*Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

Talvicci, kyllä olisi meidän 1. lapsi. Kiitos että jaksat päivitellä listaa =)

Mä oon pikkasen yrittänyt hidastaa jumppailuja, mutta esim. spinningissä syke kyllä käy useesti sen yli 150 rajan. Mulle neuvolasta sanottiin, ettei tarvii alkuvaiheessa rajottaa, jos hyvältä tuntuu. Ratsastustakin oon jatkanu toistaseksi ihan normaalisti. Tosin tässä parin viime viikkojen aikana tää etominen ja väsymys on vähän rajottanu jumppaamista. Viime spinningtunnilla sijoittauduin varmuuden vuoksi roskiksen viereen jos oksu yllättää kesken kaiken :LOL:
 
pure love

Mä ite tilasin tuolta http://www.nettitilaus.fi/product_info.php?cPath=86_44&products_id=1932
Ite sain sen vähän halvemmalla, nyt oli näköjään hinta vähän noussu mutta edelleen tuolla näyttäs olevan paljon halvempaa ku monissa muissa paikoissa...

Ja jotkut myy noita dopplereita huutiksessa ja tuolla kaksplussan kirppiksellä samaan hintaan ku mitä tuolla saa uutena... :whistle:

apollo

Mulla autto mehujäät ja maito :hug:
Mulla ei semmosta aamupahoinvointia ole ollu.
Jos on ollu kuvotusta niin se on ollu koko päivän tai sitten iltapäivästä iltaan...



Pikasesti vilkasin listaa ja nyt sitten huhuilen että mitä seuraaville lokakuisille kuuluu :wave: Ku ei ole aikoihin mitään kuulunu :whistle:

*Ammi79
*fiksu
*Jecaterina
*Kata
*Lindt
*LinneB
*mansikkakakku
*marian3
*melbourne
*miita-69
, sanoit ilmottelevas muuttuuko nega plussaks ja että tuletko lokakuisiin? :wave:
*minttukoo2
*Missah
*moksa
*NaNa84
*Nappula06
*nasby
*Niisku-
*Peppi30
*pippamama
*Raitanen
*sammal
*Sipuli123
*Soro
*Toivo82
*tiiuska22
*Ven
*Vilver

 
MB:
Miten voidaankaan mennä näin samoilla :LOL: Onkos nassukoillamme joku telepaattinen yhteys ja siellä suunnittelevat meidän päänmenoksi asioita :D

Itse ajattelin myös tuota doppleria, jos seulat on ok. Ja sitten tietty niitä vaatteita voisi...mies saadaan taas laulamaan hoosiannaa, kun kuulee, miten rahani käytän :LOL:
 
Flora

Mä ennen ku tulin raskaaks ostelin aina sillon tällön jostain kirpparilta tai alennusmyynneistä joitaki vauvan vaatteita :D
Kaikkee rompetta on jo yks laatikollinen :LOL:
Sitten ku aloin Uunoa oottamaan niin oon ostanu kaks bodyä mut sillon en tosin vielä tienny että oon raskaana :D

Jos tiistain np-ultrassa on kaikki hyvin niin varmaanki jotain ostan Uunolle :D

*Talvicci ja Uuno rv.11+2* :heart:
 
Itsellä ei ole tullut tällä kertaa mitään himoja noihin vaatteisiin, kun on aikas uutta tavaraa esikolta tallessa :D

Tosin ainahan noita tulee ostettua kirppareilta, jos löytyy jotain aivan ihanaa jota ei voi jättää hyllylle :D

Nyt laittamaan pojua pikkuhijaa yöunille :wave:
 
Onnittelut heti alkuun hyvistä ultrakuulumisista Flora, Shakki, Paapelo ja Pure Love :flower: Ihana kuva Paapelon pikkuisesta.

Toivottavasti Miiruskallakin olisi kaikki hyvin masussa, jaksamista ensi viikon ultraa odottaessa :hug:

Kissoista, meilläkin on mutta miehen vastuulla on ollut varmuudeksi odotusaikana vessan siivous ja jos itse olen siivonnut niin kädet olen pessyt huolella. Sänkyyn ei koissoilla ole asiaa meillä. Itsekkin haluaisin käydä siinä testissä niin tietäisi varmuudella onko syytä huoleen ja varovaisuuteen.

Huono olo on ollut läsnä koko päivän ja ruoanlaitto ahdistaa kun mitään ei tee mieli ja muulle perheelle pitää jotain kuitenkin pari kertaa päivässä loihtia. Pitäisi jotain pientä iltapalaa mennä kuitenkin ettimään ja sit hetkeksi töllön ääreen ukon viekkuun.

