Onhan se, kävin juuri kalenterilla varmistamassa
! Kuinka voi aika näin kulua... Eihän tässä mene kuin muutamia viikkoja, niin pyörähtää 30 ja sehän tuntuu jo ihan hurjalta sitten
. Mahdanko oikein vieläkään tätä tajuta kunnolla... Kai mua vielä alkaa pelottamaankin koko homma :snotty: .
Minä olen kanssa päättänyt, että vaatteita en ostele, kuin ihan lopuksi ehkä jonkun sairaalavaatteen. Vielä päätös on pitänyt. Ja vieläkin muuten tuntuu, että pääsenkä sinne loppuun saakka. Töissäkin kun täytin papereita ja oli puhetta vuodesta 2008, tuntui että "hei, nyt puhutaan vähän liian aikaisin tästä kaikesta, että eihän koskaan voi tietää mitä tapahtuu jne". No, ei voi tietää ei, mutta kai se olisi osattava elää tässä hetkessä ja jos jotain sitten tapahtuu, niin sitten tapahtuu ja sitten eletään taas sen mukaan. Mutta jollain tavalla kaikki on kuitenkin ihmeen epäuskottavaa minusta vieläkin. Ja sitten taas toisaalta kaikki on ihan selvää, ota tästä päästä sitten selvä
!
Helteet hiukan väsyttävät ja muutakin pientä ärsyttävää vaivaa on ajoittain. Pinnakin kireällä helposti. Välillä mietin, miten mahdan tämän kesän jaksaa. Vielä suht hyvin menee, mutta kun maha tässä kokoajan kasvaa ja olo kömpelöityy... Onneksi ei ole enää kesää se ihan loppuaika. Muiden matkasuunnitelmat kuulostavat ihanilta ja itselläkin niitä on, mutta ihan hirmuisella innolla en ole mihinkään sen kummemmin lähdössä. Mikään pitkä matka ei houkuta yhtään ja mies ei sitä selvästi kunnolla ymmärrä.
Kaiken olen täällä mallillaan pitänyt, sisällä ja ulkona sen mitä olen lapsilta ehtinyt. Koti on siisti ja kukkapenkit ei rehota. Tosin voisi sitä varmasti hiukan huilatakin
.
Vaan niin se aika kuluu touhutessa, Rontti rv 24