*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Mileko, en ole vielä ajatellut missä myisin, mutta tota samaa just rupesin miettimään että uskaltaakohan siellä odotus sivulla myydä? Kuitenkin tää on niin uusi juttu Gwendolynellekin. Hinta olisi kanssa yksi vaikea juttu, kun tosiaan ei viittis ihan pilkkahinnalla myydä/antaa pois. Kyllä ne kuitenkin jotain maksoi (toista sataa) ja mä kun vielä otin niihin kuitenkin ne vaihtopääliiset sitä pitsi versiotakin eli mulla on "Pesät", 4 tavallista lakanaa, 2 pitsilakanaa, 2 tavallista pussia ja 2 pitsipussia.

Tuutilulla, siinähän noi sivussa menee. Ei kyllä aina jaksais innostaa lähteä esim. ratsastusterapiaan joka meillä on Lahdessa (50 km matkaa per suunta) ja kesto 1,5 tuntia. Tosin olen sitten käynyt kaupoilla kun poika on siellä. Ja nyt iski tilanne että meidän toimintaterapeutti lopetti toimintansa ja meillä ein ole lainkaan tällä hetkellä toimintaterapiaa. Että kiva juttu. Kun siitä olisi apua.

Ainiin tuutilulla kyllä mullakin olis hihat tossa tilanteessa kärvähtäny totaalisesti. Ja mykkäkoulua täälläkin oli hiukka viikonloppuna kun meikäläinen likkojen kanssa valvoo niin isäntä vaan koisaa tyytyväisenä.

Pu-Pu meillä on ihan samanlainen leikkimatto kuin teillä. :D

Ei sais kehua kun toisilla laihista pitelee, mutta kun tytöt kaikki nukkuu niin äiti taas :attn: taas herkuttelee ( maissinaksuja+dippikastiketta ja cokista ja mustaleima emmentalia) :ashamed: Sorry kaikki, mut kun tää on niiiiin.......
 
Tulipahan vaan mieleen, että jos Painonvartijoiden ruokavalio ei tuota tulosta (niin kuin ei allekirjoittaneella), niin kokeilkaapa 200g hiilihydraatteja/päivä. Mulla tehoaa aljon paremmin tämä koska hiilareitten määrä on rajattu. Lisäsääntö tietysti, että rasvaa ei myöskään saa syödä, eli kevytvaihtoehdot kehiin. Mulla niiiin reilusti ylipainoa, että tähän en niitä numeroita viitsi edes luetella, mutta raskausaikana niistä tippui 10 kg joten kuten tuota 200 noudattamalla. Nyt kun imetän, niin en halua vielä kunnolla laihduttaa (oon kyllä tehny sitä koko aikuisikäni :ashamed: ) ettei ne kertyneet raskasmetallit jne. kulkeudu vauvalle.

Muoks. minä en vieläkään osaa laittaa tähän näkyville noita aijaan kuvia. Jos joku viitsisi ihan kohta kohdalta kertoa miten se tapahtuu...

testi... ei prkl!!!
 
No niin, viikonlopusta palauduttu. Olin siis la ulkona ja kotiuduin vasta viideltä ja olin kuulemma puhunut norjaa!!! Eilen mies oli pojan kanssa kylässä isovanhemmilla ja tulivat vasta neljän aikaan kotiin, äiti sai levättyä =) Soitin kyllä päivän aikana kaks kertaa, että miten siellä pärjäävät :ashamed:

Meillä alkaa tänään vauva-uinti. Se on tällähetkellä ainut harrastus. Ja mua harmittaa kun eppari-haava eioo vielkään parantunut, joten miehet ui sitten keskenään... :'( Mutta näyttäis siltä että ens viikolla jo pääsisin.
Perhekerhoon tai kahvilaan, millä nimellä ne nyt kulkeekin, niin oon aatellu mennä, mut en oo saanu viel itteeni niskasta kiinni.
Sit ens syksynä vois miettii muskaria.

Me lähetään laivalle helmikuussa, poika silloin n.4,5kk. Mennään ihan kolmisin sellaseen commodore-hyttiin. Hieman jännittää miten pärjätään ravintolassa yms. Saadaan retkisänky hyttiin, ei olla aikasemmin retkisänkyä kokeiltu, mut ehkäpä harjotellaan ennen reissua.