äitsy ja lauri 10+0, ensimmäinen kymppi täynnä :heart:
 
Anteeksi kun annoin teidän odottaa ultra kuulumisia :ashamed: Oon hoitanut tän viikon tota mahatautista ukkoa, niin en ole koneelle ehtinyt/jaksanut tulla kirjottamaan.

Ultrassa pieni :heart: sykki oikeassa paikassa. Ultran mukaan LA ois päivää myöhemmin ku mitä laskin, mut se nyt niin tarkkaa ole. Oli se taas hienoa :D :heart:

Neukussakin tuli käytyä torstaina ja päätin osallistua siihen sikiöseulontaan. Verenpaine oli 133/86, pissa puhdas ja veriarvo 150.
Eilen illalla tosin alkoi saunassa huimata tosi pahasti ja sit mittasinkin paineet, niin oli pudonnut 120/63. Pitkään ollut nyt kotona mitattaessa toi 120/60 pinnassa paineet, mut ihme pomppaus sit neukussa. Ja sit saunan jälkeen alko särkeen alamaha ja alaselkä tosi lujaa, oliskohan sauna vaikuttanut paineiden "romahtamiseen" ja sen seurauksena sit pikkunen tykänny pahaa..?? Ei voi tietää.

No mut tällasta tänään.

pinkkimieli ja "tammenterho" (ukko nimesi ultrakuvasta =) ) 8+0
 
Yritin kahlata teitin tekstejä läpi ja huomasin, et jollain oli ollut vuoteluja ISO :hug: ja voimia. Toivottavasti kaikki hyvin.

Kissoista ja toksoplasmoosista, kun itse neukussa kysyin, niin sanoi täti vaan, et "varmaan olet sen sairastanut lapsena hiekkalaatikko hiekasta saatuna flunssana, ja jos et silloin, niin nyt myöhemmin kissan aikana" Meillä neiti ollut jo yli 4vuotta, niin on niitä paskoja tullut putsattua niin laatikosta kuin persekarvoistakin. :x
 
Yeb
Hei pinkkimieli, ihanaa että kaikki oli hyvin teitin ultrassa, mäkin täällä jo vähän huolestuin kun ei mitään kuulunut :hug:

Mä haluan ajatella just noin ku sun neuvolatäti oli sanonut noista kissoista. Meillä on ollut kissoja noin 20 vuotta ja sillon ku kotona asustelin niin ne oli vielä ulkoilevia tapauksia.. Eräätkin hiekat tullut putsattua ja pepunpesukin on tuttua :D Ja oikeesti kuinka paljon on tullut pienenä tongittua multaa ja maita.. ihme on jos ei tartuntaa oo ollut.
 
Hei,

Mukavia ultrakuulumisia on ollut. Kiva.

Täälläkin ollaan hereillä vielä tähän aikaan, yleensä olen viime päivinä ollut tähän aikaan jo täysin unten mailla. Väsymys ei vaivaa, mutta pahoinvointi menee vaivattomammin nukkumassa. Illalla on aivan karmea olo, mutta oksennukset tulee aamuisin. Ihmeellisiä raskauden oikut. Ärsyttävää muuten se, että ruoat jotka auttaisivat pahoinvointiin aiheuttavat närästystä ja toisinpäin. Omenamehu helpottaa huonoa oloa, mutta närästyttää ja rennie auttaa närästykseen, mutta hitto sitä makua kuinka ällöttävä. Yritä siinä sitten imeskellä ja pidättää yökkäystä samalla :LOL:

Toksoplasmoosista on ollut puhetta. Minä testautin viime raskaudessa ja testin sai ihan pyytämättä. Minulla sitä ei ole ollut! Mikä oli aika yllättävää, koska olen koko lapsuuteni peuhannut eläinten kanssa ja syönyt multamaasta ties mitä ja kissakin on ollut 10 vuotta. Etelässäkin tuli lapsena kulkukissoja pussailtua (joo, tosi fiksua). Mutta siis ei toksoa. Luinkin jostain (en sano satavarmana tietona), että tokso on kissoilla kuin vesirokko eli se sairastetaan yleensä vain kerran ja kissa tartuttaa sitä eteenpäin vain parin viikon ajan. Pentu kissalta sen voi saada, mutta harvemmin aikuiselta kissalta. Mutta tämä ei ole varmaa tietoa, tällaista vain muistelen jostain (eli luotettavuus?) lukeneeni ja ainahan se voi huono tuuri sattua, joten varmasti paras olla varovainen.

Mitäs muuta oli ollut... neuvola minulla on esimmäisen kerran ensi viikolla. Toivoisin, että seuraava kerta menisi reilusti toukokuulle, koska minusta siellä neuvolassa ramppaamisesta ei juuri hyödy. Toki se lopussa on tärkeää, mutta muuten voin pissaa tikuttaa ja verenpainetta mitata tarvittaessa kotonakin ja väliin tulee joka tapauksessa ultra, jossa sykkeen näkee (toivottavasti). Ja tosiaan jo kolmas tulossa.

Nyt valmistaudun loman viettoon, tuleekin tarpeeseen ja toivottavasti viikossa voimat vähän paranee ja loppu kevät sujuu töissä mukavasti. Saahan sitä toivoa :)

Emmama 8+2
 
Ihan hyvästi täällä menee, hiukan ollut etovaa oloa jo parikin viikkoa ja ihan aamusta iltaan :$ ...Ensimmäinen ultra olis 2.4 eli sitä siis odotellessa :) , ilmoittelen taas kuulumisia kunhan kerkeän. Hyviä vointeja ja haleja kaikille.

NaNa84+Kirppu8+3 :heart:
 
suloinen pieni kirppu paapelon ultrakuvassa <3 Moni onkin jo päässyt näkemään pikkuisensa ultrassa flower:

Itse edelleen odottelen ensimmäiseen neuvolakäyntii pääsyä, joka siis vasta ensi torstaina. Ja lääkäri sitten huhtikuun alussa.

nöpötin kyseli liikunnasta, eli mä itse käyn ainakin vielä ja aion kyllä ihan loppuun asti käydä jos vaan oma olo ja maha antaa myöten niin noin 5 kertaa viikossa salilla spinningissä, bodypumpissa ja voimatankojumpassa, sekä sit ihan normi salitreeniä.

Kyllä ainakin toistaiseksi annan sykkeen nousta kunnolla, saa nähdä millaiset ohjeet neuvolasta saa. Spinningissä tuli tänään yhtäkkiä todella huono olo ja oli kyllä hieman pakko höllätä :(

Vuoden alussa puraisi liikuntakärpänen ja siitä asti sitten siellä "asuttu" =)
Ylimääräisiä kiloja löytyy vinopino, että en pistä pahakseni jos niitä vaikka karisisi pois.

Ruoka kyllä maistuu, välillä vähän liiankin hyvin :LOL: Tänään mieliteosta johtuen paistelin itselleni iltapalaksi kananmunaa ja tomaattia :D nams.

Aloin kanssa miettimään tuota nukkumajärjestelyä sitten kun vauva syntyy,
mutta luultavasti Rasmus siirtyy sitten jatkettavaan nukkumaan että pinnasänky vapautuu. Pitää vaan laittaa siihen laita. Rasmus on siis 1v 2-3kk kun uusi tulokas saapuu. Ja esikoinen nukkuin tuon ikäisenä kanssa jo jatkettavassa kun silloinkin tarvitsi pinnasängyn seuraavan lapsen käyttöön :D

Väsynyt chilitin ja superpähkinä 8? tai 9 viikkoa?
 
Huomenet =)

Tuohon liikunta-asiaan pakko tulla heittämään omakin mielipide. Mä olen aina tykännyt liikkua ja nimenomaan niin että syke nousee kunnolla ja hiki tulee taatusti. viime syksyyn asti kävin monta kertaa vikkossa salilla, spinningissä ja juoksulenkeillä, ratsastin enemmän tai vähemmän jne. Salijutut jäi ikävästi rakennusprojekstin jalkoihin kuten arvata saattaa ja viimeistään tähän raskausuutiseen olisivat ainakin laantuneet.

Edellisessä odotuksessa kävin vesijumpassa joka oli tarkoitettu nimenomaan odottaville mammoille tai hiljan synnyttäneille. Siellä saimme errän ihan suomalaisen tutkimuksen tuloksen käsiimme jonka mukaan raskausaikana liikkuminen on hyvä juttu kunhan sykkeet eivät ylitä 150, jos äidin sykkeet ylittävät tuon 150 tulee sikiölle hapenpuute! Tämä jumppaa vetävä fysioterapeutti oli todella hyvin perehtynyt raskaana olevien liikuntaan ja antoi siitä itsellekkin kullanarvoista tietoa sillä aikasemmin en ollut moista asiaa ajatellut itsekkään.

Luonnollisesti toki liikunnan tahti aina raskauksien aikana hiljentynyt onneksi mutta tämän tiedon myötä aion pientä ihmisen alkua sisälläni kunnioittaa ja jättää rankat liikunnat väliin sykerajoja noudattaen. En niinkään nauti hidastempoisesta kävelystä mutta lyhyt aika tämä odotus kuitenkin on ja ehtii kovasti senkin jälkeen joten pitkiä kävelylenkkejä olen tehnyt. Ja ratsatus on pannassa niin kauan kun vauva on masussa, opin kerrasta kun tipuin odotusaikana niin typerässä tilanteessa selästä vaikka olenkin koko ikäni ratsastusta harrastanut. Onneksi ei sattunut mitään vaan selvisin säikähdyksellä.

Eli mielestäni (tämä varmasti aiheuttaa verenpaineen nousuja) on itsekästä liikkua kuten normaalisti vaikka oma olo fyysisesti antaisikin siihen mahdollisuuden, meillä on kuitenkin pienet ihmeet navan alla kaikilla kasvamassa ja mitäpä niiden parhaaksi ei voisi tehdä :heart: =)

Anteeksi jyrkkä kommenttini, nyt poistun lasten kanssa nauttimaan auringosta :wave:

äitsy ja lauri 10+1 :heart:
 
Hyvää huomenta...vaivauduin tänne ihan viikkojen poksumisen kunniaksi.

Yöllä iski minuun ja mieheen sitten ihanainen oksennus tauti :x
Hhhyijää...poika ei onneksi vielä näytä merkkejä taudista, mutta varmasti se häneenkin iskee. Voisi itää sen aikaa, että itse olisi vähän paremmassa kunnossa...selviää sitten öistä paremmin. Ainahan saa toivoa eikö :ashamed:

Mies kohta raahautuu hakemaan suolakeksejä ja appelsiineja...toivotaan että pysyy sisällä...aamusella kun ei edes vesi huikka pysynyt...

Mutta ei tästä lannistuta...ohimenevä pöpö tämäkin, luojan kiitos! =)

Paapelo+poju+Tiuhti 12+0 POKSISTA POKS
 
Moikat kaikille ja mukavaa lauantaita :flower:

pinkkimieli, kiva kuulla sun ultrauutisista, minäkin jo ehdin kaivata niitä sulta:)
Minä aloitin tällä viikolla uudessa työpaikassa =) Oon tosi iloinen, kun löysin sellaista työtä, jollaista ajattelinkin. Työ on osapäiväistä. Päivät on lyhyempiä ja se on sellaista keikkatyötä, soitetaan sitten kun tarviivat. Ensi viikko on kyllä jo buukattu täyteen mun kalenteriin, maanantaista jouduin kieltäytymään, kun menen pojan tueksi hammaslääkäriin. Otetaan hammas pois ja sitä on paruttu jo viikkokaupalla etukäteen. Ainoa helpotus hänelle on, kun minä menen tueksi mukaan. Voi pientä, kun jännittää niin kamalasti :(

Kissoista Meil on kaksi kissaa, jotka ovat sisäkissoja muuten paitsi toinen on ollut joinakin kesinä mökillä muutaman viikon myös ulkona. Minä siivoan hiekkalaatikot, mies meinasi, että hän voi ottaa sen vastuulleen, mutta ei se muista ikinä siivota sitä enkä viitsi "nakittaa" sitä koko ajan, kun mulla on enemmän aikaa tuollaisille. Pesen sitten vaan kädet sen jälkeen. Vaikka musta olis kiva saada ihan verikokeesta katsottua, olenko sairastanut sen. Minun kotona on ollut aina kissa lapsuudesta lähtien ja lapsuudenkodissa ne olivat ulkokissoja. Voisin kuvitella, että minulta löytyisi ne vasta-aineet. Mutta ei siitä voi olla varma kuin sitten, kun on testattu. Kysäisen lääkäriltä kuun lopulla, voisikohan sen tutkia.

