muunkin, huuhteluainetta en laita. Mun kokemuksella jauheista jää usein valkoisia laikkuja tummaan pyykkiin (huono huuhtelu?).

Nimimerkki on peräisin harvinaisten etunimien listasta, kun oma mielikuvitus ei riittänyt keksimään.

Nyt nukkumaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Piituli Kaunis kiitos linkeistä! Pitää joku päivä lähteä kaupoille kokeilemaan erilaisia malleja.

Meilläkin suuhun menee usein nyrkki, peukku tai vaihteleva valikoima sormia, tutti kelpaa ainoastaan tosi väsyneenä ja vaunuissa. Unissakin suu lutkuttaa koko ajan, tissi oli tosi pitkään tutin korvike. Raskaana ollessa olin sitä mieltä, että tutteja ei meillä tulla syömään, ja nyt olen niitä sitten suuhun tunkemassa. :LOL:

Ja pesuaineena meillä on Ecover Delicate tai nestemäinen Erisan. Molemmat sopivat vaippapyykkiin ja pesen niillä kaiken muunkin, huuhteluainetta en laita. Mun kokemuksella jauheista jää usein valkoisia laikkuja tummaan pyykkiin (huono huuhtelu?).

Nimimerkki on peräisin harvinaisten etunimien listasta, kun oma mielikuvitus ei riittänyt keksimään.

Nyt nukkumaan!

Tuohon pyykin laikkuisuuteen autta just se Swipen pesuaine jota mä käytän, siinä ei ole lainkaan zeoliittia joka jää sinne koneeseen ja vaatteisiin.

Niin ja olepa hyvä vaan. Täällä autetaan aina. :D
 
Meillä pojalla on kans kauheesti asiaa ku nukkumaan pitäs käydä, tänäänkin kun makkarin sängyllä syötteli pojua, rupes keskenkaiken juttelee, mä menin käymään veskissä ja kun tulin takas poika tyytyväisenä nukkui :eek:

Kaikki menee nukkumaan, yksinkö mä tänne nyt jään :whistle: No jos kovin hiljaselta alkaa vaikuttaan, niin meen lukee kirjaa =)

Missäs rontti luuraa? Huhuuu, voit hiipiä esiin piilostas, täällä alkaa olla rauha maassa =)

Hyvää yötä jo nukkumaan menijöille!!
 
joo öitä ihanat äidit ja lapsukaiset :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
dogtor, meillä kans on ollut lukusassa noi juoppohullu-kirjat, on aika vaikee pokkaa pitää ku lukee :LOL: Mies on saanut koko sarjan lahjaksi, ja kun näin kuin hauskaa sillä on niitä lukiessa, oli munkin pakko lukee niitä =) Näin yöllä ku muut nukkuu ja mä luen, on parempi lueskella vähän muun sorttista aineistoa ;) Ja ei noikaan kaikille tunnu sopivan, huumoria pitää iteltään löytyy ;) Ja tietty fiilis täytyy itelläkin olla et jaksaa alkaa lukee niit :)
 
nyt kaivattas vinkkejä (yli)väsyneen äipän nukutukseen :ashamed: ,poju kuorsaa täyttä häkää, minä en enää näköjään unta saa. ei onnistunu viimeyönä ja itkuksi meni tämän yön aloitus....on jo todella huono olo enkä tiedä mitä tekisin... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
nyt kaivattas vinkkejä (yli)väsyneen äipän nukutukseen :ashamed: ,poju kuorsaa täyttä häkää, minä en enää näköjään unta saa. ei onnistunu viimeyönä ja itkuksi meni tämän yön aloitus....on jo todella huono olo enkä tiedä mitä tekisin... :'(

Voi :( :hug:

Auttaako sua lukeminen? Mulla yleensä muutaman sivun jälkeen alkaa silmät lumpsahdella. Tai sitten vaikka ristikon ratkominen :) ? Perinteinen lampaiden laskeminen ei mulla ainakaan auta :/ :)
 

Yhteistyössä