***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuli tossa dirlittanin kanssa juttuu siitä bumbosta... Onko ne kuinka tukevia? Voiko muksu tippua niistä? Voisko niitä käyttää myös saunassa/kylvyssä?
niitä käyttää monet just vauvauinnissa ja pesulla ja minä ainakin olen nähnyt että tukevia ovat, vaikka itsellä ei vielä olekkaan sellaista niitä kun pitäisi olla kaksi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
LillaStina, harmi että teille sattu nuin huono lääkärireissu!!
Mutta tosta korvatulehuksesta, mä en ymmärrä miten jotkut LÄÄKÄRIT väittää ettei voi olla noin pienellä.. kun onhan noita ollu, eikös Henkankin vauvalla ollu korvatulehdus jokin aika sitten.. Tosi outoja noi ettei voi olla kun on noin pieni :eek:
Meillekkin kerran sanottiin tuosta kuumeesta, että pitää olla ollu vähintään kaks päivää 38,5 astetta ennen kun ottavat tarkastukseen :eek:
juups...meijen Veetillä oli korvatulehdus 4viikon ikäisenä!

Mun kaverilla oli kanssa ipanalla 3 kk ja hän on täysimetyksellä, joten eipä tohon lekuriin ole pahemmin luottamista tolla perusteella... Mutta pitää nyt seurata tota korvien raapimista ja jos alkaa muutakin puuhailemaan, kun kerran ne oli punaset ja vaikkuakin oli...
 
Bumbosta, en usko että siitä tippua voi, aika tukeva on mun mielestä. ja suht korkeet nuo reunat.
Juho on "istunut" siinä nyt muutamana päivänä, yhteensä varmaan max 5minuuttia. Juho on sen verran hoikka että aika pieni vielä tuohon bumboon, mutta me harjotellaan ja hitaasti hyvä tulee!
Ja suikussa sitä varmasti voipi käyttää, tai niin mä olen ainakin aikonut. Kun sehän on jotain tommosta jotain polyuretaania tai mitälie..
Ja ajattelin myöskin, että sitten kesemmällä siinä vois istuskella ulkona varjossa, tosin en tiiä sitten kuinka hiostaa, mutta eihän siinä tarkotus olekkaan kokopäivää istuttaa.
Mutta meillä tosiaan kokemuksia tuosta vielä vähän joten kokeneemmat ehkä osaapi sanoa paremmin :D
 
mä kysyin kysin lasten lääkäriltä,että voiko olla korvatulehdus vauvalla,kun meidän terveyskeskus lääkäri ei kerra suostunu kattoo anttonin korvia ku sano et ei noin pienel voi olla korvatulehdus..no tää kysin lääkäri sanoi et hän on nähnyt viikon ikäiselläkin korvatulehduksen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
mä kysyin kysin lasten lääkäriltä,että voiko olla korvatulehdus vauvalla,kun meidän terveyskeskus lääkäri ei kerra suostunu kattoo anttonin korvia ku sano et ei noin pienel voi olla korvatulehdus..no tää kysin lääkäri sanoi et hän on nähnyt viikon ikäiselläkin korvatulehduksen!
just ton takia mä taidan mennä sinne mehiläiseen jos vielä jatkuu toi tilanne
 
Tuli mieleen tosta mesestä... kun avaa ikkunan, niin siellä on yläkulmassa sellanen valikko. Sieltä saa lisättyä porukkaa keskusteluun. En tiedä montako saa kutsuttua ja miten hyvin se sitten loppujen lopuksi toimii...
Joku kyseli tätä jossain vähän aikaa sitten...
 
mahtuuko vielä mukaan?
odotus aikan luin jo teijän juttuja mut en ikinä saanu aikaseks kirjotettua tänne. meillä syntyi 6.10.1007 tyttö nimeltä yamelia sisarukset yasmin kohta 4v ja yessica 2vee meillä vipinää riittää....luin noista korvatulehdus jutuista...meillä on ollut jo 2kertaa kuuri korvatulehdukseen...meillä neuvola täti sano et vasta syntyneelläkin voi olla korvatulehdus! onkos täällä muuten ketään hyvinkäältä?



ainiin ja ite olen 26v :)
 
tin
Tatu sai piikin tänään eikä ees huomannu :LOL:
Mittoja 3,5kk:
6450g
63cm
py 40,3 cm
Piti olla lääkärineukku mutta meidän lääkäri oli sairaana. Aika siirtyki sen takia ja seuraava vapaa aika oli vasta 12.3. Tatu sai samalla toisen rotarokoteannoksen ja yks olis vielä. Nyt se on nukkunu pihalla siitä asti ku tultiin sieltä eli kolmesta. Tatu harrastaa tällä hetkellä IHAN JÄRKKYJÄ tissiraivareita. Puoliki tuntii saattaa huudella pulloa ennenkö suostuu tissiä ottaan. hermo menöö mutta yritän vielä. Velliä neuvolan täti kehotti kovasti antaan...

