*Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

Mukavaa mökkireissua Mutilainen ja toivotaan että ensiviikon tutkimukset tuottavat tulosta :hug: :wave:

Poika kaapattiin äsken mukaan Korkeasaareen :D
Eli se on kuulkaatten oma-aika hetki...eli siis tosiaan siivoan :LOL:

Heräsin tänään aamulla taas siihen, että Deri työnteli jalkojaan samaan tyyliin, kuin olisi pyörällä ajanut...pitkin mahaa näkyi jalan kohoumia ja lopuksi tunki peppunsa pystyyn ja tuloksena sievä pallo navan yläpuolella :D

Kohta taas poksuu viikot...sitten aletaan olla hissukseen voiton puolella. Itse odotan rv30, sitten tosiaan voi olla jo aika rauhassa ja siitä rv36 aika lentää ja sitten aika hidastuu ja kun tullaan siihen LA:n niin aika pysähtyy, huolimatta siitä miten olen asennoitunut :D

Pojan uusi sänky pitäisi hakea...jaksaisikohan tuo mies sen käydä noutamassa, niin sen saisi valmiiksi ennen kuin poika tulee takaisin...hmmmm, endottaa täytyy tätä :D

Aurinko kun paistaa VIHDOIN, on taas energiaa kuin pienellä apinalaumalla :LOL:

Mutta nyt piinaamaan tuota miestä elämää suuremmilla kysymyksillä :D :wave:

paapelo+poju+Deri 24+5
 
Juhannusta mammat :wave:

En oo jaksanut kirjotella...ette usko, mutta taas on sisko alkanut puukottaa selkään :( On taas mun mieli niin maassa, että en tajua miten täältä taas noustaan.

Ihania kukkia on Paapelo kasvattanut :flower: ihan kateellisena täällä olen.

Omaa napaa vähän....supistelee ihan päivittäin, eilen oikein viilsi alamasua kun olin koiran kanssa lenkillä ja lykkäsin tuota taaperoa kärryissä. Ihan pelottaa pysyykö tämä pikkuinen rinsessa matkassa mukana loppuun asti...Potkuja ja möyrintää on todella paljon, ihan tulee tuohon isosiskoonsa....Tosin sillon kun vauva kovasti möyrii masussa, niin myös supistelee ikävästi. Ja napa mulla ei oo enää kuopassaan ollut hetkeen :D Vois tänään ottaa paljaasta masusta kuvaa ja laittaa teille tänne, masu on kasvanut ihan mielettömästi.

Tosin, Paapelon masun kokoa ei voita mikään :heart: Mieletön rantapallo sulla jo!

hertta ja bertta 23+3 :heart: (meniköhän viikotkaan oikein....)
 
herttaliisa:

voi kurjaa siskosi kanssa :hug:
ja koeta ihmeessä kokeilla, josko saisit tempoa vähän hitaamalle...itsellä kanssa tulee noita supistuksia heti kun vouhkaan liian kovaa ja iltaisin kun vaava myllää. ÄIH.

Ja kiitos kiitos rantapalloni korottelusta :LOL:
Olisttepa nähneet ystäväni ilmeen eilen kun näki mahani...silmät laajeni lautasiksi ja oli ihan kateissa, että miten se jo noin iso tykki on :LOL:

paapelo+poju+Deri 24+5
 
Terveiset Kreetalta! Olipa vaan järkytys palata tänne Suomen suveen. Lämpötila kun ei maanantaina ollut paljoa yli 5 asteen ja vettäkin satoi. Tuolla Kreikassa kun lämmintä oli koko viikon siinä 30 astetta ja yli. Onneksi nyt juhannussää näyttää hieman paremmalle. Huomenna suunnataan mökkeilemään kaveriporukalla.

Sisun liikkeet ovat voimistuneet viime aikoina tosi paljon. Mahan päältä näkee ajoittain liikkeitä ja mieskin niitä jo muutaman kerran tuntenut. Mukava oli maata aurinkotuolissa bikineissä ja katsella kun maha heilui ja kohoili. :LOL:

Napa alkaa täällä olemaan enää hyvin loiva kuoppa. Mies tarkistaa tilanteen päivittäin ja odottaa, että koska se poksahtaa. :LOL: Kauan ei varmaan enää mene. Maha on kasvanut nyt tosi reilusti. Mutta sehän on vaan ihanaa. Tosin se tulee todella jo huomatuksi kaikialla ja joka paikassa.

Supistuksia on alkanut tuntua silloin tällöin. Eivät ole varsinaisesti kipeitä, mutta epämukavia kylläkin. Yleensä rasituksessa tulee, mutta joskus myös levossa. Saa nähdä kuinka noiden suhteen käy, kun ensiviikolla pitäs mennä taas töihin parin viikon loman jälkeen.

