***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Keksikää äkkiä hyvä aihe tai mie innostunu vielä tilailemaan noista nettikaupoista |O Niin kivoi olis vaatteet, suorastaan sydäntä särkee, kun ei kehtaa pojalle ostaa. Yritän nääs olla fiksu ja taloudellinen ja, ja...

Mutta se yks potkari olis niin makee :p
Jos mie vielä kauan valvon ja surffailen, niin voipi tulla kallis yö...

No saa toki! Mä mietin että aiemmin että sulkikohan ne ton vanhan ketjun siksi kun sinne kirjoitettiin niin paljon, ja vertasin keskustelupalstan ja chatin eroa. Siitäkö Dogtor ajattelit ettei saa kirjoittaa? Se oli vaan mietintää kaksplussan toimituksesta... :)

Kokeillaanpa tällaista puheenaihetta... Onko teillä ollut odotusaikana tai synnytyksen yhteydessä joku juttu joka on saanut ehkä jopa lievän häpeän punan nousemaan poskille?

Minulle sattui esikoispojan synnytyksen yhteydessä.. Synnytys oli kestänyt jo reilun vuorokauden ja minä olin ehtinyt kokeilla kaikki kivunlievitykset, epiduraalin saatuani olin nukahtanut.. heräsin hirvittävään paineen tunteeseen, no minä sitten pyytämään kätilöltä, että saattaisi minut vessaan. Kätilö siihen että kuulkaa rouva te saatte alkaa ponnistamaan, minä vaan väitän kivenkovaa että eikun minä haluan vessaan, on todella kova kakkahätä. Kätilöä jo hieman huvittaa kun hän selittää että ei rouva kun vauva syntyy nyt. Jonkun aikaa jaksoin vielä inttää, mutta uskottavahan se oli että vauva se on joka siellä painaa eikä suinkaan se "toinen" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
MIKERO (65kg) 77,6 kg -- 75,5kg (-2,1kg) -- 73,8kg
LILLASTINA (65kg) 75 kg -- 72 kg (-3,0kg) -- 70kg
ÄITYLI75 (80kg) 95 kg -- 93,1kg (-1,9kg)
DOGTOR (55kg) 67,7kg -- 66,5kg (-1,2kg) -- 66,1kg
TOPSY (67kg) 76 kg -- 75,4kg (-0,6kg) -- 74kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) 68,3 kg -- 68kg (-0,3kg)
NIINUKKA (75kg) 93kg -- 92,2kg (-0,4kg)
MILEKO35 (75kg) 95kg -- 94,7kg (-0,3kg)
KATJANNA (58kg) 67 kg -- 67kg (+-0,0kg) -- 67kg
PIIPPU (67 kg) 78 kg -- 78kg (+-0,0kg)
VILMA-ONNI (60kg) 71kg -- 71kg (-0,0kg)
TIIPII (68kg) 72 kg -- 72kg
DAPA (75kg) 87 kg
EMILJA80 (70kg) 80 kg
TILDA77 (75) 83kg -- 81,5kg
PEPISA (72) 82,6kg

MaMa - meillä mennään täysimetyksellä ja Hilman vatsa toimii n. kerran viikossa, ihan maksimissaan kaksi :) Sitten sitä tavaraa onkin niskaan asti.. mutta ei vatsa vaivaa tyttöä mitenkään.

Ja menkat on täälläkin alkaneet, varmaan juuri tuon pitkän syöttövälin takia. Mutta positiivinen yllätys oli se, että kipuja ei juuri ollut ja ne kestivätkin vain neljä päivää. Ennen raskautta olin menkkojen aikaan tosi pipi ja ne kesti aina viikon.

