*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

:LOL: Mä veet silmissä tääl nauran noille teidän jutuille... :LOL:

Mun nimimerkki on tuulesta tempastu :D Ei oikein kuvaa mua live-elämässä :D

Meillä on LV pesujauhetta ja Arielia, huuhteluaineena comfort sensitive.

Jaa, ja jospa sitä vastais sit omaan kysymykseen noista hyppykiikuista ja kävelytuoleista... Mä en ole omistanut kumpaakaan noista koskaan. Välil tuntuu et meidän lapsilla ei oo mitään :eek: :D Mut noikin perustuu siihen et jossain vaihees tuutintäydeltä tuli noista asiaa et eivät ole hyviä selälle jaloille kävelyn oppimiselle ja niin pois päin...ja mulle tullu niistä sellanen kummitus :/ Mietin vaan että kaipa nykysin on enempi asiaa tutkittu ja tuskin niitä kaupan olisi jos olisivat lapselle tuhoksi :whistle: ??
 
Pyykinpesuaineena taitaa olla jotain omoa ja huuhteluaineena comfortia.. Alkuun käytettiin kyllä niitä hajusteettomia, kun ajattelin että jos vauva iho jotenkin saattaa oireilla noista, mutta eipä ole tullu mitään ja käyetään nyt samoja kun ennen vauvaa...

nimimerkkiä keksiessä ei ollut luovuus valloillaan joten siksi olen ihan vaan äiti =)

Ja tosiaan, kun tänne tulee tuota tekstiä tunnissa noin kakskyt sivua niin ei millään voi lukea niin tarkkaan kaikkea kun haluis, jos meinaa saada tämän loppupään kiinni..ja sit unohtuu aina mitä piti sanoa...

Meilläkin oli viime yönä kovin tukkonen poika ja keittosuolatipoista ei ollu pas....kaan hyötyä, joten käväsin minäkin nasolinia hakemassa, kiitti vaan vinkistä niinukka, toivottavasti ei ois tautia pukkaamassa, :hug: teille joiden lapset sairastaa!

Kevätpukua tässä pitäis alkaa hankkimaan, ä-pakkauksen vanupuku on liian kintsake jo nyt...

Pitää tästä koittookkin nukkumaan mennä tänään ihan ajoissa kun eilen meni myöhään ja mielessä pyöri mullakin ne eiliset asiat.. Aamulla tulee sitäpaitsi appiukko kylään jo kymmenen maissa, joten pitää ihan herätystä panna soimaan, jotta oltas ainakin jo päivävaatteisiin hankkiuduttu siihen mennessä, me kun ei yleensä aamusin kiirettä pidetä vaan nautiskellaan kun se kerta on mahdollista B)
Niin ja huomenna päästään miehen kanssa kaksistaan ravintolaan syömään kihlapäivän kunniaksi, iiiiihanaa päästä valmiiseen pöytään =)

Hyvää yötä ihan joka ikiselle :hug:
 
Tyyny tai kaks vierekkäin patjan alle, niin kohoaa pääty hyvin. Ja jos vauva valuu alas niin käärikää froteepyyhe rullalle ja vielä lakanaan kääritte sellaiseksi pötkyläksi ja lakanan päät patjan alle ja sille korkeudelle tuo viritys kuin vauvan peppu on. Mä en osaa selittää taas... :eek:
Siis sellainen jarrupötkylä luisuman estoon :ashamed:

Ilmoitan...tänään koukahdin tähän palstaan,kun persus liimautuu tuoliin eikä irtoa millään... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ja ja ja ja ja ja ja......hyppykiikku tuleepi mummon luo,ku ei tänne mahu ja tuo poju hyppis sit koiruuksien päällä :LOL:

MIKÄ ON VARVASTUMINEN..en ymmärrä :D
varvastaminen, eli kävelee varpaillaan :)
Ilmeisesti tuutilulla kun epäili poikansa varvastamisen olevan kävelytuolin(??)syytä, niin siinä tuolissahan lapset lähinnä varpaillaan "potkii" eteenpäin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ja ja ja ja ja ja ja......hyppykiikku tuleepi mummon luo,ku ei tänne mahu ja tuo poju hyppis sit koiruuksien päällä :LOL:

MIKÄ ON VARVASTUMINEN..en ymmärrä :D
varvastaminen on sitä kun vauva/lapsi seisoo/yrittää seistä varpaillaan kun pitäisi koko jalkapohjan ottaa maahan. Siis toisin sanoen ottaa varpaat ensin maahan. Ymmärsiköhän nyt kukaan mitä ajan taas takaa. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
toivottavasti kukaan ei lue tuota liima sanaa väärin :LOL: :LOL:

o-ou,mamma vähä väsy nii alkaa jututki lentää
Mä kyllä luin sen väärin vielä 2kertaa peräkkäin :whistle: Kyllä mä vähän mietin mitä siellä linjojen toisessa päässä puuhataan ja vähän punastuin :ashamed:
 
mä luulen et me ostetaan sit sellanen työnnettävä auto,mitä voi työnnellä vaik ei osais kunnolla kävellä..ja hyppykiikkua kokeillaan kyllä kun uskallamme pojun siihen laittaa..
ihanaa,isukki nukutti anttonin,sen on nykyään niin vaikee nukahtaa ku juttua tulis vaik kuin paljo..ihana mies se antton on..miten niin suloista olentoa edes voi olla :heart:
mulla on vauvakuume :ashamed: ku kävin tänään kattoo n.2vko vauvaa :heart:
 
ippuli on näköjään koukussa. täällä taas roikun.
välissä on hoidettu itkuista ja vain sylissä viihtyvää tytärtä, taitaa se pieni pöpö plus tänään saatu rokote vaikuttaa pieneen. nyt onneksi nukkuu.

ippuli-nimimerkki tulee meidän kissasta. kissan nimi on oikeasti elvis, mut rakkaalla lapsella on monta nimeä ja ippuli vaan on yksi niistä. tulee oikeastaan nimestä rippu, mutta koska meidän perheessä kissat eivät osaa sanoa r:ää, se on muuttunut ipuksi, ja ippuli on sen jatkumo. menipäs vaikeeks...

pesuaineena käytetään esim erisania, hajusteetonta omoa, arielia jne. mahdollisimman hajusteetonta siis, mitä nyt kaupassa sattuu tarjouksessa olemaan...

Aliina sai tänään paketin ameriikasta yhdeltä kummisedältään. siellä oli disney storen hempeän lila oloasu, jossa oli aristokattien Marien kuva. itse suloisuus siis. nyt on samaan sarjaan sit oloasu, body ja pipo...

mut nyt nukkumaan...
 

Yhteistyössä