Kävin tänään ostoksilla ja mukkaan tarttui ihania värillisiä ja kuvioituja harsoja. Aika poikavärisiä. Ja Reiman 62 cm fleesehaalari, on mukavan lämmin sitten heti sillon syksyllä. Oli 30% allennuksessa, ni pakkohan se oli ostaa.

Hyvää juhannusta kaikille lokamassuille! :wave:

Barbapörrö ja Sisu :heart: 21+3
 
Tänään tuli käytyä sokerirasituksessa :( Eipä ollut yhtään kiva kokemus, kun mulla on tuo piikkikammo ja ei ollut yhtään hellä kätinen tuo näytteen ottaja. Mutta nyt se on kuitenkin jo ohi ja huomiseen saan jännäillä, et mikä on tuomio. Tosin saattaa mennä jopa maanantaihin noiden tulosten saanti, kun en tiä miten huomenna on neukku auki, vai onko ollenkaan :|
Päätin sitten, et tänään mässäilen karkkia ja jätskiä ja varsinkin uusia perunoita, kun kohta niistä joudun sit luopumaan jos on diapetes (tai siis ei potuista joudu kokonaan luopuun, mut pienentään kuitenkin annos kokoa). Äskön siis mässäsin uusia pottuja ja salaattia, tuli muuten syötyä 27perunaa :p

Käytiin tänään myös maistraatissa tekemässä se avioliiton esteiden tutkinta pyyntö ja varattiin vihkimisaika sinne 05.10 =) Musta siis ihan oikeasti on tulossa rouva :D Tarvinee alkaa jo hyvissä ajoin opettelemaan uuden nimmarin kirjoittamista.


pinkkimieli ja pallopää 20+6 :heart:
 
mukavaa ja toivottavasti aurinkoista juhannusta kaikille !!

me vietetään jussi ihan vaan kotosalla,grillaillaan hyvää syötävää ja syödään ittemme ihan ähkyyn ja illalla sitten käydään kokolla.

kaurisäiti ja bambi 23+1 :heart: :heart:
 
Heippa kaikille!

Tulinpa minäkin toivottelemaan teille mukavat jussit! Meillä se menee tässä ihan kotosalla, käydään kyllä tuossa melkein naapurissa grillailemassa, mutta ei kummempia suunnitelmia. Olis se kiva, kun olis mökki, johon vois porukalla mennä, mut kun ei...

Mulla alkoi tässä joku päivä sitten mieletön kutina vatsalla ja käsissä, maanantaina sitten maksakokeisiin. Kuopuksen aikana mulla oli vähän arvot koholla loppuraskaudesta, ja sitä seurailtiin, mutta että näin aikasin! Pikkusen pelottaa, että osastolla joudun kesää viettelemään! :( No ens torstaina sitten neuvola, jossa saa tuloksista kuulla.

Syökäähän oikein makoisasti ja nauttikaa olostanne! B) :attn:

miltski ja papu 24+0 :heart:
 
Barbapöllö:
Tervetuloa kotosuomeen :D
Tuntemasi supistukset ovat varmasti niitä kuuluisia harjoitus supistuksia, joita helposti tulee myös rasituksen alla...harvoin ne saavat mitään aikaan kohdunsuulla tai muutenkaan, ovat pelkkää treeniä kohdulle.
Mutta jos töissä sitten käy niin, että ovat jatkuvampia ja vähääkään alkaa kolottaa, kannattaa mielestäni mennä lääkärin pakeille. Tai jos vaikka pystyy jotain työtapaa tai tehtävää muuttamaan, jotta ei tulisi.

Ja oikein hyvää jussia kaikille, jotka ovat poistumassa mökeilleen ja muutenkin reissuun. Täällä vietetään kanssa jussi kotona.
Tai ollaan menossa varmaan Seurasaareen huomenna, muttei sen kummempaa sitten luvassa. :D
Ensivuonna ehkä sitten, jos saisi lapset mummolaan hoitoon, niin voisi miehen kanssa pitää kesäloman :LOL:
Eikös sellainen ole ihan sallittua kerran 3 vuoteen ;)

paapelo+poju+Deri 24+5
 
Voi, äippäpakkaus jo tullut jollekin!! :heart: Ite en sitä kyllä tällä kertaa ota, mutta on se vaan niin ihanaa tutkia sitä laatikkoa!

