iltasia kaikille!
ensiksi
lämpöiset teretulotoivotukset uusille odottajille - kovasti Onnea plussista :heart:
ja
lissulille isot rutistukset kun pikkuinen voi ja jaksaa masussa hyvin :heart: Ihanaaa!! Täälläkin säikähettiin jo kovasti kun luin ketjua eteenpäin ja sun kirjoituksia, huih, uskon kyllä että mietteet oli aika kurjia - mutta onneksi siis kaikki hyvin!! :hug:
kärppänä heinälatoon - tosi mukavaa kuulla että myös sulla tuhruttelut jäämässä pois ja mieli kirkkaampi :heart: se on kyllä niin totta, että kun lukee onnistuneita juttuja vuodoista huolimatta niin helpottaa varmasti monen samasta murehtivan oloa! munkin lapsuudenystävällä on parin viikon päästä la (yrittivät pikkuista yli neljä vuotta kunnes sai alkunsa luomukierrosta) ja hänellä oli kans ihan kirkasta vuotoa just ihan alkuviikkoina, kävivät tuolloin sitten varhaisultrassa ja siellä todettiin kaiken olevan mallikkaasti ja kaikki onkin mennyt heillä sen jälkeen tosi hienosti :heart:
ihaa81 - onnea hienosta ja onnistuneesta ultrailusta!! :heart:
masusta ja äitiysvaatteista - mulla ei tietty vielä näy ulospäin mitään kun ollaan vasta 5+0 mutta varmasti aikaisin alkaa kyllä näkymään kun olen tosi hoikkanen ihan luonnostaan! saan syyä vaikka hevosen ja maata viikon sohvalla niin korkeintaan vaan laihun
eli aina jos mulla maha turvoksissa ni näkyy yleensä kilsan päähän
oon ihaillu jo ennen plussaa mammavaatteita h&m:lla ja lindexissä, sieltä varmasti haen sitten masun kasvaessa jotakin, tai sen jälkeen kun eka ultra on ohi, en jotenkin vain vielä uskalla mitään vauvajuttuja ostaa.. mutta ultran jälkeenhän on vielä monta kuukautta siihen aikaa
katiapatia - raskaushan saattaa tehä kropalle ja mielelle monenlaisia oloja - toivottavasti sinullakin mieli alkaa piristymään kunhan keho tottuu ja sopeutuu uuteen tilanteeseen - ja myös sinä itse :heart: kovasti voima-ajatuksia ja hyvää mieltä!!
emppu - meilläkin on kuukauen päästä ystäväpariskunnan tuparit ja mietin jo kans kovasti että viittinkö lähteä kattomaan muitten ryypiskelyä ja juhlintaa, mutta aattelin että jospas sitä vaiks alkuillaks menis kun muillakin vielä selvät jutut..
voimia kaikille kovan yökötyksen, pahoinvoinnin ja pyörrytyksen kanssa eläjille!! toivottavasti menisi pian ohi tai ainakin lievemmäksi! :hug:
täällä olot aikaste hyvät, rintoja aristaa edelleen ja masussa pitkin päivää ja yötä menkkajomotusta, pahoinvointi onneksi edelleen lievää ja siedettävää. tässä keittelin just iltapuuron (mitä yleensä harvoin teen) kun alkoi olo vähän aaltoilemaan kuvotuksen puolelle, helpotti kyllä!
~katja ja pikkuinen 5+0~