*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

milli mie veikkaan et miula ei kahvi oikeen enää raskauden jälkeen mene.Tai menisihän se mutta tulee hirmuset mahakivut ja oksettaa...eipä tee mieli hirveesti juoda.Tulisipa karkistakin semmonen olo,ei tartteis karkkia mussuttaa enää ;) yksäiti meillä on Ellalla aika pieni kupoli miun mielestä (40) ja veikkaan josko kesällä menis 46 pipo?Vaikee mennä sanoo hmm... :whistle:
 
dogtor
Englannin sanakirja kourassa teen tuolta glitteristä hakuja :D
Minä höyrähin näihin kuviin ihan kympillä.
Ja toi mun kestovaippainnostus kesti sit tasan pari tuntia. Jos ei sit joku asiaan vihkiytynyt saa mua innostumaan. Siis voiko nuo käytetyt aio:t olla noin kalliita |O
 
meillä on ollu tänään oikea terveisiä pe*****tä päivä. 2v on sitte tehny jos jonkinlaista pahaa. Kyllä nousi äipällä jo savu molemmista korvista.

-pissittiin veikan sänkyyn
-3 kertaa pissittiin lattialle
-otettiin 1 taulu seinältä
-mentiin siskojen päälle varmaan 100 kertaa
-maisteltiin kaikki siskojen tutit
-vietiin makaroonia siskon sänkyyn yms muuta kivaa

:kieh: :kieh: :kieh:
 
No ni, voe taivas kun meni aikaa tähän skrollaukseen :whistle:

Saapa nähä jäikö sieltä mitään päähän. Yodottaja mainitsikin ton äiti-luukkin siirtymisen. Niin siinä käy, mutta sitten taas kun Santeri oli n. 5 ja ei tarvinut enää joka päivä hiekkalaatikolla viettää aikaa pojan osatessa olla siellä kavereidensa kanssa keskenäänkin, niin kummasti loaferit vaihtu taas korkkareihin. Oih, nyt ostinkin ihanat spiritin saapaat viime viikolla. Oon niitä kauan kuolannu ja ootin että josko aleen tulisivat mutta ei väkisin. Ostetaan sitten normihintaan kun on pakko saada :D (Ja kenkämeklarilta jäi nilkkuritkin matkaan :ashamed: )

Ja voi hyvän tähen miten sitä tunteekaan ittensä nyt niin epäseksikkääksi. Ensinnäkin kun se homma ei onnistu ollenkaan ilma tissiliivinsuojia niin sillonhan ne imetysliivit on pakko olla päällä. Ja minkä näköset ne onkaan :eek: Muutenki semmoset erotiikantappajat, mutta vielä pesussa värjääntyneet! Oli ne valkoset kun ostin, mutta sanoin miehelle että saa pestä minkä tahansa kanssa, eli ne on harmaat. Ja kitsahtaneet. Tissit vilkkuu sieltä kannattimen ja luukun välistä B) Ole siinä sitten sexy-päällä pullataikina mahoinesi ja virttyneiden liiviesi kanssa... Mutta sinillä siskot, sinnillä. Silmät kiinni ja antaa mennä, pakko niitä paineita on pari kertaa viikossa päästää :D

BTW, istun tässä Karhu-tuopposen äärellä, mutta mitäpä sitä äiti ei lapsena vuoksi tekisi :D Ihan vaan maidontuotantoa ajattelen (joka teki kyllä kummalisen lakon viimeyönä, heräsi syötölle tussuin tissein :eek: mutta jospa se tällä Karhulla taas elpyis. tiipiin vika, se yllytti :D )

Sitten puhuitte miestenne iästä. Tuo minun toinen puolikas on 5 vuotta mua vanhempi. minä olinkin 17 kun alettiin olemaan "sillei", ja sillä tiellä olen. Kostoksi kyllä tuon otin yhelle toiselle miehelle. Mitäs ei taipunu ehtoihin, ei tiedä mitä menetti :D Eli minä siis ens viikolla 30.

Olikos ne muuten Ginniferin synttärit ollu eilen, OIKEIN PALJON ONNEA :flower:

Ja mitähän vielä. Siihen Enjan pesukone-intoon yhdyn omalla lautas-innollani. Miten voikaan tulla mukava mieli kun saa uudet lautaset! Mies sanoki ku minä niinstä intoilin, että tuohon pystyy vain naiset ja käveli sitten pois... :ashamed:

Nyt on pakko mennä lyömään väriä päähän, että onpi lauantaina mahdollisimman edustava! (Tällä mahalla ja näillä liiveillä :LOL: )

R
 
Niin ja turvakaukalo on tällä hetkellä Britaxin Baby safe plus ja tyytyväisiä ollaan. Isompi istuin on jo olemassa kun se Santerilta jäi. Sekin on Britax -Two way Elite -myynnissä vieläkin! Ja siihen poika meni 5 vuotiaaksi asti joten suosittelen lämpimästi!!! Jotain turvatestejäkin ovat kumpainenkin voittaneet...
 
Kävin tänään Lindexillä ennen jumppaa ja tarttuihan sieltä monenlaista... tällaiset lakit löysin Mintulle.
En osannut päättää kumman otan, otin molemmat :) Vaaleanpunainen menee nyt (oli muuten jopa vähän nafti, vaikka Minttukin on pienipäinen), on kokoa 42-44 ja vihreä kesällä, on kokoa 46-48.
 
Juu, puhalsi toi meidän kuivausrumpu lämmintä ilmaa... se ei vaan suostu kuivaamaan noita vaippoja jostain syystä. Laitoin lakanan tähän väliin ja sen se kuivas... No vaipat lähti neljättä kertaa rumpuun, että joskon tänn jälkeen olis jotain edistystä... Mysteerinen...

Mileko pähkäili niitä vaippojen hintoja... Olen huomannut kanssa, että huutiksessa ne saattaa maksaa ihan törkeesti ja jos etsii tarpeeksi voi löytää ihan uuden jostain liikkeestä halvemmalla. Mä olen ainakin löytänyt muutamia kertoaja funzeja tai taskuvaippoja paljon halvemmalla uutena kuin huutiksesta... Ja niitä on kyllä tosi helppo tehdä itsekin... meillä on kaikki vanhat kylpypyyhkeet jo uusiokäytössä.
 
Ai te huomasitte mun pesukoneinnon. :D

Mileko Kestovaippakieli on ihan hepreaa, mutta käy kurkkaamassa http://www.kestovaippainfo.fi, siellä on laaja keskustelupalsta ja mm. vaippatietokanta, josta löytyy käyttäjien kommentteja ilmeisesti lähes kaikille Suomessa myytäville vaippamalleille. Jos kiinnostaa, niin kysy vaikka yv:llä lisää.

Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Yritän muistella mistä täällä on ollu puhetta.

Tollaset me&I kutsut voisin pitää mut en tunne yhtään myyjää.
Miesten ammateista: Meidän isi tekee sähköö teidän isien pistorasioihin.
Pituus: 174cm

*muoks, siis mun pituus, ei miehen. Sitä kysyttiin joskus 100 sivua sitten...
 

Yhteistyössä