*Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

Äh, nyt on ollut oikeen vastoinkäymisten viikonloppu :kieh: Mä loukkasin jalkani, meillä on kotona miehen polkupyörä telineineen sisällä. Potkaisin siihen vahingossa aika voimalla, sattui niin pirusti ja nyt siinä on iso mustelma enkä pääse kunnolla kävelemään.

Meidän asuntokauppojen kanssa oli myös yllättäviä ongelmia. Välittäjä unohti tulla paikalle ja kaupat siirtyi melkein viikolla! Ei siinä sen suurempaa vahinkoa käynyt mutta jotenkin aika uskomatonta, me ja myyjä paikalla, välittäjää ei näy missään. Ja kiukutti kun olin linkuttanut kipeällä jalallani paikalle.

Ja tänään mies lähti pyörällään lenkille ja kaatui heti tuossa lähellä. Solisluu murtui, saikkua kaksi viikkoa ja käsi kantositeessa. Ei mitään toivoa tehdä remppaa lähiaikoina ja mun täytyy nyt hoitaa kaikki jutut kotona. Lisäksi ollaan tasan kahden viikon kuluttua lähdössä Brasialiaan, se taidan olla minä kuka niitä matkalaukkuja raahaa :LOL: Mutta onneksi ei käynyt pahemmin, nyt täytyy vaan ottaa rauhallisesti jotta käsi paranee.

Ostin tänään ensimmäisen setin vauvan vaatteita huutonetistä:) Kiva paketti uusia/hyväkuntoisia vaatteita tytölle. Tällä+ äitiyspakkauksella päästään nyt hankintojen kanssa alkuun.

Mullakin on tuo että ei pysty syömään isoja annoksia kerralla. Ja lisäksi mua alkaa närästää lähes mistä tahansa. Vähän tympeää eikä nuo renniet niin kovasti vaivaan auta.
 
Äh, nyt on ollut oikeen vastoinkäymisten viikonloppu :kieh: Mä loukkasin jalkani, meillä on kotona miehen polkupyörä telineineen sisällä. Potkaisin siihen vahingossa aika voimalla, sattui niin pirusti ja nyt siinä on iso mustelma enkä pääse kunnolla kävelemään.

Meidän asuntokauppojen kanssa oli myös yllättäviä ongelmia. Välittäjä unohti tulla paikalle ja kaupat siirtyi melkein viikolla! Ei siinä sen suurempaa vahinkoa käynyt mutta jotenkin aika uskomatonta, me ja myyjä paikalla, välittäjää ei näy missään. Ja kiukutti kun olin linkuttanut kipeällä jalallani paikalle.

Ja tänään mies lähti pyörällään lenkille ja kaatui heti tuossa lähellä. Solisluu murtui, saikkua kaksi viikkoa ja käsi kantositeessa. Ei mitään toivoa tehdä remppaa lähiaikoina ja mun täytyy nyt hoitaa kaikki jutut kotona. Lisäksi ollaan tasan kahden viikon kuluttua lähdössä Brasialiaan, se taidan olla minä kuka niitä matkalaukkuja raahaa :LOL: Mutta onneksi ei käynyt pahemmin, nyt täytyy vaan ottaa rauhallisesti jotta käsi paranee.

Ostin tänään ensimmäisen setin vauvan vaatteita huutonetistä:) Kiva paketti uusia/hyväkuntoisia vaatteita tytölle. Tällä+ äitiyspakkauksella päästään nyt hankintojen kanssa alkuun.

Mullakin on tuo että ei pysty syömään isoja annoksia kerralla. Ja lisäksi mua alkaa närästää lähes mistä tahansa. Vähän tympeää eikä nuo renniet niin kovasti vaivaan auta.
 
Muisku:
Suosittelen banskuja naposteluun...ne pitää sitä nälän tunnetta hiukan paremmin...tai ainakin paremmin kuin namuset :D

Itselläkin on sellainen tyyli, että jos ystävät ei kysy raskaudesta, en siitä myöskään puhu. Jos kysyvät, kerron nopeat päivitykset viikkojen määrästä, edellisestä neuvolasta. Jos taas on sisko tai joku toinen ystävä jolla jo lapsia tai on raskaana (joita kaksi tällä hetkellä ) saatetaan palattaa yhtäjaksoisesti ummet ja lammet :D

Muoks*
Paulah

Voi ei teitä :hug: :D
Sattuu ja tapahtuu meillekkin, muttei ihan yhdelle viikonlopulle noin paljon :D

Ja oletkos koklannut rennien sijaan ruokasooda vettä?
Itsellä ainakin se auttaa huomattavasti paremmin kuin mikään rennie. En tiedä mistä johtuu, mutta näin minulla.
Ja ennen tuota ruokasooda vettä juon lasillisen maitoa tai piimää ja jos ei auta niin sitten tuo litku kurkusta alas.
 
