Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hope2009:aamukastetta Kävin varhaisultrassa ja minulla kävi niin, että lääkäri tulkitsi raskauden olevan viikon tuoreempi kuin mitä kuukautisista laskettiin. Eli sanoi, että raskausviikkoja olisi ollut sillä hetkellä5+6 kun kuukautisista ja bongaamastani ovulaatiosta laskisi viikon pidemmälle. Olen varma, ettei tuo ultra-arvio voi pitää paikkaansa, koska en usko, että Apteekin oma-raskaustesti näyttäisi positiivista 8 vrk hedelmöittymisestä. Odottelen siis nt-ulraa, joka kertoo todellisen tilanteen. Mutta älä murehdi, meillä molemmilla on masussa varmasti kaikki hyvin, se vaan voi heittää varhaisultrassa ilmeisesti jonkun verrankin tuo arvio ja siitä huolimatta kaikki on hyvin![]()
Mulle tärkeintä oli, että näin sydämen sykkeen, ei ole tuulimuna :heart: Onnea odotukseen =)
Alkuperäinen kirjoittaja DsariaL:Kyselen täällä samaa kuin tuolla kerhopuolella, että onko muilla sokerirasitustestiä jo alkuraskaudessa (ja yhteensä kaksi kertaa raskauden aikana)? Itse joudun tuohon testiin, kun molemmilla vanhemmilla on 2-tyypin diabetes.
[/quote]Hätähousu
Onpas hyvä ku satut olemaan kelantäti :wave:
Mulla oliski yks kysymys sulle![]()
Elikkä ku mä haen sen äitiyspäivärahan sen 6kk:n mukaan niin onko se välttämätöntä ottaa tältä maalis-syyskuulta joka on 6kk ennen äippäloman alkua vai voiko sen ottaa tammi-kesäkuulta (6kk) jos siltä ajalta tulot on isommat ku tuolta maalis-syyskuulta?
En tiiä tajusitko mun selitystä yhtään mut toivotaan ainaki![]()
Talvicci ja Uuno vielä hetken rv.12+5* :heart: