*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

No herrentsyykkeli... ensin oli hiljaista ja nyt taas kaahee meno piällä.... :D Kävin ukon nukuttamassa ja tekstiä tullu taas ihan tolkuttomasti...

Vettä Eemeli saa ihan kraanasta... Meillä kun on oma kaivo ja oma vesi, niin uskallan antaa vähän paremmin kuin kunnan vettä (siinä on kuulema taas jotain häikkää)...

Milli kiitos tiedosta (siitä pedofiilista)... pitääkin pitää silmät auki tuolla vaunulenkeillä, jos vaikka tälle puolelle järveä eksyy.
Minä suoraan kertoisin lapselle, että mitä tekee.. En nyt alkais selittämään mitään raiskausjuttuja, vaan lähinnä puhuisin siitä ettei sinne saa kosketella tai kukaan ei saa pakottaa koskettelemaan itseään tai jotain sellaista... Toisaalta (ammatti nostaa taas päätään :LOL: ) olisi ihan hyvä kertoa asioista ihan oikeasti lasten kanssa. Ne ymmärtää yllättävän paljon (vaikkei haluisikaan). Tää on oikesti vaikea aihe...

Piituli vähänkö ukon kanssa naurettiin noille sun jutuilles :LOL:

Topsy tänn viikon pudotus 1 kg! Mä voin kysyä sulle sateenvarjorattaita huomenna. En lupaa mitään, mutta meillä saattais olla jemmassa yhdet myytävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mie tossa kauppa reissulla mietin jutun aiheita tänne..

tuli ihan hulvattomia juttuja mieleen,mutta sitten ajattelin ihan arkipäivän asioista kysellä..

eli mitä pesupulveria käytätte ja käytättekö huuhteluainetta?

onko kellään supi sukanpidikkeitä?
ovat muutes aika kätsyjä,ei karkaa sukat pesukoneessa.ja helppo nostella narulle kuivumaan
meillä 9luokkalainen myy luokkaretkeä varten =)
Meillä käytetään Swipen pesuaineita. Ovat hyviä ja riittoisia. Yhteen koneelliseen menee nestemäistä pesuainetta 10-15 ml.

Supeja ei ole. Olen tosin joskus nähnyt niitä.
 
Vielä yks tosi hyvä..... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tyttäreni oli reilun 2v ikäinen, kun hän näki videolta suosikkielokuva
Ötökän elämää. Siinä muurahaiset ja heinäsirkat taistelevat ruuasta, ja
heinäsirkat varastavat muurahaisten keräämät ruuat. Yksi elokuvan
lentävistä
lauseista on heinäsirkan ruokaryöstön jälkeen sarkastisesti heittämä:
"Pitäkää murkut kiva kesä!"
Olimme metrossa viime kesänä ja juuri jäämässä pysäkillämme pois,kun
rattaissa istuva tyttäreni kajautti kuuluvasti koko vaunun matkustajille;
"Pitäkää mu*kut kiva kesä!" R-kirjainta ei oltu vielä meillä opittu. Äitiä
punastutti aivan mahdottomasti.....
 
piru vie..mä täälä pähkäilen kaikkea kummallista...No siis Peetu oli isänsä kanssa uimassa lauantaina ja sen jälkeen Peetu on ollu ihan kummallinen..mietin pääni puhki täälä et voiko sielä olla tapahtunu jotain... :eek: :(
Sillon kun tultiin kotiin lauantaina niin Peetuhan sai sen aivan mielettömän raivarin,jotenkin ollu sen jälkeen muutenkin kauheen raivoissaan,yrittää mua läpsiä vähän väliä.Ihan hiestä märkänä on heränny nyt klo.20 jälkeen kun meni nukkuun niin vaikka kuinka ja monta kertaa huutaan,harvoin sitä muuten tekee ja jos tekee niin yleensä joskus yöllä mut menee heti ohi.
äsken vaan itki ja itki,väliin karju ja yritti mua läpsiä... :$ :eek:
Ja sekin että aiemmin kun Peetu on ollu mummin kanssa ja mun ystävän kanssa uimassa,on siitä reissusta puhunu ties kuinka ja kauan..tehtiin sitä ja tehtiin tätä.Nyt ei oo koko uima reissusta sanonu sanallakaan sen jälkeen...

