*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

No onpas paljon tekstiä, olette todella ahkeria! En kyllä muista kommentoida puoliakaan mitä suunnittelin...

Voisiko piituli lisätä minutkin tuonne listaan, tyttö syntyi 11.10. rv 39+5, mitat 3810g ja 52 cm, nimi Helka.

Sektiohaavasta: Minulla haava on parantunut ihan hyvin, välillä kutiaa. Vanha arpikudos leikattiin onneksi pois, toivottavasti tästä ei tule yhtä paksu kuin edellisestä.

Koiristakin oli juttua, meillä on kääpiömäyris, joka ei ole kovin paljon tuhonnut paikkoja. Joitain lasten leikkiastioita on järsinyt, ei kummempaa. Meillä on myös kaksi kissaa, joista toisella on ärsyttävä tapa pureskella johtoja jos sitä jokin v*****aa (jos ei vaikka pääse ulos).

Ammattia minulla ei vielä ole, monenlaista olen lukion jälkeen opiskellut, mutta mikään ala ei tuntunut omalta. Tässä nyt mietiskelen mitä lähtisin opiskelemaan ja kuinka paljon haluan siihen panostaa, oppisopimus voisi olla minun juttuni.

Joku täällä oli Valkeakoskelta, minä asun naapurikaupungissa, Akaassa. Jos täällä oli paljon väkeä Tampereen seudulta, niin tapaaminen voisi olla kiva juttu!

Vauvan kanssa en harrasta varsinaisesti mitään, koska päivisin on nuo isommat lapset tuossa pyörimässä ja iltaisin en jaksa mihinkään lähteä. Harrastukseksi luettakoon perhekahvilassa käyminen :)

Nyt minulla muuten alkoi tämä kolmen kuukauden sulkasato, huomasin kuivausrummussa tukun hiuksiani jotka olivat sinne vaatteista jääneet. Onko muilla ollut jo hiustenlähtöä? Omalla kohdallani se on aina alkanut 3kk synnytyksestä. Ja vauvalla taitaa olla jo 3kk:n tiheän imun kausi aluillaan, uskoisin että Helka on käynyt rinnalla eilenkin ainakin 20 kertaa. Mutta se menee kyllä ohi, 6kk:n täysimetykseen tähdätään, joten kiinteitä en vielä suunnittele.

Helka on pitänyt kakkataukoa noin viikon verran, en tarkkaan muista koska kakkasi viimeksi. Täysimetetyllähän on kahdenkin viikon kakkatauko ihan normaali, mutta kyllä tässä jo hirvittää millainen lasti sitä tulee sitten kun alkaa tulla :) En taida uskaltaa lähteä kotoa mihinkään ilman vähintään kolmea vaihtovaatekertaa Helkalle ja varapaitaa itselleni, sitä on yllättävän helposti itsekin kakassa kun vie pesulle vauvaa, jolla on kakkaa kainaloihin asti.

Aioin alkaa katsoa Neiti Marplea digiboksin kovalevyltä (kätevä kapine!), mutta jääköön huomiseen. Ehkä tänää pääsisi sitten ajoissa nukkumaan.

Jellonainen ja Helka kohta 3kk
 
Kun nyt tänne on noita koirien kuvia laitettu, pitäähän minunkin laittaa =) Vasemman puoleinen on edesmennyt koirani Julia joka kuoli heinäkuussa :'( Oikealla on Brenda, joka meillä vieläkin tietty on, ikää jo kohta lähes 10v, mutta tosi pirtsakka vielä ja leikkisä. Kuva on otettu n. 3 vuotta sitten.

