*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
missäs tuutis on?
TAIS MENNÄ PARI SIVUA SITTEN NUKKUMAAN KUN OLI VÄSYNYT, OLI KYLLÄ PÄIVÄLLÄ AHKERANA, TOISIN KUIN MINÄ. OLIN TÄNÄÄN TAUSTAILIJAN ASEMASSA, KUN OLI NIITÄ KIIREITÄ. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
V...tut miä missään nukkumassa oon |O Kiia nukatti klo 22. Heräs 22.30 ja kukkuu saamari vieläkin |O :headwall: Äsken jo ärähdin ukolle ja aamulla jatkuu :kieh: On helvetti kumma että toiset voi mennä nukkumaan just silloin kun huvittaa ja toiset ei ikinä |O Ja perhana sillä on vielä huomenna pekkanenkin että pitää tuota pärstää kattoa. Ja JOS hää kuorsaa tuolla kun tuo pimu suostuu nukahtamaan niin miä potkasen |O Ihan taatust! Toivottavast tippuu sängystä :whistle:

*juu oon taas pahalla päällä* :ashamed:
 
no tuo samanen ukkohan se tuosta kuvauksesta on kiinnostunut. jatkuvasti saa olla varuillaan täälä kotona kun ei tiiä mistä nurkan takaa kamera välähtää. hitto vaan ku näkisitte mitä kamalia "testikuvia" musta on meidän kone täynnä :eek:
 
tässä vielä kuva meidän tytöstä isänsä sylissä. oli yks aamu ihana valo tuolla makkarissa joten äkkiä piti napata kuva heistä ja hyvin onnistu tuon valon kanssa (lue:säkällä). ihanaa nyt lähtee tuo mieskin nukkumaan joten saan olla hetken yksikseni tässä ennen kun lähden itsekin untenmaille.

 
Mammoliino tulehan sitten aamulla ilmottamaan että oliko karhusta apua ;) itsellä tällähetkellä hyvä tilanne ton maitomäärän kanssa mutta se voi vaihella niin yhtäkkiä kun nuo menkatkin mulla jo alkaneet. meillä kuukauden päästä se tanskanmatka ja ainaskin sinne asti haluaisin pärjätä pelkällä imetyksellä, ois niin helppoa reissussa.

tuutilulla koitahan jaksaa, aamulla toivottavasti paremmalla mielellä ja toivottavasti myös levänneenä :hug:
 
No ni, nyt on värit pesty päästä. Tuokin kuva on tiipii aivan ihana! Meillä on myös tuo valokuvaus semmosena satunnaisena harrastuksena ja vaikkei itsellä kuvat onnistukkaan niin hyvien kuvien päälle kyllä ymmärretään :D

Vielä ei ainakaan ole Karhusta havaittavaa tehoa. Jatkan odotusta...
 
Mammoliino sullahan on harvinaisen hyvin koulutettu mies kun toimii kotikampaajanakin! :D
uskon että mun ukolta ei taitas onnistua. tai ehkä muuten mut se alkas tietenki tekeen niin pirun tarkasti että ku se ois puolessavälissä päätä menossa niin alkupuolisko ois jo polttanu tukan karrelle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Mammoliino sullahan on harvinaisen hyvin koulutettu mies kun toimii kotikampaajanakin! :D
uskon että mun ukolta ei taitas onnistua. tai ehkä muuten mut se alkas tietenki tekeen niin pirun tarkasti että ku se ois puolessavälissä päätä menossa niin alkupuolisko ois jo polttanu tukan karrelle :LOL:
Joo, ja ei teekkään ihan niitä helpoimpia, vaan folioraitoja. kyllä sitä piti aika paljon koulia ja ilman miestä väkevämpää ei alkanut ennen hommaan ollenkaan :D Ei miehisyys kärsi kun ottaa olutta samalla :LOL:
 
Korjatkaa jos oon tehny virheitä:
Vilma-Onni 16.01- 71
Mammoliino 29.01-78
Äityli75 28.02-75
Tilda77 14.03-77
Tuutilulla 19.03-73
äitivaan 20.03-85
mileko35 25.03-72
Krisu 08.05-83
Oliivia 09.05-78
Milli78 15.05-78
Dogtor 25.06-87
Henkka81 21.07-81
PuPu 10-07 06.08-84
Katjanna 07.08-75
Yksäiti84 13.08-84
Piituli 18.08-74
L-ouisa 05.11-82
Tytteli74 27.11-74
Tin 05.12-86
Niinukka 23.12-72
LillaStina 30.12-78

