*Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

Olen myös huomannut nämä Cosmon provosoivat kommentit useissa kirjoituksissa. Tyyppi aloitti näköjään eilen oikein keskustelunkin otsikolla "Onko 27 uutta perunaa paljon?". Hohhoijaa. Ei koskaan kommentoi mitään kuin muutamalla sanalla ja aina pitää provosoida. No, meitä riittää moneen junaan, mutta täältä lokakuisista voisit Cosmo kyllä pysyä poissa jos et itsestäsi halua mitään kirjoitella.
 
Juhannusaamua kaikille! :heart:

Samoilla linjoilla minäkin Cosmon suhteen. Tosi ikävä kommentti Pinkkimielelle ja mun mielestä myöskin Hopelle: eiköhän me kaikki ylpeinä kumpujamme kasvateta ja toisilla tulee esiin aiemmin kuin toisilla+ Hopella kyllä on jo selkeää, söpöä vauvamahaa eli erittäin asiaton kommentti myös hänelle Cosmolta :(. Kyllä mullakin menee uutta perunaa isot kasat kun niitä alan syömään! Ja toiseksi: kenenkään ei täällä kyllä tarvitse "puolustautua" syömisistään! Jokainen syököön ihan mitä itse haluaa ilman, että tarvitsee täältä lukea arvostelua! Ja jos tosiaan on totta tuo keskustelun aloitus 'onko 27 uuttaperunaa liikaa' niin mun puolesta Cosmon voi heivata ulos koko pinosta. Ja kuten Aku kirjoitti, että omia kuulumisia harvoin saa Cosmolta lukea! Tosi törkeetä käytöstä+ selkeesti jotain omia henk.kohtaisia ongelmia jos täällä palstalla pitää alkaa provosoimaan toisia :headwall:!

Toissapäivänä meillä oli se kauan odotettu 4D-ultra :heart: !
Lääkärinä Tapio Kurki ja Felicitas oli paikka missä käytiin. Aivan mahtava kokemus, sanat eivät riitä sitä kertomaan. Kaikki mitä 2D:nä tai 4D:nä käytiin läpi, lääkäri selosti pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Ihanalla pikku-prinsessallamme oli kokoa 22+6 viikoilla (joita vastasi prikuleleen niin vauva kuin kohdun kokokin) huikeat 586g (reilussa 2 viikossa painoa tullut lisää 236g!!!) ja pituutta 22,8cm. Syntymäpainoarvio 3400-3500g. Lääkäri tutki vauvan ja kohdun niin pikkutarkasti, että uskalsi omalla pitkällä kokemuksellaan sekä parhaisiin 4D-laitteisiin vedoten todeta yli 90%:n varmuudella, että terve tyttö tulossa. Sukupuoli ei ollut tällä lääkärillä enää veikkaus, vaan lupaus. Tytön genitaalialueet näkyivät molemmilla ultrilla ja olivat kulemma niin selkeät, ettei erehtymisen vaaraa ole. Tärkein tietysti oli tuo terveys asia+ se, että sain varmistuksen sille, ettei istukka ole yhtään etinen vaan hyvän matkan päästä kohdunsuusta. Sain samaan hintaan (kelakorvauksen jälkeen 171e) myös perusteellisen sisätutkimuksen eli myös alakautta katsottuna / tunnusteltuna kaikki hyvin ja kohdunsuu tiukasti kiinni. Kuvatessa meidän neiti oli edelleen kuin äitinsä: käsien ja istukan suojaan yritti piiloutua ja dvd-pätkä sekä kuvatkaan eivät mitään huippulaatua, mutta kasvoista selkeää kuvaa saatiin ja voi apua mikä söpöliini siellä matkassa on :heart:

Mukavaa juhannuksen jatkoa kaikille :heart:!

~Hugis ja Papu 23+1~
 
Aku
Hyvä niin Pinkkimieli,eikä kannatakkaan.On vaan tosiaan aikasemminkin pistänyt silmään samankaltaiset turhat kommentit.Eikä kaikkien tietysti tarvitse tänne elämästään avautua jos ei halua.Jos vaan ei oo mitään ystävällistä sanottavaa kellekkään niin parempi olla hiljaa.Mutta joo.olkoon.Ei munkaan ollu tarkotus riitaa haastaa.

Likka nukahti vihdoin.Taidan tästä vetäytyä masikkakakun koristeluun :p

-Aku
 
Hugis:

Paljon onnea aivan ihanista ultrakuulumisista :flower: :D :flower:

Näin taas unta synnytyksestä.
Taas kesti sen hikiset n.3h ja ei mitään droppeja ehtinyt saada kun piti jo ponnistaa kun kättärille päästiin. :LOL:
TAas oli poika lapsi...hmmmm =)

Kumman aikaseen tullut nämä synnytys unet tässä raskaudessa...ehkä se on niin, että kun ei ole enään tuntematon "uhka" tämä synnytys ja en sitä pelkää, niin mielikin on avoin, kun taas esikosta kammoksuin koko synnytystä ja välttelin koko ajatusta aika pitkälle, kunnes sitten alkoi raskaus tehdä tehtäväänsä ja mieli kypsyi totaalisesti yöllisiin mylläyksiin ja pissalla ravaamiseen ym kolotuksiin ja aloin toivoa että se lapsi tulee ulos tavalla tai toisella, ruhjeista viis ja siitä alkoi unet synnytyksestä, eli varmaan joskus rv33 =)

Täällä paistaa AURINKO B) Joskin kyllä pilviharson seasta, mutta silti...ihanaa :D

Poika aristelee taas toista korvaa...ettei olisi taas tuelhdus...en kyllä ihmettelisi, sillä usein kun se ekan kerran tulee toiseen korvaan, niin tovin päästä se tulee myös ekan kerran toiseenkin...ihania nämä lasten taudit :kieh:

Masu kuvan päivitän myöhemmin poksujen kunniaksi :D

paapelo+poju+Deri 25+0 PADAPUM
 
Hyvää Juhannusta vaan kaikille!

Ei ole ehtiny pitkään aikaan oikein koneelle ja meniki pari päivää lueskellessa juttuja, eikä yhtään muista mihin piti jotain kommentoida =D

Neuvolassa viimeksi käydessa (rv19+4) kaikki oli vauvalla hyvin. Painoa oli tullu lähtöpainoon jo 10 kg lisää!! Mutta niin on 2:ssa eddellisessäkin raskaudessa käynyt ja alkanut tasoittua puolen välin aikaan toivottavasti nytkin.
Hb oli noussut edellisestä mittauksesta ja oli nyt 145 joka on todella paljon mulle kun normaalisti on 120 ja allekkin.

Th anto mulle jo Kelan paperitkin mukaan vaikka vasta ens kerralla saan todistuksen raskaudesta mutta meinas ettei muista antaa niitä kun seuraavan kerran mulla on lääkärin aika (oikeasti pitäis olla th:lle). Supistuksien takia halusi että käyn lääkärillä jo. Ne meinaa olla kipeitä välillä ja th:n mielestä aika tarkistaa ettei ole saanut mitään aikaiseksi tuolla alakerrassa.
Mulla oli ennen tuota neuvolaa streptokokin aiheuttama vt joten sain taas korttiin maininnan isolla streptokokki B+.

Liitoskipuja on ihan kiitettävästi mutteivät onneksi vielä ainakaan ole estäneet kokonaan liikkumista. Selkä meinaa myös reistailla, alhaalla on pullistumia jotka muistuttaa olemassa olostaan.

Mites muilla masuasukki hikkaa? Meillä Nuppu hikkaa n.10 kertaa päivässä. Potkii ja möyryää myös hirveesti masussa.

Ensi viikon torstain rakenneultraa odotellessa

Sade-74 ja Nuppu 21+0 POKS!
 
Sade:
No nyt kun mainitsit tuosta hikasta, niin Deri hikkailee pariin kertaan päivässä, tai niin että itse tunnistan sen nikotteluksi...selkeimmin sen tuntee jos hän on pää alaspäin ja pää hakkaa kohdunsuulle :D

Ja muuten on muuttunut niin uskomattomaksi venkulaksi, eli riehuu valta osan päivästä...sentään rauhoittuu vielä kun menen nukkumaan :D
 
Pakko peesata monia muitaki että jos tänne ei osaa muuta kirjottaa ku v*ttuilua ja nälveksintää niin voi pysyä poissa!
Toki tänne saa muutki kirjotella ku lokakuiset( ainakaan cosmo ei täällä listoilla ole) mutta jos tyyli on tuo niin voi siirtyä muualle kirjottelemaan... :whistle:

Marsupilami oli saanu äippäpakkauksen :D
Semmonen juttu tuli mieleen että muistatko miten nopeesti sait sen paketin?
Mä sain viime neuvolassa(rv.22+1) ne kelan paperit mut en oo saanu aikaseks palautettua niitä ku niissä samassa on ne äippäraha paperit ja mulla on niissä setviminen että minkä ajan työtulojen mukaan mä sitä haen yms. :kieh:

Hikasta
Miltä se hikka tuntuu? Mietin että mitähän se semmonen on ku tuntuu että maha tärisee silleen hassusti :D

Me lähetään ens viikolla ostamaan Uunolle pinnasänkyä ja siitä tuliki mieleen että millasia patjoja te ootte ostanu teijän vauvoille?

*Talvicci ja Uuno rv.24+3* :heart:
 
Tänne on pesiytynyt jatkuva närästys :( Jatkunut jo eilis illasta lähtien. Välillä Renniellä hetkeksi helpottaa ja sen ajan röyhtäilen kun ei närästä. Huomasin, et punajuurisalaatti pahentaa tuota närästystä. Onko jotain muuta mitä pitäs välttää ettei pahenis tää enempää?

Kaveri laittoi äskön viestiä, et niillä aletaan ilmeisesti yrittään vauvaa :D Kaverin ukko on ollut pitkään sitä mieltä, ettei hän halua enempää lapsia kun on jo yksi poika edellisestä parisuhteesta, mut nyt sit oli heittänyt tommosen pommin, et "jätä vaan ne pillerit pois. tehään vauva". Kaveri oli jo alkanut ajattelemaan elämänsä niin ettei hän lapsia sitten haluakaan. Kivaa! Musta ehkä sittenkin tulee kummitäti. :D


pinkkimieli ja pallopää 21+1
 
hikka tuntuu minulla sellaisena aika täsmällisesti tulevina nykäisyinä, jos on vaikka vauva kyljellään ja sitten sellaisena tasaisena "pamauttelulta" jos on pää alaspäin.

Ja meillä kanssa poika täriystti itseään vastasyntyneenä kun pissi...ihan kuin olisi saanut kylmiäväreitä =)
 
Hyvää juhannusta kaikille vaan täältä töiden lomasta! =)
Supistuksista olitte ainakin puhunu, mulla ei ainakaan vielä oo tullu yhtään kipeetä eikä kivutontakaan supistusta. Mahassa kovasti myllätään ja ilmeisesti perätilassa tää meidän kaveri tuntuu viihtyvän. Muistan kanssa että edellisen kanssa maha oikein nytkähteli tasasesti kun toinen ilmeisesti sitten hikotteli.
Ihania vauvamahoja teillä. Paapelollakin oikein kunnioitettavan näkönen, itse taidan näyttää vielä vaan liikaa syöneeltä :D Harmi, olis kiva olla oikein todella raskaana olevan näkönen, mutta kerkiäähän sitä vielä.

Empsu 24+ööö hmm 4? :)
 
Alkaa oleen juhannus pulkassa. Appivanhemmat on ollu täällä perjantaista asti, on kuopus ollu innoissaan kun mummo jaksaa touhuta koko ajan jotakin. Ensi viikko onkin sitten tahtojen taistoa kun äidin on tehtävä muutakin kun viihdyttää häntä.

Talvicci: meillä on pinniksessä ihan peruspatja, taidettiin ostaa Prismasta. Samasta paikasta ostettiin siihen sopiva petauspatja, että jos tulee vahinkoja voi pestä vaan sen.

Pinkkimieli: voimakkaasti maustetut ruuat voi ärsyttää kanssa närästystä. närästystä aiheuttavat ruuat voi vaihdella hirveesti, kantsii vaan seurata mikä itselle sopii ja mikä ei. Tosin loppuraskaudessa kaikki ruuat voi närästää koska kohtu painaa mahalaukkua ja toisaalta se sulkijalihaskin löystyy hormonien vaikutuksesta.

Ihania masukuvia ootte laittanu. Paapelon msu on kyllä jo aika valtavan kokoinen.

Mutta nyt pihalle jatkaan miehen kanssa terassinrappusten tekemistä.

Peppi ja rinsessa 23+5
 
Talvicci
Hakemuksen vein Kelalle 10.6, Päätöksen sain 12 päivä ja pakkaus tuli torstaina. Nopeaa toimintaa siis kerrankin =)

Vauvan tarvikkeista oli ollut puhe. Meillä alkaa olla kaikki mitä tarvitaan, apteekissa vielä tarttee käydä.
Tuttipulloa mietin, pitäisikö ostaa ihan suosiolla kaappiin odottamaan, kun se imetys on aina mennyt vähän vaihtelevasti...
Pinnasänky odottaa varastossa, itse en ota ihan tilan puutteen takia sitä edes sisälle, ennenkuin vauva alkaa kääntyilemään. Siihen asti helpoin tässä katraassa vauvan on olla vaunuissa.
Helpompi kuljettaa vaikka nukkuisikin.