Meillä sänkypuuhat ollu ihan jäissä mun epparin takia. Mut nytku mies kuuli et alkaa olla kohta parantunu, ni johan on alkanu vihjailee kaikkee :p Ittee vaan hieman jännittää, kun on niin pitkä tauko ollu, mieli kyllä tekee ;)

Yleensä poika nukuu aamu-unet n.30min. mut nyt vedelly jo 1h! Yöllä nukuttiin n.12h kolmella syötöllä ja aamulla oltiin ysiltä hereillä.

Täällä paino n.95kg. Ennen raskautta laihdutin ja painoin silloin n.90kg. Ekalla neuvolakäynnilla paino oli 94kg ja sairaalassa ennen synnytystä huikeat 109KG!!!!! Eli 14kg pudonnut synnytyksen jälkeen. Kesällä ois tavoite painaa 80kg, mut nyt vaan siirtyny laihis alotus. Miehen kans ois tarkotus yhessä pudottaa painoa, mut eilenki kapulassa tilasin pitsan :ashamed: Okei, tilattiin tarjouksesta miehen kanssa 3pitsaa, mut siit jäi mulle tälle päivälle lounas myös.

Nyt lähen tekee illaks ruokaa, ku tullaan vauva-uinnista niin on ruoka valmiina.
Mukavaa alkanutta viikkoa =) :flower:

Äityli75 ja 'eemeli' n.3kk

PS. Ai niin, mulla kans alkanu hiuksii lähtee ihan mielettömästi! Ja periaattees täysimetyksel mennään.
 
äityli:

miten selvisit röpöttelyreissusta, kun imetät? mulla tissit halkee ja valuu jo 5tunnin jälkeenkin... pumppasitko? jos saa utsia, niin millon sitten imetit seuraavan kerran? tekis mieli baanalle.. :kieh:

mileko: no joo, mäkin haluaisin, että tekis mieli. Mutta kun ei juurikaan tee.. jospa se olis vaan ohi menevä vaihe! (?) :eek: kerropas vielä, miten pitkä matka on sieltä Karttulasta Kuopioon? onko siellä mitä palveluja ja kannattaako meidän edes harkita sieltäpäin taloa..? :LOL:

aijjai, hampaaseen koskee, taas. Raskausaikana meni koko kalusto uusiks, huononi hampaat hirveesti. Sillon eivöt voineet tehä kaikkia toimenpiteitä, niin nyt sit pitäs mennä, mutta oon kadonnut lähetteet... :ashamed: :snotty: eikä oo kyllä motivaatiotakaan.. rahasta nyt puhumattakaan.

Galluppia moniko aikoo jäädä hoitovapaalle? miten siitä taloudellisesti aiot "selvitä"? siis lisätyötä vaiko säästöillä tai miehen palkalla? mä haluaisin jäädä hoitovapaalle, mutta ainakin jotain iltatyötä pitänee jossain vaiheessa saada..
Ja ammateista oli puhetta, niin virallista ammattia mullakaan ei ole, yo-pohjalta ponnistan, melkein valmis merkonomikin olen. Ja Espoossa on mun duunipaikka, ei kannattanu vielä irtisanoutua, lomat kertyy ym... :x :ashamed:
 
Äityli75 Laivalla pärjää ihan hienosti itse olin silloin laivalla pienen kanssa kun Ella nyt 2v oli silloin noin 3 kk ja meillä oli erityiskorvikkeet käytössä ja hyvin sujui. Ravintoloihin pääsi ja mahtui hyvin vaunujenkin kanssa. Jopa tanssiravintolaan. Ja likka nukkui kuin uppotukki vaikka musiikki pauhasi ja silloin vielä jopa sai polttaa ravintolassa. Nythän on niitä rajoituksia. Nytkin olisi kauhea halu lähteä lasten kanssa mutta kun se maksaa ihan sikana kun jotuu ottamaan perhehytin kun on 6 hlöä. Kunhan sopiva tarjous tulee niin sitten tämäkin äiti ampaisee matkaan....... :D

Olen yrittänyt aina päivittää tuota nimilistaa mutta aina ei muista heti ja sitten se unohtuu. Muistutelkaa siis ihan reilusti.

Meillä noi sänkypuuhat kanssa ei meikäläistä oikein huvita kun tuota untakin tarttis saada. Ja sitten samassa huoneessa nukkuu 3 lasta niin sekään ei oikein innosta, Ella saattaa herätä kesken kaiken.

