*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Emiljaa odottaa ihku hytti :) . Onpa teillä luksusta!! Paljonko makso? Ja kulmien värjätskin... Kai sitä munkin piytäis joskus edes itelle tehdä jotain :headwall: . Aina vaan laitan kaikki rahat lapsiin. Tai sit sisustukseenkin kyllä hiukan :whistle: .

Tervetuloa uusille :wave:

Jotain muutakin piti sanoa, mutta se jäi tonne edelliselle sivulle,,, Oonpas mäkin nyt taas koukussa tänne. Kun pääsee ajantasalle, niin on jotenkin helpompi al..... voi ei, sain isot ja kuumat pissat päälleni, MORJENS!!!
 
Meillä kauhea yrjöbyrjö meininki täällä. Tuo tyttöhän sai äidinmaitoa reilu 2kk ja nyt ollaan siirrytty kokonaan korvikkeeseen.
Alkuun annoin Nan:ia lisämaitona mutta ihan harvakseltaan ja aina tuntui vatsaa vääntävän. Vaihdoin tutteliin eikä oikeestaan muuta kuin pulautti. Nyt kun on ollut kokonaan tuttelilla niin pulauttelee enemmän, kuin rintamaidosta. Mies sitten kävi kaupassa ja toi Nan:ia (vaikka aikoja sitten sanoin ettei sitä saa tuoda, vaan tuttelia, mutta eihän se ikinä kuuntele mua ja tää on nyt tietenkin sen vika! :kieh: ). Ja tänään on tyttö juonut puolesta päivästä sitä ja ykätsyt lentää ihan hullunlailla! :eek: Ja tyttö on iltapäivän/illan itkenyt vatsavaivoja.
Siis onko noilla korvikkeilla tuollaiset erot nykyään? Jostain muualtakin olen lukenut että usealle sopii tuo tutteli paremmin. Aiemmilta ajoilta kyllä muistan että taas suositeltiin Nan:ia , koska se on maitopohjainen ja tutteli taas voi vääntää vatsaa koska olisi kermapohjainen? Tiedä häntä sitten..

Jokatapauksessa.. mies otti kiltisti auton ja haki tyttärelleen tuttelia. Katsotaan helpottaako jo huomenissa.

krisulle ja tytölleen kiitokset tän päivän kahden mamman miitistä =) Oli kiva tavata ja käydä jossain muuallakin välillä kuin käkkiä täällä mökissä =) Piristi kummasti, vaikka jalat oli kävelyn jälkeen aika vetkulia ja nyt tuntuu että alkais vielä jomottamaankin. Että niin hyvässä kunnossa ilmeisesti täällä ollaan :eek: :whistle: Pitäis vissiin alkaa pikkuhiljaa kuntoilemaan :D

Milli ja Sara
 
No niin,nyt on kuntosali jäsenyys hommattu seuraavaks 24kk... :saint: ja siis lisäks tohon tietenkin kuuluu kaikki ohjatut tunnit mitä sielä on,bodypumppiin mä ainakin oon ihan rakastunut :ashamed: sielä oli oikein fiksun ja mukavan näkönen lapsi parkki joten taidan perua tuon perhetyöntekijän..Helpompi ehkä mun viedä pojat siihen lapsiparkkiin jos vaan sielä viihtyvät. Ja sit taidan perua myös sen babybrasilin kun tuola oli joku äiti-vauva jumppa keskiviikkosin ja Peetullekkin jumppa...Kaikki samaan hintaan, kyllä oon tyytyväinen :D turha maksaa erikseen babybrasilista kun saa tuohon samaan hintaan lapsillekkin jotain.
Ja ens torstaina on sit aika varattu personal trainerin kanssa että siitä se lähtee. Voi olla et kyl jo aiemmin sinne meen.

Itämaista tanssia oli muutama harrastellut...Mein äippä on reilu 10 vuotta täälä Tampereella opettanu noita itämaisia tansseja ja siis opettaa edelleen..Mua ei kyl koko homma oo koskaan kiinnostanu.Sillon reilu 10 vuotta sitten hävetti ihan tajuttomasti toi äipän työ...en tiä kyl et miks :LOL:

Nyt Pakoa katsomaan,oon aivan koukussa siihen
 
Iltaa,

Dogtor ne ikärajat kantoliinailussa on siksi, että esim jossain asennossa vauvan pitää osata kannatella päätä, ja sen ikäisenä mitä siinä on, pitäisi jo osata. Tai jossain asennossa vauva jo istuu jonkin verran, eli sit pitää olla jo aika paljon ikää että saa istua.