Sellaista kysyisin teiltä, että onko kellään mennyt ruokailu rytmi päälaelleen?
Kun aiemmin tuli syötyä normaalit ateriat perheen kanssa yhtäaikaa, mutta nyt tuntuu, että en saa alas oikein mitään.
Pahimmillaan kun on mennyt tuonne iltapäivälle pitkälti, ennenkuin on saanut ruokaa alas.

 
Marsupilami: Ruokailu rytmi on täälläkin mennyt uusiksi.. Kerrallaan voi syödä vaan vähän ja sit kun nälkä iskee niin ruokaa on saatava heti! Ja ruokailukertoja/välipaloja on tullut tuplasti lisää..

Talvicci: Patjan ajattelin ostaa prismasta tai citymarketista. Kolmelle isommallakin lapselle olen ostanut tuollaiset kohtuuhintaiset peruspatjat ja hyvin on nukuttu.

Mulla on nyt ilmeisesti se energinen keskiraskaus menossa. Mulla alkoi loma pari viikkoa sitten ja sen jälkeen en olekkaan tehnyt paljon muuta kun siivonnut.. :LOL: Kaikki vaatekaapit ja lasten lelut koki inventaarin, huonekalut vaihtoi paikkaa jne. Juhannuksen aikaan makuuhuoneeseen ilmestyi pinnasänky ja uusi lipasto. Eilen pesin vauvanvaatteita ja nyt ne odottaa lipastossa viikattuina. Aika aikasta, mutta virtaa piisaa enemmän kun tarpeeksi. Tosin nuo lonkat kyllä hidastaa tahtia, illalla ja yöllä kyljen kääntäminen tai ylös nouseminen on aika haastavaa :headwall:

Viime viikolla (rv 23+4) oli neuvola ja siellä kaikki ok. Painoa tullut nyt 10kg. Sf mitta mitattin ekan kerran ja oli 24cm, yläkäyrän yläpuolella menee niinkuin aiemmatkin. Mahaan pistettävä verenohennus lääkityskin on nyt tullut tutuksi ja pistäminen sujuu jo.

Ihana ilma tänään! Pitäis lähteä viemään lapset uimaan =)

Mansikkakakku+pikkuinen rv 24+3
 
Marsupilami:

Täällä on kanssa tuo ruokailu vaihtanut tapaansa...aamupala pitää nykyään saada välittömästi kun herää, mutta seuraavaan ateriaan saattaa mennä aikaa...sitten kun se nälkä iskee, on sitä ruokaa saatava taas välittömästi, muttei oikein pysty silti syömään paljoa kerralla ehkä max. 3dl ja on jo ihan täynnä. Inhottavaa tässä on se, ettei yhtään pysty ennakoimaan nälkää...se tunne tulee niin nurkan takaa.

Ja pullo kannattaa ostaa...on sitten varalta edes se yksi, jos homma ei toimikkaan halutulla tavalla, siitäkään kun ei koskaan tiedä, ei ole imetyskään ihan itsestään selvyys :D

Ja mikä ilma....AURINKOOOOOO B) ja on lämmintä...ihanaa....pakko mennä vähän ulos tänään ja mies saa tulla mukaan...nyhjännyt kaksipäivää sisällä..ei vetele :D

Deri on alkanut hiljalleen viihtyä vähän pidempiä aikoja raivotarjonnassa...varsinkin aamuisin, kun aloittaa meuhkauksen melekein kellontarkasti klo8.00 potkii tosi lähelle palleaa ja päivisinkin useaan otteeseen on pääalaspäin...iltaa kohden sitten kääntyy vinottain.

Tiistaina olisi se lääkäri...saa nähdä mitä sanoo...

paapelo+poju+Deri 25+1
 
Juhannusmenot alkaa olla takanapäin,hyvin syöty ja limpparia juotu :) Alkoholiton viinini jäi juomatta ekan lasin jälkeen,oli niin karmeen makuista :x

Täälläkin on lämmintä vaikkei aurinko juuri paistakaan.Eilen lojuttiin kesämökin kuistilla ja oli todella lämmintä,ihanaa =)
Pikkuinen potkii ahkeraan,välillä tärähtää koko massu kun potku tulee.
Mutta nyt on mentävä syömään jotain..

nöpötin ja pikkuinen 23+6 :heart:
 
Söpöjä masuja teillä on! Itse en ole saanut aikaseksi ottaa vielä yhtäkään masukuvaa, pitäisi varmaan tsempata...

