*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Olenkohan mie ollut liikaa itekseen kotona. Pariin kuukauteen ei ole oikein muita nähnyt kuin miehen tai pojan... Tänään vaan kaupassa oli kassalla niin nätisti hymyilevä kassapoika, että... Kyllä tuntui vatsanpohjassa asti se hymy. Minua oikein hävetti, kun päällä oli vaan oleskelu rytkyt ja hiukset pesemättä. Niinkuin niitä kukaan olis nähnyt toppavaatteiden ja pipon alta :D
Yks kauppias miulle kerran puheli, että palkkaa mielellään poikia kassoille, vanhat mammat kun tykkää niistä. Saavat aina hyvää palautetta. Mutta taitaa ne pojat kassoilla olla kotiäitienkin iloksi :LOL:

Pitäsköhän alkaa suunnitella jotain kodin ulkopuolista aktiviteettia ja harrastusta, ettei vallan mahdottomaksi mene :saint:

Kuvien laittoa miun piti jo viimeksi kommentoida. Meillä mies tietää, että kuvia laitan nettiin. Onhan meitin koiralla oma blogi. Mies myös tietää miun periaatteet kuvien laiton suhteen, joten eipä ole sitä kieltänyt. Kenenkään kuvaa en tunnistettavana laita ilman lupaa (usein onkin vartalot rajattu komeasti kaulan kohdasta poikki). Onhan se niin, että kun on kerran kuvan nettiin laittanut, se on siellä kenen tahansa käytettävissä ja hyödynnettävissä. Nettiin kun on kuvansa pistänyt, niin ei enää voi valvoa mitä sillä tehdään. Mutta harkinnalla kun laittaa, niin eiköhän isoimmilta väärinkäytöksiltä välty.

Hipkukka
 
Huomenia! Mun täytyy taas ilokseni todeta että meillä tosiaankin ollaan alettu nukkumaan yöt :D Nyt kun sen yön sais vielä alkamaan pikkusen aikaisemmin eikä vasta puolen yön tietämillä... No ei kai sitä kaikkea voi pyytää. Kiia heräsi tuossa hitusen vaille 8 ja nyt alkoi jo nukkumatti painaa simmiä kiinni :)

Jotain mun vielä piti sanoa mutta kun tuo korvien väli hakkaa tyhjää taas vaihteeksi :ashamed: Täytyy siihen vihkoon vissiin täälläkin turvautua :LOL:

Ai niin, kyllä miäkin putsaan Kiian pimperon kakkojen vaihdon yhteydessä märällä pumpulilla. Neuvolan tädiltä ihan alussa neuvoa kysyin. Kerroin ettei tosiaankaan ole pienten tyttöjen värkin pesusta minkään sortin kokemusta että näyttäiskö hää :D Kyllä nuo pojat on paaaaljon helpompi putsata :)

Samperi kun kattelen teijen laihdutussuunnitelmia. Kukahan laihduttais minutkin? Mielellään sillee että voisin syödä suklaata mielinmäärin :p Mulla tuota itsekuria ei tunnetusti ole pätkääkään :ashamed:

Pitäisköhän tässä taas yrittää jotain tähdellistä muka tänään tehdä :/ Tää on taas näitä päiviä kun tekis mieli painua pehkuihin. Miä yritän napsia täältä kaaoksesta kuvia sitten kun oon sitä pikkusen edes raivannut ja isäntä ei ole näkemässä :whistle:
 
Mileko35:Semperiä kokeilin aikoja sitten lisämaitona ja samat väänteet, kuin Nannista. :|
Tuon tytön ykät hais eilen aivan mahottoman pahalle :x
Yöllä herätti varmaan 10 kertaa ja pistin tuttia vaan suuhun. Rauhoittui sitten nukkumaan. Nyt on saanut tuttelia ja kaikki taas hyvin. Jäi vaan sitten lava tuota Nannia käyttämättömäksi.

