Kiitos kun tuohon miun paino kysymykseen vastasitte. Oon ajatellut, jos ostais rengasliinan kotiin pikaliinaksi ja esittelyissä lukee, että voi kantaa aina 15kg asti. Meillä toi poju on varsinainen sylivauva nykyään ja pitkän liinan sitomiseen menee sen verran aikaa, että poika on ihan kiukkunen, kun lopulta liinaan pääsee.
Rytmeistä joku kysyi. Mie oikein aloin miettimään, niin onhan meillä olemassa rytmi, vaikka muuta olen luullut :/
- Päivänsä poika aloittaa heräämällä 8:30 -9
- Päivällä ottaa torkkuja parin tunnin välein vartista tuntiin
- klo 13 laitan pojan vaunuun ja lähetään koiralenkille jolloin poika nukkuu 2-4 tuntia
- Iltaunille aletaan valmistautua 21:30 -> vaipanvaihto, tissittely ja sänkyyn n.22-22:30 sinne nukutan vieressä oleskelemala.
- Yöllä herää syömään noin klo 1 , 4:30 ja 6:30.
Nyt kuuluu sellaista ähinää sängystä, että taitaa poika haluta kohta äitinsä jakamattoman huomion
Rytmeistä joku kysyi. Mie oikein aloin miettimään, niin onhan meillä olemassa rytmi, vaikka muuta olen luullut :/
- Päivänsä poika aloittaa heräämällä 8:30 -9
- Päivällä ottaa torkkuja parin tunnin välein vartista tuntiin
- klo 13 laitan pojan vaunuun ja lähetään koiralenkille jolloin poika nukkuu 2-4 tuntia
- Iltaunille aletaan valmistautua 21:30 -> vaipanvaihto, tissittely ja sänkyyn n.22-22:30 sinne nukutan vieressä oleskelemala.
- Yöllä herää syömään noin klo 1 , 4:30 ja 6:30.
Nyt kuuluu sellaista ähinää sängystä, että taitaa poika haluta kohta äitinsä jakamattoman huomion