Prkl...sentään!!!!!! Joka kerta kun Peetu on isänsä seurassa ilman mua niin on kyl kiukkunen sen jälkeen mut ei vielä näin.Ja siis selvennykseks Peetu ei oo isänsä kans kaksin kun ehkä kerran puolessa vuodessa,yleensä ovat mummilassa yhdessä.
 
Milli hyi kauhea, kaikkia niitä nyt onkaan! Olihan se Milli, kuka puhui siitä pedofiilista :| , niin kauheasti tekstiä, että huh ja tosiaan sitten osan unohtaa, jo kuka kysyi ja kertoi mitä :/ Miehen poika 14v kanssa tuli eilen illalla n.20 aikaan kotiin ja olivat kaverinsa kanssa käyneet kaupassa viemässä sinne tyhjiä pulloja, joita olivat keränneet. Ihan hengästyksissä tuli kotiin, että olivat joutuneet juoksemaan jotain autoa pakoon. Kuulemma sellaisia aikaisia miehiä oli tullut kaupan eteen ja huutaneet poikia sinne ja kun pojat eivät olleet menneet, oli auto lähtenyt seuraamaan :eek: Henkensä edestä olivat juosseet kotiin, jossain vaiheessa auto oli kääntynyt pois! Sanoinkin pojalle, että ihan oikein teitte, kelleen vieraille ei saa mennä puhumaan, auton kyytiin tms. Tiedä mitä tyyppejä olivat. En muista puhuimmeko edes siitä miehelle, olin juuri laittamassa vauvaa nukkumaan silloin. Mutta onneksi että ei kuinkaan käynyt. Ja viikonloppuisinkaan meillä ei lapset, siis isommat saa tuolla kylällä olla myöhään, tuossa kilsan säteellä noita pikku paikallisia pubeja, joissa vaikka mitä ja kun porukat sinne menee kaljalle. Lasten paikka on kotona silloin. Hitto että raivo nousee, kun luen tuollaisista tyypeistä tai kuulen :kieh:

Meilläkin Eemilille nyt ihan suosiolla aloitettiin maissivelli, tissittelyäkin on niin paljoa kuin sitä vaan tulee, loppu korviketta. Kyllä mulla aluks otti niin itsetunnolle ja oli pahamieli, kun maito ei meinannut alkaa riittämään... mutta nyt näin ja toivottavasti ainakin osittain saan vielä imettää. Ja minä en ainakaan tykännyt huonoa joidenkin mielipiteistä, minä itse tiedän mikä omalle lapselleni on parasta. Eemilillä ei enää pelkkä maito pitänyt nälkää illalla ja maitoa alkoi mennä niin hurjia määriä, että ei enää hyvä. Nyt niin tyytyväinen. Soseista saanut hiukan sitä luumua, sillä olen saanut kakan tulemaan, n. joka 2-3 päivä, välillä meinas olla viikkoakin jne. oli ihan masu toisella kipeä. Pottua alamma todennäköisesti ottamaan vasta sitten tuossa 4kk tienoilla tai yli, kun alkaa näyttämään, että poika jo sitä tarvii.

Mutta nyt iltateelle ja nukkumaan, ehkä ellen jää tänne nettiin roikkumaan ;)
 
yksäiti84 jospas peetu vaan purkaa sinuun isäänsä ikävää?
meillä kun noi etätytöt käy isänsä luona,niin miehen ex aina valittaa sen jälkeen,et miten vaikeeta on tyttöjen kanssa,kun eivät usko mitää,tai joka asiasta vänkyttäävät vastaan. noi likat kyllä ilmaseevat suorin sanoin että iskän luona on mukavampaa. ja 3vuottako peetu oli?
hän ei välttämättä osaa sitten ilmasta sitä ikävää,ja sitten sinuun kohdistaa sen.
arvaukseni voipi mennä ihan mehtään,mutta luulen vaan että vois sitä ikävää olla,jota hää ei sitten osaa kertoa.
oletko kysellyt että onko isää ikävä?tai mummia?
 
mammolino
en kyllä ihan tarkottanu sitä yhtä viestiä mitä kommentoit,kun niille eilisille riita pukareille pottuiluna,sori jos jotenkin sinua sillä loukkasin :heart:
pyykki pulverina meillä käytetään lv:tä ja huuhtelu aina on jotain comfort sensitive(kai)
yksäiti
kokeileppas vihjata peetulle jotain uimisesta tai siihen liittyvästä,jos se saa raivarit siitä,niin varmaan on jotain sattunu..ikävä homma..

