NANNA:
Tervetuloa mukaan =)
Turvakaukalosta:
Juu itsekkin kyllä sukulaiselta ottaisin, mutten ostaisi esim. huutonetistä. Ja todella tuo 5v on max ikä kaukalolle, juuri oli vuodenvaihteen? Vauva lehdessä asiaa tämän jutun tiimoilta ja siinä oli asiantuntijan lausuntoa näistä asioista.
Mielialat:
Tasaista on suureksi osaksi, mutta jos tuohdun, tuohdun hyvin nopeasti liekinaraksi :ashamed:
Normaalisti saa kyllä pyöritellä asoita päässä, ennekuin kunnolla suutun, mutta nyt ei tarvita kovin suurta päsmäröintiä.
Mahasta:
Aika maltillisesti ainakin itsellä on kasvanut maha n. rv20 siihen 3kk ennen La:ta...sen jälkeen alkoi minulla aika hurja sf-mitan kasvu ja ympärys mitta kasvoi myös ja 1kk ennen LA:ta sitten tahti vain koveni aina käynnistykseen saakka.
Itsellä todella sf-mitta ei alkanut laskea tai pysynyt samana lähellä La:ta kuten normaalisti, joka olisi kiinnittymisen ja laskeutumisen merkki, eli synnytys alkaisi olla käsillä.
Syyksi arvatenkin osoittautui pieni kokoni...poika kun kasvoi kokoa ja pituutta vikoilla viikoilla niin vaikka pää laski ja kiinnittyikin, niin tavallaan hänen oman selkänsä venyminen mahassa sai aikaan sf-mitan kasvun...jos nyt kukaan tajusi mitään tuosta sepostuksesta.
Samaan olen varautunut nytkin, joten helpotusta ei ole tulossa kiristyksen suhteen kyjissä minulle, kuten niin monelle muulle onnekkaalle loppuviikoista
OM:
Taas käyty hikilenkillä, tekee niin hyvää.
Saatiin hurjat 20 vesipisaraa 1h lenkillä osaksemme, naurettava sade
Tällä kertaa olin ihan itsekseni ystävän kanssa, kun poika oli unilla ja mies kotona sopivasti
Tämmöisellä lenkkeilyllä ei varmaan paino nouse kovin kummoisesti, paitsi lihaksia tietenkin saa jalkoihin, mutta pitää vaan muistaa sanoa siitä neuvolassa, ettei ala turhaan panikoimaan, on siis tosiaan herkkä lähettämään äitipolille
Eli energisyys jatkuu...kymmenen viikkoa ja sitten alkaakin jo hiljalleen tulla herkästi uupumista, joten kaikki on otettava irti nyt
Huomenna saankin olla taas itsekseni, mies lähtee pojan kanssa äidilleen kylään, itse en jaksa mennä, kun en oikein pidä hänen miesystävästään.
Syynä siihen se, että hän ei anna miehen äidin tulla yksinään käymään meillä. Ja hän ei tietenkään uskalla alkaa väittelemään... :/
Mutta siitä enempää...kukat pitää taas nyppiä ja viimeiset siemenet kylvettävä multaan...sitten onkin vain odottamista, kunnes kukkaloisto alkaa...tosin onhan tässä siis välissä taimien siirtoa ja leikkuuta jne. Kuka sanoi, että viherpeukalona olo on joutilasta
paapelo+poju+Tiuhti 18+2