Liikkeistä meillä ilmeisesti neiti on aika rauhallinen tapaus, kun tunnen muutamia liikkeitä yleensä aamulla herätessä, sitten muutamia satunnaisesti päivän aikana ja ehkä vähän enemmän illalla nukkumaan mennessä. Välillä oikein huolestuu, kun ei masussa tunnu olevan mitään elämää melkeen koko päivänä. Vauvan asennosta mulla ei kyllä ole harmainta aavistustakaan. Yleensä liikkeet tuntuu kyllä aika keskellä alhalla.

Meillä on juhannus mennyt pitkälti asuntoa rempatessa. Mulla ei kyllä just nyt ole keskiraskauden energisyydestä tietoakaan, kamala väsymys kokoajan. Hempasta ei tietoa, ei oo ainakaan neuvolan täti soittanut perään että olis mitenkään epätavallisen alhanen. Vielä kuukausi pitäis jaksaa töissä ennen lomaa.

Tietääkö muuten joku kertyykö äitiysloman ajalta lomapäiviä ihan normaalisti?
 
Tämän navan alle ei kuulu mitään uutta.
Mielessä tietty pyörii tuo joulukuinen keskenmeno ja aina välillä se pistää itkemään. La kun olisi ollut ensi tiistaina. Tiedän kyllä, et pitäis keskittyä tähän nykyiseen raskauteen ja iloita tästä, mut ei se vaan niin helppoa unohtaa ole.

Onpas Marsupilami- ajoissa pakettinsa saanut :eek: Eikös se yleensä toimiteta vasta noin 2kk ennen la:ta? Näin olen mielestäni jostain lukenut.


pinkkimieli ja pallopää 21+2
 
Fresia ainakin kunnallisen tes:n mukaan sekä äitiys- että vanhempainvapaa oikeuttavat lomapäiviin työssäolon veroisesti. Tarkista oman alasi työehtosopimuksesta, onko jotakin poikkeuksia.


Pinkkimielelle toivon parempaa mieltä ja iloa nykyisestä raskaudesta surullisen päivämäärän läheisyydestä huolimatta :hug: .


Kyllä äitiyspakkaus taitaa tulla heti kun Kela (tai pakkaaja) ehtii toimittaa. Nuo rahapäätökset (vanhempainvapaan ajalta tms) taitavat usein venyä lähemmäksi laskettua aikaa -tai jopa ohi- , kun yleensä työnantajan tietoja tms. pitää odotella mahdollisten muutosten varalta.

Täällä rauhallinen masuasukas ja mukava kesäsää =)
~Tiila 22+5 (tai jotain)
 
Hikasta
Mä vähän ihmettelen että onko nuo sarjoina tulevat tärähtelyt sitten muka pissaamista ku ei kai se koko ajan voi pissiä? :D :LOL:

pinkkimielelle voimia raskaaseen päivään :hug:
Aivan varmasti pieni enkeli on mielessä harvasen päivä :hug:



Lopuks vielä eilinen masukuva, rv.24+3

http://www.aijaa.com/v.php?i=4390546.jpg

*Talvicci ja Uuno rv.24+4* :heart:
 
Kyllä käsittääkseni pitäisi äippäloma ja vanhempainvapaan aikana kertyä lomapäiviä, jos sitten jää hoitovapaalle, se ei enään käsittääkseni kerrytä.

pinkkimieli:

Sure rauhassa...en tiedä, mutta ehkä pienen helpotuksen saat tuon surullisen päivän jälkeen...tai muistan vain tuttavani, joka suri kesken mennyttään kun oli raskaana, mutta kun tuo raskas päivä oli ohi alkoi hän sitä enemmän keskittyä tulevaan lapseen ja tavallaan sai omassa mielessään "luvan" nauttia :hug:

Noista raha päätöksistä...eli hakemukset tulisi toimittaa kelalle viimeistään 2kk ennen La:ta (suositus ), jotta päätös saadaan tehtyä.
Työnanatajalla on velvollisuus kaiken järjen mukaan saada täten omalta osaltaan tiedot kasattua tähän määräaikaan mennessä.

