Täällä taas minäkin, piti kaikki viime kerran jälkeen tulleet lukea ja mä kyllä kirjotan paperille ylös jos on jotain mitä kommentoi, muuten ei muistais kaikkea
Oon siis eilisen päivän ollu mahataudissa. Se tarttui koko perheeseen. Ensin oli eskarilainen kipeenä viime torstaina, sunnuntaina oksensi tuo lähes viis vuotias ja maanantaina sit oltiin kipeenä me vanhemmat. Miehellä on vaan joku rautavatsa kun selvis pelkällä mahakivulla ja sekin helpottu iltapäivään mennessä.
Mulle tuli pöntöllä istuminen tutuks ja tulihan se sit yläpäästäkin illan lopuks. Kroppa tyhjeni niin, et paino tippu 2 kiloo. Tänään on olo ollu hiukan hutera aamusta, mut kun pysty taas syömään niin pikkuhiljaa elämä voittaa. Nyt on lähes normaali olo. Maistu muuten kunnon kaurapuuro hyvältä ton "puhdistuskuurin" jälkeen
Mun paino on tippunu nyt n.5kg kolmessa viikossa. Tosin osa tulee varmasti takas kun syöminen normalisoituu.
No niin, sit kommentteihin. Yrittäkää kestää nää mun sepustukset. Mä kun haluaisin aina kommentoida kaikille joille voin jotain sanoo :ashamed:
kuusis76: kysyit ultrista. Täällä saa periaatteessa yhden ultran eli sen np:n viikoilla 12+3 - 13+3 (vai oliko se 12+6 - 13+6), joka tapauksessa. Rakenneultrankin voi ite valita jos tuo aikasempi ei kiinnosta. Molemmatkin voi saada jos esim. ekalla varmistetaan laskettu aika. Periaatepäätös tosta ultrien määrästä kai on, mut liukumavaraa ja tulkinnan varaa siinä näyttäs olevan.
Itse meen 2.4 tuohon np:hen ja silloin arvioidaan tarvitaanko rakenneultraa. Mielestäni hölmöä kun toi väli tosta n.13 viikosta 40 on aika pitkä.
toiveikasodottaja: tuossa ylempänä vastasin miten täällä on tuon np-ultran tekoaika eli mielestäni se rv13 ei ole mitenkään myöhään.
pumppernikkeli: mulla on myös kokemusta, et kandeja häärii ympärillä. Olin loppuvaiheen ultrakontrollissa tuosta toisesta lapsesta kun epäiltiin, et on pienen kokonen ja haluttiin varmistaa et lapsivettä on riittävästi, virtaukset ok jne. Siinä oli kolme opiskelijaa ja jokainen sai tehdä sisätutkimuksen ja ultrallakin kokeilla. Ajattelin heti kun siiitä ajanvarauksessa sanovat et ilman muuta ja kuten ite sanoit täytyyhän niitten saada harjotella
Tervetuloa: ovikello :flower:
Julietta: paljon voimia ja parempi onni ensi kerralla :hug:
Hipsuli: kysyit liitoskivuista. Mulla niitä oli molemmissa aikasemmissa raskauksissa, mut lähinnä vasta loppupuolella ehkä joskus 30 viikon tietämistä. Nyt ei ole ainakaan vielä ollu havaittavissa liitoskipuja, mut eiköhän niitä vielä tule =)
kulti: mukavia ultrakuulumisia =)
Kaneli-07: kysyit sydänäänten kuulumisesta. Mulla ei kummallakaan aikasemmista raskauksista kuulunu mitään viikolla 10, vasta viikolla 12+ alko kuuluun. Mulla tosin vaikutti varmaan kohdun sijainti eli on taaksepäin kallistunu. Silloin kaikki suolisto ym. on niitten sydänäänten edessä.
matonna: teilläpä ollaan anteliaita ultrien suhteen. Onkohan kunta rikas vai syntyviä lapsia vähän??
Ennustajista: laitoin myös madam mammalle ja ennustaja ellille postia ja vastauksetkin tuli. Ennustaja elli povas, et meille syntyy tyttö 6.9.2008. Madam mamma ennusti, et syntyy tyttö 28.9.2008 ja lisäksi tyttö ja poika marraskuussa 2013.
Saas nähdä, sukupuolet meni yksiin, mut noi päivät heitti melki kuukaudella. Ja pitkä väli olis tulossa seuraavaan raskauteen
Itelläni on nyt ollu tunne, et tulokas olis poika, mut senhän näkee sit syksyllä
Hirvee kilometri posti tästä tulikin
jasmara ja masuasukki 10+3 (ultran mukaan 9+4)