Tosin täytyy nyt kyllä kertoa yksi noloakin nolompi juttu mitä mulle kävi n. 3 viikkoa sitten kun isännän kanssa oli tuota "harrastustoimintaa". Siinä tohinassa sitten äippä meni ja potkaisi tuon meidän 2v:n alas meidän sängystä kun se nukkui siinä minun paikalla. Neiti vaan nousi kylmän rauhallisesti takasin sänkyyn ja totesi että oho tippus ja jatkoi unia.

:LOL: :LOL: :LOL:

Mutta jos nyt menis katsomaan sen Nelosen ohjelman että mimmonen se oikein on.
 
äityli mekin lähdetään reissun helmi-maaliskuun vaihteessa.lähdetään tanskaan mihen ja hänen kaverin kanssa, nuo kaksi menevät neil youngin keikalle ja me siljan kanssa vaan lähdetään huvikseen mukaan. autolla mennään ja laivalla ruotsiin. mukava kyllä mennä jossain käymään, ajattelin et täysimettäisin ainakin tohon reissuun asti, niin ois sitten vauvan ruokapuoli helppoa sielä.

topsy mulla paino nyt 72kg ja tavote vois olla nyt vaikka 68kg. raskauskilot mulla on jo oikeestaan lähteny, mutta pohjilla oli vähän jo valmiina joten niistä voisin yrittää eroon. tosin mitään ihmeellistä kevennystä/liikuntaa en viitsi ettei tuo maidontulo sitten häiriinny.

harrastuksista meillä ei ole mitään yhteistä harrastusta vauvan kanssa, mutta eilen illalla ilmottauduin itämaisentanssin kurssille, se alkaa huomenna ja on tossa minuutin kävelymatkan päässä. sitten mies oli viimeviikolla tilannu mulle pleikkariin sen tanssimaton ja pelin. nyt vaan pitää odotella että posti tuo sen :whistle:

nyt alkaa tuo nelosen vauvaohjelma!
 
Tuutilulla :LOL: :LOL: täällä kans naurattaa ja jotenkin tuntui tutulta nuo sun kuvailemat sapen kiehumiset. Taitaa teidänkin talossa emäntä olla tulta ja tappuraa. Minä myös :wave: hetkessä lähtee mobedi käsistä kun pillastun. Tuuli viiri yllä talon katon... :whistle: :whistle:

Joo, kevyempi ruokavalio on aloitettu. Aamulla söin vaalean paahtoleivän sijasta ruisleipää ja parhaillaan kiehuu lihakeitto. Aamulla meidän iskä sanoi tytölle että katso äidin kiinteää kroppaa kun alushoususillaan kannoin pojan sitteriin, ennen kuin sain yökkärin puettua päälle |O arvatkaa ottiko päähän!!! Just kun olin saanut päätöksen alkaa laihduttaa niin toinen laukaisee tuollaista, masentaa. Sitten muka selitti että olet oikeasti kiinteytynyt paljonkin synnytyksen jälkeen :LOL:

top 5 nettisivut mulla , kaksplus, sähköposti, kotipiha, huutonetti ja sitä viidettä en osaa sanoa.
 
Vaihdoin kakat, tulin tähän koneelle imettään ja nyt ois taas kakat vaihdettavana :$ . Olipas toisaalta kätevää, kun hetki sitten meillä kakattiin vain kerta viikkoon. Säästi selvästi vaipoissa. Tosin välillä taisi panttaaminen hiukan vaivata, joten parempi kai näin. Lopetettiin hetki sitten Rela-tipat ja oiskohan se voinut vaikuttaa kakan kulkemiseen.

Mä haluisin kanssa painon tippuvan, mutta ei kovin monta kiloa ole tarvis. Kiinteytyä saisi enemmänkin :snotty: . Mutta nuo pari kiloa on kyllä kiven alla!! Ja varsinkin tällä syömisellä :p :headwall: .

Mamma3 ja muutama muu, kylläpä teillä nukutaan jo loistavasti!! Meillä herätään 2-3 kertaa ja varsinkin toi 3 kertaa kyllä jo tuntuu. Nytkin ärsyttävän väsynyt olo |O . Silti olen joulua siivonnut ja muuta. Kylpyläloma oli ihana, olla möllötettiin vain vailla mitään hommia :) . Tän kolmannen kanssa ei enää osaa jännittää mitään ravintolasyömisiäkään :) . Meillä sattui aina osuun typylle ruoka-aika kun oltiin syömässä. Sylissä oli, kun keräilin itelleni kasat ruokaa nenän alle ja sitten imetin syödessäni :) . Mies hoiteli muut lapset, joten aika rauhallisesti sain syödä, syödä, syödä ;) .

