Huomenta!
Keiju07 en miäkään alussa niitä liikkeitä jatkuvasti tuntenut vaan saattoi olla parin päivän taukoja. Tietysti se istukan sijaintikin vaikuttaa asiaan. Nyt niitä tulee seurailtua päivittäin ja tietyst jos ei huomaa liikkeitä tuntuneen niin paniikki meinaa iskeä :ashamed:
Montakohan lasta pitäis saada että osais suhtautua raskauteenkin levollisemmin?
Tuntuu siltä että mitä useampi takana on niin sen "vauhkompi" miä olen. Ensimmäisen aikaan ei osannut mitään pelätä kun ei niitä riskejä tms. tiedostanut. Toisen aikaan pelkäsin tuulimunaraskautta, kolmannelta vaikka mitä ja nyt sitte joka samperin kolotusta ja nipistystä miettii pahimman kautta :headwall: Ja nyt vasta on syytä noita supisteluja "pelätä".
Kertynyttä painoa en tiijä, oisko 5-6kg suurinpiirtein. Kotona ei vaakaa ole eikä tule! Ja KOKSissa ei punnittu v.loppuna.
Tuisku kyseli lääkäri käynneistä. Mulla oli ensimmäinen nlalääkäri rv 16+4 ja nyt 27.6 olis ollut toinen. Sen just peruin kun ei ole mitään järkeä mennä kahta kertaa samalla viikolla ronkittavaksi. Samalla viikolla on KOKSissa se kontrollikäynti.
Piipa75 mulla ei ole kuin kerran mitattu sf-mitta. Ja se oli rv 21+6 18cm.
Oma napaa sen verran että supistuksia tulee mutta harvoin eivätkä ole yhtä "rajuja". Alavatsa pirun kipeä, liekö supistukset rasittaneet noita makkaroiden alta löytyviä lihaksia
On tuo korvien väli jännä, nyt kun ei sais mitään ihmeempiä tehdä niin pukkaa päälle ainakin kymmenen eri hommaa, ikkunat pitäis saada pestyä just nyt jne. Ja kakkasina nuo on tossa monta viikkoa oottaneet inspiraatiota
Ah! Mun viereen tallusti tollainen pieni hajupommi :x Pitää lähteä vaipanvaihtoon...
Toivottavasti
Kultsulla on kaikki mennyt niin hyvin kuin vain on mahdollista. Mielestä ootte päivittäin :hug:
tuutilulla kera typyn (?) rv 25+2 Hitsi, pitäisköhän vielä mennä ultraan sitä sukupuolta varmistelemaan :ashamed: