täällä ollaan jo vähän reippaammalla mielin kuin eilen
! vähän pisti kiukuttamaan/masentamaan tieto että vielä menee tovi vauvantuloon, mutta kyylä kai mä vielä pari viikkoo kestän! vauva vaan kerkee kasvaa siihen mennessä aika mukaviin mittoihin( n.4,5kg jos menis ihan tappiin asti), ja se vähän pelottaa :| . kysissä olisivat olleet valmiita neuvottelemaan synnytystavasta, mutta minä tyrmäsin ajatuksen suunnitellusta sektiosta het alkuunsa ja sanoin haluavani synnyttää alakautta koska esteitä sille ei ole mahtuu kyllä tulemaan ja niinpoispäin! jotekin tuntuis luovuttamiselta valita sektio, ja haluan sen synnytyksen kuitenkin kokea, kipuineen kaikkineen, vaikka tietysti se pelottaakin aika hurjasti :/
minä päätin jättää kaikki "käynnistyskonstit" väliin ja olla hermostumatta sen kummemmin, katotaan mihin semmosin eväin päästään (kenties käynnistykseen41+5
), koska ei kai sitä tosipelissä voi paljo jouduttaa, menettää vaan uskonsa ja hermonsa koko touhuun, kun koko aika menee "merkkien" kyttäämiseen....siis hymyssä suin etiäpäin vaikka se kaksi viikkoa vielä, irvistelen sitten kun pungerran sitä viiskiloista nassia maailmaan,että oiskohan kannattanu jotain poppaskonstia kokeilla!
mielenkiinnolla jään kyllä odottamaan teidän tuloksia vyöhyketerapiasta! voisi kuvitella ainakin rentoutumisen olevan hyvä viesti keholle että nyt olis hyvä aika alkaa toimimaan! kuulostellaan monenko kohdalla toimii
!
täällä itä-suomessain onkelit kohdallaan, pikkupakkanen ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta! voi kun pitäisi näitä kelejä vielä pitkään, olisi se kiva käydä vaunulenkillä vauvelin kans! *haaveilee hän...*
onnellisessa ja tyynessä mielentilassa eteenpäin lyllertää
tilda+tiitiäinen39+5 :heart: