No niin paapelo! Vihdoin ja viimein sait ajan, pitää ihan onnitella
Eikä, hyvä juttu, kun soitit sinne kättärille =)
Sain postissa tänään ajan perinnöllisyyslääkärille. Meidän ensimmäinen vauva kuoli kohtuun vkon 24 lopulla ja kromosomeissa oli jotain häikkää varmaan, koska sukupuoli oli epäselvä. Tyksin lääkäri ehdotti, kun kävin varhaisultrassa reilu viikko sitten, että käytäisiin juttelemassa perinnöllisyyspolilla, mitä tutkimuksia kannattais tehdä. Me ollaan saatu sen jälkeen kyllä terve poika, kohta 12 vuotias
En mä murehdi, että tässä olisi kovin paljon isompi riski olla jotain häikkää kuin mitä normaalistikaan on. Mutta ihan kiva mennä kuulemaan mitä heillä on sanottavaa.
Kävin tänään kolmannen kerran kiertelemässä kaupoissa ja hakemassa uusia housuja. En vieläkään löytänyt! Kumma.. En oikein hokaa, että minkä malliset menisivät ihan useamman viikon vielä. Matala vyötärö on kuulema yksi vaihtoehto. Mulla on turvotusta mahassa niin paljon, että masennuin sitä näkyä, joka näkyi sovituskopin peilistä, kun mulla oli sellaiset jalassa
Ostin sitten ekan jutun vauvalle :heart: Sellaisen rimpsun nalleja vaunuihin, mukana oli myös helistin. Yllätys oli suuri, kun näytin miehelleni, hän nauroi silmät kosteina, halaili mua ja sanoi, että voi sua
Liikuttui jotenkin kun katsoi sitä
Se on nätissä lahjapakkauksessa, joten voin vaikka antaa sen jollekin, jos tässä kävisi huonosti. Innostuin vaan, olisi jo niin ihana ostella kaikkea pientä...
hope 6+6 (ultran mukaan on noin, olen satavarma, että todellisuudessa menen muutaman päivän edempänä. Ens ultrassa sit selviää!)