***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Mä olen kunnossa nyt. Aamulla oli aikamoiset vatsasäryt ym.
Nyt on sama tauti ilmeisesti Saralla? joku 7 kertaa vaippaa siitä syystä vaihtanut, eikä maitokaan oikeen maistu tänään :/ Pulauttelee nekin vähät mitä menee ja vaatteita vaihdettu jo moneen otteeseen.
No josko toi olis tollanen pikatauti kun mullakin kesti vaan aamun...?

Inhottaa kun saa kokoajan stressaa että ollaanko terveinä lauantaina? :headwall:

Ei mulla ole edes mitään järkevää asiaa kirjoitettavana :ashamed:
Hiippailen taustalle.. :wave:
 
Hipkukka: meidän Anni on neljän vanha ja painaa tuon 15kg. Tytöt voi olla vähän sirompia kuin pojat ja en tiedä onko tuo meidän neiti ihan normi kokoinen. Mulle on aina vaan sanottu neuvolassa että tasaisesti kasvaa omalla käyrällään.
 
Heippatirallaa :)

Taas mennyt päivä kyläillessä, siivoillessa ja vieraita vastaanottaessa, nyt pääsin vasta lokamussuja lukemaan :) Eikä mul kyllä mitään järkevää asiaa edes ole, kunhan ilmoittaudun :)

Susa, meillä on tää sohva, ja siihen myös yhden hengen nojatuoli:

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=3444&productId=299466&shopId=3020000&findPath=true&compartmentId=3020100&categoryId=3020101&catalogId=3444&ddkey=ProductDisplay

On tosi ihanat, ostettiin kun tähän taloon muutettiin.

Nyt käyn kurkkaan kerhon puolella sit värjään hiukset ja nukkuun :wave:
 
Hipkukka meidän valtteri on 5v9kk ja painaa 16 kg.. on kyl ikäisekseen liian pieni. tuntuu että tää plikka kyl ottaa sen painossa kiinni alta aikayksikön, sen verran hyvin maito maistuu ja posket pullistuu :LOL:

Multa on ihan se laihari unohtunu, mitäpä sitä enää kun se listakin hukku ja vaaka rupes renaan.. :LOL:

Täällä tulee lunta niin että tuntuu,pääseeköhän aamulla ovesta ulos

Nyt vahtaan Greyn anatomiaa :wave:
 
Teretulemas nyty :wave: Kyselit rytmeistä.Meilläkään ei ole kunnon päivärytmiä.Herätään 7-8 aikaan ja ekoille päikyille käy 10-10.30.Nukkuu 30min-3h.Iltapäivällä n.klo 15 nukkuu 45min.Mutta ei siis säännöllistä rytmiä,millon mitenkin,välillä ei nuku päivässä kuin 30 min.Illat menee jo aika rutiinilla klo 19- 19.30 nukkumaan.Ennen meni jo 18.30 yöunille mutta nyt ollaan vähäsen saatu myöhennettyä.

Nyt itsekkin pitää mennä pehkun pohjalle.Öitä kaikille :wave:
 
YES vihdoin ja viimein tää keskustelu pelaa, tänne ei päässyt vähään aikaan, liekkö kaatunut tai jotain! Ja myös vihdoinkin saatiin Eemilille ne matkarattaat B) Koska meillä on tuo Gracon kaukalo, luonnollisesti päädyttiin myös saman merkin rattaisiin. Aerosportit ostettiin, oliko jollain muilla ne? Oletteko olleet tyytyväisiä? Ainakin lumessa kulki tosi hyvin ja kevyet ja helppo kasata.

Tämä päivä ollut aika kiivastahtinen, käynyt pitkästä aikaa todella harvinaisia vieraitakin =) ja käytiin isännän kanssa ulkona syömässäkin, ihan luksusta tänään ;)
 
Ketut mitään menty nukkumaan, SERVER IS TOO BUSY. Tätä se on sanonu viimesen tunnin :kieh:

Kiitos susalle onnitteluista!

Olikos se tin joka velliasiaa mietti. Meillä kävi nimittäin niin, että viikko sitten alettiin antamaan illalla velliä nlatädin suosituksesta ja sen jälkeen neiti onkin alkanut heräämään yöllä 2 kertaa 1 sijasta. :eek: Siis mitä huijausta! Minä luulin että yöt helpottuu entisestään mutta mitä vielä. Max 4 tuntia nukkuu ja taas hirveä nälkä! Viikko tätä on nyt menny, että en tätä parin päivän perusteella hämmästele. Tämän täytyy olla kosto siitä että yhdellä yösyönnillä mentiin imetyksellä :LOL:

Jaksuja millin perheelle!

En tiedä olenko kertonut aiemmin, mutta Siljalle tuli kaksosserkut seuraanvana päivänä hänen syntymästään. Eli kun anoppi kävi synnärillä vauvaa katsomassa niin hänellä menikin siihen useampi tunti kun juoksi kahden osaston väliä :D No nyt on kaksosilla kaikki muuten ok, mutta viimenen viikko aika ikävää. Kumpikin kamalassa oksennustaudissa ja jopa pari yötä OYSissa tiputuksessa. Että käsidesit vaan taas kehiin kaikille! Tautia on kuulemma liikkeellä ympäri suomea ja pieniin iskee kuulemma tosi voimakkaana. Toivottavasti Millillä ei tätä tautia ole...

Jos nyt lähtis jo rauhottumaan kun neitikin jo sammui...

Oikein hyvää yötä kaikille :wave:

R
 
pikainen pyrähdys

olen ihan pihalla missä mennään.... onneks sentään löysin teidät.
Mulla on muutaman päivän ollut ns elämä :LOL: joten koneella en ole ehtinyt olemaan. kaikki ok, ei ihmeempiä. kesä on niin kiireinen, että valitettavasti en taida tapaamiseen päästä. ja jos oikein bongasin päivämäärän, ollaan silloin Italiassa....

Vauvan tarvikehankintojen kunkku on ollut vaunut. seuraavaksi tulee sitteri ja sit hyviä ovat myös mahtava 6 ?;n hoitopöytä, vaipparoskis ja turhakkeiden turhake pullonlämmitin. oikeesti, musta se on tosi hyvä, ja kun siinä on autoadapterikin, niin on matkoillakin tarpeellinen. siinä voi sit purkitkin jatkos lämmittää.

turhake on ehdottomasti ollut rintapumppu, kun ei maitoa kerran tule, niin ei voi mitään. toinen turhake on niistin. mut siis nenä-friida on ollut tosi hyvä ja tarpeellinenkin.

apua, nyt nukkumatti kutsuu. mä olen aivan poikki ku viimeseen asti tein apurahahakemusta (viim. jättöpäivä huomenna, ai miten niin aina kaikki jää viimeiseen tippaan).

Pärjäilkää

ps. ihania ne hyttyssuojat teillä, mäkin haluan!
 
Meillä paras hankinta on varmaankin sitteri,on siis Peetun vanha.Ja nuo tuplat on pelastanu äipän kauppareissut =) turhin hankinta on ehdottomasti rintareppu,joka on siis jo Peetulle ostettu mutta käytetty kerran...ja samoin on kestovaipat jääny tonne laatikkoon :x tarvii kysellä mummolta mielipidettä jos myösin ne,on meinaan mummo tehnyt osan.Mä vaan oon niin mukavuuden halunen ja toiseks meillä hajos just pesukone :kieh:

Jahas,toi kiljukaula heräs TAAS 6.30...millähän sain ees 7-7.30 venytettyä..ei kuitenkaan illallakaa viitti väsynyttä huudattaa :/
Ja eilenkin koitin saada klo.18 aikaan pieniä tirsoja nukkuun mutta ei käyny herra sit niin millään nukkuun,nukahti sit joskus 19.30 jälkeen kun tukki...
No toisaalta saa päivän hyvin käytiin kun nousee ajoissa...
 
Täällä taas tänään, hetken aikaa. Tuo huomionkipeä pikku-kirppu on vieressä sitterissä. Saas nähä kauanko antaa mammelin kirjoitella ennekuin hermostuu lopullisesti. :kieh:
Eilen tosiaan kun yrittelin sivuille tulla niin ilmoitti vaan, että "server is tuu pisi". Luulin että te mammat täällä näppikset sauhuten kirjoittelette taas kymmeniä sivuja, mutta ei näin ollutkaan. :eek: Toisaalta ihan mukavaa, niin ei mene kamalasti aikaa lukemiseen. :ashamed:
Onkos teillä muilla hikottelijoita? Meillä on hikka melkein aina jokaisen syötön jälkeen, vaikka kunnolla röytäytän. Jos ei hikka tule niin sitten pulautellaan. Oiskos vinkkejä mikä auttais ehkäisemään näitä? Hikan saa kyllä pois kun antaa lisää maitoa, mutta kiusallinenhan tuo on. :/
Minä halua listoille mukaan, eli ensiksi painonpudotuslistalle: tämänhetkinen paino 82,6kg ja tavoitepaino voisi olla vaikka 72kg. Kovin hurjaa painonpudotusvauhtia en voi pitää yllä kun imetän (ja päivittäin tulee karkkia ja suklaatakin syötyä :ashamed: ). Jos sais enemmän motivaatiota kun on listoilla... :LOL:
Sitten synttärilistoille, 3.12.-79. Tänä vuonna on monta kolmekymppisiä viettäviä, perästä tullaan, sitten ensi vuonna! :D
No niin, taas ne muut ajatukset katosivat kuin pieru saharaan. :headwall:
Palailen kun muistuu mieleen... :wave:
Oikein mukavaa päivän alkua teille kaikille! =)

