*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Kiitos teille tsempeistä :hug: Katjanna, Mileko ja muut... nyt en kaikkia muista :ashamed: Eiköhän se taas tästä. Tänään päästiin pihallekkin sen eilisen myräkän jälkeen =) Pikkumutka käytiin koiran ja vaunujen kanssa ulkoilemassa, sitte ku tultiin takas vielä tuolla pihalla lumitöitä tehin ja se jo piristi :D Meidän vaan täytyy yrittää ymmärtää noita meidän miehiä, itte ollaan valittu ja täytyy muistaa että ne on MIEHIÄ. Kaikkea ei voi vaatia :D Vaikka kyllä vieläkin niin meinaa ärsyttää, kun muistelen eilistä... soitteli se tuossa töistä jo mulle muuten vaan, kuulumisia ;)
 
korviketta mäkin meinasin antaa,mut määrästä ei oo haisua..kiitos vastanneille, kohta meinaan yrittää antaa, saa nähä mikä on neidin ilme kun saapi tisun sijaan pullon suuhun! hih! :p

muoks. en kyl kertaheitolla pysty lopettaan vaan aluks aattelin antaa muutaman päivän yhden syöttökerran pullosta ja pikku hiljaa sillei joka toinen jne...
 
Hemuli:Eeli juo välillä pullosta iltamaidon jos ei tississä paine riitä. 2dl jos ei huoli tissiä ollenkaan n.100-150ml jos on lupsuttanu tissiä ensin. Meilläkin oli viikko tiheää imua ja nyt on taas omalla maidolla pärjätty hyvin.
Äitivaan: Komiat on mitat poijjalla
Mammoliino: Kiitos tosta korvike vinkistä. Miehen sisko just pähkäili et koskeeko se 6kk suositus myös pulloilijoita. Musta Touran ois niiiii-in hieno! (Jää kyllä meillä haaveeksi)
Topsy: Mitä hintaluokkaa ne Me&I vaatteen on? Onko kaikki mallit netissä vai onko kutsuilla laajempi valikoima?
 
kaupungilla käyty, huh...
Juho pärjäs turvakaukalopussissa loistavasti!päällä body,sukkikset, kypärämyssy ja ohuet puuvillahanskat. Kaupassa avasin pussin.
Kotii ku tultiin, ni ukko oli vähän hikinen. Autossa ei siis tarvii porottaa sitä lämpöö niin kamalasti =) B)



pakko testata.. :D
 
AAAARGHHH!!!!!

Mä olen niin kypsänä |O
meille tuli sähkölasku....
mitenkään ihmeellisemmin ei olla kulutettu, aivan normaalia ja voi jestas mikä lasku! Niinpä vertailun vuoksi, kertokaa minkäsuuruinen sähkölasku teillä yleensä on? Ja paljonko neliöitä jos siis sähkölämmitys.

Siis meidän laskussa oli komeat 418? kahdelta kuukaudelta ja neliöitä 124... ei voi olla oikein...

-puhisee-
 
Kauheeta kun ulkona on liukasta.. Aamusella lähettiin "luisteleen" vaunujen kaa perhekerhoon..Sitte ollaan vaan hääräilty kotosalla kaikkee..Nyte typy meni päikkäreille ja mun pitäs kai keittää kaffetta et iltaan asti hereillä pysyis. Äskön alko taas tuleen lunta oikeen vauhdilla,voi kauheeta..mies on kotimatkalla töistä. joutuu viä ajaan pientä ja mutkikasta tietä, kaiken kaikkiaan semnen reilu 30km.Toiv. ny pääsis ehjän'ä kotiin!

Viikonlopun ohjelmassa meillä ois remonttia,mies menee vauvauintiin neidin kanssa,minä moikkaan kavereita neidin kanssa,hevosten liikuttamista,oleskelua..

Joskos sitä kaffetta.. :wave:
 
sähkölaskusta, meillä sähköt n. 140e/kk talossa neliöt 150.
pihassa 70 neliöinen talli jossa vaan varastotilat tällähetkellä lämpimänä. Kun siellä on tälläsillä keleillä n.10 lämmintä. Pihi kun on ni ei raaski päälläpitää siellä lämpöjä. Isäntä kyllä puuhastelee sinne muuta lämmitystä kun sähkö...

muoks.. niin ja taloa me pääsääntösesti pyritään lämmittämään puilla..
 
Hitsiläinen, poika on vedelly nyt 4 tuntia unta putkeen pihalla. Oli ihan pakko käydä kattomassa, että on vielä hengissä :| Siellähän tuo tyytyväisenä suutaan maiskutteli. Ei meillä ennen tämmösiä unia päivisin ole ollut :D

Ja sisälle kun tulin takaisin niin koira tuli vastaan miun neulokset suussaan. Stn, se oli jo melkein valmis kauluri :kieh: Oli pakko kaivaa arkistoista kuva ennen suurta tuholais ikää. Niin on toinen suloisena siinä...
 
henkka, paina vaik tota mun laittamaa kissakuvaa, kun sulle aukee se glitterin sivu, valkkaat sieltä vaikka animated gifs, sitten valkkaat sieltä mieleisen kuvan. paina sitä kuvaa, niin että aukeaa sivu missä se sun kuva on yksinään, siellä sivun alhaalla on kaksi sellasta tekstilaatikkoa.
Sinistä sen laatikon tekstit minkä päällä lukee näin: To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code: ja sitten liität sen tekstin tänne, pitäs tulla.
 

Yhteistyössä