***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Pikkumyylle :hug:

Kyllä se kato johtii paljolti siitä, että tää porukka on ruvennu hiukka riitaseks. Kyl minäkii täällä roikun, mut vähän tulee kirjotettua.
Jos kirjottaa, niin tulee valituksia, jos ei kirjota tulee valituksia ja sitte vihjailua liiasta nettiriippuvuudesta...
:hug: Tuutilullalle Tiedät, mitä tarkotan, eilenhän siitä mesessä puhuttiin.
Niin, osa meistä on siirtyny meseen just ihan siitä syystä, että saadaan olla muutakin kun äitejä...
...jota tällä palstalla taasen ei näytetä suvaitsevan :(
 

HUOMENTA kaikille!
kylläpäs täällä on tosiaan hiljasta...tyyntä myrskyn edellä sanon minä! veikkaisin et viikonloppuna kuhisee vähän enemmän ;) !
dogtorille paranemisia :flower:

IMETYSASIAA: mullakin tuntuu et maidonmäärä on hiipunut :| ,onkohan tämä jotain tähän ikään liittyvää kun näin monella on tätä ongelmaa :/ ? olen kyllä syönyt ja juonut tooosiii huonosti viimeaikoina et voi johtua siitäkin. en haluaisi vielä lopettaa :'( ...

VAUVAN KIPU: annatteko miten herkästi vauvalle särkylääkettä jos vaikuttaa jotenkin "epänormaalilta"? meillä itkua ja vääntelehtemistä viimeyö;nyt aamulla tuupattiin suuhun vähän panadolia;koisii nyt.....
ja mitä eroa mikstuuran ja supon välillä? olen kauhean varovainen lääkkeitten kans mut ei kai noista haittaa ole? kerran olen aikasemmin antanu, rokote aiheutti semmoset parut illalla että hui kauhistus! ensikerralla annan jo etukäteen...

:wave:
 
L-ouisa,

mammarahat taitaa tulla 10. päivän tienoilla , ainakin mulle ..
Tammikuuhan on tunnetusti menokuu , niiiiin hemmetisti laskuja.
Paljon ottoja - ei laisinkaan panoja :)
Ainakaan täällä meilläpäin ... :) :LOL: :LOL:

Viutsilta jäi eilen vähän päikkärit hunningolle - nukahti sitten melkeinpä yökkäreille jo klo 18 pintaan ... sain vellisyötön tehtyä iltakasilta sentään . Tosin sain (mme) jotenkin yön venytettyä tänne asti , hyvä me!
Mä vaan pidin hämärät tuos viidenaikaan ja annoin himpun potkiutua , sitten tuplasyötöllä vielä uneen ...
Mun piti jotain kysyäkin ...
Ai niin - kuinka reippaasti istutatte tai seisotatte jopa ? Huomaisn mun kamun luona että oon ilmeiseti vähän lälly ja varovainen ollut - kun en oo seisotellut laisin - siis silleen pideltynä ...
Joku toinekin juttu tuli yön hetkinä mieleen, mutta dementia on jälleen vallalla , eikä se enää muistu ...

Mammoliinolle myötätuntoa - imutus takkuilee meilläkin, vielä oon onnistunut 2-4 kertaa huijaamaan imulle hetkeksi , sängyllä leikin lomassa tai sopivassa seesteisyysasteessa . Ja yöllä. Mutta pullo on se pääasiallinen ravinnonlähde meilläkin...
Niin ja hetkikun alkoi imutuksen loppuminen häämöttää, alkoi se tuntua huisin mukavalta ja aistilliselta ja vaikka kuin kivalta !

Saapas nähdä noista kasvatusperiaatteista - teoriassa oon kovastikin mieltä asioista ja toisten kasvatuksia oon kummastellut , nyt on vaan tullut semmoinen olo, ettei taida olla ihan niin helppoa kaikki käytännössä. Mutta kohteliaisuus ja empatia ois tärkeitä. Ehkä empatia ja jakaminen ensisijaisesti...

 
MILEKO enemmistö (siis ainakin minä :D ) haluaa höpöttäjät takaisin! siis sehän on ollut tämän palstan ns. suola! ken pelkkää asiaa haluaa niin siirtyy kuivemmille sivuille!!!! sopivasti molempia sekaisin--hömppää ja faktaa--ihan niinkuin ennen--kelpaisi mulle... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
MILEKO enemmistö (siis ainakin minä :D ) haluaa höpöttäjät takaisin! siis sehän on ollut tämän palstan ns. suola! ken pelkkää asiaa haluaa niin siirtyy kuivemmille sivuille!!!! sopivasti molempia sekaisin--hömppää ja faktaa--ihan niinkuin ennen--kelpaisi mulle... :D
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!
 
Mäkin haluan höpöttäjät takaisin - oikein nätisti pyydän :heart: :hug:

Kuka se kyseli niistä mammarahoista? Eikös se mahda vaihdella kaikilla, mulle tulee kuun puolessavälissä. Kelan sivuilta pystyy pankin verkkotunnuksilla katsomaan ne päivät, jolloin maksetaan.
 
meilläpäs alkaa remontti :) Miä sain eilen taas päähän piston ja aloin vinkumaan :D elikäs yhteen paikkaan pitäis saada seinä ja toiseen paikkaan seinään reikä ja yks ovi pitäis sulkea (tosin se suljetaan sitten kaappien kanssa).

 
mäkiin haluun teiät kaikki takas tänne :hug:
vaik en hirmusti itse tänne kirjottele niin tykkään lukea teidän höpinöitä...mitä mä nyt sit teen jos te kaikki lopetatte palstailun?! :'(

ainiin ja HUOMENTA :)
 

Yhteistyössä