Milli
kyllä taitaa olla eroja korvikkeissa. Ootko semperiä koittanut? Moni kehunut että se on myös vatsaystävällinen... tiedä sitten näistä.

Leya tervetuloa mukaan, meillä Oululaisten kans ihan kasvokkain tapaamista, tervetuloa mukaan.

Facebookia en oo oikein tajunnut... mitä siel siis voi tehdä? Vastailla kyselyihin, ootko fiksumpi kuin kaveri? Ymmärrän kyllä sujuvasti englantia, mutta en ymmärrä facebookin toiminta-ajatusta...

Nyt laatuaikaa viettämään kera miehen ja Mintun, joka nykyään menee yöunille vasta kymmenen maissa :/
 
Kateeks käy Yksäidin intoa salille! Kyllä pitäs itekin. Mille salille meet ja mitä maksoi, vaiks sähän sait alen. Kuulosti tosi hyvältä kaikki! Mun on kans tehtävä jotain tälle syömiselle, kävin vaalla ja melkis kilo tullut :ashamed: . No, ehkä nyt alkanut arkikin tekee taas asiaa, mutta hitto vie se vaikea 3kg ois kiva saada pois. Ei sen enmpää, kuulostaa jonkun korvaan ehkä naurettavalta, mutta mulle se ois tärkee juttu olevinaan :) .

On jo kuivat housut mulla. Tuli sellaset lätäköt mun housuihin, et ihan kuin oisin ite pissannut :snotty:
 
neuvolassa tänään käyty ja eka piikkikin saatu..eikä tyty itkeny yhtään =)
äipällä tuli tippa vaan linssiin.
olihan tolle neitokaiselle kertynyt painoa 6500g (ed.kerralla oli 5890g) ja pituutta oli 59,7cm.edellisestä kerrasta 1.9cm tullu lisää. :D

tomera tyty kuulema..ja niinhän se on..äitiinsä kai tullu :D

rokotus ei tainnu tehdä muuta kuin unettavan olotilan tytylle,hyvä kun jakso olla illan hereillä,nyt vetelee unia tuolla jo.pari tuntia on jo nukkunut.

saatiin tänään uus kone..ton vanhan romun pöytäkoneen tilalle.
likat vaan käy käpynä kun eivät pääse meseen..joku palomuuri systeemi hänksättää..pitää varmaan naapurilta huomenissa kysästä mikähän mättää.

miun tekee mieli jotakin hyvää :p
onneks ei mitään karkkii tai suklaata tuolla kaapissa ole,muuten olisin varmaan sortunut syömään :eek:

huomenissa on pakko tilata lääkärivuoro,pään kun laitan alaspäin niin,tuntuu että jotakin valuu otsaan..varmaan kaikki räät menee päähän :kieh:
ja päätä on koskenut muutaman päivän silleen et varmaan on poskiontelotulehdus.

joo,mie taijan lähtee nukkumaan.
 
ainii milli meillä venla puklas ihan kamalasti ja ihan karseen hajusia pukluja kun söi tuttelia,nyt syö nannia,eikä puklaile nykyisin juuri yhtään,aluksi kyllä puklaili nanniltakin,mutta sitten ne puklut vaan loppu.

ja vielä,tervetuloa uudet =)
 
tilda
seuraavan kerran ku aukaset tän kaksplussan nii aukase toiseks sivuks www.aijaa.com ja siinä on sellanen loota missä lukee selaa,ja se aukasee sun kuva kansiot..sieltä sit klikkaat yhden mieleisen kuvan ja painat avaa..sit se menee automaattisesti takas aijaan sivulle ja painat siitä lootasta lataa..sit kun se on ladannu niin siihen tulee sellasia linkki tekstejä..kopioit sen koko teksti rimpsun tänne missä lukee pieni kuva,ja sit vaan liität tähän tekstiin..tais tulla aika sekavasti..

mä nyt laitan pari kuvaa meidän asunnosta jossa on 60neliöö..
http://www.aijaa.com/v.php?i=1418706.jpg
 
täällä on hirmuinen laihdutus käynnissä..en oo repsahtanu enkä repsahda,siitä huolen pidä,..
ostin kaupasta 0,5 fenix painonhallinta limua,pari suklaa proteiini patukkaa ja paussi keksejä,niitä omenan makusia..sit ostin itelle piltin hedelmä soseita ja omena mustaherukka soppaa..njam :p
antton vetelee tuolla sikeitä..kylvetettiin se vähä aikaa sit..nyt kattoo tellua..
 
