Närästykseen mulle neuvottiin edellisen kanssa tällästä http://www.itsehoitoapteekki.fi/tuotehaku.shtml?magnesiamaito
Joo mulla tuli käytännössä ihan samat ohjeet Eikös muuten olekkin hirveän vaikeaa olla tekemättä oikeastaan yhtään mitään :/ Tarkoitan että yleensä sitä imurointia ja luuttuamista inhoaa mutta nyt tekisi kokoajan mieli vähän siivota Ja mä en muuten edes tiskaa,sekin on miehen hommia nykyäänAlkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:kerrotokilisää - Multa kiellettii imurointi ja lattoiden pesemiset jne ... esim tiskaus ja silitys ja tälläset ei niin raskaat jutut saan tehdä,mutta hyvä että maitopurkkia saan nostettua... tai siis saan nostaa,kyyristelyä ei suositella yms kaikenlaisia säännöksiä sieltä lääkäriltä tuli...
Juu on ollut hankalaa olla tekemättä noita juttuja just mitä ei saa tehdä,se kieltämättä on oikeastaan tosi hankalaa,mutta kiva sitten huomata ettei niin tule niitä supistuksia,se on hyvin kiva juttu myös.Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Joo mulla tuli käytännössä ihan samat ohjeet Eikös muuten olekkin hirveän vaikeaa olla tekemättä oikeastaan yhtään mitään :/ Tarkoitan että yleensä sitä imurointia ja luuttuamista inhoaa mutta nyt tekisi kokoajan mieli vähän siivota Ja mä en muuten edes tiskaa,sekin on miehen hommia nykyäänAlkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:kerrotokilisää - Multa kiellettii imurointi ja lattoiden pesemiset jne ... esim tiskaus ja silitys ja tälläset ei niin raskaat jutut saan tehdä,mutta hyvä että maitopurkkia saan nostettua... tai siis saan nostaa,kyyristelyä ei suositella yms kaikenlaisia säännöksiä sieltä lääkäriltä tuli...