Täällä on siis esittelyvuorossa kodit :D
Epäilen että uskaltaako sitä pistää kuvia näin yleiselle keskustelufoorumille...? :ashamed:

Mites muiden fyysinen kunto?
Eilen tuli käveltyä n.8km yhteensä ja mulla kolottaa lantiota :eek: Illalla oli niin kipeä että kävelinkin jalat harallaan täällä kotona,miestä hiukan pisti naurattamaan :whistle: Samanlainen kipu on kuin loppuraskaudessa. Jotenkin tuntuu vaan hassulle,kun kohta synnytyksestä jo 3kk:tta. Olenko mä tosiaan näin kamalassa kunnossa nykyään...? :|
Kilot on kyllä lähteneet ja liikaakin, olisin mielelläni pitänyt muutaman ylimääräisenkin. :headwall: Että voi se ongelma noiden kilojen kanssa olla toisinkinpäin!

Hyvää keskiviikon jatkoa vaan kaikille, koitan pysyä juttujen matkassa täällä :LOL: Te ootte uskomattomia niiden näppistenne kanssa, kuluvat vielä puhki.. :D

Milli ja Sara pian 3kk
 
Huomenta! |O
Heräsin tossa vartti sitten ja mies oli jo lähteny Aadan kans pulkkamäkeen, tääl on ihanan hiljaista! :D Oli eilen tosi rankka päivä, siis ihan sen takia, et olin buukannu menoo oikeen urakalla meille naisväelle ja sain mennä tukkaputkella vaunujen kans ja pukee noita kahta edes takas varmaan sata kertaa. Tuloksena se, et on olo, kun ois jyrän alle jääny! Mut tulipahan kuntoiltua...olin hiki pääs koko päivän ja kävelin varmaan 10 kilsaa, et eiköhän vähän kunto taas kohentunu! Hope so! :D

Kauhia kun mua haukotuttaa! |O

Vakuutuksista: Meil on molemmilla tytöillä tapiolassa se vauvavakuutus ja ollaan oltu tyytyväisiä. Pelkäsin, ettei saatais sitä nyt Wiialle, kun mullahan oli raskausviikolla 18 se ihana vesirokko, mut ei tuo sit haitannu! Mietin vaan itekseni sillon haettaessa, et jos kuitenkin kaikista tutkimuksista huolimatta Wiialla ois jotain syntyessään huomattu. No mut onneks kaikki ok ja vakuutuskin saatiin.

Ajattelin tänään antaa Wiialle velliä...mies oli eilen niit ostanu riisi ja maissi velliä ja sitä maissia ajattelin kokeilla!

No, mut jos tästä suihkuun ittensä raahais, kun Wiude vielä koisaa...
Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :wave:
 
Meillä ei sovi kun Nan ja kyl Ella siittäki puklaa, mut vähiten eikä se aiheuta mitään muuta vatsanväännettä eikä toi puklaus haittaa häntä ja on puklannu ihan alusta asti vaikka rintamaitoaki sai.

Vakuutus Ellalle on Turvasta. Siel on koti- ja autovakuutuksetkin ja sieltä sain parhaimman tarjouksen niin sieltä sitte otettiin. Itellä on oma sairas- ja tapaturmavakuutus IF:ssä, mut se on otettu sillon joskun 30v sitte ja sellasta ei enää mistään saa niin ei kannata vaihtaa.
 
Emilja ja Henkka vielä kirjottelen niistä horoskoopeista. selailin kans netissä horoskooppisivuja ja aika ristiriitaselta näyttää, osassa vaaka ja osassa ei...esim Wikipedialla oli kans vaaka. yhessä sivussa oli että jos on syntynyt siinä rajalla niin sitten voi sevittää varmaan jonkun "horoskooppi-ihmisen" avulla että kumpi on. eipä tuolla nyt niin isoa merkitystä meille ole, mutta oishan se mukava kun lapsella ois selkeä tähtimerkki. ajallisesti silja ois lähempänä skorpioni kun on syntynyt illalla 23.05 mutta en tiedä et voiko sitä noinkaan ajatella :/

oli aivan ihanaa eilen sielä itämaisessatanssissa!!! se oli just sellasta ihanaa lanteiden hetkutusta ja ketkutusta, ja minä tykkäsin kyllä tosi paljon. ei millään jaksais oottaa ens viikkoon! ja hyvin olivat pärjänneet täälä kotona isä ja tyttö.

