***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

huh mikä päivä on ollu..antton suostu nukkumaan 10 min päikyt 1maissa..pupun poikako tekee samaa?muistelen joskus lukeneeni niin..
ja sitten alkoi hirmuinen huuto jota kesti tunnin,oli jo ihan yliväsy..nyt nukkuu ja on nukkunu noin 1,5h..

meillä saadaan pullo raivareita..nälkä olis mut eiku vääntelehtii ja huutaa sylissä,sitten kun suostuu syömään niin syö niin kovasti,että puolet maidosta tulee suupielistä pois..tosi hauskaa..
pitäis varmaan alotella enempi noita kiinteitä...nyt ei olla taas muutamaan päivään syöty niitä..
arvatkaas kuka lähtee huomenna shoppailemaan aamulla vaatteita anttonille :D pitää syöksyä heti lindexiin jos siel ois niitä hienoja bodyja mitä tekin ootte ostaneet..
sit pitäs isukille jotain keksiä,kun perjantaina tulee se 1v kihla päivä :heart:
huh,mulla on hirvee päänsärky :(
 
likkojen kanssa kaupungissa..ja pitihän meijän sitten lindexillä pistäytyy..ja taas tarttu tolle pikkuselle emännälle lappufarkut ja sukat mukaan..nuo housut olivat aika ihkut.sisävuoressa oli sellasia eläimien kuvia.saman moisia kun ostamassani yökkärissä =)

tervetuloa uudet mukaan :wave:

kohta pitää saunaan lähtee..ja minnuu väsyttää |O

 
[quote="tuutilulla"

MaMa ai että teilläkin nuo tavarat matkustelee aika ajoin :whistle: Niin meilläkin :D Mulla on joku samperin vimma pyöritellä niitä ees taas. Tänään just kattelin meijän makkaria sillä silmällä :D [/quote]

Näin kevättä kohti mennessä iskee into tehdä muutoksia.. Ja kun ei kehtaa ruveta tuota ukkoa vaihtamaan täytyy tyytyä vaihtamaan huonekalujen paikkaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
[quote="tuutilulla"

MaMa ai että teilläkin nuo tavarat matkustelee aika ajoin :whistle: Niin meilläkin :D Mulla on joku samperin vimma pyöritellä niitä ees taas. Tänään just kattelin meijän makkaria sillä silmällä :D
Näin kevättä kohti mennessä iskee into tehdä muutoksia.. Ja kun ei kehtaa ruveta tuota ukkoa vaihtamaan täytyy tyytyä vaihtamaan huonekalujen paikkaa :LOL:
[/quote]

tuo on muuten totta! Ja sitte on taas vähän aikaa hyvä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
nyty veikkaan et tyttäres ei syntyny vuonna 1007 :LOL: :LOL:
miä en ees huomannut tota. siä oot tarkka tyttö :flower: no mikäs on ollessa nuorilla silmillä :D
en ois itekkään huomannu,mut ku laitoin nyty ekan sivun listaan :D ja lasit mul on,joten ei ne silmät ny niin nuoret oo :LOL:
on mullakin lasit mut ei ne ole päässä kuin ajaessa, telkkarii kattoessa ja imuroidesa :ashamed: muuten ne on olevinaan tiellä
 
minäkii oon vaihtanu järjestystä nyt viikon sisällä olkkarissa ja keittiössä :LOL: kirjahyllyn pistin paloiks :LOL:
makkariakin himottas laitella mut ei oi ku meillä on ruuvvattu tuon hoitopöytä seinään kiinn ja sit on tuo julmetun kokonen jenkki sänky,ei hirveesti mahu pyörittelemään sitä makkarissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
minäkii oon vaihtanu järjestystä nyt viikon sisällä olkkarissa ja keittiössä :LOL: kirjahyllyn pistin paloiks :LOL:
makkariakin himottas laitella mut ei oi ku meillä on ruuvvattu tuon hoitopöytä seinään kiinn ja sit on tuo julmetun kokonen jenkki sänky,ei hirveesti mahu pyörittelemään sitä makkarissa :LOL:
Miä just kysyin isännältä että pääseekö tuo sänkyyn hyppimään jos toisen sivun laitan seinään kiinni. Kuulemma pomppii jalkapäädyn yli. Eli meilläkin makkariin saapuu pyörremyrsky kun vaan ehdin. Vasta joulun alla vaihdoin kahden huoneen paikkaa kun piti tuo iso kulmasohva saada mahtumaan..
 
Meilläkin sohvaa matkustaa parhaillaan ympäri olohuonetta... hmm pitää ehkä saada uusi :saint: Tahtoo sen värisen kuin Topsylla! Alkaa punainen jo tökkiä. Meillä on hankalan mallinen olkkari kun täällä ei voi vaihtaa järjestystä. 2,5 vuotta kaikki samalla paikalla :kieh:
 
Tapaamiseen tulijat, kerhon puolella ilmottautuminen käynnissä! Saadaan niin jotain tolkkua tulijoista, mahdutaanko milekon tykö vai etitäänkö uusi paikka. Hus, ilmottautumaan |O

*no nyt miä räääkäsin, kuuliko kaikki :saint:
 
Susa79 kajaanissa oli kavereiden häät :)

Ja kyllä muakin Egyptissä ja mm. turkissa jonkun verran ne kaupustelijat haittaa. Jotenkin sitä niihin vaan tottuu eikä ne sitten enää niin kauheasti häiritse. Ja joskus tinkaaminen on hauskaakin :) Mä tykkään snorklata, joten pinnan alla mäkin siellä oon aikaa viettänyt. Hotelli on ollut jossain turistikohteessa, mutta oon aikaa viettänyt paljon myös luxorissa ja kairossa. Upeita paikkoja ja niihin haluaa aina palata...

 
Mä tulen(jos tulen) tapaamiseen ihan päiväseltään. Mut mun tulo on tosiaan epävarmaa vielä joten listaan ei mun nimeä tarvii laitella. Eilen kirjoittelin tosta etusivun tietojen päivityksestä, kun siellä on aika niukat tiedot pojasta.. Voisin antaa tarkemmat tiedot jos niitä joku viitsii päivitellä. Eli Eetu-poika syntyi 22.9 rv 38+4 (laskettu aika 2.10) 2880g, 48cm. Nyt jo painoa yli 7kg eli hyvin eväs maistuu =)

Mies on työmatkalla joten kädet on täynnä pojan hoitoa.
Täytyy kohta lähteä nukutushommiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Oliivia: Mitäs Kajaanissa?

Mäkin olen miettinyt et tulisko Eelin kans reissaamisesta mitään esim. kesällä tai ens syksynä. Nyt tuntuu extremeltä tuo vauvauintiin meno naapurikunnan puolelle :LOL: Mä muuten vihasin Egyptiä. Varmaan toisissa olosuhteissa kiva paikka, mut oltiin siellä melko pian WTC:n iskujen jälkeen. Turismi islamilaisissa maissa romahti ja kaupustelijat oli TODELLA agressiivisia. Aluksi yritin olla ystävällinen, mutta lopulta painelin tukka putkella sivuille katsomatta eteenpäin. Yksi kauppias kysyi mieheltä miksi minä en vastaa -mies valehteli, että olen kuuro-mykkä :LOL: Mies ois kyllä viihtyny päivät veden alla, mutta koska minä en sukella niin eipä siellä sillä aikaa paljoa voinut tehdä. Hotellialue oli rajattu verkkoaidalla ja ympärillä hiekkaerämaa. Tylsä loma :(

Kaukalopussista: Mullakin vähän opetteluttaa, et mitä sinne pitää alle pukea. Meillä on siis tuo emman versio. Kätevä kapistus. Saisi olla vaan pidempi et mahtuis varmasti keväälläkin.


ei sinne tartte laittaa kun body ja sukkikset/potkarit, ohkaiset tumput ja huppuhattu. Ja varmasti tarkenee.
 
Dogtor, joo meijän Juho harrastaa noita super lyhyitä päikkyjä, keinot jos minkälaiset oon kokeillu mutta mikään ei oo tehonnu.
Sit myös noista pullo"raivareista" meilläkii niitä oli, mutta kun rupesin syöttämään maidonkin sitterissä, niin kas, syöminenkii onnistuu taas =) ja vaakatasossa en syötä, en myöskään istuma-asennossa vaan silleen että poika on selvästi niin että pää ylempänä kun jalat.. mitens tän ny selittäs..

Mitähän sitä tekis.. saunassa on koko porukan voimin käyty, joskos sitä vetelis teetä nassukkaan ja kattelis telkkaa.. hah.. haaveilen vaan.. Juho on ollu tänään sen verran vaativalla päällä että viihyttää on kyllä saanu jos jonkinnäkösin keinoin.. taijan laittaa miehen pojan viihytys puuhiin ja juua ite sitä teetä. Joskos Juho jo kohta yöunillekkin...
 

Yhteistyössä