***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

Hyvää huomenta mammattaret :wave:

Ihan ensin nanna - Oi kuuuuun söööööötti vaavivatsa sulla on,en tuossa kuvassa huomaa ainakaan mitään turvotusta.Kiva aamun aloitus tällänen =)

Jasmara - ai poika... no siksi sitten ehkäpä mun massu kasvaa tällästä tahtia ko ei se tyttöjen kanssa näin kasvanut,Noran kanssa kyllä hiukan mutta ei ekan kanssa yhtään,olikohan mulla hiukan isompi vatsa mitä sen kuvan perusteella ko laitoin tuossa spaceeni kun oottelin ekaa eli Janicaa.Noraa kun oottelin niin massu oli hervoton mutta ei se näin alkuvaiheessa ollut iso jo.Tosiaan ruokaa menee paljon,ihmettelen sitä suuresti,ei mulla kyllä enään pahoinvointia oikeastaan ole,enemmänkin sanoisin että nälkä kokoajan,tyttöjä kun ootin niin pahoinvointi oli jotain hirveetä.

zizilisko - Ihana tapaaminen teillä,hyvin kun heti alkoi synkkaamaan,mä kun olen kirpparilla käymässä yleensä niin en ees huomaa ketää mitä nyt sen verran että varon hih.

Sellasta kyselisin että miten on teillä ystäväpiiri ympärillä vai miten,vai keskittyykö elämä suurimaksi osaksi ihan perheen ympärille ja nyt odotuksenkin vielä ?

- Mulla on sellanen tilanne että ystävä yksi oli todella läheinen,mutta alkoi sitten pyrkiä mieheni kanssa samaan sänkyyn( kun mieheni nukkui ),eli oli meillä yötä ja oli tullut ravintolasta ja mä olin sitten Noran kanssa tutimassa toisessa huoneessa kun oli vielä se yösyöttö juttu menossa ja kun tulin hakemaan maitoa keittiöstä yllätin ystäväni pyrkimässä mieheni peiton alle joka nukkui eri huoneessa... siihen loppui ystävyys kuin seinään.Ja tästä on 4 vuotta.Tälläset kaverit yms.niin hävisi kun synnytin ensimäisen lapseni joten hiljasta pidellyt sitten,aikahan tässä menee hyvin kun on lasten kanssa ei siinä mitään,mutta joskus ihmettelen sitä miten voi olla niin että tämä tavallinen tarina mitä muualtakin olen kuullut että kun tulee lapsia niin hiljenee tämä kaveripuoli sitten,jos ei ole jo jollainen kaverilla lapsia ennestään.

Mä suunnittelin että jos oisi vaikka mennyt kylään tänään,kun anoppi kotiutuu,jutteleen sen kanssa mitäs sille mahtaa kuulua :)

Ihanaa päivää kaikille toivotan.

Annu & touhustiina 11+4

:heart:
 
FPI
Moro!

Hauska kuulla kaikkien taustoja, niinkuin Annu kirjoitti, että nyt tuntuu jotenkin tutummalta! =)

Eilen tuntu ekan kerran oikein kunnolla vihlontaa tuolla häpyluun tuntumassa ja tänään aamulla kanssa, hyih, ei tunnu kivalle ei!

Huomenna lähden Tallinnaan työkaverityttösten kanssa ja sunnuntaina sitten takaisin...luvassa on ainakin kasvohoito ja hyvää ruokaa ja muille myös viininmaistelua, mutta ehkä mä sit otan alkoholittoman oluen...heh heh.

Ruuasta niin mulle kanssa maistuu kyllä ruoka ja suolainen, herkut ja makeat, yh, ei kiitos! Että oisko poika sitten tulossa?

Muuten ei tänne kummallisempaa, alkaaa kyllä tuo raskausajan dementia tosiaan vaivata, toissapäivänä mies soitti, että mitä pitää tuoda kaupasta ja noin 10 min myöhemmin kun olin kaupassa niin olin jo unohtanut, että mitä piti ostaa ja piti kysyä uudelleen, yleensä muistan tommoset hyvin... :whistle:

Mukavaa perjantaita! :flower:

FPI+pepe rv 16+4
 
FPI
Annu, ei kyllä ole ollut ystävän arvoinen ihminen tuo kaverisi, joka pyrki miehesi kanssa sänkyyn!!

Mun melkein kaikilla kamuilla on jo lapsi/lapsia, että mä olen meidän porukasta vähän jälkijunassa tässä hommassa ;) Eli edelleen on samat kamut, mutta tietty parina viime vuotena ollaan nähty harvemmin, kun heillä pieniä lapsia, mutta nyt sitä sitten on samassa veneessä pian. Ensin tietty vähän harmitti, kun ei nähty niin usein, kun itsellä ois ollu aikaa, mutta kamuilla ei, mutta kyllä se siitä sitten tasaantu ja miehen kanssa vietetään paljon aikaa, joten se kompensoi hyvin, mutta onhan niitä kamuja tosi kiva nähdä =) ottikohan tästä selostuksesta mitään tolkkua? ;)
 
Olette tyttö-poikaraskauksista vähän puhuneet.. Minulla oli poikaa odottaessa aivan hirveää pahoinvointia, muutama kuukausi loppuajasta oli hyvä olla, mutta synnyttämäään lähtiessä oksu lensi taas kaaressa. Ruoan suhteen en enää muista mikä maistui, taisi olla pääasia että jotain sain menemään alas. Maha kasvoi sivuille, kaikki sanoi tyttövatsaksi ja niinhän ultrankin mukaan olisi pitänyt tytön tulla :) Nyt olen vahvasti sitä mieltä että on oikeasti tyttö tulossa, kun on niin erilainen raskaus. Monilla on kyllä näitä samoja oireita, ja "epäilevät" poikaa :) Minulle ei maistu makea lainkaan, suolainen ennemmin. Masu kasvaa hurjaa vauhtia, toisin kuin poikaa odottaessa. Pahoinvointia ja väsymystä ei ole juurikaan, ainakaan siinä määrin kun viimeksi. Nyt on enemmän iho-ongelmia kuin pojasta.. Annun laittaman huuhaatestin mukaankin meille olisi tyttö tulossa :) Saa nähdä mikä pitää paikkaansa :D

Annu82
kyseli ystävistä. Minulla on suurin osa lapsuudenystävistä jääneet kun olen pojan saanut. Silloin tällöin enää nähdään, jos satutaan samaan aikaan kotipaikkakunnalla olemaan. Kaikki kun on muuttanut sieltä pois. Opiskelukavereiden kanssa pidetään paljon yhteyttä, suurimmalla osalla on omia lapsia jo, joten samassa elämätilanteessa ollaan. Harmi vain, että kaikki asuvat vähintään tunnin ajomatkan päässä, mutta aika usein kuitenkin toistemme luona kyläillään.. ja puhelin ja messenger on keksitty :) Muutimme nykyiselle paikkakunnalle muutama vuosi sitten, täältä olen onneksi saanut uusia ystäviä, joilla on samanikäisiä lapsia. Viikottain nähdään, mutta ei kenestäkään ole ns. parasta kaveria tullut, mutta mukava vaihtaa aina kuulumisia ja nähdä muita samassa elämätilanteessa olevia.

Lähdetään pojan kanssa ulkoilemaan aurinkoon B) On ollut monta päivää jo kauniita ilmoja, kyllä kelpaa :) Pitäisi pojan mennessä nukkumaan alkaa pesemään ikkunoitakin, ovat kamalan näköiset kun aurinko paistaa oikein sisälle, pieniä käden ja kissojen nenän jälkiä täynnä :whistle: Hyvää päivänjatkoa kaikille!

gibbon ja mytty 13+1
 
Ikäasioista oli puhtta minä olen 31v mies 35v naimisissa ollaan oltu kesällä 12 vuotta ja esikoinen täyttää syksyllä sen 12v. eli minä olin 19v kun mentiin naimisiin ja esikoinen ilmoitti tulostaan. Sitä ennen oli keretty olla kihloissa jo melkein 2v eli olen järkyttänyt vanhempani täysin kihlautumalla 17vuotiaana miehen kanssa jota vanhempani eivät olleet tavanneet ja itsekkin olin nähnyt vain muutaman kerran asuinpaikkakuntien välimatka oli n 200km, mutta me olimme varmoja siitä mitä toisiamme kohtaan tunsimme :D
Viisaasti molempien vanhemmat piti mölyt mahassa vaikka myöhemmin ovat tunnustaneet että epäilivät että mitähän tuostakin tulee.
Lapset meillä on syntynyt -96, -98, -00, ja -06 eli kahdessa eri sarjassa on meillä lapset. Monesti saa muten vastata kyselyihin että onko kaikilla sama isä
Ystävistä oli kyselyä niin hyviä ystäviä ei oikeastaan ole. Tai yksi on mutta asuu 500km päässä joten yhteydenpito on lähinnä sähköpostin varassa ja muutaman kerran vuodessa nähdään. Muutamia tuttuja toki on joiden kanssa olen tekemisissä aika useinkin, mutta eivät niin läheisiä että ihan kaiken voisi kertoa. Kouluaikaiset kaverit katos oikeastaan kaikki siinä vaiheessa kun esikoinen ilmoitti tulostaan heidän elämäntilanne oli vaan niin erillainen

pumppernikkeli ja niilo 16+2
 
FPI - No juu ei ollut ihan ystävä ei,kyllä sain hammasta purra asian suhteen kauan,että hyväksyin asian mitä tapahtui ja ystävyys joka oli hiekkalaatikkoiästä alkanut loppuikin tälläseen,en kyllä pystyisi olla hänen kanssa missää tekemisissä enään,ainot että hänen anoppi on sama kuin minun,eli seurustelee,mieheni nuorimmaisen veljen kanssa joka hiukan tätä asiaa vaikeuttaa,mutta ei nyt ole tarvinnut nähdä.
Kyllä mies paljon paikkaa ystäväasioissa mutta silti kaipaan joskus sitä ihan oikeeta ystävää...

Mulla oli kamalasti ensin poika olo,mutta nyt on tullut taas tyttö olo,joten oon aivan sekaisin koko olotiloissa jo :LOL: hih mutta katsotaan mitä sitten se rakenneultra kertoo meille...

Mä laitoin mun spaceeni vauvamasustani uuden kuvan,katsoin että se on TAAS kasvanut,piti mieheltä ihan tarkistaa että onko tää nyt läskii vaan mutta ei se vaan ole.Hassun iso viikkoihi nähden.... hmmmmm =)

Me ollaan menossa anopille,ihanaa laitoin hiukan itteeni pitkästä aikaa siis muutakin kuin vaan hiukset,piristi kummasti jotenkin :)

Tuossa vielä kun pohdin noita ystäväasioita niin täytyy myöntää että on tämä netti mukava paikka,olen jokusen kivan juttelu kaverin saannut meseen tätä kautta ja ihanaa kun saa vaihtaa ajatuksia yms,mutta kyllä tällänen odotuslista kun odottavat mammat on juttelemassa on tässä tilanteessa pelastus,usein.

Mutta mie poistun hetkeksi ;)



:wave:
 
Ystävistä oli puhetta. Mulla on pari hyvää ystävää. Toisen kanssa ystävystyttiin 14-vuotiaana eli semmonen 17 vuotta ystävyyttä takana :) Mä sain ensin lapsia, mut koko ajan ollaan oltu tekemisissä ja nähty sut säännölliseen ja kun ei nähdä niin meilit lentää tai tekstarit. Hän on myös meidän pojan kummi.
Toinen hyvä ystävä on tuoreempi tuttavuus, pari vuotta tulee syksyllä täyteen, hänen kanssaan käydään viikottain lenkillä kävelemässä ja muutenkin parannetaan maailmaa. Vieressä kun asuu.
Helsinkiin jäi pari ystävää kun sieltä 6 vuotta sitten pois muutettiin, heidän kanssaankin pidetään yhteyttä ja nähdään aina kun mahdollista, he ovat myös meidän lasten kummeja.
Lisäks on 10 vuoden takaa ystävä jonka kanssa asuttiin samoissa opiskelija-asunnoissa. Hänen kanssaan ei olla nähty, mut kortit ja meilit sekä tekstarit liikkuu ja varmaan nähdäänkin kun sinne suunnalle (Mikkeliin) eksyn. :)
Onneks ystäviä on edes vähän. Ite ainakin tarvin "terapeuttia" ihan livenäkin joskus ja kuka sen parempi ku ystävä. ;)

Yritin tota testiä tehdä, mut ei onnistunu. Missähän vika, siis se vanhankansan juttu?? Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis poika. :)

jasmara ja masuasukki 15+0 (uus viikko alkoi)
 
Ikäasioista... Minä olen 28 ja mies täyttää tänä vuonna 31. Seurusteltu ollaan tosiaan reilu 11 vuotta joista 5 vuotta kihloissa. Mies muutti meille asumaan oikeestaan heti kun alettiin seurustelemaan ja aika pian muutettiin sitten omaan asuntoon. Tunnettu ollaan tosin toisemme kai koko elämämme.. Äitini aina muistelee kun samalla hiekkalaatikollakin leikittiin... :D Naimisiin meillä ei ole kiire. Mennään sitten kun hyvältä tuntuu jos mennään.

Tyttö vai poika? Oma tuntemus olisi, että poika olisi tulossa. On tämä kuitenkin ollut paljon helpompi raskaus kuin tyttöä odottaessa. No se näkee sitten.

Tunteeko kukaan muu liikkeitä jo päivittäin? Mulla käy masussa aivan villi meno joka päivä. Varsinkin kun yrittää nukkua niin johan pistää Papunen vauhtia elämään :heart:

Kavereista.. Meillä on paljon kavereita kummallakin miehen kanssa ja useita pariskuntia joilla on lapsia itselläänkin. Paras ystäväni asuu kymmenen kilometrin päässä ja nähdään ja jutellaan usein.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Emppu & Papunen 15+6
 
Tuon toisen testin mukaan poika tulossa, tosin se ei oikein tainnu toimia ainakaan tällä koneella, mutta pisteet itse laskemalla tuli poika tulos. Ja tuon kiinalaisen mukaan tyttö.
Itsellä on kyllä edelleenki vahva poika olo =) .

Ystävistä Annu kyseli. Minulla on muutama ystävä tällä hetkellä, mutta suurin osa vain sattuu asumaan toisella puolella suomea. Lapsuuden ystävän kanssa pidetään varmaan eniten yhteyttä, soitellaan melkein viikottain yms, mutta näkemiset jää pariin kertaan vuodessa jos sitäkään. Tällä hetkellä yksi parempi ystävä asuu samalla paikkakunnalla, mutta ollaan nyt erkaannuttu aikalailla kun minun elämäntilanne muuttu miehen myötä. Vielä yhteyttä pidetään, mutta ei edes murto-osaa siitä mitä ennen.
On tämä palsta kyllä tosiaan hieno juttu kun ei sitä viitti koko aika olla puhelimessa kertomassa joka vihlasusta ja kuplinnasta... Täällä on monta naista jotka tuntee niitä samoja itekki tällä hetkellä ja ymmärtää mistä puhutaan :D .

Annun miehellä täytyy olla kyllä haluttava perimä kun "ystävä" ensin yrittää samaan sänkyyn sinun miehen kans ja kun ei onnaa niin löytyy pikkuveli onneksi :D . No ei vaiskaan, mutta aika jännä sattuma :D !
 
