No niin, viikonlopusta palauduttu. Olin siis la ulkona ja kotiuduin vasta viideltä ja olin kuulemma puhunut norjaa!!! Eilen mies oli pojan kanssa kylässä isovanhemmilla ja tulivat vasta neljän aikaan kotiin, äiti sai levättyä =) Soitin kyllä päivän aikana kaks kertaa, että miten siellä pärjäävät :ashamed:
Meillä alkaa tänään vauva-uinti. Se on tällähetkellä ainut harrastus. Ja mua harmittaa kun eppari-haava eioo vielkään parantunut, joten miehet ui sitten keskenään... :'( Mutta näyttäis siltä että ens viikolla jo pääsisin.
Perhekerhoon tai kahvilaan, millä nimellä ne nyt kulkeekin, niin oon aatellu mennä, mut en oo saanu viel itteeni niskasta kiinni.
Sit ens syksynä vois miettii muskaria.
Me lähetään laivalle helmikuussa, poika silloin n.4,5kk. Mennään ihan kolmisin sellaseen commodore-hyttiin. Hieman jännittää miten pärjätään ravintolassa yms. Saadaan retkisänky hyttiin, ei olla aikasemmin retkisänkyä kokeiltu, mut ehkäpä harjotellaan ennen reissua.
Meillä sänkypuuhat ollu ihan jäissä mun epparin takia. Mut nytku mies kuuli et alkaa olla kohta parantunu, ni johan on alkanu vihjailee kaikkee
Ittee vaan hieman jännittää, kun on niin pitkä tauko ollu, mieli kyllä tekee
Yleensä poika nukuu aamu-unet n.30min. mut nyt vedelly jo 1h! Yöllä nukuttiin n.12h kolmella syötöllä ja aamulla oltiin ysiltä hereillä.
Täällä paino n.95kg. Ennen raskautta laihdutin ja painoin silloin n.90kg. Ekalla neuvolakäynnilla paino oli 94kg ja sairaalassa ennen synnytystä huikeat 109KG!!!!! Eli 14kg pudonnut synnytyksen jälkeen. Kesällä ois tavoite painaa 80kg, mut nyt vaan siirtyny laihis alotus. Miehen kans ois tarkotus yhessä pudottaa painoa, mut eilenki kapulassa tilasin pitsan :ashamed: Okei, tilattiin tarjouksesta miehen kanssa 3pitsaa, mut siit jäi mulle tälle päivälle lounas myös.
Nyt lähen tekee illaks ruokaa, ku tullaan vauva-uinnista niin on ruoka valmiina.
Mukavaa alkanutta viikkoa =) :flower:
Äityli75 ja 'eemeli' n.3kk
PS. Ai niin, mulla kans alkanu hiuksii lähtee ihan mielettömästi! Ja periaattees täysimetyksel mennään.