Ja meillä sama, kyllä tuntuu helpolta, jos yksikin lapsi pois kuvioista ja ennen tuntui yhdenkin kanssa raskaalta :LOL: . Niin se muuttuu ajattelu.

Onpa täällä monella leivinuuni! Ois aika ihana juttu... Montaa muutakin juttua piti kai kommentoida, mutta kakkahousu ei nyt tykkää yhtään tästä palstasta jlukuusikin huutaa kynttilöitä pois ottamaan joten :wave:
 
mä oon linnottautunu koko päiväks tänne makkariin..sängystä löytyy antton,minä,läppäri,kännykkä,tv:n säätimet ja light kokis pullo..voi olla ukolla ilme ku kotiin tulee,mut mikäs tässä lämpimässä peiton alla tuhisevan piereskelevän pojan kanssa..
ihanaa,täällä sataa lunta ja ei oo paljoo pakkasta,pääsee illalla lenkille...jipii..

mulla on nää suosikki sivut tää 2plus,irc-galleria,suomi24 s.posti,google,ja bullmastiffi foorumi..
ja seksielämästä sen verran että enemmän ku raskausaikana..ehkä 2-3kertaa viikossa..joskus enemmän,jos mulla ei koske päähän tai löydy muuta hyvää selitystä :LOL:
ja mä jään hoitovapaalle,pärjätään ukon palkalla,ja jos hää saa nyt vakipaikan nii aletaan ettii taloa..jos kävis nii et ukko lentäis töistä pihalle nii ukko jäis kotia ja meikä töihin..varmaanki..tosin sille on jo sanottu et vakipaikka tulee nii tuskin se potkuja saa :LOL: nyt kattoo sitä ohjelmaa..palataan
 
Saipa sitten Elia eka kerran kiinteitä äsken. Annoin vähän peruna-porkkanaa ja tykkäs älyttömästi. Suu auki ootti lisää. :D :heart: Ja suuttu kun loppu. Eli on raukka ihan selvästi pottua jo vailla. :whistle:
No onhan tuo jo iso poika ja 10:n päivän päästä jo 4kk. :eek:

Supoista: Saa niitä antaa jo ennen kuin on 3kk, jos vaan paino tosiaan on sen 5kg tai yli. Meillä Elia oli vajaa kaks kuisena kovassa flunssassa ja kuumeessa ja lääkäri lupas ilman muuta antaa suppoja, kun toinen oli kipeä.

Harrastuksista: Me ei harrasteta vauvan kans mitään sen kummempaa, kun on hässäkkää muutenkin tämän sakin kans tarpeeksi. Perhekerhossa oon välillä käyny ihan noiden 2v ja 3v lasten takia. Ja 3v käy yksin myös kerhossa. Oon vähän semmoinen "kotihiiri", eli viihyn ihan hyvin kotonakin vaikka kiva kyllä on käydä kylässäkin tai jos vieraita käy, mut ei oo mitään pakottavaa tarvetta päästä minnekään. Paitsi lentopalloon kerran viikossa! :saint: Tänään alkaa taas lentopallo joulutauon jälkeen ja mukava niin! Ja kun mulla alkaa "työt" ens viikolla, niin menoja riittää omiksi tarpeiksi kyllä. yhet tai kahet kutsut aattelin viikossa pitää maksimissaan, kun on tuo lentopallokin, ettei mee kaikki illat muualla. =)

Mutta nyt pyykkejä laittamaan..
 
seksistä ollut taas puhetta. meillä ollaan jo ahkeraan tuota "harrasteltu" ja en olis kyllä edeltä uskonu mutta on jopa vieläkin parempaa nyt kuin ennen raskautta! tosin mulla löyty nyt lääkärintarkastuksesta 2 sisäistä repeämää kohdunsuulta mitkä ovat vähän kipeitä. synnytyksessä ovat repeytyneet, mutten tiennyt siitä mitään kun oli epiduraali päällä. mullahan ei odotettu kohdunsuun avautumista 10cm, vaan sain alkaa ponnistelemaan kun oli 8cm auki...tästä sitten ehkä johtuu nuo.

nyt jatkuu tuo ohjelma
 
Iltapäivää!

Jestas että on aktiivista porukkaa. Aina kun tulen koneelle on tullut uusi sivu juttua.
Poika nukkuu ulkona, joten hetki omaa aikaa...toivottavasti. Eilen oltiin sitten muuttohommissa koko päivän. Miehen veli perheineen muuttaa 15 päivä Australiaan vuodeksi. Heidän kämppää tyhjennettiin. He laittoivat kämpän myyntiin, joten kaiikki huonekalut sun muut tavarat vietiin varastoon vuodeksi. Kyllä ymmärrän että nyt kun lapset ovat vielä pieniä, on helppo lähteä, mutta tulee se olemaan haikeaa, ollaan niin paljon heidän kanssa tekemisissä. Tulee hieman ontto olo. No, kaipa se vuosi menee nopeasti...niin ja tulevat he kesällä kuukaudeksi Suomeen.

Harrastuksista on ollut puhetta. Me ei olla Aronin kanssa osallistuttu mihinkään. Muskari olis varmaan ihan kiva, mutta en nyt varmaan ihan vielä...Toisaalta se on omaakin laiskuutta....Olishan se kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin.

Petipuuhat on täällläkin hieman kadoksissa. Vaikka Aron nukkuukin eri huoneessa ja nukku hyvin, niin jostain syystä se on vaan vähän jäänyt. Se ainainen väsymys kyllä rassaa...Toisaalta voishan sitä panostaa vähän. Suoraan sanoen, ei kyllä ole mikään kauhean seksikäs olokaan, kun ei edes aina ehdi suihkun jälkeen harjata hiuksiaan. Ja kotona tulee liikuttua mukavissa college vaatteissa, jotka kivasti roikkuu jokapaikasta! :LOL:

Mulla kävi yllättävästi niin, että rakauden jälkeen paino laski alle sen mitä olin kun tulin raskaaksi. Mutta se johtuu ihan siitä, että reagoin todella herkästi muutoksiin ja sillon mulla menee ruokahalut. Eli kun Aron oli siellä keskolassa ja ekat viikot kotona, en syönyt juuri mitään. Ei vaan mennyt kerta kaikkiaan mikään alas, Mutta nyt menee kyllä senkin edestä, varsinkin kaikki herkut!

Hoitovapaata en ole vielä pahemmin miettinyt. Taloudelle se on kyllä todella huono. Kaarinalla ei ole edes sitä kuntalisää. Kaverilla jää käteen vajaat 300 euroa kuukaudessa käteen nyt kun on hoitovapaalla.Sillä ei nykymaailmassa pitkälle pötkitä. Mutta toisaalta, kyllä varmaan muutaman kuukauden vois olla, ennekun palaa työelämään. Alunperin ajattelin niin, että sitten kun Aron on täyttänyt vuoden voin alkaa harkita asiaa.

Mitäs vielä...ammateista ollut puhetta. Olen ammatiltani sairaanhoitaja. Töissä olen kumminkin lastenkodissa. Ennen olin lastenpsykiatrisella osastolla, mutta kypsyin niihin pätkähommiin, vakipaikkaa kun sieltä ei noin vaan saa, vaikkakin työ oli todella mielenkiintoista ja monipuolista.

Nyt vois mennä vaikka hieman siivoamaan, pitäs imuroida ja pyyhkiä pölyjä, pestä lattiat ym ym....

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

 
Voi kauhistus taas tätä viestien määrää, en jaksa millään kaikkia lukea läpi. Olette todella ahkeria =) ja hyvähän se vaan on.

3kk-neuvolakuulumisia: 7070g ja 63,2cm eli hyvin neitokainen kasvaa rintamaidolla. Tyttö jutteli kovasti ja lääkärille nauraa kikatti kun lonkkia kokeiltiin. Rokotus pikkasen itketti, mutta muuten kaikki meni kivasti. Samalla huomasin, että olen unohtanut käyttää eskarilaisen lokakuussa 6v-neuvolassa. Nyt sit varattiin aika ensi viikolle. Sattuuhan noita unohduksia, mutta se on hassua kun unohdin esikoisenkin 6v-neuvolan aikanaan. Miten sitä on niin vaikea muistaa. Sama pää kesät talvet :xmas:

Meilläkin petipuuhat vielä harvassa, koska neito nukkuu meidän keskellä ja toki väsymystäkin on ilmassa. Alapää sinällään tuntuu ihan samalta kuin ennenkin, että sen puoleen kyllä vois tahtia tihentääkin =)

Nyt tuli eskari, joten välipalan laittoon.
 