Paulah ja että konekin vielä temppuilee kaiken ton lisäks :D ... niin eihän tuo mikään naurun asia tosin ole jos miehelläskin on solisluu murtunut jne.
Vai Brasiliaan... ei käy kateeks ei!! :whistle: Minne päin?

paapelo Joo, ei noi karkit hyvä vaihtoehto oo. Mut meillä ei saa syödä eikä ees vesipulloo kantaa työmaalla mukana. Ainoostaan taukotiloissa saa mutustaa. Muutama karkki kulkee helpoiten taskussa niin ettei kukaan huomaa. Pari kertaa oon laittanu muutaman naposteluporkkanan pussiin ja taskuun, mut niitäkin on vaikee syödä niin ettei kukaan huomaa kun joutuu niin rouskuttaan. Välillä oon myös narrannu et on muka kauhee vessahätä et joku tulee tuuraan pariks minuutiks ja juoksen taukotilaan ja hotkin pari suupalaa vauhdilla. Tosin sillonkin ne jotka just sattuu oleen siä tauolla niin kattoo vähän pitkään. On tää vaikeeta...
 
No voi hyvänen aika :eek:

Ehkä nyt sen verran sopisi käyttää siunattua tilaa hyväksi ja pyytää saada pitää edes jotain pientä välipalapatukkaa ja juotavaa matkassa. Eihän sentään tee hyvää jos verensokerit laskee (saattavat meinaan herkästi laskea raskaana, tai varsinkin jos ei oikein ehdi mitään syödä tasaisesti ) ja sitten vielä pökerryt.

Meillä entisellä työpaikalla oli muuten kiellettyä pitää syötävää tai juotavaa mukana. Juotava oli sallittu vain kesällä, mutta syötävät ei.
Ainoastaan sellaiset seikat, kuin diapetes tai raskaus olivat vapautus tästä säännöksestä.
 
^siks oonkin aatellu et ois ehkä helpompaa kun puhuisin ihan avoimesti raskaudesta ni vosin siihen vedota sit noissa nälissä ja janoissa, mut en vaan oo sellanen et puhuisin omista asioistani oikeen...tai ainakaan raskaudesta.
Ja meil on tosiaan hygieniasäädökset niin tarkkoja ettei mitään ylimäärästä saa olla mukana. Ymmärrän sen kyllä hyvin työssäni, mut joskus se rassaa...ettei nyt yhtä vesipulloa vois olla mukana jos sen piilossa muuten pitäs. Jotenkin ei sisukaan anna periks et käyttäsin raskauttani hyväks ja olisin sellanen "valittaja" niinku jotkut siä on.
 
Voi voi Paulah teilläpä on sattunu kommelluksia. Ihanaa varmaan päästä lomamatkalle. Käy kateeksi täälläkin vaikkakin en enää varmaan jaksais tän masun kanssa istua koneessa montaa tuntia.

Muisku harmillista, ettei työpaikallasi saa syödä. Mun työpaikalla sai syödä vaikka koko ajan, mutta ei sekään kauhean kivaa ollut kun todellakin popsin sitten koko ajan jotain...ja paaaaljon karkkia. Kuten nytkin kun oon himassa. Oon yrittäny korvata niitä jollain muulla, mutta totuushan on, että ei se omena tai banaani tms ole sama kuin karkki... :ashamed:

Täällä me ollaan ton esikoisen kanssa mummilassa täyshoidossa vielä pari päivää, on se vaan ihanaa kun saa joka päivä käydä valmiiseen pöytään. Ja mummi viihdyttää tyttöä. Voisin muuttaa tänne asumaan.. ;)
 
heissan :)

Mulla ois huomenna heti aamulla sokerirasitus, inhottavaa kun ei saa syödä eikä juoda mitään. Ja mulla tulee niin helposti mustelmia :/

Muuten tänne kuuluu hyvää, tyttö on tosi kova potkimaan ja on iltaisin monta tuntia hereillä. Päivisinkin on alkanut potkia ihan urakalla :heart:

