Heissan ja terveisiä saaristomereltä!
Tultiin eilen illalla kotiin, oltiin ystävien matkassa kolme yötä ja neljä päivää. Vaihtelevissa ilmoissa saatiin mennä. Mukava kun päästiin vähän kun sitä omaa purjevenettä ei nyt ole. Mies meinaa, että jos ensi kesänä ei vielä ole omaa, kuten varmaan asianlaita on, niin vuokrattaisiin vene pariksi, kolmeksi viikoksi. Mutta sen näkee sitten keväämmällä, miten väsynyt olen ja miten helppohoitoinen vauveli sieltä meille tulee.
Minulla on ollut parina yönä
suonenvedot ihan järkkyä luokkaa! Niitä on kyllä ollut jo monta viikkoa, mutta lievempinä. Ystäväni ehdotti kalkkitablettia, kun mainitsin asiasta hänelle. Ne olivat auttaneet hänelle aikoinaan raskauden aikaisiin yöllisiin suonenvetoihin. Hänellä oli niitä mukana veneellä ja otin kolmena päivänä. En ole ennen moisesta kuullut, mutta kokeilin kuitenkin. Suonenvedot helpottivat
Oletteko kukaan muu kuullut tai kokeillut?
Minulla olisi ollut eilen lääkärineuvola mutta siirsin sen ensi tiistaiksi kun meidän merimatka venyi hiukan.
Sain kuulla puhelimessa, että sokerirasitus oli ok! Hip hei kun olen iloinen
Luin kyllä kaikki jutut läpi, muutaman sivun mutta tekstiä oli niin paljon, että en muista oikein, mihin piti kommentoida :ashamed:
Kapalo on kova sana pienellä vauvalla kun on kovin levoton, sen muistan pojan vauva-ajasta. Saa nähdä, vieläkö muistan, miten se tehdään
DsariaL, tsemppiä ja voimia! Ei enää kauan, yli puolen välin ollaan jo reilusti =) :hug:
Voin suositella lämpimästi kaikille tehdä nyt jotain kivaa miehen kanssa, siis jotain reissua tms. kun vauva ei ole vielä syntynyt. Minä ajattelen, että se on sellaista eräänlaista voimien tankkaamista kun saa kivoja kokemuksia ja vähän tuuletusta ennen kuin vauva syntyy ja alkaa uudenainen arki =)
heketsi, tervetuloa suomeen!
Minusta tuntuu, että vauva on jatkuvasti perätilassa, selkä minun oikealla puolella. Onneksi on vielä aikaa kääntyä. Kamala ajatuski, että alettaisiin kääntämään :x
En ole huomannut, että seksi tekisi supistuksia mutta kaikenlainen nostelu tai reipas liikkuminen tekee kyllä heti..