Mun tekee hulluna mieli tomaatti-mozzarella salaattia..eikä tietenkään mitään aineita kaapissa. Pitää kohta lähteä nesteeltä hakemaan :D

en minä nyt millään äksy mielellä ollu tuota sanonu..kun on vaan niin moni sanonut että eivät viiti kirjotella omia asioitaan jos täällä jotkut juttelee ns.keskenään :D

ja mulla on kuume :kieh: nii makaan vaan peiton alla ja luen juoppohullun päiväkirjoja :LOL:

mama
mulla oli kans että se paineen tunne tuntui kuin olis kakka tulossa,juoksin vessan ja jakkaran väliä koko ajan,eikä sinne pönttöön tullu ku lapsivettä :LOL: mut jännä kuinka tuo paine tuntuu suolessa niin paljo,ihan ku koripalloo paskos :LOL:

Mää luulin että olit äksypäksynä :D Sen siitä saa kun ei olla kasvokkain. Voi ei, kuume ei oo kiva. Yritä parantua, on sulla ainakin sivistävää luettavaa (terveisin Katja joka myös lukenut niitä ja nauranut ittensä vessaan... :LOL: )

juu meillä on kaikki muut nuo mut ei sitä ykkös osaa..pitäs tilata kirjakauppaan se..joo ei oo kivaa ja ku huomenna ois se kihlapäivä ja piti mennä elokuviin..

ai kuis nii äksy TAAS? :LOL: pitäsköhän mun vaihtaa e-pillerit? :D

Mä huusin kätilöille, siis huusin täysillä: "Montako lasta teillä on???" "Miksi te ootte niitä hankkinut???" "Täähän on ihan sairasta hommaa!!!" "Onko teillä useempiakin?" "Kuka hullu tänne toisen kerran tulee???" Kun olin Annia synnyttämässä alateitse...

Kas kummaa ne vaan naureskeli. Tais arvata että olen takaisin, 3 vuoden päästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
juu meillä on kaikki muut nuo mut ei sitä ykkös osaa..pitäs tilata kirjakauppaan se..joo ei oo kivaa ja ku huomenna ois se kihlapäivä ja piti mennä elokuviin..

ai kuis nii äksy TAAS? :LOL: pitäsköhän mun vaihtaa e-pillerit? :D
DAMN! Mä luin sen viestin ja kävin poistaan sen taas-sanan :LOL: :LOL: Sä ehit siis sittenkin lukea sen :LOL: :LOL: Sori ,se vaan livahti sinne, ei tarkoittanut mitään... :ashamed: :ashamed: :LOL:

mama
mulla oli kans että se paineen tunne tuntui kuin olis kakka tulossa,juoksin vessan ja jakkaran väliä koko ajan,eikä sinne pönttöön tullu ku lapsivettä :LOL: mut jännä kuinka tuo paine tuntuu suolessa niin paljo,ihan ku koripalloo paskos :LOL:
No mulla oli oma äiti synnytyksessä silloin mukana ja arvaa oonko saanu kuulla tosta eräänkin kerran tän reilun 15 vuoden aikana... :LOL:

Topsy: Tuo linkki ei aukee. Mitä siinä on? *kihisee uteliaisuudesta* Ihailin just teidän sohvia kodin ykkösen sivuilla. Vielä kun sais tuon miehen vakuutettua niiden tarpeellisuudesta.

Dogtorille pikaista paranemista. Sinäkinkö synnytit jakkaralla? Mitäs tykkäsit?

Mulla tuota ponnistamisen tarvetta ei koskaan tullutkaan. Aloin vaan sit käskystä äkistämään. Kätilöä kyllä syytin et painaa kipeesti Käsillä, mut kyllä se tais olla vauvan kuula mikä paino.

teatria hallissa oli se keikka..me oltiin sillon käymässä ukon serkkujen luona nii käytiin sit siel..

joo ja mä meen kans nukkuu nii jaksan huomenna hoitaa anttonia tässä kuumeessa,ja paljon auttoi se kun kävin shoppailee tänään ja tuuli hirveesti :LOL:

susa,en saanu synnyttää jakkaralla ku oli eka synnytys,mut olin jakkaralla niin kauan kunnes alettiin ponnistamaan kun mulla oli ainoastaan jakkaralla hyvä olla kun se epiduraali ei pelittäny kunnolla..
mut seuraavan synnytän jakkaralla varmasti