 
Kauheeta mikä määrä taas tekstiä :eek: Ootte te ahkeria kirjottaan :D Meinasin et tarttis tehä vähän vatsalihaksia tossa, mutta eiköhän toi kikattaminen teidän jutuille käynyt ihan samasta, sen verta kipeet on noi vatsalihakset nyt :LOL: Haamupotkut ja iso kakka :LOL: Mutta totisella naamalla nyt: mulla ja on tuntunut noit haamupotkuja :eek:

Ronttikin oli palannut kylpylälomalta...kuinkas siellä menikään?Osasitko rentoutua, vai oliko moppi mukana matkalaukussa ;)

Kuinkas moni katsoi ton 24:n ja ylipäätään kuis moni meinaa sitä seurata? Mä ainakin tunnustaudun ihan "faniksi" :D

Meillä vauvaan iski jokin unitauti, hän on vedellyt lähestulkoon koko päivän unta, vaikka yöunetkin oli 12h pitkät HERÄÄMÄTTÄ!!! Ja mikä ihaninta, poika osaa nukkua myös sisällä...isommat lapset ovat aikanaan mielummin ulkona nukkuneet. Tänään ei kova pakkanen ollut mutta sitä ikävämpi tuuli :( Siksi koko pesue pysyttiin visusti sisätiloissa, uunia lämmitellen ja lapset ahkeraan pelailivat ja elokuvia kattelivat...vaihteeksi kivaa tämmönenkin :) Samalla tuli leivinuunissa laiteltua vähän ruokia valmiiksi, mm.uunipuuroa (jes, ei tartte aamulla aamupuuroa keittää :) ) ja makaronilaatikon. Sit tietty piti saada mustikkakeitto ton puuron kaveriks :p

Vai laihisryhmä tääl aloittelee, vai missäkä meinasitte sitä aloitella? Oma ketju sille vai kuinka?

Hei, antakaas vinkkejä kivoista kevyemmistä ruuista, välipaloista ym. Ei varmaan pitkään jaksa innostaa noi yhdet ja samat ruuat :/

Tulevalla viikolla alkais kerhotkin taas pyöriä... Kiva ois mennä ja nähdä taas ystäviä, mut toisaalta ei huvita yhtään...kolmen lapsen rahtaaminen ja pakkaset...niin ja sekin viel et nyt on tautinen aika...meissä ois varmaan heti joku mahatauti vähintään :/ Nääh, mä vaan taidan nyt ettiä tekosyitä :ashamed: Aina loman jälkeen se vaan on tällasta :|

Jotain asiaakin mulla tais olla, mutta tää meni nyt vaan tälläseks höpö-höpö-höpötykseks...taidan poistua petin pohjalle :ashamed:

Hyvää yötä :wave:
 
Tossapas vielä kaveruksista kuva ;) , nuorempi vaan on väsähtänyt sitteriin. Koira ihan itse meni makoilemaan siihen Eemilin viereen, ei ole siihen käsketty mennä makoilemaan kuvausta varten. Ihan ekan tuollaisen kuvan sain heistä näpättyä =)



Mutta nyt nukkumaan, hyviä öitä :wave:
 
Tylsää, mä en saa unta. Muut jo koisanneet hyvän aikaa, minäkin yritin mutta luovutin. Laitanpa teille Mintusta tässä sitten kuvan, kun ei ole tullut laitettua ja kaikki muutkin laittelee niin nättejä kuvia :).


Nyt lähden yrittämään unta...

Katja
 
Minä kyl voin laihdutella teidän kanssa tälläkin palstalla, vaikka ilmottauduin jo tuonne laihispuolelle kohti kapoista uumaa pinoon. Teillä muilla näyttää olevan niin vähän pudotettavaa, et oikein ärsyttää :kieh:
Mulla painoa tänäaamuna 95,4kg ja tavoite on jossain tuolla 75kg:n paikkeilla. Mut kunhan kesään mennessä sais ees kympin pois :headwall:

Dapa
Oispas kiva kun löytäisitte talon täältä :wave:
Me muutettiin tänne reilu 2v sitten, eikä oo kavereita löytynnä.
Vauvajumppa kuulostaa kivalta, mut taitaa multa jäädä. Mies on niin epäsäännöllisesti töissä, ettei ajat varmasti sovi. Kun on noita tyttöjä siunaantunu 5 kipaletta...