Iltoja :wave:

Tuosta perhetyöntekijästä on ollu puhetta, niin mulle sitä rupes neuvolan-täti ehdottelemaan heti kun sanoin olevani melko väsyny. Ehdotti että se ptt ois tullu ainaki parina aamuna viikossa ja ollu vauvan kanssa sään mukaan joko sisällä tai ulkona vaunulenkillä, niin minä olisin saanu nukkua. Että näin Oulussa ainakin Maikkulan neuvolassa.

Kiitoksia noista rintareppu-vastauksista. Taidanpa yrittää pärjätä ilman ainaki vielä muutaman kuukauden ja kokeilla sitten sitä Ergoa kun se ystävällä on käyttämättömänä.

Toivottavasti YOdottajalla arki ei käy liian raskaaksi. Nostan kyllä lippistä ja pipoa kaikille teille, joiden täytyy pärjätä lähes itsekseen. Ja kahta vaikeammaksi sen tekee semmoinenki seikka, että jos oma luonne ei kuitenkaan ole ihan se pullantuoksuinen hiekkalaatikkoäiti. Minä koin aikoinaan todella raskaaksi esikoisen vauva-ajan ihan jo sen vuoksi, että olin/olen aika mukaavudenhaluinen ihminen. Haluaisin nukkua, syödä, surffailla netissä ja viettää iltaa ystävien kanssa silloin kun huvittaa ja nythän tuo "rajotin" on koko ajan päällä ;) . Mutta nyt Siljan kanssa elämä tuntuu jo hieman helpommalta kun tietää ettei mikään ole lopullista. Tulee, siis ehkä tosiaan joskus vuonna 2015, mutta tulee kuitenkin se aika jolloin saa taas nukkua koko yön heräämättä, syödä silloin kun ruoka on vielä lämmintä ja ottaa muutaman neuvoa antavan kera kavereitten ilman että tarvii miettiä yökyläilyn vaikutuksia lapsen psyykkeeseen. Näin tässä samalla myös kaikille teille jotka saitte nyt esikoisen tiettäväksi tässä teen :LOL:

Pimpparan pesu-asiasta kommentoin minäkin sen verran, että kyllä minä oon jokaisen pimpsaan asti levinneen kakan jälkeen tarkistanu paikat ja jos vahinko on sinne asti levinny, niin putsaan enempiä hankaamatta puhdistuspyyhkeillä. Sitä valkosta "tavaraa" en hinkkaa pois ellei se ole jo melkein kakan väristä. Kannattaa sitä kuulemma kuitenkin välillä raotella ettei tule sitä häpyhuulien yhteenliimautumista. Samoin sitten aikanaan parin-kolmen vuoden iässä kannatta myös pojille opettaa "esanin" (jotenki kivempi sana kun esari :LOL: ) pesu, ettei tarvi sitte myöhemmin leikata auki ja samalla välttyy tulehduksilta.

Maito meinaa perskules loppua. Sunnuntaina olin sen verta pois, että mies syötti useamman kerran pullosta ja sen jälkeen maito ei ole kunnolla noussu vaikka annaki tissiä joka välissä kun neiti sitä haluaa. Ja semmonenki riesa siitä tosiaan jäi (joku muukin siitä mainitsi), että jos tississä on vaan tiukkaa takamaitoa jäljellä tai neiti on väsy, niin tissi ei kelpaa, huuto tulee. Miten te joilla maidontuotanto on ollu välillä takkusta olette saaneet sen uudelleen käyntiin?

Johan tässä taas tuli tekstiä...

R ja S

muoks. ja voisin minäkin joillekkin oululaisten tapaamisille tulla jos mukaan kelpuutetaan...
 
Hei...nyt tuli taas tosta poikien vehkeitten pesusta puhetta...(näin kauniisti asia ilmaistuna... :LOL: ) siis että pitäskö sitä oikeesti esinahan alta jotenkin peseskellä?Tai siis joskus vetää taakse päin tms??? Itellä joo toinen poika kierroksessa eikä ikinä oo ennen kyseinen asia vastaan tullut.

Eli jos joku asiasta tietonen viittis valasta niin äiti osaa oikein hoitaa poikien pelit... :ashamed:

Liityin nyt tonne facebookiin ,en kyl tiä mitä sielä tehään tms.Mut voisin teitä liitellä sinne ketä osotteitaan laitto?.
 
yksäiti, minä oon saanu semmosta tietoa terkkariltä ja neuvolalääkäriltä, että n. parin-kolmen vuoden iässä kannatta alkaa pikkuhiljaa, milli kerrallaan, aukaisemaan esinahkaa ja pesemään myös sen alta, ja myöhemmin myös opettaa tietysti pjalle itselleen "esani-pesu". Tuttavan pojalta esinahka jouduttiin leikkaamaan auki kun se tulehtui niin pahasti ja oli yhteenliimautunut.

Mutta siis tosiaan vasta myöhemmin. Pienen poikavauvan esinahkaan ei saa raotella kuin sen verran että levinneen kakan saa viruttamalla/pyyhkimällä pois. Mutta harvoinhan se pojilla sinne edes leviää.
 
Tänä iltana tehtiin miehen kans silleen että minä laitoin Annin ja mies Aatun yöunille. Mukava välillä laittaa esikoistakin kun tuntuu ettei nykyään ole paljon yhtään aikaa hänelle, alkaa jo tuntua että kohta kai sitä etääntyy tytöstä. Vauva vaan tahtoo viedä meikäläiseltä suurimman osan vuorokaudesta, luonnollisesti. Onneksi meillä mies touhuaa ja on paljon Annin kans.

Dogtor: meillä on samanlainen hoitopöytä lipasto vauvalla. :D

Minä en ymmärrä kans sitä facebookia yhtään :ashamed: en ole koskaan kyllä edes jaksanut siihen keskittyä niin paljon että siitä älyäisin jotain. Eikä tuo mun englannin kielitaitokaan mistään parhaimmasta päästä ole.

Yksäitillä kuulostaa aivan ihanalle tuo kuntosali sydeemi. Voi että kun sitä jostain saisi itsellekin tuollaisen innostuksen taas. Ennen kävin monta kertaa viikossa jumpalla ja vielä lisäksi juoksulenkeillä, vaan enpä ole tytön syntymän jälkeen samanlaista kipinää enää saanut tuohon liikuntaan :ashamed:

Nyt lähden lukemaan vauvakirjaa, ja sitten nukkumaan, öitä kaikille.

Katja, Anni ja Aatu
 
ALKUTILANNE VKO 1, suluissa tavoitepaino. Punnitus joka maanantai ja listan päivitys.

TOPSY(67 kg) 76 kg
TIIPII(68 kg) 72 kg
DOGTOR(55 kg) 64 kg
DAPA(75 kg) 87 kg
KATJANNA(58 kg) 67 kg
LILLASTINA(65 kg) 75 kg
MILEKO35(75 kg) 95 kg
EMILJA80(70 kg) 80 kg
NÄKYMÄTÖN NINNI(65 kg) 68,3 kg
MIKERO(65 kg) 75 kg
 
katjanna
tuo lipasto systeemi on aika kätevä..sit ku ei tartte enää hoitopöytää nii ottaa vaan sen alustan irti siitä..ja on sit kuitenkin vaatteille oma tila..

voi ei,mun pitää ostaa vaaka maanantaiks :LOL: meiltä kotoa sitä ei löydy..no pitää tosta rautakaupasta käydä ostamassa..

niin ja tuosta tyttöjen pimperon puhdistuksesta tiiän minä sen verran että jos siellä huulten välissä on sellasta valkeeta töhkää niin sitä ei sais pyyhkiä pois..mä en varmaan osais edes pestä tyttö vauvan pyllyä,kun on tuota pampula pyllyä tullu niin paljon pestyä :LOL:
jospa meille tulis se typy sit seuraavaks.. :LOL:

pitää lähtä juomaan mukillinen soppaa ja nukkumaan..öitä :wave:
 
Keittiönpöytä ja takana puuhella
http://www.aijaa.com/v.php?i=1419179.jpg
Keittiötä lisää
http://www.aijaa.com/v.php?i=1419186.jpg
Keittiö
http://www.aijaa.com/v.php?i=1419193.jpg
Olohuone
http://www.aijaa.com/v.php?i=1419198.jpg
Olohuoneen takka ja hiukan näkyy takkahuonetta ja hoitopöytäkin
http://www.aijaa.com/v.php?i=1419203.jpg
 
Eipä ole tänään tullut aiemmin kirjoiteltua/oltua koneella. Tämä mamma on ulkoillut oikein urakalla. Ensin käytiin tyttöjen kanssa markkinoilla ja sitten kävin vielä kaverin kanssa vaunuttelemassa iltapäivästä kun Ella nukkui päiväunia ja mummu oli vahtimassa. Illalla käytiin sitten vielä Kouvolassa kaupassa.

Nyt sitten päätin tulla koneelle kun muut nukkuvat ja kuivausrumpu vielä pyörii vähän aikaa. :D

Tyttöjen "pylpyrän" pesusta oli juttua, niin minäkin vain päällisin puolin kosteuspyyhkeellä pyyhin enkä koske sinne sisäpuolelle. Mutta jos siellä on paljon kakkaa niin kostutetulla vanupuikolla olen varovasti pyyhkäissyt reunoilta, ja just niitä valkoisia ei saa sieltä pestä pois se suojaa "pylpyrää" pöpöiltä. :heart:

Täytyy hiukan tuulettaa :wave: meillä tytöt saivat vakuutukset Lähivakuutuksesta. Emmalla tosin muutama kohta joista ei saa korvausta: atooppinen iho, mansikkaluomet, alipainon seuranta. Essillä oli vain alipainon seuranta jota ei korvata. Minä nimittäin pelkäsin että ei saada lainkaan vakuutusta kun tytöt olivat keskosia, kun toiset vakuutusyhtiöt ovat olleet nihkeitä myöntämään vakuutusta keskosina syntyneille. Ja sitten Luulin että allergiat poissuljettaisiin kun Ellalla on allergia, mutta hyvä näin kun oli vain nuo poissuljettuja. :ashamed:

Mites muilla onko teillä mimmoisia vakuutuksia vauvoilla/lapsilla? Meillä siis kaikilla neljällä Lapsiturva Lähivakuutuksesta.

Yritän huomenna päivittää taas etusivun tietoja kun on levännyt, niin näkee paremmin. :p
 
Heippa! Harmittaa ihan vietävästi ku en ole joutanut koneelle rauhassa moneen päivään kun ollaan maalailtu sitä uutta kotia :kieh: minäkö riippuvainen :whistle:

Jaakon äiti tulee huomena miehensä kans meille yöksi ja kattovat Jesseä huomisen päivän ni me saadaan rauhassa maalailla ja siivoilla. Eipä sieltä tarvikkaan enää kuin olohuoneesta maalata pari seinää ja wc on kokonaan pesemättä,samoin pesuhuoneen lattia ja sauna,vaatehuone ja eteisen kaapit. Niin ja aivan tajuttoman paskanen uuni!!!!! :x kyllä sitten ihmiset osaakin elää paskan keskellä! |O ihan mahoton jynssääminen on ollu.Kylppärinki hinkkasin juuriharjalla ja katosta lattiaan ja pesuaineena oli Klorin että varmasti lähtee kaikki,sitten vielä höyrypesurilla kävin kaikki nurkat ymsyms läpi :ashamed:

Tänään oli reenit nyt illalla niin siksi en saa vielä unta.elimistö jotenki niin virkiänä että menee aina johki lähemmäs kolmea ennen ku oon nukkumassa.Mulla tuo paino on sama mitä ennen raskautta,mutta ruokailutottumuksiin voisin minäkin vähän panostaa!

Meillä Jesse muuten veti tänään kolmessa tunnissa semmosen 0,5l nannipurkin :eek: Huomena kyllä keitän sille pottua.Oon jo pari viikkoa seurannu tuota älytöntä syömistä,kerralla voi hyvinki mennä lähemmäs kolme desiä maitoa :eek: :eek: nyt vasta tajusin seurata kellosta kauan menee yhteen isoon purkkiin. Ollaan tehty sillai että aamulla,päivällä ja illalla poika saa velliä,muulloin maitoa. Tosiaan nyt ajattelin sitten sen potun keittää ja maistattaa huomena. Suunnilleen samaan aikaan olen kuulemma minäkin alkanu pottua ja porkkanaa syömään =) kauhia ku aika menee nopeaa...tuntuu että Jesse on jo niin iso...olihanse sillon kk sitten 60cm ja n6kg.

Joo tästähän tulee pitkä.En jaksanu lukia teidän juttuja ku vain tän sivun verran äskön,taidanpa vielä hetken kahlata läpi noita että pääsen takasin kärryille =)

Jonna ja Jesse
 
tuo pilvipuku on meidänkin lemppari! Selailin vaan tuonne niin joku muukin siitä vissiin tykkää.Ihanan pehmoinen puku sulonen kuosi. Meillä se on vaan kokoa 62cm mutta hyvin menee vieläkin,vaikka poitsu varmaan aikalailla sen pitunen.Ei näy ees tumput eikä töppöset lahkeista joten pietän ne umpinaisena. Ajattelin säästää tuon puvun jos joskus Jesse saa sisaruksen...
 
höh niin ja sitähän mun piti vielä laittaa että tähtimerkki vaihtuu 23.10 Skorppiooniksi.Itse "jännitin" että tuleeko rauhallinen vaaka vaiko pippurinen skorppari :LOL: ja rauhallinenhan tuo poitsu on ja syntyi 22.10. Minäkö muka taikauskonen :whistle: :saint:
 
Milli
Sannille käy vain ja ainoastan BabySemper 1 =)


Katjanna
Meillä kanssa miehen kanssa vuoroilloin laitellaan noita isompia ja Sannia nukkumaan. Virkistävää välillä lukea satua eikä aina vuorotella tutin+pullon kanssa =)

 
huomenta!

venla simahti tohon sitteriin,keikku jo seittemän aikaa ylhäällä,joten eka väsy iski jo nyt..

soittelin tossa terveyskeskukseen lääkärivuoroo..ja meinas sappi kiehahtaa..itseasiassa korotin jo ääntäni puhelimessa.kun rupes siellä vast.otto täti säätämään ja kyselemään että oletkos höyryhengitellyt,kun kerroin et tautinen yskä ja röhä,ja kestänyt kaks viikkoa..sanoin et kyllä kuule on muutakin tekemistä ollut kun istuu paskahuussissa hengitellen höyryä..sitten sano että eihän sitä niin vaan lääkäriin tulla,et pitää ottaa ekana tulehus arvot,siihen sanoin että miulta kyllä yhet tulehusarvot viimonen päivä otettiin,ja ne oli 38.siihen heti että hän kattoo koneelta,ja samaan syssyyn sano et aika on lääkärille klo 14..
tiiän et mitä tuo vastaan otto työ on,kun itekkin oon siinä ollu,mutta jotenkin rupes itteään ärsyttämään,ja aina mulle sattuu näin,pitkitän ja pitkitän aina lääkäriin menoa,et en ihan pienistä jutuista sinne ole menossa.

topsy laittasitko miutkin sinne laihutuslistalle?
paino tänä aamuna 93kg. :ashamed: viimeviikkoseen -700g

vakuutuksista pyydettiin tarjousta nordeasta,kun miehellä oma tapaturma ja kotivakuutus siellä.ekana soittelin tapiolaan,kun itellä siellä tapaturmavakuutukset ja autovakuutukset..mutta siellä olis pitänyt olla kotivakuutus,et olis saanut sen sairaus ja tapaturma vakuutuksen tolle venlalle.
no nyt ootellaan vaan mitä nordea vastaa.

miun pitäs vissiin tänään siivota |O
jotenkin tuntuu että pölykoirat lentelee pitkin nurkkia :/
eilen nuorempi tyttö sano mulle etä otetaan villakoira :D siihen sanoin et eikös tuolla nurkissa noita villakoiria ole..mitä niitä enää ostamaan :D
siis järkky määrä kyllä tota pölyy ja karvaa kertyy,jos ei joka päivä imuroi..ja oikein kauhulla ootan taas kevättä ja kesää,kun sitten hiekka on vielä pyörimässä tuolla lattialla..varmaan kaks kertaa saa imuroida sit päivään.

dogtor ja piituli kivoja kuvia teillä..pitää miunkin huushollista ottaa jossakin vaiheessa jokunen kuva ja laittaa näytille.

venla rouskuttaa tuttii =)
oikein kamala tuhina käy,kun toine tossa siskosa sängyssä nukkuu.

no pitäsköhän tormistautua jotakin tekemään..ei kamalasti kehtaa kyllä kolistella kun tuo isäntäkin yövuoron jälkeen nukkuu.
 

Yhteistyössä