... minäkin kysyin tai kerroin rytmihäiriötapumuksista alkuneuvoloissa, ja juu raskaus voi kuulema edesauttaa niitä. Mulla on aikanaa tutkittu, vuorokausimittaukset (piuhat kiinni ja normaalieloa vrk, sit mittareiden purku) sun muut ja vaarattomia ovat tykytykset- tosin jokin kammiosiirtymä oli jotain sellaista, että jos olisi enemmän poikkeava , aiheuttaisi jotain. Mutta siis olen elänyt niinkuin ei mitään, parina päivänä joskus pari kuukautta sitten muljahtelu , muuten ei mitään nyt raskauden aikana.
Joten koeta rauhoitella itseäsi... jos nukkuu liian vähän, se varmaan kans vaikuttaa sydämeen.'
Ja jos joillain kofeiini edesauttaa- sitähän on teessä, kahvissa, kaakaossa ja myös suklaassa.
Meillä menee ihan suht' mukavasti - kävin hommaamassa digikameran että saan sitten kuvailla tätä ipanaa ... huomenna pitää lentää Hesaan. Tosi kiva on myös kuulla yhden amerikassa asuvan tanskalaisen ystävän raskauskuulumisia, very international - niillä ei ole kuin 3kk lomaa, jos sitäkään.
Mä jo uskaltauduin alkamaan tavaran keruuseen, alan haalia kaikkia valmiuslistan mukaisia tavaroita, kun oon itsekseni - niin ei ole 'pelastajaa' jos loppumetreillä onkin kipee, eikä jaksa juosta kauppoja.
Taidan tässä kesällä varata ne vaunut, sängyn ja turvakaukalonkin, ehkä samasta liikkeestä. Aikooko muut olla tarkkoja kaukalon suhteen splazan elleissähän on se testi - osatteko vaan kiitettävän tai hyvän kaukalon vauvalle ?
Mulle taitaa kyllä kasvaa iso maha - oon aatellut että onpahan vauvalle neliöitä usikennella ja bailata, lie tuolla viihtyisämpää kuin kovin ahtaassa
pitää yrtittää nähdä valoisia puolia.
Iines-ankalle halaus - jotenkin helpotti tietää että muidenkin lähipiirissä on noita syöpäepisodeja - on aika ristiriitaista olla tukena sille mun äidille, kun ei haluaisi paneutua synkähköihin asioihin, huoooh.
Vaikka niinpä ne kulkevat, käsikädessä musta ja valkea, pimeys ja valo - elämä ja kuolema
- voimia ja ajatuksia siis
Kultsulle , edelleen. Sun ajatukset on niin kypsiä ja elämälle nöyriä, että uskon teidän saavan tän menetetyn enkelin tilalle tai lisäksi uusia iloja ja ilon tuottajia elämäänne.
voimia,
t yo papu ja viola auroora RV 23 alkaa