huomenta!
venla simahti tohon sitteriin,keikku jo seittemän aikaa ylhäällä,joten eka väsy iski jo nyt..
soittelin tossa terveyskeskukseen lääkärivuoroo..ja meinas sappi kiehahtaa..itseasiassa korotin jo ääntäni puhelimessa.kun rupes siellä vast.otto täti säätämään ja kyselemään että oletkos höyryhengitellyt,kun kerroin et tautinen yskä ja röhä,ja kestänyt kaks viikkoa..sanoin et kyllä kuule on muutakin tekemistä ollut kun istuu paskahuussissa hengitellen höyryä..sitten sano että eihän sitä niin vaan lääkäriin tulla,et pitää ottaa ekana tulehus arvot,siihen sanoin että miulta kyllä yhet tulehusarvot viimonen päivä otettiin,ja ne oli 38.siihen heti että hän kattoo koneelta,ja samaan syssyyn sano et aika on lääkärille klo 14..
tiiän et mitä tuo vastaan otto työ on,kun itekkin oon siinä ollu,mutta jotenkin rupes itteään ärsyttämään,ja aina mulle sattuu näin,pitkitän ja pitkitän aina lääkäriin menoa,et en ihan pienistä jutuista sinne ole menossa.
topsy laittasitko miutkin sinne laihutuslistalle?
paino tänä aamuna 93kg. :ashamed: viimeviikkoseen -700g
vakuutuksista pyydettiin tarjousta nordeasta,kun miehellä oma tapaturma ja kotivakuutus siellä.ekana soittelin tapiolaan,kun itellä siellä tapaturmavakuutukset ja autovakuutukset..mutta siellä olis pitänyt olla kotivakuutus,et olis saanut sen sairaus ja tapaturma vakuutuksen tolle venlalle.
no nyt ootellaan vaan mitä nordea vastaa.
miun pitäs vissiin tänään siivota |O
jotenkin tuntuu että pölykoirat lentelee pitkin nurkkia :/
eilen nuorempi tyttö sano mulle etä otetaan villakoira
siihen sanoin et eikös tuolla nurkissa noita villakoiria ole..mitä niitä enää ostamaan
siis järkky määrä kyllä tota pölyy ja karvaa kertyy,jos ei joka päivä imuroi..ja oikein kauhulla ootan taas kevättä ja kesää,kun sitten hiekka on vielä pyörimässä tuolla lattialla..varmaan kaks kertaa saa imuroida sit päivään.
dogtor ja piituli kivoja kuvia teillä..pitää miunkin huushollista ottaa jossakin vaiheessa jokunen kuva ja laittaa näytille.
venla rouskuttaa tuttii =)
oikein kamala tuhina käy,kun toine tossa siskosa sängyssä nukkuu.
no pitäsköhän tormistautua jotakin tekemään..ei kamalasti kehtaa kyllä kolistella kun tuo isäntäkin yövuoron jälkeen nukkuu.