*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01- 71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
äitivaan 20.03-85
mileko35 25.03-72
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
L-ouisa 05.11-82
Tytteli74 27.11-74
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78


Täällä sähköt pätkii myräkän takia ja mulla mänöö hermo :headwall: :kieh:

 
nonni, suurin osa päivän askareista tehty. lumityöt, kodin siivous, takkaan tuli, ja vielä opetinkin kaksi tuntia, huh huh. nyt sit kaupan kautta hakemaan tyty mamilasta (mun äidiltä).
ihanaa, neiti on nukkunut taas ihan ok. toivottavasti tästä alkoi nyt sit käänne taas normaaliin.

Katjanna ja Piippu kyseli imettävän painonvartijoiden pointseja... tässä tulee suoraa lainausta:
keskustele neuvolassa lääkärin kanssa maltillisen painonlaskun sopivuudesta nykyisessä elämänvaiheessasi, imetysaika ei ole varsinaista laihdutusaikaa. siksi painonpudotus saa olla korkeintaa 0,5 kg viikossa. jos täysimetät eikä siis vauvasi saa lisäruokaa, lisää testin antamaan pistemäärään vielä 10. jos imetät osittain ja vauvasi saa lisäruokaa(viimeistään 6 kk iästä lähtien) lisää testin antamaan pistemäärään vielä 5. suosittelemme, että päivittäiseen ruokavalintoihin sisältyy mm vähintään 3 tl pehmeää rasvaa sisältävää margariinia, vähintään 3 annosta runsaasti kalsiumia sisältäviä maitotuotteita, 8 annosta kasviksia, marjoja ja hedelmiä sekä vähintään 1,5 l juomia per vrk.

että näin...

 
mileko ja tuutilulla te ootte kyl hassuja :LOL: ilman teitä tää palsta ois varmaan aikas kuiva :D
tohon ikäjuttuun vie sellanen jutska,et olin kerran esikoisen kans kylässä (tyttö oli 2v ja ite olin 22) sie oli sit pari mummua jotka kauhisteli,et "onko toi sun lapsi" ym...."noin nuori ja lapsi"......sanoin sit et oon 22v...no siihen mummu tokas,et"ai,luulin sua 15 kesäseks" :LOL: "sun ikäisenä mullahan oli jo monta lasta" :D

mut joo...neuvolas kaikki hyvin...rokotettakaan ei itketty...mut saa nähä mitä ilta tuo tullessaan! painoo oli 6590g eli aikas keskikokoo...ei mikään iso enää!

seksistä niin mikäs se on :LOL: meil se on kyl niin harvassa ku vaan voi olla...ei vaan nappaa...isäntää kyl kiinnostais :p

mitäs muuta tääl olikaan..hmmm...en ny muista,mut myöhemmin lisää....ai niin..meil samanlainen kaukalopussi ku katjannalla mut sininen
 
Vippikään ei täysikäseltä näytä :D



Katjanna
Nallekarkit on hyvii :LOL:
Eikä olla muka pervoja vaik harrastetaanki... :D



Jos minun kieroutunut ja sairas huumori haittaa jotakuta tai menee yli niin sanokaa :whistle:



Tiipii Kiitos ja kumarrus vinkistä :flower:

 
Äiti on vähän väsy tai muuten pimentymässä lopullisesti. Mun kieroutunut huumori pääsee valloilleen...

Me ollaan saatu pyydystettyä 24 hiirtä syksyn/talven aikana *yäk*
Toivottavasti joku aamu tämä näky ei oo vastassa kun tuun koneelle *puistattaa ihan*



Anteeks jo etukäteen :ashamed:
 


Ärsyttäviä sähkökatkoja :kieh:

Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01- 71
Ginnifer 23.01-
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
äitivaan 20.03-85
mileko35 25.03-72
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
L-ouisa 05.11-82
Tytteli74 27.11-74
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

Ginniferille

 
Mikä ois paras kestovaippamerkki tollaselle pikkupullukalle tyttelille?
Mielellään sellanen, missä ois kaikki samassa eli onko se sit se AIO? Sellanen mikä pitää, on helppo käyttää, kestää kuivausrummun, ois kivan näkönen ja sais sit myytyä helposti eteenpäin.


Monellako pärjäisin ton pienemmän kanssa ja paljonko tarviisin jos 2v:n kanssakin niihin siirtysin. Rasittaa tää vaippapakettien raahaaminen...