Ihania kuvia on kaikilla niin vauvoista kun koiristakin. Meillä allergiat estää lemmikin ottamisen :'(

Leivinuuni meiltäkin löytyy, mut tämmönen kaupunkilaistyttö ei tunnu oppivan sen käyttöä. Rieskaa ja laatikoita+karjalanpiirakoita oon siellä tehny. Haaveilen ruisleivästäkin, mut en oo vielä juurta mistään saanu. Voihan juuren tietty itekkii tehä, mut menee kuulema aikaa, ennenkun siitä rupee saamaan kunnollisen makusta leipää. Tiiä sitten...
 
jellonainen mä oon koskista :D

ei sit vellit kelvannu meijen veetille :( siin se sit kako ku yritettiin syödä...
en sit tiie,et miten saisin sen syömään sitä......ehdotuksia?????

ihania haukkuja joillain =) me ollaan kissa ihmisiä...sellanen persialais karvapallo täält löytyy...

me ei vie harasteta mitään mut ny lauantaina alkaa vauvauinti ja sinne pitäis mennä =) vähän kyl jänskättää :whistle:

tällä sitä ootetaan tytön eskari kyytiä,mut eipä näy autoo ei :/
katos...heti tuli ku valitin :D
 
Huomenta kaikille =)
Tahtoo kanssa mukaan laihisporukkaan. Lähtöpaino nyt 80 :ashamed: ja tavoite olis nyt ainakin ekaks 70kg, mut 65 olis semmonen realistinen.Uuden vuoden lupauskin se on ja eilen sit jo sorruin herkkuja syömään. Minkös teet, kun täällä kotona kaiket päivät kökkii ja lasten kanssa, kun ulos lähtee niin kyläkauppakin on aivan liian lähellä. Ohi kävellessään se huutaa oikeen, ei yks suklaapatukkaa pahaa tee...
harrastuksista me käydään Wilman kans maanantai illalla tenavajumpassa, tiistaisin muskarissa ja perjantai käydään sit kaikki kolme seurakunnan perhekerhossa. Taisinkin muuten jo kirjoittaa noista :headwall:
Ihanaa, täällä on satanut lunta. Wilma pulkkaan ja Weeti vaunuihin ja ei, kun lenkille. Luulis muutaman gramman lähtevän... :wave:
 
huomenia

tyty taas kuudelta kälätti sängyssään,oli vähän sillä mielellä ettei hää enää nuku..mutta nostin vaan viereen niin reilun tunnin sitten siinä meijän keskessä vielä nukku.

ei tainnu minun eilinen lenkkeily tehdä hyvää tälle miun köhälle..nyt tuntuu että kurkku taas kipee,ja nenä aivan tukossa :eek:
sanoin miehelle just tossa et keskiviikkoon asti katon et jos ei yhtään helpota tämä niin lääkäriin kai pitää marssia :(

topsy meillä venlalla samanlainen paita(body) kun mintulla,sitten samanlainen paita (body) mutta ruskee sävysenä löytyy myös :D

mileko täällä kanssa yli 90kg painoo.. :ashamed: tais olla 93,1kg tänä aamuna ,mie tuolla laihutuspuolella 2.1.08 alottavissa..
parikymmentä kiloo kun sais pois kanssa..mutta kyllä se on tiukassa..
vaikka syön painonvartioiden pisteiden mukaan,mutta tuntuu että ei vaan tipu..pitäsköhän käydä jotakin porkkanaa vaan puputtamaan :/ niin putois..kai..
ryhmääkään painonvartioista ei taija täällä alkaa,kun eivät ole saaneet vetäjää..aikoinaan tuolla pv.ssa laihutin parikymmentä kiloo..ja tosi sutjakkaan lähti kilot..nyt varmaan olen lopun ikää tällänen :ashamed: :'(

meijän pitäs lähtee eteiseen ettimään vaatekaappia..entinen sano sopimuksensa irti..lähti ovi irti,ja kun on liukuovella niin eipähän saa korjattuu..joku kiinnike katkes :D
no samalla käy kaupalla,ja tolle 13vuotiaalle ostamassa noita naama lääkkeitä.sillä niin kova agne että käytin joulukun alus yksityisellä lääkärissä,niin määräs sellasta vahvaa lääkettä..nyt raukalla huulista lähtee nahkat,ja iho tosi kuiva (on sivuvaikutukset mm)

joo,tyty rykäs kakat..pitää lähtee vaippa vaihtamaan.

niinukka ja venla 3kk 1vko
 
Huomenta!