Viikon päästä la ois tarkotus lähteä pariks viikoks reissuun, ensin Unkariin ja sit Italiaan;)
Saas nähdä miten jalat taas turpoo jos on hellettä :|

Mutta nyt ei muuta kuin maate, palailen :wave:

Inka & rinsessa 24+6 :heart: :heart: Huomenna poksuu taas! :D
 
Me ollaan menossa yhteensä kahdeksi viikoksi Brasiliaan, reitti on seuraava: Rio-Ilha Grande-Sao Paulo-Salvador-Rio. Piti aluksi mennä vähän viidakkoonkin mutta kun tulin raskaaksi ja keltakuumerokotusta ei voi enää ottaa niin oli pakko muuttaa vähän suunnitelmaa.
Hyvä tämäkin reitti:)

Mulla ei ole kovinkaan raskaana oleva olo ja uskoisin että jaksan ihan mainiosti reissata vielä. Mutta lentämisestä en kyllä tykkää ja tuossa on monta lentoa matkan aikana, 6 kpl. Ihanaa kyllä kun alkaa loma! Mies onkin nyt pois töistä elokuun alkuun, loma siirtyy tietty kun ensin on 2 viikon saikku. Reppana silti, ei se oikeen mitään pysty tekemään, edes pukemaan helposti itse.
 
Ei tuu uni vaikka nyt jo väsyttäis. Huominen jännittää ihan simona, vaikka sitä innolla odotankin :x =) :( :D

Löysin tänään kirppikseltä talvihaalarin (koko 60cm) ja makso vaan 3e. Ja käly mulle löysi (kirppikseltä myös) Aventin rintapumpun (käsikäyttöinen) hintaan 3,50e.

Painun varmaan kattoon jotain leffaa josko vaik onnistuisin nukahtaan sohvalle.

pinkkimieli ja pallopää 20+2
 
Hyvää maanantaiaamua!
Paulahille hyvää lomamatkaa!! :wave:
Ois ihana päästä jonnekin lämpimään,meillä ei oo ihmeempiä kesälomasuunnitelmia,korkeintaan tuossa länsinaapurissa käydään shoppailemassa,kivaa toki sekin
=)

Eilen mies keitti älyttömän hyvää raparperi-mansikkasoppaa, söinkin sit lähes 4 lautasellista sitä :ashamed:

Vauva potkiskelee taas reippaasti :heart:

nöpötin ja pikkuinen 23+0 :heart: :heart:
 
Mulla ei tänään kovin mukava aamu.. Heräsin klo 6 erittäin huonosti nukutun yön jälkeen, päätä särkee ja vatsa on sekasin :( Ja kaikki johtuu vaan jännittämisestä, mun pitää tänään aloittaa verenohennus lääkitys joka pistetään mahaan ihon alle. En ole ikinä pistäny itseäni, enkä kyllä ketään muutakaan. Mulla on kohonnut veritulppa riski, joten ymmärrän kyllä että lääkitys on tarpeellinen ja hyväksi mulle ja vauvalle, mutta.. Jännittää ja pelottaa ihan sikana! Onneksi on neuvola myös tänään niin on jotain kivaakin odotettavissa.

Mansikkakakku ja pikkuinen 23+4
 
Paulah: onpas teillä on kurja viikonloppu. Toivottavasti sattumukset loppuu nyt tähän. Lomareissu kuullostaa aivan ihanalle.

Sokerirasituksesta: kriteerit siihen on tosiaan tiukentunu viime vuoden lopulla. Eli lähes kaikki sinne nykyään joutuu. Syynä just se että lasten syntymäpainot on noussu ja yrittävät näin myös etukäteen seuloa niitä joilla on riski saada 2.tyypin diabetes.

Mansikkakakku: tsemppiä. Pistäminen on loppupelissä ihan helppo juttu, kynys sen tekemiseen vaan on useimmille se isoin asia.

Muisku: harmi juttu tuo syömättämyys työpaikallasi. Voisitko kysyä pomolta että saisit pitää tauot tasaisin välein? Jos näin verensokerit pysyisivät tasaisina eikä tulisi heikotusta.