-pepisa
 
Ainiin, paras hankinta on ehdottomasti sitteri, tärinätoiminnolla. Oli suuri apu koliikki-itkuissa.
Turhin hankinta on toistaiseksi ollut rintareppu. Voi tietty olla että sitä tulee vielä käytettyä.
Päivärytmeistä, meillä ei ole mitään säännöllisyyttä, yöunilta kun herätään, niin hereillä ollaan noin pari tuntia, sitten nukutaan 20min-1½h ja taas hereillä pari tuntia, nukutaan 30min-2½h ja taas sama rumba. Eli päikkäreiden pituudesta riippuen nukutaan joko viisi kuusi kertaa tai sitten kolme. :whistle: Yöunille käydään klo 21.30-22.30 välillä. Siinä on sentään rytmi. :kieh:

-pepisa
 
Joku (anteeksi, en muista kuka :ashamed: ) mainitsi, että hänen vauvallaan olisi ollut syntyessään ilmarinta. Täällä toinen tapaus! :wave:
Miten teillä asia eteni synnärillä? Niin, siis jos vaan haluat kertoa.

-pepisa
 
Apua, elekee luulko että painonpudotus loppuu! Lupaan ryhdistäytyä listan kanssa ensi viikolla |O Tää viikko on vaan ollut niin väsyttävä ja tekemistä riittänyt, mut nyt tuntuu että Minttu syö ja nukkuu taas paremmin *kop kop*, joten itekin jaksaa varmaan paremmin. Krisu, en sit saanut niitä maitoja listattua, aina aamulla tuijotan tuttipulloja ja mietin et joiko se taas noin monta kertaa?? Ja kuka sitä on syöttänyt :LOL: Mut nyt aamusta oon laskenut, ilmoitan määrät huomenna. Tuntuu että on parantunut maidon juontikin kun annan nyt pari kertaa päivässä n. ½ dl sosetta.

Mut nyt alan tehdä sitä laiharilistaa, voi olla että illalla vasta valmis kun pitää selata kaikki viestit uusiksi ja ettii teidän painoilmoitukset :)

Hipkukka, Anni painoi pitkän aikaa 14-15 kiloa, nyt painaa 17, ikää 3 v 3kk

Katja
 
tin:
tytteli74: meillä on ne kans, gracon matkarattaat.. minkä hintaset ne oli nyt? oon ylistäny niitä täälä monia kertoja, ne on siis aivan huiput! :)
nyt työharjotteluun....
Juu jotain sellaista muistelinkin, että joku täällä niitä ylisti, olikkohan sitten sinä :D Ainaskin eilisen käytön jälkeen olin tosi tyytyväinen, kun käytiin asioilla. Kemin lastentarvikkeessa maksoivat 179e ne Aerosportit. Mulla oli kertynyt kanta-asiakkuus bonuksia jotka käytin, maksoivat sitten mulle n. 140e.
 
ensinnäkin millelle pikaisia paranemisia :hug:

meillä venla kävi eilen illalla saunassa :D oli kyllä illalla niin sippi että ei jaksanut riekkua illalla eikä yöllä..nukkua posotteli aamu seittemään.

täällä tullut varmaan 10cm lunta..kivasti ei pihasta pääse mihkään..isäntä nyt tuolla työntelee lunta :eek:

minnuu koskee päätä..taas vaihteeks..hitto näinkö pitää tuolla optikolla mennä käymään,ja jotakin näöntarkastusta tilata..

meijän on varmaan lähettävä ostamaan "taidetta kotiin"..kun maalattiin nuo seinät niin nyt ne huutaakin ihan jotakin väriläikkiä seinille...ei enään miun valkokehyksiset kukkataulut sovikkaan :(

mutta nyt tytyltä vaipan vaihtoon..
 

Yhteistyössä