Meillä taas herättiin aikaisin... Eemeli päätti herätä neljän aikaan syömään, mutta ei suostunu omaan sänkyyn nukahtamaan sen jälkeen. Nukahti viereen, mutta äitipä ei saanutkaan enää unta sen jälkeen. Nukahdin kasilta, mutt puol ysiltä äijät tuli paskakaivoa tyhjentämään... koirat alko haukkua...:headwall:
Yöllä oli tullut lunta, joten nyt meilläkin on valkoista =D
Isukki lähti työmatkalle, eikä tule ennenkuin huomenna kotiin. No onneksi Eemelin kummitäti tulee mun seuraksi tänne...

Henkka meillä aloitettiin vellit pikku hiljaa maistelemalla. Laitoin tipan maidon joukkoon ja päivä päivältä lisäsin vellin määrää. Tottus siihen makuun ja nyt vedetään velliä ihan raakana...
 
Ihanaa, arki taas alkoi. =) Vaikka onhan nuo lomatkin kivoja, niin kiva on arkeenkin palata. Mies oli lomalla kaks viikkoa tuossa, kun oli vielä isyyslomaa sopivasti jälellä. Eskarilainenkin ihan innoissaan lähti taas eskariin, kun oli yli kahen viikon tauko siinäkin.

Maitoallergiasta: meillä tuolla 2v pojullahan on ollu koko ikänsä maitoallergia ja on edelleen. Eilen, kun oli vieraita, annettiin maistella yhtä kakkua ja viime yö olikin sitten kamala. Eli ei kestä vieläkään maitoproteiinia. Vähän väliä heräs itkemään ja sit vasta rauhottu, kun annoin särkylääkettä. Ja Eliallakin epäilen maitoallergiaa.. Mutta onneksi tuon kanssa pärjää ihan helposti, kun on tottunu laittaan maidotonta ruokaa. =)

On se muuten jännä, et jos ykskin on tästä porukasta pois, niin tuntuu heti, et onpa helppoa! Meillä siis 4 lasta ja vanhin eskarissa. Varsinkin jos tuo 2v poju on jossakin, niin silloin saa tehtyä vaikka mitä! :D On nimittäin aika ehtiväinen tapaus tuo isompi poju. :whistle: Ja kun liikkuu vain vauvan kanssa, niin on ihanan rentoa, kun ketään ei tarvi kieltää, eikä kukaan karkaa. :saint: Mut ei se silloin yhen kanssa tuntunu helpolta, mut nyt kun on tottunu isompaan sakkiin, niin yhen tai kahenkin lapsen kanssa tuntuu niin helpolta.

Laihdutusryhmään ilmoittaudun minäkin. =) Lähtöpaino oli vuoden alussa 70kg tai vähän alle ja nyt oli aamulla 68,2kg. Tavoite on 65kg ja jos jaksan niin sitten vielä 63:een. Ei siis hiveesti oo puotettavaa, mutta nuo viimeiset on tunnetusti tiukassa. :/

Mutta nyt hommiin, et ehitään kauppaankin asti ja pyykkiä pitää taas pestä ainakin 5 koneellista!
 