Minä huomasin viikko sitten, että tarkenen nukkua taas ilman massiivisia kerrosvaatetuksia! Minä nukuin tosiaan muutaman viikon kaksilla pitkillä housuilla, sukilla ja villasukilla plus pitkähihaisella puserolla. Silti välillä öisin heräsin viluun. Onneksi se on ohi =)
Samoin kohtu ei tunnu ilkeältä liikunnan yhteydessä. Eli nyt saan jatkaa taas vesijuoksua kun en jäädy sinne pystyyn ihan vartissa, kuten ennen eikä alamahaan tule kipuja. Hieno homma!
Rinnatkaan eivät ole arat enää ja alun vatsanalueen turvotus on hävinnyt. Painokaan ei ole noussut tän viikon aikana vaan laskenut. Tänään tuli jo sellainen olo, kun vessassa huomasin rusekaa tuhrua, että enää nämä oireiden helpotukset ei olekaan niin loistava juttu :/ Mä en tiedä ollenkaan, koska seuraavaksi pääsen ultraan, kun ne asiat ratkeaa perinnöllisyyslääkärin v.otolla, joka on 30. pvä. Voi kun olis kiva kurkata tuonne masuun niin mielikin rauhoittuisi..
Kysyn, kuuntelisiko terkkari dopplerilla ensi tiistaina, kun menen verikokeelle. Jokohan ne äänet kuuluisi? Varhaisultrassa saatu laskettu aikani ei varmaan täsmää, sen mukaan nyt mennään 8+3. Oman laskun mukaan nyt olisi jotain 9+1. Eli terkkarin v.o.pvänä olisi joko 9+4 tai ultran mukaan 8+6
Sori ihan hirveästi, nyt tuli niiiin omanapainen viesti ettei mitään määrää :ashamed:

Kivaa viikonloppua mamit
:heart:
 
Hope, se taitaa olla siinä ja siinä että saako äänet kuuluviin vielä noilla viikoilla. Onko sitä tuhrua tullut nyt vieläkin? Tosin tuohon aikaan sitä vuotelua saattaa hyvinkin olla.
Toivotaan että kaikki hyvin.

Olikin monella hienoja ultrakuulumisia. Tietääkö kukaan mikä se niskaturvotuksen raja on, että olisi jotenkin hälyttävää? Itselläni siis se ensi viikolla.

Miltski ja Äitsykö se oli, kun teillä kolme poikaa ja nyt odotatte neljättä, niin minulla myös tuli ensin kolme poikaa, ovat nyt 10, 8 ja 6vuotiaita ja sitten tuli pieni tytön tyllerö, vaikka olin ihan varma että poika sieltä tulee. Oli ihan kiva sukeltaa vaaleanpunaiseen maailmaan, kun ainakin sukulaiset sekosi ihan kokonaan mekko ja prinsessa linjalle. Tää meidän typy ei kovin prinsessamainen kyllä luonteeltaan ole, kyllä hän painaa poikien perässä miekka heiluen kun niikseen tulee ja onkin käynyt mielessä että en ihmettele miten juuri hänen perimänsä sisältämä siittiö ehti ekana sille tietylle munasolulle. :D
No sitten meille tuli vielä yksi pikkuinen ihana poika, joka täyttää tänä vuonna 3 vuotta ja nyt mulla on hiukan semmoinen tyttö olo tästä tulokkaasta, mutta saapa nähdä kumpaa tulee.
Nyt pitäis jaksaa uppoutua kotitöiden ihanaan maailmaan :/ alkaa vaan jo puolenpäivän jälkeen inha väsymys painaa päälle, mutta onneksi se palelu on mullakin jo taakse jäänyttä, nyt pukkaa enemmänkin hiki pintaan.

Jaksuja kaikille,
Meriaani 10+4
 
Ei oo joo pitkään aikaan tullu kirjoteltua, oksentelu ja väsymys on tehny tehtävänsä.. Päivät jaksaa jotenkin opiskellessa, mutta illat olen vaan maannu sohvalla. Nyt tuntuu että olen palannu elävien kirjoihin, kaksi päivää ollu ihmeellisen hyvä olo =) Ensi viikko onkin jännittävä, ensin tiistaina lääkärineuvola ja keskiviikkona ultra. Toivottavasti kaikki olis hyvin, niin voisi jo julkistaa tän uutisen kaikille!
Mansikkakakku ja pikkuinen 11+4
 
Hellurei!
Hope2009 puhui palelemisesta..Mäkin palelen yhä tosi herkästi,yleensäkin on helposti kylmä mutta tässä raskauden aikana se on vain yltynyt!Ehkä pikkusen helpottanut tässä viikon aikana kuitenkin.
Verenpaineesta on ollut puhetta aiemmin jonkun verran..Mulla paineet on laskenut tässä aika reippaasti, normaalisti ollut n. 120/70 , niin nyt on mittaillut aivan 95/60! Olo on kuitenkin aivan ok, elikkä eipä se haittane. Parempi ehkä niin päin että laskevat kuin että nousee verenpaine.Voihan se toki vielä raskauden edetessä muuttua.