Omaa napaa: slekä on ollu perjantaista asti kipeä. Perjantaina kävelin n. 3 km kun mentiin kuopuksen kanssa leikkipuistoon, siellä sitten touhuilin pojan kanssa kaikenlaista. Iltapäivällä olikin sitten jo niin kipeä selkä että meinas itku tulla. Soitin neuvolaan ja terkkari kirjotti saikkua la-ma, huomenna on lääkäri. Lauantaina pystyin olemaan jalkeilla 4 tuntia, sitten piti lepäillä tunnin verran, jotta pystyi illasta oleen taas jalkeilla. Mikään asento ei ole hyvä, pitkään ei voi olla jalkeilla mutta ei maatakaan. Tällä hetkellä ei ole toivoakaan olla töissä tällä selällä. Täytyy vaan toivoa ettei mene kovin paljoa pahemmaksi. Jotain tukivyötä aattelin mennä etsimään, jos se vähän auttais.

Peppi ja rinsessa 22+6
 
hugoliina netissä noi kaikki Kelan jutut on kätevintä täyttää. Tarvitset vain pankkitunnukset tunnistautumista varten. Selkeämpää se on kuin paperilla. Muistaa vaan täyttää kaikki 3 eli äitiysrahahakemuksen, äitiysavustushakemuksen ja lapsilisähakemuksen, mutta tarkoittaa käytännössä vain muutamaa klikkausta ja siinä se. Ihanan helppoa! Mä oonkin täällä jo muutamaan otteeseen kehunut kuinka kätevää se on ja itse täytän kaikki Kelan paperit aina netissä ja pistän liitteet (jos tarvitsee) sitten perässä.
 
Hyvää huomenta!

Paulah:
Mukavaa matkaa teille, kuulostaa ihanalta.
Ja nyt sitten se teillä vierraillut epäonni tuli mielle...
Aamulla joku, mikälie lehtimyyjä varmaan, yritti soittaa ja huitaisin puhelimeni suoraan vesituoppiini :LOL:
Ei näytä vielä toimivan, tuskin alkaa toimiakkaan enään. Onneksi on jo 3v vanha puhelin ja alkoikin jo osoitella ikääntymisen merkkejä, mutta harmittaa kun siellä oli ihania kuvia pojasta laitoksella, joita en vain ollut siirtänyt koneelle, kun USB-liitin on kateissä.

Eli taitaa tulla taas puhelimen osto kyseeseen.

hugis:
Käsittääkseni sen voisi täyttää netissä, mutta pitää lähettää liitteet kirjeitse...jos nyt oikein muistan, kun sitä itsekkin katselin useampi kuu sitten.


peppimamma:
voi kurja noita selkä ongelmia.
Itsellä myös esikosta oli pahat selkävaiat eikä mikään auttanut, joten sympatiaa saat täältä :hug:

Pakko varmaan lähteä kohta johkin kylään, poika on taas kuin höyryveturi...liikaa energiaa :LOL:
Ulkona on niin kalseaa, ettei sinne viitsi mennä palelemaan, ehkäpä huomenna olisi sateeton päivä, niin voisi höyrytä pihallakin =)

paapelo+poju+Deri 24+2
 
Terveisiä rakenneultrasta, kaikki hyvin :) Vastaa täysin viikkoja ja muutenkin kaikki kunnossa :D

Pikkuinen makas sielä sykkyrällä jalat ja kädet naaman edessä - ja jalat niin tiukasti ristissä ettei vahingossakaan päässyt näkymään sukupuolta, vaikka ultraaja sitä yritti moneen kertaan sieltä etsiä :) Kaveri on päättänyt ettei paljasta kaikkea ennen h-hetkeä :D Istukka on takaseinässä, joten se selittää miksi tää nyt tuntuu jo näin eläväiseltä ja potkut kovilta kun esikoiseen vertaa, silloin istukka olikin etuseinässä :)

Eipä tänne muuta.... jatkelen työtekoa...

Miekkavalas 21+4 (muistaakseni...)

Muoks: Tulipas paljon hymynaamoja - joku on hyvällä tuulella tänään :flower:
 
Paulah Hyvää matkaa teille! Olispa kyllä kivaa päästä reissaamaan. Onneksi loma alkaa juhannuksesta. Todennäköisesti vain kotimaan matkailua ja mökkeilyä, mutta ihanaa sekin.