 
Vielä piti kommentoida kuvia
Mammoliino on kyllä näyttävän näköinen nainen ja toinen ammatti näkyy ehostuksessa.
YOdottajan kuva vastasi odotuksia mut olit jotenkin rempseemmän näköinen. Odotin ehkä enemmän "Bisnes leidiä" joka talloo heikommat miehenkuvatukset suohon piikkikoroillaan :LOL:
Heidi25 kääntää varmasti vaaleudellaan italiaanojen päät.
Katjanna yllätti täysin. Odotin pitkiä ruskeita hiuksia.
Yksäiti ja Dogtor on jo "vanhoja tuttuja" kun kuvat on ollu esillä enenkin.
Kukas vielä unohtui...
 
susa79 Ei vaaleaus tààllà enàà ole sen kummoisempi juttu.. Parempi onni on jos on VAALEAT silmàt ja tummat hiukset ;) Kovasti toivovat Annikalle tummia hiuksia :D ja ettà vaaleat silmàt sàilyvàt vaaleina eivàtkà muutu tummiksi :D
 
Siis kysymys oli arvatenkin heidille. Ennen Eeliä ajattelin et tottakai mä meikkaan ja pukeudun muodin mukaan vaikka mulla onkin lapsi, mut kyllä mä vaan huomaan vetäväni ne lökärit jalkaan melkein joka päivä.
 
Mähän jumin nyt tähän koneelle. Joku valitteli tota tunikamuotia. Musta se on ihanaa. Antaa anteeksi löysät tuossa vyötäröllä.

Viulla oli kyllä hienot vaattee!

Niin Heidiltä piti vielä kysyä noista lastenvaatteista. Erooko ne Suomen muodista? Kävin kesällä Sisiliassa. Oisin halunnu ostaa jotain silloiselle masu-asukkaalle. Lastenvaatteet oli jotenkin hempeempiä ja röyhelöisempiä kuin täällä -tai sit jotain aitoo cuccia tms. mihin ei budjetti revenny.
 
hmmm... pitàà olla mukavia vaatteita pààllà kun muuten tulee hirvittàvà tuskanhiki kun pientà lasta "raahaa" mukanaan :D Kyllà tààllà kuitenkin paljon nàkyy àitejà jotka korkkareissa ja minihameissa kàvelee lasten kanssa, mutta mua jotenkin kày sààliksi.. eikò ne jalat ole hirvittàvàn kipeàt kàvelyreissun jàlkeen :D Mulla ainakin jài korkkarit nurkkaan ja vaihtu kengàt sitten matalakantaisiin, kun nyt on tàrkeintà NAUTTIA lapsen kanssa olemisesta ja lòytyyhàn noita ihania vaatteita jotka on mukaviakin :) Esim. ballerinatkin jalassa kyllà jaksaa kàvellà vaikka kuinka kauan :D
 
Tààllà myydààn siis ihan reippaasti merkkivaatteita jo vauvoille... Armanista leviksiin yms. mutta ihan tyhmàà mun mielestà ostaa 100 euron housut, jotka ensi kuussa ei edes mene pààlle! ;) Paljon on vaatteita vauvoille jotka menee aikuisten muodin mukaan, siis ihania katsella mutta hirvittàvàn epàmukavia vauvan pààllà.. Lahjaksi itse olen saanut paljon just tuollaisia vaatteita mutta itse olen ostanut ihan tavallisia potkareita joissa annikakin pystyy liikkua ja olla ilman ettà mistààn kiristàà :D
 
Mulla nuo korkkarit ei kuulunu arkipukeutumiseen ennen lastakaan. Lähinnä tarkoitin sellasta yleistä itsestä ja omasta ulkonäöstä huolehtimista -tulee itselle parempi mieli kun on naama kammattu ja kivat, mutta mukavat vaatteet päällä. Todellisuus välillä jotain muuta kun peiliin katsoo :whistle:
 
Ihana kuva Heidi ja olipas hyvä kuva susastakin :)

tulin vaan piipahtamaan. Kamala myräkkä ulkona ja minuu väsyttää ihan mielettömästi :/ Taijan mennä laittamaan yöppärin päälle. saiskohan sillä huijattua Kiia luulemaan että klo on jo 00. :whistle: *aikoo testata*
 
Tääläkin hirvee myräkkä.Ei passaa päätä ovesta ulos laittaa.

Heidi.Siskoni oli n.puoli vuotta italiassa ja toi sieltä Ellalle tuliaisiksi vaatteita.Tänään just laitoin eka kertaa yhet housut Ellalle..hirmusen tiukat oli vyötärötä ja kieltämättä näytti aika epämukavilta.Pitihän ne silti kokeilla :D Mistä päin italiaa olitkaan???
 

Yhteistyössä