Saankos udella että mitä ne siellä tarkalleen siitä sanoi, itseä kovasti kiinnostaa mistä voisi nuo vuodot johtua. Ei meidänkään neuvolassa asialle minkään voinu tehdä. Ei kuulemma ota edes ultraan tuonne sairaalaan vasta kun vuotaa sit ihan kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:On juu. Joko 5+2 tai 5+3 ...vaikea sanoa, kun mulla tuo kierto ei ole ollu säännööllinen. Toivotaan, että johtuu vaan turvonneista limakalvoista tms. mitä ne sieltä neuvolasta epäili.
Mä en enää muista tarkkaan.. :ashamed: Onko mahdollista? Emmä tiiä, jotenkin aivot on nyt täysin narikassa. Se sanoi, että on olemassa monta eri syytä, et siellä voi olla ne limakalvot vaan tosi turvoksissa tai sit jotain hormoniheittoa ...ja muuta en muista. :ashamed: Sanoi, että joillakin tämä jatkuu ekat pari-kolme kuukautta ja että ei oikein voi muuta kuin odottaa ja katsoa, miksikä se siitä muuttuu. Sanoi, että mun kuvauksen perusteella ei kuulostaisi siltä, että tämä mun juttu olisi alkavaa keskenmenoa, mutta sitä ei voi koskaan sanoa varmasti. Ja että jos alkaa vuotaa kirkasta, mun pitää lähteä päivystävälle lääkärille (tai sit voin koittaa soittaa niille, jos niiden lääkärille pääsee) tai sit, jos on kovaa vuotoa, kipua ja hyytymiä niin suoraan sairaalalle.Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:Saankos udella että mitä ne siellä tarkalleen siitä sanoi, itseä kovasti kiinnostaa mistä voisi nuo vuodot johtua. Ei meidänkään neuvolassa asialle minkään voinu tehdä. Ei kuulemma ota edes ultraan tuonne sairaalaan vasta kun vuotaa sit ihan kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:On juu. Joko 5+2 tai 5+3 ...vaikea sanoa, kun mulla tuo kierto ei ole ollu säännööllinen. Toivotaan, että johtuu vaan turvonneista limakalvoista tms. mitä ne sieltä neuvolasta epäili.
AE ja masukki 6+2
Ei se mitään, tietenkin saa kysyä. ...kysynhän itsekin koko ajan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:Kiitos vastauksesta ja anteeksi että siuta piinaan näillä kysymyksillä. Pidetään peukkuja että kaikki menee kuitenkin hyvin. bd
Mulla ei raskauden takia ole ollut närästystä, mutta muuten olen siitä joskus kärsinyt. Saattaa auttaa jos esim. juo lasin kylmää vettä. Kannattaa välttää kofeiinia sekä hapokkaita juomia. Sipuli sekä muutamat muut raa'at kasvikset närästävät helposti myös eli jos pahasti närästää, saattaa auttaa, kun kasvikset kypsentää. ...muuten menee aika yksilöllisesti. Joillain voimakkaat mausteet närästävät, mutta mulla taas ei. Voin vetää vaikka salsakastiketta ilman ongelmia, kun taas joku toinen ois siitä ihan liekeissä..Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Nyt on muutamana päivänä ollut hirveää närästystä. Jouduin eilen illalla soittamaan miehelle, että käy apteekin kautta kun tulee kotia, kun ei nukkumisesta olisi tullut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä mitä kannattaa tai ei kannata syödä välttääkseen närästystä? Kun kuitenkin tuntuu, että on pakko vähän väliä jotain syödä, ettei iske pahaolo.