*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

nii ja meil meni tuhkaukseen jessen mukana hirvi nalle,se oli ainoa jota se ei repiny,osas nostaa lelulaatikon kannen ja ottaa sen nallen sieltä ku vieraat tuli :heart: vieläkin välillä hirvee ikävä sitä vaikka siitä on jo 4 vuotta :'(
 
:whistle: siis mä en kyl pysy teijen perässä enää....ihania vauvakuvia taas =)
menkoista mul ei varmaan kunnon menkkoja oo vie ollu,niin ainaki mun gyne arveli....mut vuotoja ollu muuten kyl ihan tarpeeks...jälkivuoto kesti 9vko ja sen jälkeen tuli vie jotain ihme välivuotoja vähän väliä(kuulemma kohdunlimakalvoja oli ronkittu leikkauksessa liian kovakouraisesti)

soseita oon antanu Veetille aina sillon tällön...mulla ku hassut tissit :LOL: välillä ne on niin täynnä,et saa kokoajan olla poikaa syöttämässä ja välillä ne on ihan tyhjät joten sillon ollaan soseita syöty....ja hyvin ne meijen pojalle maistuuki =)

mistä te muuten noia kuveja haette?????

henriikka ja Veeti 3kk2pvä
 










Noista edellisistä kuvista varmaan ilmenee mun tämän hetkinen mielentila |O
Sähköposti ei toimi, tää kone jumittaa muutenkin, mun pitää itestään taas siivota ja selkä paukahti taas vaihteeks, Sanni ei suostu nukkumaan ja mies ilmotti, et lähtee viemään tyttöjä illalla yleisurheiluleirille, josta minä en taaskaan tienny mitään. Kaiken lisäks meillä on tyttöjen kavereita sotkemassa lisää ja pitäis niillekkin jotain evästä keksiä...
Minä teen kohta jotain... :kieh:
 
Topsy, oliko zeppeliinin lindexillä semmosta ruskeaa apina/leijona bodya? Se on aivan ihana ja yhden jo ostinkin keskustasta, mutta annoin sen lahjaksi ja menin hakemaan uutta velipojan keväällä syntyvälle vauvalle niin mitä :eek: Ei oo. Kahessa päivässä meni koko rekki :headwall: Ja jos joku muu lindexin kävijä semmosen löytää niin maksan kaikki kulut mitä siitä tulee!!!! Eli ruskea body missä on valkoisella apinoita ja leijonia ja keltaiset tereet. OIkein kunnon uusretro :D

pakkomielteinen Mammoliino

muoks. ja koko olis 62 tai 68
 
Dirlittan,tuolla sivun 100 tietämissä on paljonkin immeisten mielipiteitä velleistä ja soseista , mutta ne kannattaa lukea pieni pilke silmäkulmassa, sillä ne keskustelut on jo kuopattu ja unohdettu :D Ja samoiten sivulla 128 on mun neuvolakuulumisissa velli ja sose-asiaa OYSin imetysneuvojan näkulmasta.
 
Just senku kirjotin piiitkän jutun ja sit netti tilttas.PERRRRKKKUULES!No mutta pikana.. dirlittan meillä mennään täysimetyksellä ja aattelin alottaa kiinteet sitten jos näyttää että tyttö ei kasva tarpeeksi tai jos alkaa viikko tolkulla yötä päivää syömään koko ajan.Sillon tällön menee viikkokin niin että syö tunnin välein mutta sitten se tasottuu ja syö taas harvemmin.Meilläkin on ruvennut puklaamaan hirveesti maitoa ulos..mutta olen ajatellut että miula tulee maitoa niin kovalla paineella että ahmii ja sen takee puklaa.Ens vkolla on 4kk neuvola ja sitten näkee jatketaanko rintamaidolla vai alotetaanko kiinteet.

Meille tulee tänään siskoni illalla katsomaan Ellaa kunhan saan hänet nukkumaan.Lähetään ukkelin kanssa leffaan katsomaan sooloilua.Onkohan hyvä?Kiva päästä vähän tuulettumaan :D
 
Mammoliino, ei ollut sellaista, mutta sujahdappa huutonetin sivulle ja laita osastokohtaiseen hakuun hakusanaksi uusretro niin pitäis löytyä :) Nimittäin jotku myy siellä niitä ihan uutena, lindexin retrovaatteita siis :) Just huusin tollasen mitä kuvailit, mut vihreillä eläimillä ja ruskeilla tereillä. Ai et on hieno! :)

Katja
 
Dogtor: Mulla oli mennyjotenkin ohi nuo Tiipiin surulliset uutiset. Puhuit aiemmin et sun koiralta leikattiin pallit ja nyt sanoit et säilytät sen vehkeitä laatikossa. Meinas tulla pieni väärinkäsitys :LOL: ( Anteeksi ei ole tarkoitus nauraa toisen surulle :ashamed: ) Teen muuten just niitä sun neuvomia voitaikinarullia :p
 
Täällä sataa lunta :eek: Ihan siis kunnon lunta, eikä mitään räntää niin kuin eilen. Kiva, kiva, mitenköhän liukas tuosta meitin pihatiestä tuleekaan. En eilen jaksanu räntäloskaa kolata pois, niin arvata voi miten mukava jääkerros ton lumen alle nyt jäi... :ashamed:

Ei mutta on se oikeesti ihanaa, että tulee lunta :) Ei ole niin synkän pimeää enää. Nyy kun vielä pysyisivät kevääseen asti maassa. Keväästä tulikin mieleeni, että tarvitsee alkaa suunnittelemaan ensi kesän istutuksia ja esikasvatuksia :flower:
 
Mammoliino, ei ollut sellaista, mutta sujahdappa huutonetin sivulle ja laita osastokohtaiseen hakuun hakusanaksi uusretro niin pitäis löytyä :) Nimittäin jotku myy siellä niitä ihan uutena, lindexin retrovaatteita siis :) Just huusin tollasen mitä kuvailit, mut vihreillä eläimillä ja ruskeilla tereillä. Ai et on hieno! :)

Katja
 
Fuzzilijoille piti vastata, että ostin Mintulle niitä uusia Fuzzeja kokoa M ja hyvin menee jo pienimmillä säädöillä. Ajattelin että ostan myös s-kokoa ja käytän noit myöhemmin, mutta noi meneekin jo ja varmasti piiiitkään. Ja kiitti vinkistä, poljinroskishan ois hyvä säilytyspaikka!

Fleecen saa auki kun pesee Fairylla, hinkkaa ja huuhtelee ja sit vaikka koneeseen.
 
Pikakysymys...oon nyt päättänyt alkaa lopetteleen imetystä, ei jaksa pohtia enää saako tarpeeks maitoo ym...neiti on siis nyt 3,5kk ja kertaakaan ei ole aiemmin pullosta saanut. Siksipä mietinkin että kuinkas paljon teitin lapsoset syöpi pullosta? Että jonkin näköstä määrää osaisin sinne pulloon pistää...
 

Yhteistyössä