Huomenta vaan kaikki! :wave:
Kaikille uusille tasapuolisesti: tervetuloa ja kovasti onnea pikkuisesta :heart: !
Voi kauheeta näitä huonojen uutisten määrää...
kaikille niitä kohdanneille syvin osanottoni ja jaksamisia :hug: !!! Olen pitänyt ihan tarkoituksella muutaman päivän taukoa täältä palstalta: kuten moni jo todennutkin, että on kyllä varmaan kriittisimmät viikot nyt monella meneillään, itseni mukaan lukien ja näiden surullisten uutisten lukeminen tekee olon kyllä todella epävarmaksi :'( ja alan väkisinkin ajattelemaan sitä pahinta.
Olen siis todennut, että pieni tauko teki ihan hyvää...nyt jos vaikka tulisi jatkossa vaan hyviä uutisia: olisi vähintään kohtuullista kun niin moni joutunut kokemaan kamalia
Ja
Miltski VOIMIA teidän perheelle ja toivon, että saatte pian selvyyden asioihin :hug: !
Mammahousuista kyseltiin: Mulla oli oletettujen menkkojen aikaan niin kova turvotus, ettei omat housut menneet päälle: silloin käytin mamafarkkuja. Nyt taas omat housut ihan ok, jotkut niistä tosin ei mene enää kiinni, mutta mamat on vähän turhan väljät. Mutta kiva kun ne on tuolla kaapissa valmiina jos joku päivä vaikka huomaankin, ettei omat enää päälle mene! Ja
Nupsuliina kiitos tuosta vaatelinkistä..minä tykkäsin kovasti: mies ei todellakaan
, olihan tuo postikulu Suomeen aika mittava ja vaatteetkin melko arvokkaita...mutta jos salaa tilailis joku päivä
! Aivan ihania kuteita!
Oma napa: ei mitää ihmeellisyyksiä...eilen oli ensimmäinen neuvola: hirveä pino lappuja mitä sitten onnessamme miehen kanssa eilen selailtiin, ihan kiva täti meille sattui ja aika perussettiä kaiken kaikkiaan koko käynti: kysymyksiä, neuvoja, verikokeita yms. Miestä jännitti käynti kovasti, mua ei niinkään: oonhan ennenkin siellä käynyt ja samalla terveydenhoitaljallakin vielä...tosin eri asioissa, mutta kuitenkin =) . Saatiin lääkärin aika 15.4 ja ultraan tosiaan tulee kutsu. Punnitus oli ehkä hirvein osa koko käyntiä (nimim. joulukilot edelleen tallella
! ), mutta siitäkin selvittiin. Ärsyttää vaan kovasti kun lähtötasokin on tällainen, että muutama kilo ylimääräistä. BMI oli 26 ja eikös se 25 ole "yläraja" normaalipainoon. Mutta ehkä, voi ehkä pystyn nyt aloittamaan terveellisen elämän ja jättämään turhat herkut pois
!
Meilläpäin kaikille tehdään se sokerirasitus testi mikä yllätti mut. Luulin, ettei siihen laiteta jos ei tarvetta ilmene... mutta hyvähän se vaan on vauvaa ajatellen.
Nyt siis täällä päivä kerrallaan mennään ja ollaan onnellisia jokaisesta päivästä jonka papu matkassa pysyy :heart: ! 5.4 täyttyisi meillä se maaginen 12 viikkoa...toivotaan, että näin myös käy
. Olot on ok, mutta tissit edelleen aivan helkutin kipeät ja turvonneet. Mutta onneksi on oiretta ilmoilla, mutten en vieläkään uskoisi todeksi =) ! Mulla on kyllä mennyt iho tosi huonoon kuntoon tän raskauden myötä: kuivaa ihan törkeesti ja kutisee
jouduin laittamaan uinti /vesijumppa harrastuksenkin hetkeksi tauolle kun tosiaan niin hirveä kutina aina saunan /uimisen jälkeen vaikka kuinka rasvaa
. Lenkkeillä olen sentään ahkerana jaksanut
ja kuntosali kortin meinaan huomena ladata
. Neuvolasta saatiin sellainen koko perheen seurantakortti mihin liikunnat ja syömiset merkitään ja niitä sitten neuvolassa aina katsellaan, että kuin on mennyt...voi jee...mieskin oli ihan silmät pyöreenä, että mitä ihmettä- onko tää näin tarkkaa syyniä myös hänelle
!
Mutta näihin tunnelmiin päättää Hugis tältä erää ja toivon kaikille tulevan jatkossa pelkkiä iloisia & hyviä uutisia. Tässä pinossa on jo prosentit täynnä: enää ei mahdu mitään huonoa tulemaan kenellekkään! Ettäs tiedät se, joka näistä asioista jossain säätää
!
Hugis ja papu 7+4