Jasmara: Tuo oliki hyvä kysymys kun aloin miettiin että mitenhän sen laskin :D . En oo enää ollenkaan varma. Kai minä ajattelin sen silleen että jos oli kyllä vastaus niin oli sininen ja ei punanen. Ja sitte laskin kuin monta kyllää oli. Ei se enää kuulosta kyllä ollenkaan oikeelta :D .
 
Täytyypi tulla pitkästä aikaa kirjottelemaan. Lukemassa olen käynyt joka päivä :D
Minä olen 26 v ja mies on 28v. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta ja siitä ajasta lähes 7 vuotta kihloissa.

Meille tulisi sen kiinal. testin mukaan poika ja jotenkin musta tuntuu että se pitää paikkansa.. Haluaisin kovasti tietää etukäteen kumpi tulee koska olen niin utelias ja olisi helpompaa miettiä nimiä ja vauvaa muutenkin. Katsotaan jos saan miehen innostumaan 4d ultrasta.

Mä kävin tänään shoppailemassa Reiman talvivaraston tyhjennys alessa kaikkea kivaa pientä vaatetta, anoppikin oli käynyt eilen ja toi pussillisen kaikkea söpöä :heart: Oli vaan vaikea miettiä kun on esikoinen kyseessä, että mitä kaikkea ja minkä kokoista olisi ollut järkevintä ostaa! Osaako joku kokeneempi antaa neuvoja????? Olisin hyvin kiitollinen avusta ; ) Ostin sitten vähän kaikenkokoisia bodeja, potkupukuja, paitoja, pipoja yms...
Värejä otin laidasta laitaan, mutta kokonaan vaal. pun/vaal.sinisiä en viitsinyt hirveästi ottaa kun ei tiedä kumpi tulee. Ajattelin antaa eteenpäin jos on liian tyttömäistä tai poikamaista... Ei kai se niin tarkkaa ole jos tytöllä on sinertävää, mutta pojalle en taida laittaa mitään liian pinkkiä :whistle:

Meela 12+5
 
Mä ymmärsin että tuo laskenta juttu menee niin että kumpia osuu enemmän punaisia vai sinisiä joten niitä joita osuu enemmän jos vaikka on punainen olisi sitten tyttö yms näin.

Käytiin kahvittelemassa anopilla,ja sain menee hermot siellä joten olo ei mikää maailman mullistavin mutta eiköhän se siitä hih.

Meela - Vauvan vaatteista - Mä olen ostanut 56 - 68cm haaralla vaatteita mutta hyvin vähän edelleen kuitenkin koska en tiedä kumpi tulee.Kuitenkaan esim 56cm vaatteet ei kauaa mene vauvalla päälle,mitä ainakin omista on muistikuvat.

Nanna - No juu nää veljekset tässä kun niitä kolmisen on niin tuntuu olevan suosittua tavaraa hih,mutta tämä ystävä niin siitä en tiedä sitten mistä moinen tuli,kun pikkuveli täyty saada hih,pääasia ko pysyy kaukana minusta,sen verran tuohtunut vieläkin asiasta näyttävästi olen.

Oottelen että ruoka valmistuisi ja sitten pääsen syömään,nälkä on hurja mulla. :p

Annu & touhustiina 11+4 :heart:
 
Hih, minäpä tiedän jo kumpi on tulossa :) . Se "hyvä" puoli näissä lukuisissa tutkimuksissa, että lääkäri viimeksi silloin reilu viikko sitten kysäisi, että halutaanko tietää... Varmaan arvaatte, kumman merkkinen sukupuoli näkyy herkemmin näillä viikoilla. Olin kylläkin 4d-ultrassa, kun niitä vauvan alapään rakenteita oli tarve tiirailla tarkkaan. Lienee varmistunee vielä jatkossa. Mulla on kyllä ollut ihan sellanen olokin, ettei yllättänyt se mitä lekuri sanoi. Kerkesin nimittäin jo ostaa muutamia vaatekappaleita oman tuntemukseni mukaan, eikä siis mitään sukupuolineutraaleja...

