Täällä Helsingissä on ainakin ennen ollut kaksi ultraa Toivottavasti on vieläkin tai mieluummin enemmän B)
satu ja möykky 7+jotain.
satu ja möykky 7+jotain.
Ainakin se, jolle soitin neuvolaan, sanoi vain, että yks ultra on niiden puolesta, et jos tahtoo mennä useampaan, niin on mentävä yksityiselle. Mut sit ei se mitään vaihtoehtoa antanut vaan sanoi, et se on toi np viikolla 12 ja kuulemma varataan tolla ekalla käynnillä se (eka käynti mulla 13. päivä eli n. 8. viikolla)... Tosin se itsekin siellä puhelimessa koko ajan toisti, et hän on harjoittelija, niin hän ei välttämättä tiedä kaikkea (ja siithän tuli luottavainen olo... :xmas: ) Mutta ekalla neuvolakäynnillä on kuulemma varataan toi ultra sitten viikolle 12 ja muuten kuunnellaan vaan sydänääniä tms. :|Alkuperäinen kirjoittaja jasmara:toiveikasodottaja: varmasti käytännöissä on eroa, mitä neuvolassa ekalla kerralla tehdään. Jos siellä on ultra-laitteet niin varmaan helpommin saakin "tarkastuksen". Tosiaan Tampereella on vain yks paikka missä ultrataan kunnallisella puolella... Sydänääniäkin kuunnellaan vaihtelevasti, joillain jo rv6, joillain vasta päälle rv10 =) Esim. mulla vasta rv12 kun on lääkäri
Kärppänä heinälatoon: onko sulle sanottu vaihtoehdoks jompi kumpi ultra?? Itse käsitin, et se jälkimmäinen on kaikille ja aikasempi vain tarpeen mukaan.. :ashamed:
13.3 eli vielä on moooonta viikkoa odoteltava. :snotty: Tähän odotukseen tosiaan sisältyy paljon tätä odottamista. Ainoo vaan, et mä en ole koskaan ollut kovin hyvä odottamaan... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:KÄRPPÄ: Koskas sulla on eka neuvola?? Mennään vissiin aikalailla samoilla päivillä!