No onpas paljon tekstiä, olette todella ahkeria! En kyllä muista kommentoida puoliakaan mitä suunnittelin...
Voisiko
piituli lisätä minutkin tuonne listaan, tyttö syntyi 11.10. rv 39+5, mitat 3810g ja 52 cm, nimi Helka.
Sektiohaavasta: Minulla haava on parantunut ihan hyvin, välillä kutiaa. Vanha arpikudos leikattiin onneksi pois, toivottavasti tästä ei tule yhtä paksu kuin edellisestä.
Koiristakin oli juttua, meillä on kääpiömäyris, joka ei ole kovin paljon tuhonnut paikkoja. Joitain lasten leikkiastioita on järsinyt, ei kummempaa. Meillä on myös kaksi kissaa, joista toisella on ärsyttävä tapa pureskella johtoja jos sitä jokin v*****aa (jos ei vaikka pääse ulos).
Ammattia minulla ei vielä ole, monenlaista olen lukion jälkeen opiskellut, mutta mikään ala ei tuntunut omalta. Tässä nyt mietiskelen mitä lähtisin opiskelemaan ja kuinka paljon haluan siihen panostaa, oppisopimus voisi olla minun juttuni.
Joku täällä oli
Valkeakoskelta, minä asun naapurikaupungissa, Akaassa. Jos täällä oli paljon väkeä Tampereen seudulta, niin tapaaminen voisi olla kiva juttu!
Vauvan kanssa en
harrasta varsinaisesti mitään, koska päivisin on nuo isommat lapset tuossa pyörimässä ja iltaisin en jaksa mihinkään lähteä. Harrastukseksi luettakoon perhekahvilassa käyminen
Nyt minulla muuten alkoi tämä kolmen kuukauden sulkasato, huomasin kuivausrummussa tukun hiuksiani jotka olivat sinne vaatteista jääneet. Onko muilla ollut jo hiustenlähtöä? Omalla kohdallani se on aina alkanut 3kk synnytyksestä. Ja vauvalla taitaa olla jo 3kk:n tiheän imun kausi aluillaan, uskoisin että Helka on käynyt rinnalla eilenkin ainakin 20 kertaa. Mutta se menee kyllä ohi, 6kk:n täysimetykseen tähdätään, joten kiinteitä en vielä suunnittele.
Helka on pitänyt kakkataukoa noin viikon verran, en tarkkaan muista koska kakkasi viimeksi. Täysimetetyllähän on kahdenkin viikon kakkatauko ihan normaali, mutta kyllä tässä jo hirvittää millainen lasti sitä tulee sitten kun alkaa tulla
En taida uskaltaa lähteä kotoa mihinkään ilman vähintään kolmea vaihtovaatekertaa Helkalle ja varapaitaa itselleni, sitä on yllättävän helposti itsekin kakassa kun vie pesulle vauvaa, jolla on kakkaa kainaloihin asti.
Aioin alkaa katsoa Neiti Marplea digiboksin kovalevyltä (kätevä kapine!), mutta jääköön huomiseen. Ehkä tänää pääsisi sitten ajoissa nukkumaan.
Jellonainen ja Helka kohta 3kk