Nyt on Ginnifer poistettu. Anteeksi erehdys. Tuo onnittelukuva jonka laitoin on sit vaaville =)

 
Meillä on 2 niin vanhaa rotiskoo "autoina" ettei niillä meinaa kahdata ajaa. Molemmat tosin menee syssyllä vaihtoon. Toiseks otetaan neliveto tila-auto ja toiseks tulee sit iha henkilöauto mut neliveto. Meillä on niin jyrkkä mäki tässä pihassa ettei näin talvella tarvii ees haaveilla ajavansa pihaan ilman nelivetoa. Tai voihan sitä ajaa, mut pois ei pääse.
Uusia kotteroita meillä ei kyllä oo varaa ostaa :(



Lämpötila meillä sisällä n 24-25. Lämmityspäivinä enemmän.



Lapsilisät käytetään tehokkaasti ja yritetään sit vastaavasti laitella lasten tilille rahaa kun sitä on joskus harvoin.



Tin laitetaan kans tonne teiniosastoon ;)

 
Huomenta!
Taas on herätty kuuden aikaan. |O No, olin mä nukkumassa jo ennen kymmentä taas.

Turvakaukaloista : Eerolla on Britaxin Römer Babysafe ja Onnilla Britaxin Two Way Elite. Onnin istuin jää Eerolle ja Onni sit siirtyy seuraavaan mallliin, merkkiä en muista. Onnin istuin on uutena ostettu, Eeron käytettynä, oli alle vuoden edellisellä käytössä, ihan kuin uus. Hintakaan ei päätä huimannut. Onnin seuraava istuin on naapurista ostettu, sekin tosi siisti.

Meillä on aina kylmä, vaikka mittari näyttää n.+23-25. Takkaa lämmitellään muutaman kerran viikossa, riippuen pakkasista.

Lapslisät menee mitä tuleekin. Meil on erikseen sitten pojille tilit, joihin laitetaan lahjarahat ym. Mies vanhassa työpaikassa keräs limupullot ja niistä saadut kolikot meni Onnille. Kyllä sieltä kivasti kerty pesämunaa.
Onnilla on lisäksi joku rahasto, josta mä en tiedä oikeestaan mitään. Kaippa tuo iskä Eerollekin semmosen hommaa.

Ihana ilma oli eilen sen myräkän jälkeen, oltiin vielä sit ulkona Onnin kans. Nyt taas plussan puolella, miten lie taas lumien kohtalo...??
Mukavaa päivää!!


 
Pepillä on kans joku Britaxin versio ja Sannilla kaukalo, jonka merkkiä en taida ees tietää. Joku halpaversio se kuitenkin on. Ei viititty hirveesti siihen panostaa, kun näin vauva-aikaan käydään tosi harvoin missään. Pepin istuin jää sit Sannille ja Pepille ostetaan sellanen niskatuellinen korokeistuin.
 
Voi p***a, minä en saa enää unta |O :headwall:

Silja tuolla vetelee hirsiä ja mulla katos uni samalla kun miehen kello soi :(
Syötin tytön 2 aikaan ja senpä jälkeen ei ole herännyt... Ja luulis että tisseihin olis tämän 6 tunnin aikan maitoa noussu, mutta ei. MIKÄ TÄSSÄ MAKSAA!!!!!???? Typerät vikaset tissit :headwall:
Eli tiipii varmaan hoksasit, ei Karhusta apua :'(
 
Oottekos te käyneet nestlebabyn sivuilla?? Sielä on aikas koukuttava peli (mä tykkään) ja pääsin jo TOP 10-listalle!! On jopa voittojakin. Vaatii rekisteröitymisen.
Linkki sinne :
http://www.nestlebaby.com/fi

Menkoista: Muuttuiko runsaimmiksi?? Siis teillä, joilla alkanut? Mulla vissiin jo kolmannet ja vuodan kuin seula!! Yölläkin tattee rättiä vaihtaa ja kestää monta päivää. Mulla ennen menkat tositosi niukat, yöllä ei vuotoo ja se vuoto, joka tuli ennen Onnia, oli lääkkeillä saatu. Onnin jälkeen menkat oli muistaakseni ihan normit, pari päivää kesti niukkaa vuotoo.

Taas pelaileen, ennenkun Eero herää :whistle:
 
Nyt alkaa pikku hiljaa nyppimään... Taas valvottiin. Onko jollain jotain ideoita millä sais pojan nukkumaan niin ettei pääsis pyörimään?
Ensin herättiin 00.20, kun oltiin pinniksessä poikittain... kahden tunnin päästä hermostuttiin, kun oli käännytty jo 180 astetta.

Lapsilisistä eemeli saa oman "viikkorahan". Niillä rahoilla olis tarkoitus lähteä etelänmatkalle tänä vuonna, thaimaaseen ehkä. Tai sitten ostetaan jotain isoa ja hienoa.

Ginnifer voinhan tuota ottaa kuvia vaipoista....

Tuutilulla joutaishan nuo ukot välillä valvomaan....
 
Meillä on miehen kanssa yövuorot. Toinen syöttää/valvoo Sannin kanssa aina 2 yötä ja toinen saa nukkua.
Vaikka mies menee kuuteen aamulla töihin, niin armoa en anna. Yhdessä noi lapset on kuitenkin hommattu. Tietty jos imettäisin, niin ois ihan eri asia.
 
äkkiä pyörähtämään täällä,enneku kauppaan lähetään..

enja ja ginnifer kerto putsaavansa pesukonetta sitruunahapolla saapiko sitä sitruunahappoa apteekista?
miten sitä sitten käytetää?

autoista meillä tuo wolkkarin passatti vm 99,mulla käytössä,ja isännällä rellun laguna vm 02,ja tuo laguna on farmari.kumpikin diiseleitä.

topsy mie haluun kans venlalle tollasen hatun :D
isännälle jo sanoin että pitää käydä lindexillä ku kaupunkiin mennään..

tin tuo meijän istuin makso 199e,se on viimevuoden väriä,joten oli alennuksessa..mutta katoin et tän vuoden värillä olis ollu muistaaksein tuo istuin n.230e mutta kuitenkin alle 250e.

tiipi teillä tyty on kyllä aivan isänsä näkönen =)

kertokaahan,joilla vauvoilla ollut korvatulehdus,et onko yöt olleet rauhattomia?vai onko ollut tota rauhattomuutta myös päivällä?

meillä venla on nyt kolmena yönä sellasta suhinaa ja puhinaa tuolla sängyssää pitäny,puottaa tuttia,vimekin yönä varmaan sata kertaa hyppäsin ylös,tuttia laittamaan suuhun.
päivällä on tosi aurinkoinen..ei mitään..
viime yönä otin sitten puol neljän jälkeen toisen viereen..ja ihan kamala sitskutus oli tossa keskessäkin..jalat viuhto,ja ihme innitys oli koko ajan,piti tehdä oikein valot et nukkuuko tyty vai valvoko..niin ihan täysiään nukku.
vai onkohan tää 4kk rajapyykki sit alku jollekkin kamalille öille.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
missäs tuutis on?
TAIS MENNÄ PARI SIVUA SITTEN NUKKUMAAN KUN OLI VÄSYNYT, OLI KYLLÄ PÄIVÄLLÄ AHKERANA, TOISIN KUIN MINÄ. OLIN TÄNÄÄN TAUSTAILIJAN ASEMASSA, KUN OLI NIITÄ KIIREITÄ. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
V...tut miä missään nukkumassa oon |O Kiia nukatti klo 22. Heräs 22.30 ja kukkuu saamari vieläkin |O :headwall: Äsken jo ärähdin ukolle ja aamulla jatkuu :kieh: On helvetti kumma että toiset voi mennä nukkumaan just silloin kun huvittaa ja toiset ei ikinä |O Ja perhana sillä on vielä huomenna pekkanenkin että pitää tuota pärstää kattoa. Ja JOS hää kuorsaa tuolla kun tuo pimu suostuu nukahtamaan niin miä potkasen |O Ihan taatust! Toivottavast tippuu sängystä :whistle:

*juu oon taas pahalla päällä* :ashamed:
Meillä vähän sama juttu että isäntä meni klo 22 nukkumaan. Mä sitten kävin suihkussa ja keskustelin välillä tyttöjen kanssa sitten piti syödä vielä ( klo 22.30). Ja rampata makkarissa kun Essi ei taas meinannut nukkua, laitoin supon niin nukku aamu puoli kuuteen. Söi ja kävi uudelleen nukkumaan. Emma taas on ähissyt koko yön ja on ollut aikas tukkonainen. Että EI OLE täälläkään nukuttu kunnolla.
 

Yhteistyössä