***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Meidän ukko olisi sanonut varmasti ihan samat sanat. Paitsi että ei olisi kyllä nukahtanut jos tiedossa olisi ollut sitä aikuisten laatuaikaa. Meillä se on sen verran harvinaista herkkua ettei silloin ukko varmasti nukahda jos pienikin toive sen saamisesta :LOL:
 
tuutis,eipä kyllä tuo ois auttanu ku ukko nukahtaa heti ku siihen on mahdollisuus ja toisekseen sitä ei ois saanu hereille..nukkuu sen verta sikeesti,aamullaki muutaman kerran töistä myöhästyny ku oon herättäny sen 5 kertaa ja aina kuuluu joo joo ja sit oon jo luovuttanu herättelyn..
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Meidän ukko olisi sanonut varmasti ihan samat sanat. Paitsi että ei olisi kyllä nukahtanut jos tiedossa olisi ollut sitä aikuisten laatuaikaa. Meillä se on sen verran harvinaista herkkua ettei silloin ukko varmasti nukahda jos pienikin toive sen saamisesta :LOL:

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
tuutis,eipä kyllä tuo ois auttanu ku ukko nukahtaa heti ku siihen on mahdollisuus ja toisekseen sitä ei ois saanu hereille..nukkuu sen verta sikeesti,aamullaki muutaman kerran töistä myöhästyny ku oon herättäny sen 5 kertaa ja aina kuuluu joo joo ja sit oon jo luovuttanu herättelyn..
höh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Meidän ukko olisi sanonut varmasti ihan samat sanat. Paitsi että ei olisi kyllä nukahtanut jos tiedossa olisi ollut sitä aikuisten laatuaikaa. Meillä se on sen verran harvinaista herkkua ettei silloin ukko varmasti nukahda jos pienikin toive sen saamisesta :LOL:

:LOL:
Ei meijenkään. Kuule imuroiskin ihan vaan toiveissaan :D
 
Dogtor, meillä tehtiin ihan sopimus tuosta teillä mykkäkoulun aiheuttaneesta asiasta. Nykyään ei kumpikaan lupaa toiselle mitään, ehdotuksia tehdään mutta aina jätetään se "nukahtamisvara". On tullu nimittäin niiiin monet tappelut kyseisestä aiheesta että oksat pois :D Ja itteensähän semmosen ottaa. Tarjota nyt semmosta "herkkua" ja toinen nukahtaa :eek: Mutta sitten kerran nukahin ite :saint:, niin sovittiin sen jälkeen että jos ei pysty niin ei pysty, ja herneitä ei vedetä nokkaan :D
 
ainiin, on tässäkin äippä kun unohtelee kaikkia tärkeitä asioita. siis Pessi käänty tänään mahalta selälleen ja selältä mahalleen!!!!! :heart: ja moooonta kertaa,ettei tainnu olla vahinko.Ekalla kerralla tuli melkein itku kun pelästy mut sit alko jo nauru =)
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mie poistan osan mun viesteistä,jos joku tuttava sattuu lukemaan niin ei nouse sota siitä että puhun noista mummoista ja ukeista yleisesti,,
Tää selittääkin; putosin jo ihan kärryiltä hetkeksi. :D
En mäkään oikein välitä, että joku tuttu lukisi mitä täällä kirjoitan. Täällä voi kuitenkin suht avoimesti kirjoittaa ja avautua, mutta asia ois eri, jos tutut lukisi. Ehkä siksi olen tykännyt olla anonyymisti. Mutta kiva kun on tuo kerhon puoli, niin sinne vois vaikka jotain kuvantapaista laittaakin.
 

Yhteistyössä