Olipas tullu tekstiä taas paljon eilisestä. Kiva juttu. =)
toiveikasodottaja: olipas kurja uutinen. Voimia teille kaikille uuden tilanteen edessä. :hug:
Tyttö- ja poikaoireista oli puhetta. Ite en kyllä muista enää tarkalleen, et miten edelliset raskaudet eros toisistaan jos edes eros mitenkään. Tyttö ja poika on, mut muistelen, et mieliteot ja syömisetkin pysy samanlaisina, kahviakin join alkuraskauden jälkeen lähes normaalisti. Nyt se on vasta kokeiluasteella ja mieli ei tee juurikaan. Kumpihan lie tulossa ku ennen maistu....
Maha tais olla molemmista samanmoinen eli levis. Luulen kyllä, et tohon mahan muotoon vaikuttaa muutenkin se millanen kroppa on ennen raskautta.
Mielenkiinnolla ootan kumpi on tulossa koska oikeestaan tää on tuntunu helpommalta raskaudelta ku kumpikaan aikasempi. Toivottavasti ei "sekamuoto"...
nirppu: mä kävin neuvolassa 7+3(oikeesti 6+4), 12+6 (oikeesti 12+0) ja 16+5. Seuraava on 22+3. Mulla näyttäs olevan n. 5 viikkoa väliä, mut mennään sillain "mutu"-tuntumalla ettei sen tarvi olla just tasan 4 viikkoa, vaikka se jonkin moinen ohjeistus onkin.
japynmami: tervetuloa ja kyllä joukkoon mahtuu kirjottelemaan. =)
Unista on pakko sen verran kertoa, et viime yönä näin kyllä hullua unta... Meidän kissa sai pentuja kaks ( ja on siis oikeesti leikattu ) . Sen jälkeen sillä näky mahassa vielä 4 kohoumaa joissa välillä näkyi ihan kissan pennun naama, hui. Ne ei siis jotenkin syntynykään itekseen ja siinä unessa miehen kanssa pohdittiin vielä seuraavana päivänäkin, et pitäiskö kissa viedä lääkäriin. Mies totes, et kyllä ne syntyy itekseen, ootetaan vaan ja läks töihin. Siihen se sit loppu. Oli tosiaan niin toden tuntunen ja elävä uni ettei paremmasta väliä.
Omassa navassa kaikki ennallaan. Piristystä sain hiukan, ku värjäsin hiukseni. Niin se kuukausi on taas menny. Huomenna käyn vielä leikkauttamassa. Hieman hemmottelua sallittakoon.
Seurasko muuten muut Euroviisujen karsintaa?????
Mun oli ihan pakko kattoo miten Teräsbetonin käy. Siitä ku oltiin niin montaa mieltä, et pärjääkö vai ei. Ihme kyllä, pääsivät jatkoon...
Tiesittekö muuten, et vichy-vettä ei suositella myöskään raskausaikana. Matalahiilihapposia vesiä voi juoda esim. Novellea.
jasmara ja masuasukki 19+5