Kukkis ja Pikku-Piko 14+0 (ihanaa, viidestoista viikko alkoi :heart: )
 
meela: vaatteista voisin yrittää neuvoa jotain. :)
Elikä ite ainakin hankin muutaman 50-56cm vaatteen (body, potkuhousut, yöpuku), lisäks kannattaa olla 60-62cm ja siitä isompia jos haluaa jo valmiiks ostella. Alkuunhan vauva ei paljoa periaatteesa tarvi kun ei liikukaan, mitä ny pulauttelee ja voi esim. vaippa falskata.
Jostain muistan sellasen ohjeen, et pitäis riittää kun kaikkea olis kolme eli yks käytössä, yks pesussa ja yks kaapissa. Ton kaavan mukaan siis 3 bodya, 3 potkarit, jne. samaa kokoa. Toinen asia on tyytykö noin vähään määrään.
Ite koin, et kätevimmät bodyt oli alku kuukausina kietasumallisia, sen kaveriks sit puolipotkuhousut tai potkuhousut.
Jos otat äitiyspakkauksen, niin siinähän on melko monta 60-70cm perusvaatetta (body, potkarit jne.) :)
Niin ja siks hankin noinkin pieniä (50-56cm) muutaman, et varsinkin jos vauva sattuu oleen alle 50cm syntyessään, niin tota isompiin vauva hukkuu. :D Tässäpä mun mielipiteitä. ;)
 
moi!

Kattelin ultralappuja ja meillä oli vauveli 73,0mm 12+6 vaiheessa. Oli se mieslääkärillä käyntikin eilen, eipä tuo ollut sen kummempaa jos ois naislääkärillä käynyt. Sydänäänetkin kuului jo ihan mukavasti.

Ollaan miehen kans kumpikin 23 vuotiaita ja saatiin tuo meidän esikoinen 21 vuotiaina. Halutaan tehdä lapset nuorina niin jaksaa vielä puuhata niiden kans ku ne on murkkuja, se on sitten eri asia haluaako ne enää murkkuina puuhata meidän kans :p

Ollaan miehen kans oltu naimisissa vasta 4kk ja yhdessä 4 vuotta. Ennen esikoisen syntymää oli miehen juominen aika runsaanlaista ja ei huvittanut vielä silloin mennä naimisiin. Nyt on tuo juominen onneksi jo jäänyt vähemmälle, itse en ole juonut juuri koskaan, sai kotona katsella ihan tarpeeksi oman isän sekoilua.

Liitoskivut on tosiaan aika kivoja, mulla niitä ei ole nyt ollut mutta ensimmäisen raskausaikana niitä oli jo aika varhain ja välissä tuntu ettei kävelemään pysty. Kuulemma ne ei niin hirveitä oo enää toisessa raskaudessa.

Mites muilla on alkanut väsymys helpottaan vai onko edes ollut?
Mulla alkaa jo vähän helpottaan, miehellä meinaa vaan mennä hermot ku saatan nukahtaa tyttöä nukuttaessa itsekin jo ennen kahdeksaa ja sitte ei ole ollenkaan miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa.

Nyt pitää alkaa viihdyttään tuota meidän uhmakasta tylleröä....


 
Heippa pitkästä aikaa!!!Jospa nyt olis aikaa kirjottaa vähän enemmän.

Minä olen 21 ja mies on 22 ja ollaan seurusteltu reilu vuos mutta ollaan tunnettu jo 6 vuotta.Yläaste ajoista saakka.Mies seurusteli tässä välissä mun kaverin kanssa ja minä tein lapsen toisen miehen kanssa :D

Tänään oli neuvolalääkäri ja sydänäänet kuulin ekan kerran :heart: Hemoglobiini oli laskenu huimasti,en muista paljon viimeks oli mutta nyt oli 107 :/ Pitää alottaa raudan syöminen heti.Kas kun on ollutkin niin kurja olo monta viikkoa.