Huomenta!
Ihana herätys, kun avas verhot ja oli lunta maassa!!!! Aada on nyt hoidossa, kun mies sen sinne kiikutti töihin mennessään ja otan kyl pulkan mukaan hakureissulle... Lasketaan pari kertaa mäestä tos matkalla! :D
Wiia nukkuu vielä ja mä jo suihkussa käväsin ja laitoin pesukoneen rullaamaan, kun oli taas Aadalla käyny vahinko yöllä ja lakanat meni pesuun! Aika hyvin toi meidän projekti yöllä kuivaksi oppimiseen lähteny käyntiin... Eka yö kuivana, toka 2 kertaa pissat ja nyt 1 kerta... odotin pahempaa.
Tarvii vaan kovasti kehua toista, ni eiköhän se siitä!
Harrastuksista Wiian kans ei varsinaisesti oo mitään omaa harrastusta, mut käydään Aadan kans eli siis kolmisteen tytöjen kans kahdessa kerhossa. Toinen tiistaisin seurakunnan toimesta perhekerho meininkiä ja sit toinen "omalla" ajalle järkätty perhekerho, kun se alkoi sillon kun Aada oli pieni ja sit kun se loppu virallisesti, ni jatkettiin sitä omalla porukalla, kun oltiin niin jo ystävystytty. nyt jo viidestä äidistä 3 on toisella kierroksella ja uusin tulokas syntyi eilen! :D
Joku jumppa tekis mieli tytöjen kans alottaa, mut meillä kans toi mies niin ihme aikoihin töissä, ettei mikään säännöllinen iltameno kyl tuu onnistuun! :(

Henkka Mä kans suosittelen tota pikkuhiljaa systeemiä sen vellin kans...Maitoa joukkoon ni on joku vanha tuttu maku ja sit lisää vellin määrää aina pikkuhiljaa. Tosin meil ei se sit vaan Aadalle sillon aikanaan kelvannu, vaikka kuinka koitti " huijata" maidolla. Toivottavasti Wiia ois toista kaliperia! :)

Ja taas purnaan, kun jään ihan pimentoon noista kuvista! EI NÄY EI!!!! :'(

No mut nyt aamupalalle... Hauskaa Viikonalkua kaikille!

Lapanen ja Wiia ( ens maanantaina 3 kk.... :eek: niin se aika vaan juoksee!!!)
 
Ai niin! Sitä piti sanomani, että jos joku tietää jostain löytyvän/jonkun myyvän sini-valko raidallista pelipaitaa koko 80-100cm, niin pistäkää viestiä. Ei väliä onko pitkillä tai lyhkäsillä hihoilla. Tarvitaan ensi kesäksi enkä viittis ostaa uutena.
 
Meillä nukuttiin aika hyvin viime yönä vaikka vähän jännäsin kun otin ne pesät pois tytöiltä, että kuinka alkavat "seilaamaan" sängyssä. =)

Täälläkin on jo tulia laitettu keittiön hellaan ja vielä pitäisi olkkarin takassa polttaa tulet. Lattiat on niin kauhean kylmät kun ei ole tuota lunta kivijalan vieressä. :snotty:

Meillä Ella on alkanut protestoida äidin koneelle menoa. Mistäköhän johtuu :whistle: ? Ja illalla ei meinattu saada sitä nukkumaan klo oli varmaan 12 ennenkuin nukahti. Kiukkusi ja huusi vaan kauheana.

Poikakin protestoi hiukan kouluunmenoa kun oli tuo 2 viikon loma, ja lähtö aina vaikeaa kun on ollut pidempään kotosalla. Mutta kyllä nyt äipän hermo taas lepää kun pääsee kulkemaan rattailla ja muutenkin pääsee ulos. Se kun on kotona ja sisällä viihtyvää sorttia tuo meijän Juho.Niin ja siirtymät yleeensäkin paikasta toiseen on hankalaa kun on se lievä kehitysvamma pojalla. Terapioita meilläkin käydään kuten tuutilullakin. Ratsastusterapia ja toimintaterapia. Joten tuutilullalle vaan terveisiä että tiedän mitä on raahata revohkaa mukana terapioissa.
 
Huomenta päivää.
Juho meni pikkutorkuilleen, tai ainakii yleensä nukkuu ekat unet semmosina pikkutorkkuina.
Naapuriin ois tehny mieli kun sinne meni toinenkin perhe joilla muutaman viikon Juhoa vanhempi poika, uudet tuttavuudet kun ei olis meikelle pahitteeks. Mut Juhoa ei sitte vissii kiinnostanu, kun oli päästävä maate :/
No jaksettiinhan me sentään jumppamatolla hetki heilua äsken.


Plaah, kohta olis lähettävä asioillekki, isäntä lupas tulla puolenpäivän maissa kotiin, vähän kyllä epäilen, Yleensä aina just ku se on lähössä pukkaa jotain kiireistä palveria |O

Olipa taas niin sulosia kuvia vaaveista ja koirista :heart:

Elina
 
Meillä likka veteli ekan kerran kellon ympäri sikeitä heräämättä, ei tarvinnu ees tuttia kertaakaan antaa! tähän saakka nukkunu sellasta kaheksaa tuntia ja tutilla kyl saan pitkitettyä 9-10 tuntiin.
tosin johtukohan siitä kun illalla rupes lämpö sille nouseen..38,5 oli kun mentiin nukkuun, mahtaakohan johtua siitä perjantaina saadusta rota rokotteesta..?onks kellään tullu näin pari päivää jälkijunassa niitä sivuvaikutuksia? Soitin illalla päivystykseen niin sanoivat ettei suppoo saa antaa kun on alle 3 kk, voiks se ny muka olla parista viikosta kiinni?kun painaa kuitenkin sen yli 5kg mistä ne suppopaketin annostusohjeet lähtee. se täti siellä päivystyksessä kuulosti siltä kun olis just heränny mun puheluun tai sit tippunu jostain ulkoavaruudesta eikä oikein tienny missä on.. :/ Kyseli multa enemmän niitä neuvoja kun mä siltä, ei kuulemma tiennytkään mistään rotavirusrokotteesta..tarvii seurailla ny mihin toi kehittyy, kun on likka kuitenkin ihan virkee ja seurallinen kun on hereillä.

Meillä lähti esikoinen mummolle, sen piti mennä jo eilen ja jäädä yöks mut vetikin puihin. Se ei suostu nykyään menee mihkään yökylään..

Tämä olis sit kans mukana operaatio laihdutuksessa!75kg nyt,apua!en oo ikinä painanu näin paljoo.15kg jos sais pois niin olis aivan mahtavaa mut kymmeneenkin olen tyytyväinen!puolikiloa-kilo viikossa olis hyvä vauhti mut saa ny nähä kuinka se suklaa maistuu..

Tehäänpäs vähän galluppia: top 5 nettisivut missä surffailette?mahtaakohan tämä kaksplussan sivu ollenkaan keltään löytyä sieltä :LOL:
mulla on kyl ihan ykkösenä tämä, sit tulee käytyä päivittäin verkkopankissa ja sähköpostissa. google nelosena ja sit jostain syystä mun tarttee käydä joka päivä katsoon asuntoja etuovi.comissa..siitä huolimatta et just muutettiin eikä tod ole aikeissa tehdä sitä uudelleen ihan lähivuosina!
 
Piituli
Mitä aiot pesille tehdä? Jos myyt niin missä ja mihin hintaan? Mulla ollu myynnissä Huutonetissä, eikä oo menny kaupaks. Ihan pilkkahintaan kun ei viittis myydä. Uskaltaskohan tuohon Gwendolynen alottamaan pesäketjuun tuolla odotuspuolella laittaa maininnan asiasta? :/

Meillä ei tuon tytön kanssa onneks tarvii niin usein Kysissä rampata. Ekaks juostiin monta vuotta synnynnäisen harmaakaihin takia. Välillä leikkauksissa, välillä tarkistuksissa ja tutkimuksissa. Sit käynnit lopetettiin, kun ei asiaa voi enää auttaa :(
Sitten alko ravaus ton adhd:n takia. No nyt sitten alkaa silmäpolijuoksut uudelleen kun molemmat silmät oirehtii :eek:
Kakkosella alkaa astmatutkimukset, kolmosella jatkuu reumatutkimukset, nelosta seuraillaan noiden hengitystieinfektioiden takia. Mitähän tälle vitoselle kehittyy... :headwall:

Tuutilulla
Mites pojan käsi???