Olo hyvä,lievää alavatsatuntemusta lukuunottamatta.Ei kipua, mutta paineen tunnetta on. Vuodot pysyneet nyt poissa, luojalle kiitos! :)

nöpötin ja pikkuinen 9+6
 
Hei! Täällä np-ultra ensi keskiviikkona, laitan sitten kuulumisia sen jälkeen. Olo on ollut ihan OK, oksentanut olen vain muutaman kerran. Mahassa vain ollut pistelyä kohdun kasvamisen seurauksena ja illalla ei tartte unta odotella. Ratsastaa olen käynyt viikottain. Ensi tiistaina ois taas tunti ja se taitaa olla mun viimeinen nyt raskausaikana. Housut jo kirraa ja eihän sitä tiedä mitä ratsastaessa saattas sattua vaikka hepat ovatkin kilttejä. Viikkoja 11 + jotain päiviä päälle.
 
Huh kun on huono olo. Kyseessä ei liene nyt raskauspahoinvointi vaan täysin jumissa olevat hartiat. Mies niitä yritti eilen hieroa, mutta tuntui että meni pahemmaksi vaan. Hirvee hedari koko ajan ja tosiaan tuo huono olo. Pakko mennä hierojalle aukasemaan nämä jumitukset kunhan tullaan reissusta takasin. Kerroin tänään töissä lähimmälle työkaverille tästä raskaudesta. Kiva päästä vihdoin jakamaan tätä muidenkin kuin ihan lähipiirin kanssa :) Mummulle en tosin vielä ilkeä kertoa kun on semmonen huolehtijaluonne. Kanaemojen kanaemo :heart:
 
Ven
Heip! Ven ilmoittautuu, eli yhä täällä ollaan =) Olen ollut 3 viimeisintä vkoa työmatkoilla, Hkissä sekä keskieuroopassa. Olen käynyt kyllä mahdollisuuksien mukaan aina täällä lurkkimassa teidän kuulumisia. Aika moni jo käynyt ultrassa, ja kaikilla ollut asiat hyvin, se on tosi hienoa =) Samanlaista jännitystä minäkin täällä poden kuin aika moni teistäkin ennen ultraa, toivon että kaikki olisi ok. NP ultra on vasta 8.4. joten aikaa vielä jonkin verran, hohhoijaa... Neuvolassa kävin nyt tiistaina, sykettä kuunneltiin, aika korkea oli: 166 ! Terkkari oli kuitenkin sitä mieltä, että normirajoissa ollaan, ja syke tulee tässä lähiaikoina laskemaan, kun pieni kehittyy eteenpäin.

Minulla on ollut hieman ongelmia satuttaa työt ja neuvolat. Neuvolaa jouduin pari kertaa siirtämäänkin, ja kaiken huipuksi olisi tämäkin viikko pitänyt olla matkoilla ulkomailla. Tilanne vähän hankala, kun en ole vielä töissä kertonut. Kieltäydyin kuitenkin työmatkasta vedoten ympäripyöreasti lääkärinaikaani... Tottahan asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen ja pieni ajaa kyllä kaiken muun ohi!

Itselläni on juuri nyt lääkekuuri päällä; pissitulehdus :/ Olen aina ollut suht herkkä sen saamaan, ja tietenkin nyt se juuri pamahti. Ja siten minulla on sellainenkin taipumus, että kun syön lääkekuuria, aiheuttaa se usein hiivan :kieh: Onko kellään kokemusta hiivatulehduksesta raskauden aikaan ?? Voiko ihan normi hiivalääkkeellä hoitaa ? Vähän arveluttaa, ensi vkon olen taas ulkomailla ja siellä kun se hiiva nasahtaa, niin hyvä siellä enkuksi selitellä apteekissa kun että kun itching down there...

Käyn taas täällä lurkilla, kirjoittaminen voi siirtyä. On ihana lukea teidän tuntemuksia ja kokemuksia, kun itsellä on ihan samat fiilikset kuin täällä ! =) Odottava olo ja niiiiin onnellinen, että en olisi ikinä voinut uskoa !

DsariaL taitaa vieläkin voida todella huonosti ? Kestääkö tuo pahoinvointi ympäri vuorokauden ? Toivon sinulle parempia olotiloja !

Ven & Pieni 10+6
 

Yhteistyössä