topsy aloin vielä ajattelemaan niistä vesistä ja niiden maustamisista. mietin et vaikka jotain makuja laittais vaan vähän niin aiheuttaisko se kuitenkin happohyökkäyksen hampaistoon. että jos noita juo pitkin päivää niin äkkiä hampaat kärsii jos näin on. enpä tiedä, taidan varalta juoda välillä vaan pelkkää vettä ja sitten vain joskus maustaa välillä vaikka sitruunalla ja vois kokeilla sitten jotain muutakin esim. niitä mistä YOdottaja mainitsi.
 
eipä mul kummemmin oo kuvia meien kodista mut katotaanpas jos jotain löydän koneelta :D

tossa meijen videotykki huone
http://www.aijaa.com/v.php?i=1420010.jpg

ja tossa meijen makkari ilman sähköjä ja listoja :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=1420025.jpg

ja siinä pihanäkymä keväällä
http://www.aijaa.com/v.php?i=1420040.jpg


piti vie tosta horoskooppi merkistä sanoo sen verran,et melkein kaikissa kalentereissä mitä mä oon kattonu on vaaka 23.10 asti ja 24.10 alkaa skorppari...meil tyttö ja mies molemmat vaakoja...joten meen tosiaan sen mukaan,et poikakin on
:D
sairaskuluvakuutus meijen lapsilla pohjolassa...ku sie kaikki muutkin vakuutukset ja ku pankkina osuuspankki,niin ne jotenki sidottuna toisiinsa....

ai niin,...piti veetistäkin pistää yks kuva =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1420078.jpg
 
henkka teilä ihana makkari? kuinka uus talo teillä on?
en sitä talokuvaa saanut auki.

sain tos ruuan tehtyy..vielä olis siivoomatta :D isäntä heräs kyllä justiin,jotta en kehannu käydä imuroimaan sen nukkuessa..

ulkona sataa lunta,ja venla on tunnin tuolla kuistilla nukkunu.
miun pitäs vissii valmistautua sinne lekuriin,äkkiä jos kävis pesasemassa hiukset.sitten pitäs kaupalla käydä tuolla kylällä.jotakin veskin ja saunan pesuainetta ostamassa..olis urakka pestä noi suihkutilan seinät :eek:
samalla kyllä pitäs saunakin pestä..siellä on jotenkin taas kissan karvaa,kun nuo kissan runtit siellä makkoo.

mutta nyt kysymään ukko kullalta et miten yö meni :D neuvolan täti käski eilen,et joka päivä pitää mieheltä kysyy miten esim töissä meni,tai mitä kuuluu,ja miehen pitää sitten vastavuorosesti kysyy myös vaimolta samat jutut...

niin noista horoskoopeista vielä.meillä on venla vaaka,sekä miun vanhempi tyttö myös..ja ovat kyllä niin tasasen rauhallisia kumpikin..ja ihan vaakan tunnusomaista käytöstä.mutta tuo keskimmäinen tyty on sit skorpiooni (s.24.10) niin se on sit taas aivan skorpiooni..ja aivan erimaata kun siskosa.
 
Vähän mattimyöhäsenä olen asialla, mutta viitsitkö Piituli lisäillä meidät tuonne alkusivun listaan. Eli pepisa 6.11. rv 41+1 Leo 3840g ja 53cm.
Täytyy alkaa kahlaamaan läpi tätä pinoa, kyllä on tekstiä kertynyt... :whistle: Tulen kyllä kertomaan kuulumisia, kunhan olen päivittänyt itseni ajantasalle.Nähdään parin päivän päästä! :LOL:

-pepisa
 
kivoja koteja teillä..ja veeti söpöläinen :heart:
vähän säikähdin aamulla kun herättiin vasta puol 10..piti kattoo pari kertaa kelloo et ihanko oikeesti se on niin paljon..
nyt se ukkeli taas siellä unia näkee et mamma pääs koneelle :D
vakuutuksista
meillä on kaikki vakuutukset tapiolassa,siis auto,koti mun ja miehen laaja tapaturma vakuutus ja sit anttonille otettiin se lasten vakuutus..ja otettiin ukon kans ihan reilun hintaiset vakuutukset,jos jompi kumpi kuolee niin toinen saa sit ihan mukavan summan rahaa..ja jos molemmat kuollaan niin antton saa hirmu hillot meistä molemmista :D

viime yö ja tää päivä on ollu yhtä itkua..mulla jo koskee päähänki hirveesti...toi mun vanha narttu (koira) on pissaillu ain yöllä sisälle,mut ollaan se käytetty pihalla ennen ku mennään ite koisii..no eilen käytettiin se 24 pissillä ja jo 03 aikaan se oli pissannu patjalleen ja sit se vielä pissas ihan hereillä ollessaan tohon käytävän matolle..ja aamulla oli kans pissiny taas sille patjalleen..mä nyt sit oon itkee tihrustanu täällä sitä että mitä mä ton kans teen..vieläkö sille voi tehä jotai vai joko on aika päästää sateenkaari maahan :'( :'( :'(
huomenna on aika kuopion ell klinikalle kattovat sit siellä pissin,et jos siinä oliski vaan tulehdus,mut ei tuo tulehdus pisulle haise..ja mä kyllä sen hajun tunnistan..voihan se tosin ollakki sitä,mut epäilen..tuskaisat tunnit odotella huomista..ja sit ku mun pitäis ton pissikin saada jotenki purkkiin :LOL: o-ou,hankala homma..
kutsu käy..poju heräs
 
Täällä on podettu aamupäivä migreeniä - omia migreenilääkkeitäni en voi imetyksen vuoksi käyttää ja panadolit oli loppu, oli pakko ottaa panacod. Vähän tuli mammalle höppänä olo, onneksi Hilma veteli aamun sikeitä.. nyt alkaa olo jo normalisoitua.

En nyt taas tiedä mitä piti kommentoida, tuota tekstiä kun on ihan tajuton määrä..no yritän jotain muistella.

Mulla on sosionomin opinnot loppusuoralla, lähes kaikki teoriat suoritettu mut pari harjoittelua tekemättä. Ne aion tehdä ensi syksynä, vaikka tulee olemaan tuskaa laittaa Hilmaa hoitoon niin pienenä. Mies on yrittäjä ja yritetään sumplia työaikoja siten, että Hilman hoitoaika olisi n. 5 tuntia päivässä.

Me ei olla vielä harrastettu muuta kuin kyläilyjä sinne tänne, mutta nyt aiotaan pikkuhiljaa lähteä liikkeelle. Äiti-vauva jumppa aiotaan aloittaa ensi viikolla ja vauvamuskari helmikuun alussa. Lisäksi perhekahvilassa tulee varmaan käytyä. Ja ensi viikolla mennään babybioon :)

Huomenna meillä olisi neuvola, rotarokotteen ensimmäinen osa saadaan. Ja toivotaan, että painoa olisi tullut kunnolla lisää..

Tsemppiä kovasti kaikille laihduttajille. Mulla on päinvastainen ongelma, raskauden aikana painoa ei montaa kiloa tullut ja synnytyksen jälkeen paino on tippunut vauhdilla. Ja sitä on tippunut jo liikaa. Tässä nyt yritän sitä nostella, eikä sekään helppoa ole. Täysimetyksellä mennään ja tuntuu, että se vain tiputtaa kiloja vaikka miten yritän syödä.

Nyt Hilma näyttää heräilevän, syödään ja lähdetään sitten vaunulenkille :)

 
Päivää palstalle!!

Kivan näkösiä asuntoja teillä ketkä kuviakin laitto, mäkin voisin laittaa kuvia tästä meijän luukusta, kun saan ensteks otettua jotain fiksua kuvaa.
Meillähän on tällänen -50 luvulla rakennettu 150neliöinen rintamamiestalo.
Remontoitu on kovasti, tällä hetkellä remontoituna on, makkari, olkkari, keittiö, sauna ja pesuhuone. Takkahuoneet ja kodinhoitohuone vielä vähän kesken. Seuraavaks pitäs sitten laajentaa ja julkisivu laittaa kun on heikossa hapessa, yläkertaankaan ei olla mitään tehty.

Juho just heräs pikku torkuiltaan, tosi raivostuttavaa kun nukkuu tälleen päiväseltään parit semmoset n. 30 minuutin unet ja vasta sitten kuuden seittemän maissa illalla käy parin tunnin nokosille. Yö unille menee vasta n.22-23 aikaan. Päivällä oon koittanu saada poikaa jatkaan uniaan, mutten ole onnistunut. :/

Tosta facebookista, mullakin on sielä kuvia. En vaan osaa käyttää enkä ymmärrä sen tarkotusta. Tätini houkuttelemana menin sinne kirjautuun :ashamed:

Pitäs päiväkahvet keitellä, tosin pitäs kyllä rajottaa, olen kova kahvin ystavä ja päivänaikana kymmenisen mukia ei meinaa riittää.

Saatiin kutsu äiti-vauvaryhmään, täytyy ilmottautua niin on meillekkin jotain puuhaa edes.
Tuli kutsu myös vauva kirkkoon, mutta ei taija olla ihan meijän juttu...

Millikös se oli kun ihmetteli korvikemerkkien suurta eroa, mä oon miettiny ihan samaa. Meille sopii ainoostaan tutteli, nannista tulee vihree kakka ja kaameen hajusia paukkuja, semperiä poika ei suostu kunnolla juomaan, liekkö maussa jotakin. Tuttelilla siis mennään.

dogtor, toivottavasti teijen koissu on kondiksessa ja saatte nauttia vielä monista yhteisistä ihanista hetkistä!!

En taas muista mitä muuta piti sanoa :(

Elina & Juho
 
Kauniita koteja teillä =) Meidän pitäs alottaa olkkari remppa.Seinät ja lattia kaipais uudistusta samoin ku huonekalut.Ollaan joka vuosi yksi huone kerrallaan rempattu niin ei niin paljon mene rahaa kerralla..niin ja eipä sitä kaikkea kerralla jaksakkaan remontoida!!!Ihan kivaahan se on jos olisi aikaa =)

Ihanaa tänää tulee tukan värjääjä.Itse kun en jaksa.Anoppikin on kampaaja niin saapi tulla värjää miun tukan.Onks teillä ruvennu lähtee tukka nyt imetyksen aikana???Miula ei hirveesti mutta sitäkin enempi katkeilee.Kohta olen varmaan siilitukkainen :LOL:

 
Oltiin tänään vauvajumpassa ekaa kertaa! Kivaa oli.. Kotona ollaan nyt pikkasen siivoiltu ja väsy iski..tultiin Pihlan kaa huilaan hetkeksi molemmat!
Ehtoolla meen kattoo mu kamujen ratsastustuntii,Pihla tulee rintarepussa mukaan.

Voi piru..rupes koira haukkuu pihalla. Ketä ihme tulee häiriin mein rauhaa°
 
Elikäs meidän pieni esikoistyttö syntyi 4.10.2007 raskausviikolla 39+1:heart:. Pituutta neidillä oli 50 cm ja painoa 3210 g. Päänympärys oli 32 cm. Nimekseen tyttö sai joulukuun alussa Veera.

Nyt kun kolmen kuukauden rajapyykki ollaan saavutettu ollaan vihdoin viimein päästy eroon koliikista (illat yhtä parkua ja kantelua klo 21-24), mikä kyllä vei voimat aika tavalla. Sydäntä raastavaa oli katsella pienen tytön taipuvan kaarelle kun niin kovasti kouristeli. Itse yritettiin hieroa ja taivutella tyttöä vaikka mihinkä suuntaan, mutta ei niillä neuvolan hierontaohjeilla oikein pitkälle päästy. Täytyy nimittäin tunnustaa, että mun on henkilökohtaisesti aika vaikeaa ruveta hieromaan vauvaa pelkän monisteen perusteella. Kyllä se, että joku olis oikein näyttänyt niitä hierontaotteita oikein kädestä pitäen. Kaikenlaisia tippojakin sitä tuli kokeiltua, mutta vasta vyöhyketerapiasta oli apua. Jos tässä matkanvarrella, jotain on tullut opittua niin se, että jos joskus toinen lapsi saadaan ja hänelle koliikki iskee niin suoraan mennään kyllä vyökyterapeutin pakeille. Harmittaa, ettei Veeran kanssa älytty mennä aikaisemmin.

Huolimatta alun hankaluuksista tyttö on aivan ihana ja lutuinen. Hyväntuulinenkin tyttö on, mitä nyt joskus nälkäänsä ja väsymystä kitisee. Yöheräämisistä meillä ei oo oikeastaan lainkaan kärsitty, sillä tyttö on nukkunut kahden viikon ikäisestä seitsemän tunnin yöunet. Ainoastaan se nukahtaminen sen koliikin takia on venynyt aika myöhälle. Vieläkin mennään samalla rytmillä kun tässä ollaan vasta viikon verran saatu nauttia illoista ilman koliikki-itkua. Ja tuskinpa neidin rytmiä ihan tosta noin vaan saadaan käännettyä. Puoli kahdeltatoista siis syödään viimeisen kerran ja omaan sänkyyn tyttö saadaan nukkumaan kahdeltatoista. Seuraavan kerran syödään kahdeksalta aamulla.

Näin meillä ollaan muuten kasvettu:

1 kk: 3980 g ja 54,4 cm
2 kk: 5005 g ja 59,3 cm
3 kk: 5500 g ja 60,5 cm

Hieman ollaan saatu neuvolasta moitteita, että neiti on turhan kevyt, mutta enpä oo asiaa jaksanut murehtia. Kasvaa kuitenkin ja on tyytyväinen lapsi. Pelkkää rintamaitoa on saanut (korviketta ollaan annettu kerran).

Pieniä mutkia on tullut matkaan ton tuttipullosta syömisen suhteen. Aikaisemmin on syönyt ihan kunnolla pullosta (siis ihan rintamaitoa), mutta nyt ei oo pullo kelvannut viikkoon (siis rintamaitokaan ei kelpaa). Tissi vaan kelpaa. Myöskään huvitutti ei enää pahemmin kelpaa. En tiedä olisko pitänyt useammin antaa pullosta kuin oon antanut, mutta kun neuvolassa sanoivat pulloruokinnan voivan haittaavan tissistä syömistä. No oonpahan sitten ehkä viisaampi jos joskus on se toinen lapsi. Pieni epätoivo vaan on kun pitäis viikon päästä mennä hammaslääkäriin ja neiti pitäis jättää hoitoon kummitädille. Toki syötän ennen kuin lähden, mutta mtäs sitten jos äidin poissa ollessa nälkä iskee ja pullo ei kelpaa...

Somia lapsia teillä on...
 
Pupu 10-07 meillä on ihan samaa tuon neidin kanssa päiväs aikaan!! Eilenkin nukku sellaset kahet 45min unet, n. 35min ja tunnin unet lopuksi mun sylissä ennen yöunia. Ja viälä mikä ottaa pattiin et saa tehä töitä et nukkuu ees noi. Huutelee sylissä (nukutan siis syliin) ja menee tovi ennenku lasken sänkyyn. Tutti kelpaa vasta kun alkaa uni tulla kunnolla. Tänään aattelin et rupeen pistään vaan tonne sänkyyn ku alkaa väsy iskeen. Huutaa sit siä ku huutaa sylissäkin. Käyn iskeen tuttia suuhun välistä mut en nosta pois. Nyt on "onnistunu" kaks kertaa. Yöunillekin tuota saa nukuttaa. Tissille nukahti puoliks eilen ja nostin röyhtäyttään nii jo pomppas silmät auki! No sit nukutin tutilla ja vein sänkyyn. Hups, silmät auki, no eiku uusiks. Taas vein sänkyyn ja sama homma mut sain jäämään suuremmitta huudoitta sinne nukkuun. Klo oli 24, heräs syömään sit 5.40. Jatkoi uniaan 9.30. Meillä noi kaks vanhempaa 7v ja 5v ei oo ikuna tollasia ollu! No enpä tiä kuin sekavaa tekstiä tuli...mut kiitos että sain purkautua tänne. Joteski alkaa väsähtään ite tohon hirmu nukuttamiseen. Olen ollu ahkera taustailija jo lokamassuista, ite vähä huono kirjotteleen. Mutta täällä on tosi ahkeria kirjoittajia ja se on kyl mukavaa!!!
Muoks. söi siis illalla klo 22 ja tohon nukuttamiseen meni 1h 15min ennenku jäi sinne sänkyyn...
 
Tervetulos frog niin ja muutkin uuset :wave: Meillä oli kanssa tuota iltaitkua,en tiedä oliko koliikkia vai jotain muuta mutta meillä auttoi kanssa vyöhyketerapia.Vaikkakin aluksi oli semmoset ennakkoluulot että näinköhän hierominen auttaa.Kaksi kertaa käytiin ja kotona jatkoin niin jo helpotti.Huudot loppui samantien.Ei se mitään humpuukia ollutkaan =) Meilläkään ei suostu tyttö enää pullolle ja harjottelut jatkuvat päivittäin.Kerran poissaollessani mieheni syötti lusikalla/hörpyttämällä...eli siinä vinkki jos Veeralla iskee nälkä sinun hammaslääkäri reissulla.
 
Rontti: se laivamatka makso kaikenkaikkiaan joku 220 euroo. Siin on kahdet aamupalat sekä seisovapöytä.
Tänään oli sit jälkitarkastus. Lääkäri ehdotti hormoonikierukkaa ehkäisyksi. Kysyin sit (fiksuna), et sattuuko sen laitto. Tokas siihen sit vaan, et kysyy nainen joka on juuri 4,5kg pojan pyötäyttänyt maailmaan :LOL: Otin kuitenkin ne minipillerit, katotaan sit imetyksen lopettamisen jälkeen tota kierukkaa. Kauheesti oon kyllä kuullut hyvää siitä. Mulla on naamaan tullut jotain ihme punaisia paukamia, lääkäri kattos niitäkin ja sanos, et on joku tulehdus ja sain siihen nyt sit lääkekuurin. En oo mitään ihmeellistä syönyt enkä mitään muutenkaan erikoista, mistä vois johtua, outoo...noh, toivottavasti lähtee ennen laivareissua.
Weetin rytmit menee muuten kutakuinkin näin: iltaunille kymmenen korvilla, eka syöttö siin kolmen-neljän aikaan sekä kuuden-seittemän kieppeillä. Kasin-puol ysin aikaan noustaan ylös ja päikkäreille menee ulos n.klo 11.00-12.00. Nukkuu ulkona sit tohon neljään melkein. Sinänsä hyvä, koska esikoisenki päikkärit on 12- 14.30. Jää tätä "omaa" aikaa sit itellekkin, saas nähä kuinka kauan tätä kestää...
Vakuutusyhtiöistä Meillä kaikki vakuutukset Lännen Lähivakuutuksessa. (omat, lapset,talo, autot ja asuntovaunu)
Hyvä juttu toi "painokontrolli",mistähän löytäis motivaation vaan..
Ei maar, nyt herättää wilkku päikkäreiltä :wave:

Emilja + lapset
 
Tervetuloa kaikille uusille. :D :hug:

Meillä ollaan taas vaihteeksi räkätaudissa. Meidän 2v on kaamessa nuhassa, kuumetta oli hiukan toissayönä jolloin tauti alkoi mutta muuten ei. Vauhti on ikävä kyllä ihan samanlaista oli kipeä tai ei eli yhtä päätöntä. :headwall:

Tänään ollaan sitten oltu kotosalla ja sisällä, takka on lämmitetty ja ruokakin tehty illaksi. (Taka-ajatuksena pääsy Swipe-kutsuille kaverille).

Pitäisiköhän mennä kahvin keittoon kun alkoi niin haukotuttamaan |O.

Siivottavakin olisi mutta ei oikein nappaa, kun Ella herää sotku on 5 min päästä sama. :LOL:

Ainiin kivoja kuvia muillakin kodeista. :D

Pia + Emma&Essi
 

Yhteistyössä