Tänään käytiin kattoos mun koiraa ku se majailee normisti mun 'äitillä ja isällä ja ne on nyt Levillä niin mummu ja paappa hoitaa sitä(siis mun mummu ja paappa). Kyllä taas vatta pullotti ku paappa pudotteli pöydän alle jos jonki sortin herkkuja :kieh: mutta aina son semmonen ollu. Mulla siis siperian husky enkä viitti ottaa sitä tänne rivariin ku aina tottunu maalla oleen.

Tarpeellisin hankinta noitten normijuttujen lisäksi on ollu ehdottomasti matkarattaat ja sitteri
Turhin on ollu joku huutonetistä huudettu vaate ja maidonkerääjä :D ku mulla ei heru toisesta ku toisesta imettää......

äh, olis ollu kaverilla kynttiläkutsut tänään ja olisin niin halunnu mennä mutta toi ukko on töissä vielä enkä viitti anopille taas tatua viedä ku se on sitä ny hoidellu mun työharjottelun aikana ja huomenna taas....
jahas, bling, makaroonilaatikko valmista(aina meillä syödään näitä samoja ruokia....)
 
Huh, huh.. Me ollaan vatkattu huonekaluja huoneesta toiseen, kun poika halusi muuttaa alakertaan ja tytöt haluaa TAAS vaihteeksi nukkua samassa huoneessa (saa nähdä miten pitkään :whistle: ) Oon aina välillä pistäytyny koneella, mut on tosiaan ollu aika hiljaista.. Ei auta kun jatkaa tota järjestelemistä.. ja onhan tässä se etu että täähän käy kuntoilusta :D
 
Tervetuloa nyty :flower: toooosi hiljaiseen poppooseen, mut jospa tää tästä taas elpyis :)

tin mun korviin kuulostaa pikkusen hassulta tuo että velliä käsketään antamaan jos toinen kieltäytyy tissistä :/ Luulis että pullon saaminen edes vellin syönnin ajaksi pahentais niitä. Tai mistäs miä mitään tiijän kunhan vaan aattelin :ashamed:

MaMa ai että teilläkin nuo tavarat matkustelee aika ajoin :whistle: Niin meilläkin :D Mulla on joku samperin vimma pyöritellä niitä ees taas. Tänään just kattelin meijän makkaria sillä silmällä :D
 
tin
tuutis: joo no itekki se sitä sano että kuulostaa varmaan tyhmältä mutta siis velliä siks illalla ku tatu herää tunnin välein yöllä syömään... tosta mun viestistä saa kyl sen kuvan että velliä raivareihin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
tuutis: joo no itekki se sitä sano että kuulostaa varmaan tyhmältä mutta siis velliä siks illalla ku tatu herää tunnin välein yöllä syömään... tosta mun viestistä saa kyl sen kuvan että velliä raivareihin :D
Ai jaa että yöksi heräämisen tähden :) No miä jo ajattelinkin...
 
siis tyttö synty 6.10.2007 ei 1007 :LOL:

minkälaisia päivä rytmejä teillä on päivisin ku meillä ei ole minkäänlaisi!
yöt nukutaa 24.00-7.00 eli seiskan aikaa aamul herätään syömää ja sen jälkeen nukutaan jota kuinkin 10.00 herätää mikä on kyl ihan hyvä et nukkuu pitkään aamusta ni saan noi isommat tytöt hoidettua aamulla! mut päivät on hajanaisia!
 
Oliivia: Mitäs Kajaanissa?

Mäkin olen miettinyt et tulisko Eelin kans reissaamisesta mitään esim. kesällä tai ens syksynä. Nyt tuntuu extremeltä tuo vauvauintiin meno naapurikunnan puolelle :LOL: Mä muuten vihasin Egyptiä. Varmaan toisissa olosuhteissa kiva paikka, mut oltiin siellä melko pian WTC:n iskujen jälkeen. Turismi islamilaisissa maissa romahti ja kaupustelijat oli TODELLA agressiivisia. Aluksi yritin olla ystävällinen, mutta lopulta painelin tukka putkella sivuille katsomatta eteenpäin. Yksi kauppias kysyi mieheltä miksi minä en vastaa -mies valehteli, että olen kuuro-mykkä :LOL: Mies ois kyllä viihtyny päivät veden alla, mutta koska minä en sukella niin eipä siellä sillä aikaa paljoa voinut tehdä. Hotellialue oli rajattu verkkoaidalla ja ympärillä hiekkaerämaa. Tylsä loma :(

Kaukalopussista: Mullakin vähän opetteluttaa, et mitä sinne pitää alle pukea. Meillä on siis tuo emman versio. Kätevä kapistus. Saisi olla vaan pidempi et mahtuis varmasti keväälläkin.

 

Yhteistyössä