mikero
Kyl täälläkin Kaksplussa on ykkönen :D
Sit tulee sähköpostit, huutis, verkkopankit ja yllätys, yllätys verkkokaupat :ashamed:
 
V...ttu että oon pahalla päällä ja se kyllä näkyy ja kuuluukin |O Ja syypää on ukko, kukas muukaan :kieh: Kiva lähtö aamulla. Piti heittää Jesper eskariin ja kiitää Kiian kanssa neuvolaan. Eiköhän tuo nuija ollut eilen irroitanut istuimen pohjan eikä ollut laittanut sitä kunnolla kiinni :headwall: Miä lätkäsen istuimen kiinni ja koko sydeemi heiluu kun hullun k..li! Ei muuta kun istuin irti, pohja takapenkille, istuin vöiden kanssa kiinni ja menoksi! Matkalla soitin ja kiljuin puhelimeen: et mikä helvetin järjenriemuvoitto on ollut se pohja irroittaa! No kun, Timi (mun esikoinen) istui siinä. Siinä kiljuin kahta kovempaa et jos se pentu ei voi takapenkillä istua niin kävelkööt |O Ja yllättäin iskin luurin korvaan :ashamed:

Kotia päästyä riisuin vain Kiian ja painatin laittamaan pohjaa kiinni. Ni eiköhän tuo hyväkäs päästänyt koiran karkuun (Daniel kuulemma avas oven, seli, seli). Sitte tuossa pyryssä metsästin tota pirun hurttaa joka onnes soikeen jolkotteli pitkin katuja eikä vahingossakaan antanut kiinni :headwall: Arvatkaapa repesinkö kun vihdoin sisälle pääsin |O Nyt meillä on ilmeisesti mykkäkoulua :whistle: Olihan tuo taas sillä aikaa raivannut tiskipöydän jne. Mut ei auta!

No jos sitte vaikka niitä neuvolakuulumisia yrittäis tähän laittaa kiehumisen jälkeen (savu nousee korvista edelleenkin). Kiian mitat 6100g ja 59cmcm, pipo 40.2cm (s.3080g, 47cm pipo 34cm). kerrankin lapsi joka kasvaa neuvolan käyrien mukaan hienosti :D Muilla on ollut ihan omat käyrät :LOL: Piikki saatiin. Kiinteistä tuo tuumas: Siähän taas aloittelet ne kohta puoleen pikku hiljaa, niin kuin muidenkin kanssa? Totesin että aloitettiin jo pikku hiljaa :D
Mielialatestin tuo mun täytettäväks antoi ja ei siinä mitään erikoista ollut. Tosin ei mulla ole sellainen olokaan ollut. Nyt jos tuon tekis tän raivoamisen jälkeen, vois vastaukset olla jotain muuta :whistle:

Piituli Miähän sitte pääsen tenavien rahtaamisessa viel helpolla kun ei ole kuin Kiia, 3v ja Jesper. Miten siä jaksat kun sulla on kaks pientä?

Kiia nukkui taas koko yön klo 23 - 8.15

Meilläkin on muuten leivinuuni. Sitä ei voi kyllä käyttää kun sijaitsee meijen makkarissa. Ja se on sellainen vuonna yks ja kaks tehty (talo rakennettu 1907). Haave ois joskus tuosta huoneesta tehdä keittiö kun toisia huoneita vapautuu siksi sitä ei ole purettu pois... Tosin en miä sitä osaa käyttää :D

Lapanen mitä selainta siä käytät? Ootko kokeillut muita? Mulla firefox ja ainakin näkyy kuvat, tosin ei oo noita muita kokeillut.

Miä meen hakee kahvii jo tässä yhtään leppyis (epäilen)

mileko käsi on kuulemma pikkusen kipee. Kysyin mennääkö lääkäriin: EI SE NYT NIIN KIPEE OO |O tuli vastaus :D eskarissa lupasivat seurata kättä. Kyllä Jesper sitä käyttää ihan, en miä nyt tiijä et pitäiskö se kumminkin lääkäriin viedä vai ei...
 