Muisku Ikävää, kun teidän työpaikalla ei saa edes vettä juoda. Kuulostaa melko kohtuuttomalta. Itsekin oon sellasessa työpaikassa joskus ollut missä ei saanut syödä yms. muutakuin tauoilla. Vettä muistaakseni sai juoda. Hassua kyllä sinänsä että vettä nyt tuskin kukaan vaan huvikseen juo, että tarpeeseenhan sitä juodaan. Ja se on kyllä tärkeää. Omalla työpaikallani onneksi saa syödä, juoda, lukea ja vaikka kutoa ihan surutta, jos vaan ehtii. Vaikeutta tuottaa vain se, että jos on yksin töissä, niinkun pari kertaa viikossa saattaa olla, niin varsinaisia taukoja ei tavallaan ole, eli pidän tauon sitten heti kun kerkiän. Joskus saattaa olla niin kiire, että ei vaan kertakaikkiaan pääse edes vessaan eikä syömään. Välillä on aika huvittavaa kun koittaa syödä äkkiä suunsa tyhjäksi ennenkuin seuraava asiakas ehtii paikalle :LOL:

Viikonloppuna piti ottaa äitiltä mukaan kuivattuja nokkosia, joita sillä oli purkillinen. Mutta hän lukikin sitten yrttikirjasta että nokkosta ei suositella raskaana oleville, koska lisää ennenaikaisia supistuksia. Olisin ottanut ne silti, kun oon monelta taholta, esim. täältä palstalta niitä kuullut käytettävän, mutta äippä ei niitä suostunut antamaan. Tiedä häntä sitten.

Hanikka ja Onni 23+2
 
Neuvolassa kaikki hyvin, Hg arvo nyt oli vähän huono, 102... Rautakuurille siis jouduin, mutta muutoin oli asiat kunnossa.

Olis kyllä ihana lähteä reissuun kuten Paulah mutta meillä mies aloitti tämän kuun alussa uudessa työssä ja asuntoa pitäis vaihtaa 2 viikon päästä niin ei taida olla mitään mahaksia lähteä nyt reissaamaan.

Nyt jatketaan työntekoa
 
No te ootte ahkeria kirjoittelijoita, kesti hetken aikaa lueskella mitä muille odottajille kuuluu.
:)

Mut keskiviikkona mennään taas neuvolaan tsekkaamaan kultamussukan vointi. Viikon takaisessa rakenneultrassa näytti kaikki olevan kunnossa ja eiköhän edelleenkin. Tuppaa vaan tämä äiti olevan enemmän kipeenä kuin vauva ja väsymys unettomuuden takia on ihan kamala. Viimeks hemoglobiini oli tosin alhainen, että saapi nähdä joutuuko aloittaa rautakuurin, kun väsyttää muutenkin.

Täytetään sit noita Kela-hakemuksia samalla neuvolassa, ilmeisesti äitiysavustuksen osalta. Toki yrittänyt vähän muutenkin jo noita asioita selvittää. Ei näyttäis vielä olevan kuitenkaan mikään kiirus. Vakuutusasiatkin on suht hyvässä hoidossa, saatiin tänään Pohjolasta postia, niin saadaan sekin asia kuntoon.

Yrittänyt onkia kaikki asiat selville ettei unohtuis mitään ainakaan isoja asioita hoitamatta.

Hommattiin vaunutkin Briolta!
Onhan tämä aikaista, mut mitä väliä. Vk nyt 20+4. Tilaustavararattaat (siis yhdistelmävaunut), niin saadaan sit ens viikolla kotiin. :)

Muuten onkin osattu pitää ostosreissut kurissa, yks pehmolelu ja vauvakirja on tullut hankittua.
 
Mä pääsen ostaan mekkoja :D Mun tuntemukset tytöstä on ilmeisesti osoittautumassa oikeaksi.
Mein pallopäällä ei näyttänyt olevan mitään hilavitkuttimia jalkojenvälissä. Ultraajakin sanoi, et "ei täällä kyllä näytä pippeliä olevan, vaikka miten katsois" :LOL: Yritti kyllä siis moneen otteeseen kurkkia lonkkaluiden seutuvilta, et kumpi olis ja lopulta muistutti, et "ei tämä sitten ole sataprosenttisen varmaa, mut tytöltä hän näyttää" =) Ukon kommentti ulkona oli "no perkele" =)
Rakenteet näyttivät normaaleilta ja painoarvio mittojen mukaan on 340g. =)

Käytiin tänään myös pankissa kysymässä lainalupausta siihen aiemmin mainitsemaani asumisoikeus-asuntoon ja vastaus oli kieltävä :'( Sinne jäi mun unelma kämppä. Nyt sit yritetään vaan sisustaa tästä mein kaksiosta toimiva kolmelle, vaikka vessan kokoa ei pystykään kasvattamaan.

