Ajattelin kuulumisia kirjoitella minäkin..
Eilen palasin kotikaupungista, olen tiistaista asti ollut sairaslomalla ja diagnoosiksi lääkäri laittoi stressioireet-kun jotakin piti laittaa. Tosiasiassa mulla on duunissa mieletön stressi, koska tiimissä on yhden hengen vaje ja jään parin viikon pääst kesälomalle. Pitäisi siis pikaisesti löytää yksi vakkarityöntekijä ja samalla sitten mieluusti kiireellä myös mammatuuraaja itselleni. Kaiken tämän lisäksi isä löytyi kuolleena, äijän kanssa ei olla oltu tekemisissä sitten sen kun olin 8v. Aika kakalta tuntuu nyt sitten täyden deekun asiat (velat) selvittää ja oli pakko palkata juristi tekemään perunkirjat että on varmasti oikein-muutoin siirtyisi velat minulle jos virhe papereihin tulisi..Arvatkaa vaan, vituttaako maksaa vähintään 500e jursitikuluja deekuin takia jonka kanssa ei ole ollut mitään tekemistä?? Olisi tuolle rahalla ollut muutakin käyttöä ja suomen oikeusjärjestelmä on kyllä pyllystä!! Käytännössä mulle täysin vieras ihminen, mutta olen ainoa jälkeläinen joten mulle kaatuu kaikki..
Ja oma muutto pukkaa päälle parin viikon päästä.
Kettu, että voi olla harmia tällaisesta en tosiaan toivo kenelleen samanlaista keikkaa ikinä. Tyhjätä nyt spurgun asuntoa ja teettää juristilla paperit jotta ei myöhemmin joudu itseongelmiin tämän vainajan maksamattomien laskujen vuoksi. Pieni lohtu on se, että saataa olla että sossu maksaa arkun ja arkkuun panemisen sekä tuhkauksen koska vainaja on varaton - jos huonosti käy niin nekin kulut kaatuvat mulle. Ja halvin arkkuhan oli "vain" 400e joten tästä koko kakakasta voi tulla päälle tonninkin laksu mulle (vaikka vaan tuhkasin ja laitoin mereen,koska rakasti merta).
Ja minä vielä pari viikkoa sitten fiilistelin, että kerrankin mulla on täysi kesäloma ja pääsee uutta kotia laittamaan ja oikein kunnolla mökille relaamaan..katin villat! Menee aika ja rahat tässä ja tiedä tuleeko sitä relattua ollenkaan.
No huomenna töihin, siellä on siis viikon rästin ja vanhatkin keikat odottamassa. Kaksi viikko ja alkaa "loma".
Vauveli liikkuili jo ihan kivasti mutta piti pari päivää paussia kun olin juoksemassa noita virastoja, jursitia tms. Nyt kotiin tultuamme taas liikuskelee ; liekö huomannut että mammalla menee nyt niin lujaa ja äkäiseen että eipä uskalla potkiskella
t.Eka ja masuasukki joka menee viikkoa 22