Nyt ollaan miehen kanssa sitten päästy sovintoon,se oli kaikkien näiden pikkujuttujen ja ahdistuksen summa että lähin sinne äidilleni :/ Varmaan tuo lv-punktio pisti roimasti kitkaa väliimme.Mutta nyt siis kotona ja kaikki hyvin :heart:

Sukupuolesta....Me ei haluttu tietää lv-punktiosta.Sehän olis ollu 100% mutta mies puhui mut ympäri.Saa nähä jaksanko loppuun asti jännätä :heart:

Ihan hullua ajatella että neljän viikon päästä sitä on jo puolessa välissä :eek: :eek: Vastahan sitä plussattiin :eek: Että kun ajattelee että saman verran mitä sitten on kulunut,on vielä jäljellä niin ei voi mitenkään uskoa miten nopeesti aika meneekään :eek:

Mulla on rakenneultra kolmen viikon päästä,sillon viikkoja tasan 20 :heart:

Nyt on tullut taas jonon jatkoksi uusi vaiva.. :kieh: Eli seksin harrastaminen maistuu paremmin kuin hyvin ja se tuntuukin aivan erikoisen taivaalliselta :p Mutta aktin jälkeen on paikat niin kipeenä,ihan ku olis pesäpallomailan kanssa peuhannu :whistle: Kuumaa vettä suihkuttelen aina jälkeen mutta ei auta ja loppupäivä kävellään kun ankka |O Tuntuu että nyt jotenkin kostoksi esikoisen helposta odotuksesta,mulle ilmaantuu kaikki mahdolliset vaivat :kieh: Ei sais valittaa mutta kun on niin kurja olo.

Nyt ruoan laittoon :wave:
-Laura ja MiniMatkustaja 16+2-
 
Moi


vaateasioista olen Jasmaran kanssa samoilla linjoilla, varsinkin nuo kietaisubodyt on aluksi tosi käteviä,niitä pitäis hommata kun oon itse jo kaiken eteenpäin laittanut...ja samoin nuo puolipotkarit, ei tarvi sukkia ,mitkä ei ikinä pysy jalassa =)

Naurukohtaus hyvä kun olette saanut asioita selvitettyä, varmasti kaikki tuo tulosten odottelu on käynyt molempien hermoille, mulla ainakin kävis...

Äitiliini kyseli tosta väsymyksestä, mulla on ollut jostain viikosta 7 lähtien väsymystä ja luulin jo alkuviikosta et alkaako helpottaa mut tuntuu et ei vielä..en saa itsestäni mitään irti, kun lounas syöty niin vaivun sellaiseen transsi tilaan ja ainut asia mitä on mielessä on unet ...tänäänki melkein kaksi tuntia...isommat katsoi filmiä sillä aikaa :whistle: ja typy nukkui vaunuissa..josko tää kohta alkais helpottaa

nytkin odotan et lapset sais unille ja itsensä =)

pw 16 tasan :heart:
 
Huomenta!

Naurukohtaus: Hyvä että saitte asiat selvitettyä!

Tuosta väsymyksestä minäki olen alusta asti kärsiny eikä se ainakaan vielä ole mihinkään hävinny. Toisaalta minun hb on ollu myös laskussa eli saattaa johtua myös siitä.

Noista unista vielä mistä aiemmin puhuttiin. Ne alkaa mennä minulla aikalailla vauvaan liittyviks painajaisiksi. Millon en ole osannu pukea sille reppanalle päälle ku potkuhousut talvella ulos ja millon mitäki muuta. Totta sitä alitajuisesti miettii että tuleeko olemaan tarpeeksi hyvä äiti, kun nuo unet tuommosia on. Tai sitte vain yleensäkkin yrittää sopeutua ajatukseen että minusta tulee äiti!

Nanna + Pippunen rv16+3
 

Yhteistyössä