Topsy minkä hintanen teidän koliikkikeinu oli ja paljo siinä on painorajotus? entä mitä mieltä oot sen tarpeellisuudesta? ollaan ajateltu välillä siljalle sitä hommata jos vaikka tykkäis siinä välillä keinutella ja ois sitte valmiina jos joskus lisää lapsia tulee. meillähän ei mitään koliikkia ole joten sen takia ei sitä kyllä tarvittais, mutta tuo mies on siitä nyt niin innoissaan ku sen työkaverin vauvallakin on sellanen :LOL:

Hitsit minä olen tuloksetta jo kohta kaks päivää koettanut liittää kuvaa tuonne kerhon galleriaan.. en saa pienennettyä sitä sitten millään :ashamed: pitää mieheltä pyytää neuvoja tässä viikonlopun aikaan. Pienennettyä ja rajattua saan kuvaa mutta megat vaan nousee |O . Nyt pakko lähtä nukkuun, muuten menee hermot väsyksissä kun koettaa sählätä. Silmät jo ihan ristissä, nytkin ainakin reilun tunnin koetin sitä kuvaa pienentää...

susa,en saanu synnyttää jakkaralla ku oli eka synnytys,mut olin jakkaralla niin kauan kunnes alettiin ponnistamaan kun mulla oli ainoastaan jakkaralla hyvä olla kun se epiduraali ei pelittäny kunnolla..
mut seuraavan synnytän jakkaralla varmasti
Täh?! Ekaa minäkin pungersin -ja jakkaralla! Mäkään en kestäny olla yhtään selällään ilman epiduraalia.

Ginnifer
Minä taidan nyt lähteä hieman lomalle tältä palstalta. Meillä on tiheän imun kausi meneillään ja päiväunet edelleen hukassa. Näitä vapaahetkiä on siis niin vähän, ja tekemistä niin paljon, että nyt on pakko ryhdittää.

Hyvät jatkot kaikille! :wave:

Ginnifer & Ellen

Voi hitsi, oikein paljon jaksamisia Ginnifer :)

Minä en voi sille mitään, mutta tuntuu että en voi lukea nyt yhtään imetysjuttua kun oma imetys loppui. Heti kohoaa vedet silmiin ja alkaa taas mietityttämään koko homma. Sen sanon vaan, että IMETTÄKÄÄ TE KETKÄ VOITTE JA OLKAA SIITÄ ILOISIA :)

Ja kyllähän tänne palstalle ollaan tänään yritetty, minä ainakin. Pari tuntia tuossa illalla tuli ruutuun vaan, että server is too busy.... Että siitä ehkä ihmiskato.

Ja käytösasioihin sen verran, että olen esim. esikoisen koulutoimikunnassa yrittänyt viedä läpi ajatusta, että KANSALAISTAITO palaisi ala-asteen oppiaineeksi. Tarvetta kyllä olis :kieh: Rehtori lupasi laittaa viestiä eteenpäin. Joskus oikein v****taa semmoset pellossa kasvaneet kakarat joilla ei ole mitään tapoja, mutta sitten yleensä esikoinen tiputtaa maan pinnalle käyttäytymällä just niin typerästi kuin voi, ja tietenkin vieraiden läsnäollessa :kieh: mutta silti yritän, ja joka päivä. Niinhän sitä sanotaan että jos lapsille ja koirille annat kerrankin jotain kiellettyä periksi alkaa jatkuva kinuaminen ja sääntöjen rikkominen -jos kerran silloinkin antoi, niin voi se nytkin antaa.... Mies kyllä sitten harrastaa lipsumisia niin paljon että riitaa tulee välillä :kieh:

Nyt taidan mennä pötkölleen niin jaksaa taas huomenna murista tukkeentuneelle serverille :kieh:

R

Yhteistyössä