kevät pukuna meillä menee varmaan tuo reiman puku,jos ei mee nii meillä on kyllä kaapillinen täynnä toppiksia :LOL:

mä en osaa tota huutista käyttää nii mulla varmaan jää se hyttysverkko tilaamatta :( vaikka ihana sellainen olisikin..

niin ja painoa ei oo tippunu nyt kun 400g viikossa..olenkin kyllä syönyt vähän mitä luukun eteen tulee,stressaa nuo koira asiat..

galluppia
mistä teidän nimimerkit tulee?

mulla tuo dogtor tulee nartun kennel nimestä dogtor aglow annabel

enpäs enää muista mitä piti kommentoida..
ai niin,noita hauskoja juttuja..tässä yksi..

mun 2,5v pikkusisko tuli meille saunaan,saunassa siskoni tokaisi :
onpas anssilla iso pimppa :LOL: tarkoitti siis pippeliä,vähän naurettiin ukon kanssa :LOL: ja nauretaan vieläkin..
 
Tytteli mulla ihan samat fiilikset tuosta imetyksestä. Harmittaa toisaalta ihan sikana, kun maito alkaa loppua. Mutta sitten taas toisaalta olen ihan tyytyväinen. Ei se ole ollut mun juttu... Olishan tuo ollut kiva antaa sitä maitoa itte toisaalta. Tänäänkin vellin jälkeen veti tyytyväisenä maitoa, mutta hermostus kun ei tullut enää mitään. Pakko oli mennä hakemaan lisää tuolta kaapista.
 
LillaStinalle Fuzzeista vielä, asutko siis salossa? Käytkö siinä kestokaupassa? Jos käyt, oliskohan vaivaa jos pyytäisit niitä mulle postittaan noita edullisia Fuzzeja? On niin halpa tarjous... Maksaisin siis tietty postikulutkin niille :)

Katja
 
Sitä ikävää mä oon kyl kans miettiny..Niin harvoin kuitenkin on tuo ihana isukki kunnossa et vois Peetun kans olla.Ja usein on isä hirveen hermostunut tms... Ja juu,kolme täyttää poika kohta puolin :heart:
Olivat kuitenkin niin vähän aikaa sielä uimassa et jospa sitä ikävää purkaa.Tarvii vähän kysellä uimisesta huomena ja katsoo kuinka reagoi.

Mäkin painun nukkuun...kerrankin ajoissa..

Huomiseen arvon leidit :hug:

Ja niin nimimerkki...en kyl yhtään tiä mistä tuli toi..aika tylsä.Oon suunnitellu kyl vaihtavani jahka keksin jonkun mainion.
 
Milli kiitän... pistetään korvan taakse jos vaikka sattuu näkymään.

Meillä pyykkipulverina Eemelillä SA8 Baby, joka sopii hyvin noille kestoille...

Topsy en asu salossa, mutta käydään siellä aina ostoksilla. Voin kattoo, jos vaikka huomenna pääsisin käymään, kun isäntä on tuolla etäpäivällä... Tai keskiviikkona viimeistään.

No voi helkutti! Hälläri ilmoittaa, että jätkä heräs... ei siis riittänyt velli, tissi ja lisämaito... no pitää mennä kattomaan.

Hyvää yötä kaikille! Taidan jäädä sille tielle.
 
Pesuaineet: Käytän yleensä Omo sensitiveä ja huuhteluun comfortin valkoista tai sinistä kuin myös softlanin valkoista tai sinistä. Hyvän tuoksuisia pyykkejä tulee että ihan päiväkodista on kehuttu ja ex-anoppi soitteli muutama viikko takaperin että millä huuhtelen,kun tytön vaatteet tuoksuu niin hyvälle? :LOL:

Nimimerkin keksin vanhimman tytön lempinimestä. Että ei sen enempää tullut mielikuvitusta käytettyä :)
 
mammoliino onko teillä jo maidon sakeuttaja käytössä? siitä meinaan saattais olla apua. kannattaa kokeilla ensin sitä ja sitten vasta mahdollisesti lääkkeitä,kun nua lääkkeethän ei ole kaikki ihan sivuvaikutuksettomia. ja sit just tuo millin mainitsema mahdollisimman pystyssä nukuttaminen. kirjoja vaan sängyn alle PALJON! :hug:
 

Yhteistyössä