Tuutilulla
Ymmärrän kyl et v....tuttaa. Tuo kuvaus sai kuitenkin mut hirnumaan hervottomasti. Voin kuvitella miten oot painellu koiran perässä savu korvista nousten :LOL:
Jos oisin sun mies, niin luikkisin karkuun...
On se kyllä jännä, miten noilta penskoilta kivut häviää, kun mainitsee sanan lääkäri :D
 
Tuutilulla Sitä mäkin mietin ja muitakin kokeilin, mut eipä tuo auttanu... Yleensä käytän firefoxia. Voi kyl olla, et se on tästä koneestakin kiinni... Ei oo meinaan ihan uusinta uutta! Harmittaa vaan!
Ja pakko kommentoida tota sun tilitystä... Anteeks, mut hitto mua nauratti, kun luin tota. :LOL: :hug: Ei oo meillä naisilla helppoo noitten äijien kans!
 
:LOL: No hitto kun minuu ottaa päähän |O Kyllä tuo ukko luikahti nopeesti omalle koneelle eikä sanonut sanaakaan. Äsken tuli tänne keittiöön ja varovast kertoi kun oli vaihtanut roskista niin siellä oli hiiri joka hyppäs hänen käden päältä karkuun. Ois nyt piru vieköön ees purrut tota :kieh: :D Miä vaan mulkaisin takas. Miä oon pahalla päällä ja enkä aio leppyä *polkee jalkaa lattiaan*
 
joo,taas tuutilullan jutuille pissit melkein housuissa nauranu :LOL: ja kamalan yskänpuuskan kera..
hyvä tuo hiirijuttu..isäntä tuolta vaan huuteli et mikäs se nyt noin hauskaa :D

saatiin vaatekaappi eteiseen,keskiviikkona käydään vasta hakemassa kun yhellä loppuu yöt sillo.

miulla patatti kiehuu tuolla,ajattelin siintä väsätä venlalle sosetta pakkaseen,sekä maissista..saapi nähdä tykkääkö tyty..en mie vaan sillo aikoinaan kehitelly mitään soseita..tais vihannes-sekotus olla ainut mitä nuo isommat sai..ilmankos nyt ei kelpaa koko vihannes sekotus.. :D

jo,venla heräs..täytyy mennä jotakin evästä sille tarjoomaan.
 
mileko: juu, no ymmärrän, että kiirettä pukkaa, jos on 5 tyttöä.. :D (mäkin haluaisin ison perheen...) Ja mulla on kans tuota elopainoa kertynyt liikaa vuosien mittaan, salakavalasti.. ennen raskautta, tasan vuosi sitten painoin 90kg. Loppuraskaudesta painoin jo hävettävät 105 kg ja nyt oon saanu painon tippumaan 87kg. Painonvartijan imettäjien ohjeilla minäkin syön, tosin mun pisteet menee aikalailla myös herkkuihin, joten jos ne vaihtasin terveellisempään, niin tippuis varmaan nopsaankin paino.. mutta herkkuperse ku oon, niin en saa kokonaan kaikkia herkkuja pois. Muuten ratkeis sitten kerralla ja pahasti..
Mulla on tavoitteena nyt pudottaa paino kans sinne 75 kg, kesäkuun loppuun mennessä. Epäilen onnistumista...

piituli mut saa kans lisätä etusivulle, poika; Daniel syntyi 22.10. rv 41+3
:heart:

Heh, hyvä että muidenkin ukot ottaa joskus aivoon.. :kieh:
Mites muilla tuon seksielämän suhteen..? Meillä on ässäilyt jääny aika vähäselle, ei vaan hotsita hirveesti, kun väsyttää, nukkuminen on kiinnostavampaa. Varsinkin kun tuo poika heräilee aika usein vielä yöllä. Pitäs kyllä panostaa (tähänkin) asiaan hieman, ettei tuo isäntä vallan turhaudu.. :kieh:

Heii, neloselta alkaa uus ohjelma tänään klo 13, meille tulee vauva. Pakko vilkasta.

 

Yhteistyössä