paapelo Vitsi sie oot saanut kasvis hienosti kukkimaan. En tiedä mitä teen väärin ite, mut mun kranssit...niinku melki kaikki muutkin mitä kylvin...jotenkin niinku pysähty kasvussaan. Siis hienosti iti ja alkoi kasvaa ja mä niitä koulutin ulos ja istutin ruukkuun, mut sit vaan tyssäs kasvu siihen kun olivat sellasia parin-kolmenkytä sentin mittasia.
Mä tein meijän etupihalle pienen kasvimaan kun siihen paistaa kivasti aurinko (siis kylvin alkukesästä) ja sieltä on kyllä noussut hernettä ja retiisiä jne. mut melki joka yö joku otus käy sielä mylläämässä. En tiedä mikä on, mut aina jostain kohtaa on kuopastu monttu.

Hyvät juhannukset toivotan minäkin! :wave: Kotosallahan me tosiaan vaan ollaan, mutta yhtään ei huvita "juhlia" kun heti juhannuksen jälkeen tulee maanantaina tieto irtisanomisesta. Edelleen olen melko varma et mut potkastaan pihalle, mut siis maanantaina se sitten kuullaan :/
 

Minä avaan syömmeni seljälleen
ja annan päivän paistaa,
minä tahdon kylpeä joka veen
ja joka marjan maistaa

Minun mielessäni on juhannus
ja juhla ja mittumaari
ja jos minä illoin itkenkin
niin siellä on sateenkaari.
-Eino Leino-

MUKAVAA JUHANNUSTA KAIKILLE!

T: S + Aleksis Kivi 23+6
 
Hope:
Kyllä se maha alkaa sieltä nousta...sulla on näennäisen pitkä selkä, saat olla kyllä iloinen tuosta, sillä muutaman viikon päästä tällä mammalla varmaan alkaa tulla semmoista suvivirttä tukalasta olosta mahan kanssa :D

On koleaa, kosteaa ja synkkää täällä pk-seudulla :/ Varsinainen keskikesän sää.
Tulisi jo heinäkuu, niin alkaisi todennäköisesti ilmatkin parantua, siis toivottavasti.

Ensiviikon tiistaina se lekuri...on kuulemma mukava se naislääkäri, joten odotan innolla.
Huomenna poksuukin sitten viikot...tuota rv25 voisi pitää eräänlaisena tasaviikko etappina.

Deri on ollut koko aamun, siis todella, KOKO aamun hereillä...aloitti mylläämisen klo 08 ja vielä vaan jatkuu...sellaisia vartin taukoja on ollut, mutta muuten myllää koko ajan...ja potkut tuntuu istuessa melkein palleassa...hihhei rv30 odotellessa jos on rt:ssä niin avot :D

Tänään emme siis ulkoile tuttuun tyyliin aikaiseen, joten poika meneekin nukkumaan aiemmin kuin yleensä...yleensä jaksaa valvoa 7h ja sitten unille, jos ollaan ulkona ja kyläilemässä, mutta jos on kotipäivä, ei jaksa valvoa "kuin" 5h ja peti kutsuu =)

Mutta oikein hyvää juhannusta jokaiselle :wave:

paapelo+poju+Deri 24+6
 
Hei ja kivaa juhannusta lokamammoille!! =) Me suunnataan mökille tänään,vaikkakin ilma on aika paljon muuta kuin kesäinen.. No tarkoituksena on grillailla paljon hyvää ruokaa ja mullakin on oma pullo alkoholitonta viiniä :)

Tässä massukuvaa tältä aamulta


nöpötin ja pikkuinen 23+4 :heart: :heart:
 
Hyvää juhannusta mammat! :wave:

Me lähetään tästä ihastelemaan miehen siskon viikon vanhaa pientä poikaa. Ihanaa kun serkukset tulee samalle vuodelle. Täällä kanssa oleillaan kotona ja touhutaan remontin kourissa, välillä meinaa mennä hermo kun tuntuu ettei mitään tapahdu viemärinputkia kun pitäisi uusia.

Hyvät juhannuspyhät kaikille :flower:

NaNa84 ja "Hilma" 21+5 :heart: :heart:
 
Onpas taas masentava ilma ulkona, mut niinhän se joka juhannus tuppaa olemaan ainakin hieman sadetta. Koittakaahan mammat nauttia juhannuksesta kuitenkin.

Cosmo olihan se joo aikamoinen määrä pottuloita, mut suurin osa niistä oli peukalonpään kokoisia :D Ja ruuaksi en syönytkään muuta kuin noita pottuja ja vähän salaattia.

pinkkimieli ja pallopää 21+0
 
Hehe, tosiaan tuo pinkkiksen pottusaalis oli kyllä mahtava, mutta niin minäkin syön uusia pottuja parikymmentä, kun eivät koollaan päätä huimaa :D

Siis tämä Derin vouhotus jatkuu edelleen...tosiaan ollut aina silloin tällöin vartin tauko ja sitten taas jatkuu...ei saisi valittaa, mutta alkaa tehdä jo hiukan hellää :ashamed:

paapelo+poju+Deri 24+6
 
Oikein mukavaa Juhannusta kaikille! :)

Eilen oli neuvolalääkäri, jossa kaikki oli kunnossa. Hieman on ollut paineen tunnetta alhaalla, vaikka vauva ei kuulemma ole kauhean alhaalla. Sf-mitta kulkee hieman alakäyrillä ja oli nyt 25+3 21cm.

Mutta tää perhe suuntaa nyt reiluksi kahdeksi viikoksi Eurooppaan joten palaan taas heinäkuun alkupuolella! :) :)

Oikein mukavaa kesää kaikille!

Inka ja rinsessa 25+4 :heart: :heart:

Ps. Keksittiin muuten nimi meidän tytölle eilen, ainakin yks hyvä vaihtoehto ;)


Tässä vielä tuore kuva tältä päivältä:

 
Aku
Hauskaa Jussia kaikille =)
Täälä oleskellaan ihan kotosalla vaan.Huomenna sitten grillailemaan yhdelle kaveriperheelle.Toivottavasti ei tuu vettä ihan vaakatasossa.Mulla alko 6 päivän vapaakin,jee!!!!

Saatiin vihdoin uusi kone eli pääsen taas seurailemaan teitin juttuja ahkerammin ja välillä höpöttelemäänkin.
Cosmolle sellasta,että ois joskus mukava lukea sinunkin kuulumisia tai jotain muuta kun tuollaisia tarpeettomia ja hieman v-mäisenkin oloisia kommentteja toisten kirjotuksiin.Ei meinaan ollut Pinkkimieli ensimmäinen,pisti silmään jo tuolla aiemmin.Ärsyttää tuollanen :headwall:

Mutta joo nauttikaa masuistanne ja voikaa hyvin.Nyt käperryn tonne ukon kainaloon :)

T.Aku ja aapo 22+5(huomenna poks!!) :heart:
 
Vaikka harvoin lähden mukaan mihinkään sanailuihin, niin pakko myöntää, että Akun kanssa olen samoilla linjoilla.
On ikävää, että tullaan heittämään nokkavaa juttua, vaikka toki sana on paljolti vapaa, mutta silti.
Päätarkoitus on ainakin minulla ja varmasti muillakin pitää hyvä henki päällä siten, ettei toisia ainakaan tietoisesti millään tavalla parjaa tai saa huonolle mielelle, ajatus/kirjoitus mokat on asia erikseen, sillä silloin tulee useimmiten vain värinymmärretyksi.

Tulin juuri kotiin. Olin sukututtavaa moikkaamassa äitini luona. Olipas taas niin mielenkiintoisia keskusteluja, etten olisi malttanut lähteä pois, mutta äidin velvollisuudet pitää hoitaa =)
Deri jatkaa yhä vain vilskettään....tasaviikkojenko kunniaksi hän siellä bilettää, vaiko ihan keskikesän tunnelman :D

paapelo+poju+Deri 24+6 (huomenna poksuu)
 
Tänään massussa ollut yllättävän hiljaista. Ei innostunut pallopää potkimaan edes saatuaan lakritsia :eek: Tuskin siittä huolestua tarvitsee, mut tarkistan kuitenkin doplerilla kohta, et sykkiihän se sydän tuolla.

Oksennus juttua YÄK!
Söin hetki sitten makkaraa ja punajuurisalaattia sekä päälle lasin mehua. Ei mennyt kauaakaan kun tuli hirveetön oksennuksen makuinen röyhtäisy ja sit en voinut lainkaan hengittää ulos ilman kurkun kirvelyä. :x Tekee vieläkin pahaa. Yritin rauhoittaa mahaa jugurtilla, mut huonoin tuloksin. Sit kun otin rennien niin jopa rauhoittui. Outoa. En pitänyt tuota "kohtausta" lainkaan närästyksenä, mut kai se vaan oli sitä sit. Kurkkua kyllä kirveltää vieläkin kuin olisin oksentanut appelsiinimehua.

Enpä minä ainakaan tuosta Cosmon heitosta pahastunut kovin. Tietty 27 perunaa kuulostaa huimalta määrältä, jos jättää mainitsematta, et on minimaalisia uusia pottuja.


pinkkimieli ja pallopää 21+1 :heart:
 

Yhteistyössä