venlan laitoin just nukkumaan ulos..ohan tuolla aikamoinen lumipöpperö mutta,ei tohon kuistille sada.

joo noista petipuuhista ei sillä saralla täälläkään kamalasti toimintaa ole..mies kun ei kortonkia kamalasti tykkää käyttää..ja ilmankaan ei oikein kehtais olla( miun tuurilla tulen kuitenkin raskaaksi)
kun oottaa aikaa sinne sterilisaatioon..niin kunnallisen kautta kun lähete on niin voikin olla et juhannus on käsillä enneku on käynyt siellä operaatiossa. :D

tyty söikin hanakasti tota patatti sosetta,se olikin tosi hyvää kun itekkin maistoin..aika makeeta.
sitten annoin luumua,kun tuo kakkaamis puoli on ollut vähän nihkeetä muutamana päivänä..on tullut, mutta aina vaan himpun verran.

kohta pitäs mennä jotakin ruokapuolta kehittelemään..taidan makkaraperunasoselaatikon väsätä..kun tuo uunikin on lämmin.

mutta nyt hommiin..
 
Piituli
Gwendolyne oli näköjään siirtäny vauvapesäketjun tuonne myydään-osastolle.
Minä potkasin kerralla 2 tyttöö meidän makkarista omaan huoneeseen, enkä antanu oikeutta palata .

Äityli75
Varovasti vaan alottelette. Riittävästi esileikkiä ja aikaa, niin johan lähtee... :p :D

Dapa
Kyl ne halut sieltä tulee. Ite aikasemmin kanssa kärsin haluttomuudesta, mut sitten kun piti tuota miestäkin vähän ajatelle, niin sieltä ne halutkin sit pikkuhiljaa löyty. Väkisin ja väsyneenä ei kyl kannata.
Meiltä on Kysin pihaan tasan 45km, mut asutaan aika syrjässä, joten arvelisin et Kuopion keskustaan vois Karttula-citystä ( :LOL: ) olla se 45km.
Täältä löytyy mun mielestä hyvät tk-, neuvola-, hammaslekuripalvelut, mainio koulu- ja seurakuntatoiminta. Sit on pari kauppaa, pari kukkaliikettÄ, matkahuolto, lahjatarvikeliike, alko, huolto-asema, Osuuspankki, ainakin 4 kampaamoa, apteekki, joku kauneusalan yritys, kirppari, kirjasto...
Ja siinäpä ne olikin suurinpiirtein. Joitain palveluja oon kaivannu, mut ne oon sit hoidellu joko Suonenjoella tai Kuopiossa. Aika sisäänpäinlämpiävä paikka tosin tällaiselle hiljaselle hissukalle...
Hammassärkyä muuten löytyy multakin, teretulemas joukkohon :eek:

Palaan myöhemmin, tuli kiire neuvolaan... :wave:
 
Mä pikasesti kirjuuttelen...Lauantaista yritän selvitä vieläkin.Olo on jo sellanen "normaali krapula" mutta eilen oli kyl hengen lähtö lähellä...niiiiin järkyttävän kamala olo.Pojilla oli menny hyvin hoidossa ja äipällä oli oikein hauskaa ihan aamuun asti... ;)

Nyt kahvia ja sohvalle...jos tästä joskus selviäis. Ja kerkeis jopa lukee noi jutut...

huonovointinen ja väsynyt mutta onnellinen yksäiti+nukkuvat pojat
 
Minähän ehdin tänne näköjään tänään monta kertaa! (en tiijä onko se hyvä vai säälittävä asia...)

Piti tosiaan vielä Piitulia kiittää siitä kuva-jutskasta!. Hyvät tavat pääsee näköjään unohtumaan ihmiskontaktien puutteessa (miestä ei lasketa...tai sitte mulla ei ole kovin hyviä tapoja sen seurassa).

Semmosta piti myös kysyä, että käytättekö rintareppua ja jos, niin minkä merkkistä? minä oon nyt saanu niin ristiriitaista tietoa koko kapineesta, että en tiijä uskallanko sitä hommata :/ . Kuulemma lanne- ja selkäranka vikoja ilmenee joillakin, sekä jalkojen virheellinen asento voi muotoilla väärin myös lonkkia. 9 vuotta sitten siitä ei tullu hommattua ja nyt se tuntuis helpottavan arkea kun tuo neitokainen ei yksikseen viihdy.

R ja S
 

Yhteistyössä