*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

No voi vitalis :x :x :x

Meillä alkoi kuivausrumpu temppuilemaan, ei kuivata vaatteita... eihän siinä muuten mitään, mutta eemelin vaipat olis kova sana saada kuivaksi vähän nopeammin... ei olis aikaa odottaa aina niin kauaa kun mitä ne kestää kuivua ilman... No onhan toi masiina jo 8 vuotta kestänytkin... mutta kun ei vielä olis varaa ostaa uutta....
 
Kenkäfriikeille...
ja muutenkin - meinasin tehdä kuvakertomuksen kolmessa vaiheessa ennen äitiyttä, raskauden aikana ja mammalomalla ... Tulis nääs varsin mukava 'tule mukaan muuttumaan leikki'.
Oli nääs ennen metallikorkokorkkareita, ja sun muita piikkikorkosaapikaitta - raskausaikana mokkasiineja (jotka venyi ja sinkui levyttä) - ja nyt sitten Vikingin lämminvuoriset pitäväpohjaiset kumisaappaat ( helppo laittaa jalkaan ilman käsiä ) ja muutamia läpyskä talvikenkiä. Oekeen kotiäeti lookki - toppahousuineen jne .

Tai ehdottaisko Annaan tämmöistä muuttumisleikkiä ? Ennen niinniin sävysävyyn ja nyt totanoinniin- puklailtu paita ja päällä mitä ekana käteen sattuu ...
Ois niin ihana pitää normirintsikoita - joskohan niilläkään enää näistä rinuleista mitään aikaan saa... toki kohta taitaa tuo meikäläisen vähäinen imetys loppua niin sittenhän sitä saa kaarituelliset ottaa kehiin.

Täällä hirmuinen myräkkä - ja me käytiin tietty lenkillä. Perverssiäkö (?) - hangessa ja myrskyssä taivaltamisessa on jotain ihanan konkreettista , verrattuna näihin muihin viimeaikaisiin haasteisiin...

Kauniita unosia kaikille - suomeen mammoille ja italiaan Heidille

t pau & viu
 
Ihanaa,saiskohan huomena nukkua ees himpun verran pidempään kun Pessi vieläkin tuola kurlailee..Nyt heränny meinaan 05-06 sillä meiningillä et ylös äiti.Ja 7 viimestään melkein pakko nousta kun alkaa herralla meneen hermot.
Pessi on aika hupaisa näky kun on löytäny varpaansa ja on sitten meinaan ihan koko ajan varpaissa kiinni :LOL:

Mileko mä oon kans kova laulaan karaokee..intohimoni :)

Meil on Britaxin Rock-a-tot turvakaukalona ja oon tykänny tosi paljon.On siis Peetulle ostettu ja meni kyl Peetulla melkein vuoden ikään asti,sen verran tilava.

Mitähän muuta mun piti laittaa...hmm...voi,toi Punavuoren peikko linkki on kyllä mulle petollinen...niiiiiin ihania vaatteita :ashamed:
Ja piru vie..taas pillereistä huolimatta tuli kuin tulikin menkat..noh,saa nähdä tuleeko jatkossakin.Kaikissa aiemmissa pillereissä ollu ongelmana se että tullu välivuotoo vähän väliä..Hope so nää sopii et saan sen ehkäsy kapselin.
 
Ja vaate linja on täälä verkkaria,gollege housua,tuulihousua...Tuola odottaa noin 20 pieneks jääneet housut ja ostinpa itelleni kahden sopivat siistit housut mut en koskaan sit käy salia ja kauppaa kauempana niin eipä tuu paljon käytettyä..No okei,oon kyl aina viihtyny verkkareissa ja "rennoissa vaatteissa".
Ja ruokana meillä oli uunissa paistettua lohta,kera ihanien kasvisten ja perunamuusin+kermakastikkeen :p
 
tuutilulla: Onhan tytöllä jo se kehitysvamma diagnoosi. Mun mielestä on vaan turhaa enää yrittää keksiä muuta päälle,kun muutama vuos sitä tosissaan koitettiin selvittää kolmen kuukauden ajan. Siis tuon ajan eräs lääkäri kolusi tietokantoja ja kirjallisuutta löytyisikö jostain päin maailmaa samanlaista. Ei se tuesta kiinni ole, saan sitä sairaanlapsen hoitotukea. =)

Tein sitten vielä nyt illaksi pizzaa. Olipas hyvää mutta ahneella on sellainen loppu. Kestääkö muilla raskauden jälkeen massu ihan mitä ruokaa vaan? Mulla tämä sama juttu on käynyt kolmen raskauden jälkeen ja ei siis kestä jos esim. pizzaan pistää tonnikalaa öljyssä. Vaikka siis poistan suurimman osan siitä öljystä ennenkuin pistän pizzaan :headwall:


Yodottaja: Toivotan sinut varsin lämpimästi tervetulleeksi tähän hullun hauskaan muuttumisleikkiin aiheena äitiys! :D
Kokemuksestani voin kertoa sen ,että ne ihanat 8-12cm korot ovat aikapäivää sitten vaihtuneet lenkkareihin ym läpökkäisiin. Jos joskus tarve vaatii käyttää korkokenkiä, suosittelen pohjevammoja ym vammoja välttääksesi vain muutaman.. max. 3cm korkoja :whistle: :D
 
no oottepa taas akheria ollu,vaikka vaan pari tuntia poissa olin..
me haettiin tuo bumbo meille äidin luota..pitää ottaa kuva ja laittaa tänne kunhan antton herää vellille..meillä siis syödään velli vasta myöhemmin..

mun äiti ehdotteli et vois ottaa anttonin yöks 1.2 jos halutaan lähtee ukon kaa juhlimaan 1v kihlajaisia..pitää nyt miettiä..just ukko sano et jos olis enempi nyt rahaa tuhlattavana nii oltais menty jonnekki kylpylään yöks :heart:

mä harrastin ennen raskautta paljon heppailua,ratsastusta sekä ajoa..nyt en oo vielä selkään kerenny..
mut koiranäyttelyjä harrastan ja lukemista,lenkkeilyä sillon ku huvittaa :LOL:
 
milli
mulla on maha kestäny kaikkee..mut mä en syö kylläkään lihoista ku jauhelihaa,ja lenkkiä vain pannulla paistettuna ja hiillos makkaraa kuorittuna ja ihan mustaks käristettynä :LOL: ja kaloista menee vaan tonnikala ja kalapuikot jos on valkosipuli dippiä..ja hunajamarinoitu broisku..ei muuta lihaa..
 
http://www.punavuorenpeikko.fi/nettikauppa/product_info.php?cPath=42&products_id=349

mä haluun tuollasen Pessille..sielä siis koot 68cm ja 74cm...voiskohan kumpikaan olla sinne päinkään ens kesänä?!...mä en oo varmaan koskaan kattellu hattujen kokoo noilta pojilta :ashamed:
 

Yhteistyössä