Tajusin juuri, että oma mammalomani alkaakin sitten 1.9...jotenkin tosi hassua, kun minähän en ole edes töissä...ja muutenkin tuo termi vappaa...pah ja pöh, on se kaikkea muuta kuin vapaata, vaativampaa mielestäni kuin työ :D

En nyt oikein ota selkoa tuosta pojan korvasta...vielä eilen se oli aika ilkeän näköinen kun vuosi taas sitä möhnää, mutta tänään on näyttänyt ihan siistiltä eikä ole vuotanut tai punoitellut, poika ei ole sitä hieronut eikä liiemmin itkenyt...vaivihkaa, kun testailin aristaako, kutittelemalla korvanlehteä, ei reagoinut juuri mitenkään...hmmmm--->tulehdus vaiko eikö??

Muutenkin ollut tänään varsinainen energia pakkaus :D

Täällä minä tohkeilen kukkieni kera...mustasilmäsusanna on avannut ekat kukkansa...huraaaa :D
On ne kaikessa yksinkertaisuudessaan vaan niin viehkeitä =)

Mutta nyt hakemaan kuppi kahvia =)

paapelo+poju+Deri 25+1
 
Fresia-82: minulla on kanssa kuvussa laiskanpulskea pikkuvauva. Olen myös huolissani, kun en kovin usein liikkeitä tunne. Erityisesti iltaisin, kun menen nukkumaan, sillä välistä tuolloin tuntuu pieniä liikkeitä ja välistä ei mitään.

Juhannus meni oikein mukavasti. Käytiin tervehtimässä miehen vanhempia Jyväskylässä ja sitten äitiäni. Nyt taas Helsingissä ja päivä menikin alennusmyyntejä kiertäen. Ostin ensimmäiset äitiysvaatteet Stockmannilta ja Bebesistä. Olin aika yllättynyt, miten harvassa liikkeessä oli vaatteita, sillä esim. Aleksi 13 ja Sokos eivät myy lainkaan äitiysvaatteita.

Kirjoitin aikaisemmin kipeästä hampaastani, joka onneksi saatiin viime viikolla korjattua. Kävi ilmi, että syksyllä laitettu paikka oli aika huonolaatuinen ja sen sisälle oli jäänyt murusia sekä pieni aukko, josta ien oli kasvanut hampaan sisään. Paikka vaihdettiin väliaikaiseen lääkepaikkaan ja kipu onneksi katosi kokonaan. Pian onkin edessä lomamatka Italiaan, joten hienoa, ettei tarvitse jännittää, onko siellä mentävä hammaslääkäriin.

Nyt voinkin oikein hyvin. Tosin yhtä asiaa olen ihemtellyt eli selkäni ja rintakehä on tullut täyteen jonkinlaisia pieniä luomenalkuja. Lisäksi selässä yksi luomi on kasvanut aivan jättimäiseksi. Ilmeisesti liittyy jotenkin raskauteen???
 
Fresia Joo, lomat kertyy äippälomalla aivan kuten töissäollessakin. Ite pidin esikon äippäloman jälkeen kesäloman vielä putkeen kun lomapäiviä oli edelliseltäkin kesältä jäänyt pitämättä ja sitten tietty sain ihan normi 4vkon loman mitä oisin saanut jos oisin töissä ollut.

Hikasta oli puhetta...en ees muistanut että esikollahan oli masussa aina kova hikka. En muista vaan missä vaiheessa sen aloin huomata, mutta oli niin selvää hikottelua ettei siitä voinut erehtyä eikä luulla miksikään muuksi. Hällä ollut myös syntymän jälkeen hikka melki joka päivä :)
Jussit tosiaan juhlittu ja huomenna arki taas palaa uomiinsa. Hitto minuu jännittää, huomenna kun sitten tulee mahdollinen iritsanomislappu kouraan jos se on tullakseen. :( :/ Kuinkahan sitä saa ens yönä nukuttua kun joutuu odottamaan että jääkö tämä tyttö työttömäks vaiko ei??!! Odotan kyllä niin saavani potkut että sinänsä en ole osannut oikeen muuta aatella, mutta kyllä sitä sitten tuntee varmasti olevansa ihan tyhjän päällä kun tuolla nykyisessä työpaikassa on tullut jo huhkittua melki 10 vuotta ja sit kun se meniskin alta...

No mutta, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! Onneks ainakin ilmat on tänään suosinut ja hyvältä näytti säätiedotuksessakin :)
 

Yhteistyössä