Kun oltiin menossa kauppaan jo hieman leppyneenä tuosta pahimmasta asunnon aiheuttamasta vi*****sesta, niin ukko sit sanoi et "mennään sit maistraattiin viides kymmenettä". Eli musta tulee rouva!!!! Ja vielä ilmeisesti ennen esikoisen syntymää =) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tässäpä oli meikäläisen päivä noin lyhykäisyydessään, eli aikamoinen tunteiden vuoristorata päivä :LOL: :kieh: :'( =) :LOL: :heart:


pinkkimieli ja pallopää 20+3
(varmuudenvuoksi en vielä keksi mitään tyttömäistä tekonimeä, joten olkoon edelleen pallopää)
 
pinkkis:

Oi onnea :heart: :heart: :heart:
Jotta rouva...ihanaa :D

Meillekkin tuli samanlainen sepustus Deristä...ei löytynyt haaruksesta mitään vaikka miten etsittiin, mutta korosti hänkin, että kun oli niin kippuralla, ei uskalla todella luvata ja muistuttipa vielä että tyttö veikkaukset saattaa mennä useammin pieleen kuin pojat...mutta me nyt katsellaan kumpi tulee ja sitten synnyttyään saa hepeneitä jos tyttö on :D

Joo...ei tuo puhelin toimi...eli on ostettava uusi.
Tai toimisi muuten, muttei tunnista SIM-kortin olemassaoloa lainkaan...ja huomasinpa, että kaikki numerot on puhelimen muistissa...pahus soikoon...liittymä kun vaihtui ja tuli uusi kortti en muistanut siirtää yhtäkään numeroa kortille...täytyy keksiä joku keino... :headwall:

Mutta nyt katselemaan jotain puhelinta. :wave:

paapelo+poju+Deri 24+2
 
Heissan!
Sullahan pinkkimieli on olllut vaiheikas päivä :LOL: Onnea tulevasta rouviintumisesta
:flower: sekä myös tyttölupauksesta :heart:

Terkkuja minultakin ultrasta! Kaikki oli kunnossa ja sukupuolikin näytti tulevan vallan hyvin esille. Poika siellä näytti olevan, tulevan isoveljen toive toteutui =)
Nauroin ultrassa hoitajalle, että varmaan joillakin niskaturvokeulrtaan tulevilla on isompi maha kuin minulla on nyt. Vastasi, että on kyllä monella isompi. Lääkärin kanssa siinä sanoivat, että tämä pituus "hävittää" sen masun piiloon. Olen 175 cm.

Vai sellaista nokkosesta luki yrttikirjassa :eek: Nyt mun pitää ottaa jostain lisäselkoa asiasta, ei siinä muu auta.

Kertokaahan, miltä teidän napa näyttää, tahtoo tietää :LOL: Mulla on puolet navasta noussut pintaan, yläpuoli on vielä normaalin näköinen. Että tällaista :D Mulla menee hermo just nyt kun kissan pitää kirjoittaa mun kanssani ja se sotkee homman koko ajan, keskity siinä sitten...

Moikka!

Hope 20+5
 
paapelo kun mun puhelin hajos viimeksi, niin mulla oli onneksi vain osa numeroista puhelimen (nokia) muistissa. Liikkeeseen kun vein niin sanoi, et "ei auta mikään, ei niitä sieltä saada jos ei puhelinta päälle saa". Sekös raivostutti :kieh: Onneksi tutkiskeltuani SIM-korttia tulin tulokseen, et muistin puuttuvat numerot ulkoa tai ne oli sellaisia, jotka olin hetki sitten vasta metsästänyt netistä ja sieltä ne uudelleenkin löytyivät :D
Sinulla siis menee puhelin päälle, niin ehkäpä ne numerot sieltä vielä saadaan pelastettua. =)
Tietty olen kuullut, et kun puhelimen antaa kuivua kunnolla, siis ymmärtääkseni ainakin reilu vuorokausi ihan osina, niin saattaapi lähteä toimimaan niinkuin ennen.

Tuosta naimisiin menosta vielä.. Ajattelin, et jos vaiks siviilivihkiminen maistraatissa silloin 05.10 ja sit ristiäisten yhteydessä kirkollinen avioliiton siunaus. Toi mein tapaamis päivä tulis silloin ikuistettua sormuksiin ja ei pilattais häillä lapsen ekaa juhlapäivää.
Kuulostaako hullulta?


pinkkimieli ja pallopää 20+3
 

Yhteistyössä