heissan kaikille!
juhannukset oli ja meni.ja meijän huusholliin tuli ihana hiljasuus =)
olenkin lukenut lehtiä ja kirpputorilta ostin nipun vauvalehtiä,niin olen niitä lukenut.moneen viikkoon en kerennyt keskittymään mihinkään lukupuoleen kun joku neiti oli jotakin koko ajan vaatimassa,tai sitten oli muuta hälinää.
olen myös taas joka päivä käynyt tuon tunnin lenkin,jotenkin ylämäet rupee puuskututtamaan,sanoinkin miehelle että muutaman kuukauden kuluttua se varsin saa hinata minut mäen päälle..ja sitten kyllä on aika tavalla vihlonut alamahaan,joku kerta alkupuolen lenkkiä tuntuu ilkeä vihlonta mutta helpottaa jossakin välissä,mutta tänään oli kyllä lähestulkoon koko matkan vihlomista..todennäköstä, ainakin itse ajattelin että maha pääsee jotenkin liikkumaan,niin se aiheuttaa tuon kivun..joskus yöllä samanlaista kipua kun vaihdat kylkeä,silloin se vaan tuntuu huomattavasti pahemmalta,kun yhdessä kohdassa olen.
omaan napaan ei sen kummempia,
viime yönä tuli muutamia napakoita supistuksia,piti oikein mies herättää,kun huvitti miten vauvan pää tai peppu pullotti ylämahalla,tuntui ihan selvästi sellanen pyöree pallukka navan yläpuolella.
mitä lie yöjumppaa vaavi siellä harrastanut.
eilen erehyin käymään alennusmyynneissä...ei siellä mennyt kamalasti rahaa mutta ostin bodyn,ja paidan ja housut vaaville,sanoin että onkohan liikaa tullut yleensäkin osteltua vaaville,että jääköhän jotakin käyttämättä..no sen näkee sitten.
nyt olen pessyt..ja silittänyt..joo silittänyt vauvan vaatteet :ashamed:
vaikka joskus uhosin että en niitä kyllä käy silittämään,jotenkin oli vaan aikaa.
kyllä isot tytöt vähän päätänsä pyöritteli kun hirmunen kasa vauvan vaatteita pöydällä ja äippä niitä silittää.
samoin tein ne tuli viikattua kaappiin.
mutta nyt avuksi miehelle puumehtään,itikoiden syötiksi :x
niinukka ja vunttunen 25+3