Iltapäivää. Johan on taas ollut aamu. Aron oli puoli viisi sitä mieltä, että enää ei nukuta. Väsy kyllä oli, mutta oli todella levoton. Voiskohan kyse olla hampaista? Minkälaisia oireita, teillä kenellä on jo ennestään muksuja, niin hampaiden tulosta voi tulla? Aron on tosi levoton, kuola tulee aivan hirveästi. Yöllä hän oli aivan tukkoinen, en usko että tämä enään on sitä flunssaa, koska ei ole päivisin ollut yhtään tukkoinen. Sitten hän nieleskelee koko ajan, siis yöllä. Eilen laitoin tutin jääkaappiin ja kun annoin sen pojalle (joka ei pahemmin tutista välitä) hän lutkutti sitä ihan intona.
Suppoja minä käytä kyllä myös. Ihan lääkärinkin määräyksestä. Neuvolalääkäri sanoi, että Panadol suppoja voi ihan huoletta antaa ihan ärtyisyyteenkin, rauhoittaa vauvaa. No siihen nyt en ole antanut, mutta kun poika oli flunssassa, niin annoin yötä vasten, rauhotti kyllä unta.
Mulla on taas herännyt epäilyt ton maitoallergian suhteen, eilen kun poika oli vedellyt maidot huiviin, niin ei mennyt kauaakaan kun posket lehahti aivan tulipunaisiksi. Luulin, että kuume nousi ja mittasin, mutta ei ollut. Vatsa toimii kyllä hyvin, mutta se on varmaankin ton perunan ansiosta, se sopii Aronille hyvin. Ja hän jopa tykkää sen mausta.
Facebookistamäkin koukutan sitä aika paljon...On se kumma, että sivusto missä ei niin kauheasti mitään tapahdu voi koukuttaa . Siellä on pakko käydä joka päivä!
Nauhotin tänään sen "meille tulee vauva" sarjan, nyt kun poitsu on nukkumassa, sen voiskin mennä kattomaan! On se tallentava digiboxi vaan kätevä! Eilenkin tuli mun lempileffa - Bridget Jones, nyt sain sen nauhotettua, voi tehdä oman dvd:n!