***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Mulla on myös mennyt ihan ohi keskustelu palstariippuvuudesta :ashamed: Mulla ei ole meseä enää tällä koneella, enkä usko että tykkäisin sitä edes käyttää. Joskus hyvin harvoin on tullut silloin mesetettyä kun se vielä oli tässä koneessa asennettuna.

Minä pelkään olla yksin kotona tai siis ilman miestä, lasten kans keskenään. Yleensä pyydän jonkun silloin tänne kaveriksi/henkiseksi tueksi.

Meillä on rytmi aikaistunut pojalla ja se on hyvä asia. Vielä kun itse saisin jotenkin tämän oman rytmin aikaisemmaksi, niin olisi tosi kiva. Itsellä tulee kukuttua yö myöhään, vaikka voisin itsekin painua pehkuihin jo kymmenen maissa. En vaan tahdo malttaa, mieluummin katselen telkkaria tai luen.

Huomenna mennään Annin kans katsomaan Muumin jääshowta jäähalliin. Pitää yrittää tehdä esikoisenkin kans kahdestaan jotain kivaa ja vähän erikoistakin. Onhan tuo itsellekin vaihtelua päästä johonkin tapahtumaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1534928.jpg

Siinä kuva pojasta ihailemassa isosiskoaan..
Laitoin tonne kerhon puolellekin kuvan noista kahdesta nuorimmasta.
10 v isoveli sanoi että hänen kuvaa ei saa näyttää..tarkka kaveri:)
En miäkään esikoisen kuvaa viiti laittaa kun tiedän ettei poika siitä tykkää :D
 
Meinasin pakkaseen laittaa perunaa ja porkkanaa niihin jääkuutio rasioihin.Kuinka kauan ne säilyy niissä?Voihan ne vissiin ihan hyvin silleestii laittaa,sitten kun ottaa sulamaan niin sitten vasta lisää maitoa joukkoon (jos tarpeen)?Vai mitä mieltä olette?

Oon yrittäny ladata kuvia tähän ja kerho sivuille niin koko ajan tulee että "tiedosto liian suuri"?!Aikasemmin oon saanu pari kuvaa laitettua.Höh,outoa ettei nyt.

Täytyy vissiin lähtee lenkille tytön kanssa nyt.
 
No tossa selailin vähän taaksepäin ja olihan siellä muutama sanonut että kun tänne tulee niin paljon tekstiä niin ei sitten itse osaa kirjoittaa sekaan... Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään neuvoa, itse kyllä aina kirjoitan vaikka en olis ihan mukana mitä muut kirjoittaa. Olinkin vastaillut että kaipailin niitä vauvakeskusteluja, mutta lisännyt myös että muu keskustelu on myös hauskaa, ja mielessä ollut se meidän "otetaan vielä yhdet" perjantai :D Ja koska tykkään jutella noista vauvoistakin, niin itte sitten olen niistä aloittanutkin keskusteluja, kuten noista kiinteistä. Näinhän sen pitäisikin mennä! Jos haluaa tänne sekaan jotain toisen tyyppistä keskustelua, sen kun ite aloittaa, vai mitä? Aina joku lähtee mukaan, kiitos siitä teille :hug:

Mut voi kans lisätä meselistaan, sähköposti ei ole tää mitä täällä käytän, voin laittaa sen yv:nä?
 
Hee-eeeiii :wave: ja huomenta :wave:


Palsta hiljentynyt...mikä mammoihin on menny :eek: :D ?? Mä oon vähän kipeenä ollu, et siksikään en ole täällä ehtinyt-siis jaksanut-oleilla, nyt oon taas pudonnu kärryiltä, kun en jaksanut kaikkea lukee-olo viel vähä :( - Mut tuolta välistä luin jotain et "kaikki ei haluu aktiivisia takaisin", siis voisko joku mua valaista tässä asiassa, että mitä ihmettä täällä on taas tapahtunut :whistle:
Täytyy mennä teen keittoon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Meinasin pakkaseen laittaa perunaa ja porkkanaa niihin jääkuutio rasioihin.Kuinka kauan ne säilyy niissä?Voihan ne vissiin ihan hyvin silleestii laittaa,sitten kun ottaa sulamaan niin sitten vasta lisää maitoa joukkoon (jos tarpeen)?Vai mitä mieltä olette?

Oon yrittäny ladata kuvia tähän ja kerho sivuille niin koko ajan tulee että "tiedosto liian suuri"?!Aikasemmin oon saanu pari kuvaa laitettua.Höh,outoa ettei nyt.

Täytyy vissiin lähtee lenkille tytön kanssa nyt.
Mun mielestä äidinmaito säilyy sen 3kk pakkasessa, et jos sitä lisäätte ruokaan, mutta voi toki muuttaa makuaan siel pakkasessa. Ja mun mielestä KORVIKE EI SOVI PAKASTETTAVAKSI!! Mä tein noille isommille tenaville soseet ite niin et soseutin ja löystytin keitinliemellä ja sit niihin jääpalarasioihin. Se toimii hyvin, ei ainakaan maku muutu!!!
 
Susa, http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71068013

On kyl söpöt. Niin ja siitä sohvasta, mies huomas kun linkitin sitä sulle, käski sanoo että hyvät on muuten, mut ei mahdu kaks makaan vierekkäin :) Meidän edellisessä kun mahtui :D

Krisu, meidän Minttu joi eilen yli 9 dl maitoa... ja söi 2 ruokalusikallista porkkanaa ja 2 ruokalusikallista luumua! että on pikkasen ruokahalu parantunut likalla. Mieskin sanoi eilen että miten tää näin paljon vetää nykyään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Siis oikeesti? Miksi lapsille pitää järjestää "elämys" synttäreitä? Mihin on hävinny noi ns. normi koti synttärit?
Meillä ainaskin ihan tavis synttärit lapsilla. Ja mä en oikein tajuu sitä et nykysin pitäs olla synttärivierailekkin(lapsille) joku lahja, kotiinvieminen... :eek:
 
Mä kans kattelin ja kuuntelin noita elämys-syndejä!!! Aattelinpa vaan et jo on ku ei tavalliset syndet kelpaa. Liekö sitten syynä että vanhemmat haluavat päästä helpolla, ei tartte itte keksiä mitään eikä jää siivottavaa kotiin...??? En tiä mut meillä on pidetty ihan tavallisia kotisyndejä ja kovasti on lapset tykänny! Ohjelmaa vähän leikin ja syömisen sekaan niin kivaa on!!

muoks. lisäystä noihin pelkoihin josta puhetta oli. Mä pelkään illalla lähtee lenkille yksin pimeeseen! Jos lapset on mukana, niin ei mitään, mut jos pitää yksin mennä niin väliin jää! En tiä onko lapsuudesta jääny jotain traumoja tosta. Ei oo tapahtunu mitään mut muistan että pelkäsin sillonkin kävellä esim aamusella kouluun yksin ku oli pimeetä ja piti pienen mettän läpi kulkee..huis...
 
Mä aikaisemmin kirjoitin, että kun en pariin päivään "päässy" palstailemaan, niin olin mukava huomata ettei sivuja ollut tullutkaan kymmeniä (niinkuin yhdessä vaiheessa oli). En suinkaan sillä tarkoittanut, että kirjoittelua pitäisi vähentää. :ashamed: Olisi pitänyt yrittää ilmaista asia jollakin muulla tavalla, mutta kun ei tämä päänuppi aina pelitä. |O Pyydän anteeksi, että kirjoitin mitä kirjoitin, sitä kuitenkaan tarkoittamatta. :/ Jaa-ha, tulikohan tuostakaan nyt mitään selvennystä... :ashamed:
Peloista oli puhetta. Itse pelkään käärmeitä, hämähäkkejä, ampiaisia, koppakuoriasia, toukkia, siis melkein kaikkia ötököitä. Kärpäset ja hyttyset on ok. Pelkään myös pimeää. On todella pelottavaa lähteä illalla pimeässä koirien kanssa lenkille. Mielikuvitus pääsee aina valloilleen ja olen todella säikky. Tietty koirat aina reagoivat mun käytökseen ja niistä tulee myös vainoharhaisia. Arvatkee vaan millainen näky me ollaan. :ashamed: Eipä ole vaan yhteen kertaan jäänyt kun olen koirien kanssa lenkiltä kotiin juossut, kun pusikossa on muka rapissut. |O Minäkö arkajalka. :whistle:

-pepisa
 
pepisa, hyvin ymmärretty :) Ja luulen teitäväni mitä tarkoitat. Mäkin nyt kattelin et kiva kärryille pääsystä on toiveita kun ei niiiiin hirveesti sivuja, mutta kuitenkin nyt harmittaa ku tääl nii hiljasta :( Et en mäkään sillä meinaa et vähemmä pitäs kirjotella...aiemmin jo kirjoitinkin et jokainen kirjoittaa niinpaljon kui haluaa ja jaksaa, ja mä luen sen mitä jaksan ja kommentoimatta kyl väkisin sit jää jos satatolkulla sivuja tulee, mutta siitä ei pidä sit kenekää loukkaantua =) :hug: Ymmärsiköhän kukaan :ashamed:
 
Mä pelkään kaikkea yliluonnollisia juttuja ihan älyttömästi. Peileihin en uskalla yöllä katsoa ollenkaan ja sänkyyn loikkaan metrin päästä ettei kukaan(mikään)ehdi tarrata nilkkoihin kiinni sängyn alta. Nyt kun mies ei oo kotona niin pimeät illat pelottaa. Peiton allakaan ei oo enää turvassa kun mielessä on se yks kauhuelokuva missä sellainen pelottava pikkupoika ryömii jalkopäästä naisen peiton alla ja tappaa sen naisen. Olikohan Kauna tai joku sellainen?? Hyi hitto kun eilen pelotti!! Katsoin Eetua ja ajattelin että en mä voi olla niin raukka että pelkään, kun mun pitää olla rohkea äiti omalle lapselle. Pissihätä oli mut en uskaltanut mennä vessaan.. :ashamed: Ring oli kans yks pelottavimmista elokuvista mitä oon katsonut, sen katsoin vielä iltamyöhään ja krapulassa ja seuraava yö oli elämäni kamalin. Pyörin vaan hiessä ja pelossa nenkä saanut unta, sydän vaan tykytti.

Musta on ainakin kiva lueskella täällä ihan kaikenlaisia juttuja, ei aina tarvii olla vaan vauvaan liittyvää. Nytkin kiva lueskella mitä ihmiset pelkää, pelot kun on kaikilla niin erilaisia.

Tykkäättekö katsoa kauhuelokuvia? jos, niin mikä on pelottavin?
mä tykkään katsoa vaik ei oo ihan viisasta kun pelkään sitten omaa varjoani enkä saa nukuttua. Toi Ring tuli nyt ainakin mieleen yhtenä pelottavana leffana, vielä kun se katsottiin pimeässä ja muutenkin oli säikky fiilis. Vanha kunnon Hohto on kans aika karmea :eek:
 

Yhteistyössä